29 вересня 2016р. №167-VII
Про внесення доповнень до Статуту Теплодарської
центральної міської лікарні та затвердження Статуту в новій редакції
Відповідно до ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст..133.4 Податкового кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440, враховуючи лист Теплодарської центральної міської лікарні від 27.09.2016 року №590/01-13, Теплодарська міська рада
ВИРІШИЛА:
1.Внести доповнення до Статуту Теплодарської центральної міської лікарні а саме: розділ 5 «Економічна та соціальна діяльність установи» доповнити пунктами:
– доходи (прибутки) Установи використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Установи, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності визначеним цим Статутом.
– отримані Установою, доходи(прибутки) або їх частини забороняється розподіляти серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
– у разі припинення Установи (в результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) її активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету м.Теплодар.
2.Затвердити Статут Теплодарської центральної міської лікарні в новій редакції (додається).
3.Головному лікарю Теплодарської центральної міської лікарні (Чуйко О.М.) подати документи для проведення державної реєстрації Статуту в установленому законодавством порядку.
4.Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради №197/В-2000 від 25.10.2000 року. «Про затвердження Статуту Теплодарської центральної міської лікарні».
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань освіти, охорони здоров’я, культури, спорту та у справах дітей.
Міський голова М.В.Жовнір
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Теплодарської міської ради
Одеської області
від 29 вересня 2016року
№167-VII
С Т А Т У Т
ТЕПЛОДАРСЬКОЇ ЦЕНТРАЛЬНОЇ МІСЬКОЇ ЛІКАРНІ
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Прийнято загальними зборами
трудового колективу
Протокол №2
від «19»вересня 2016р.
- Загальні дані
- Теплодарська центральна міська лікарня (далі установа) створена згідно з законом України «Про місцеве самоврядування України » на підставі рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області від 25 жовтня 2000 року за № 196/В-2000.
- Установа є юридичною особою , має самостійний баланс, печатку із власним найменуванням, бланки та інші необхідні реквізити.
- Контроль за дотриманням положень наявного статуту, ефективністю використання, та забезпечення збереження:закріпленого за установою майна здійснює Теплодарська міська рада.
- Координацію усіх видів діяльності Установи здійснює Департамент охорони здоров’я та соціального захисту населення Одеської обласної державної адміністрації.
- Установа має право самостійно виступати в суді, арбітражному та Третейському суді, а також у судах інших держав.
- Установа здійснює свою діяльність згідно з законом України та іншими законодавчими актами.
- У своїй діяльності установа керується цим статутом, «Основами законодавства України про охорону здоров’я », чинним законодавством, рішеннями Теплодарської міської ради, розпорядженням міського голови, наказами Департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення Одеської обласної державної адміністрації.
- Найменування установи:
повне – Теплодарська центральна міська лікарня
скорочене – Теплодарська ЦМЛ
- Місцезнаходження установи: 65490 м.Теплодар ,Одеська область, вул. Польова 2.
- Мета створення та предмет діяльності установи
- Метою діяльності установи є забезпечення потреб населення в галузі охорони здоров’я шляхом надання медико-санітарної допомоги, профілактичних та лікувальних засобів або послуг медичного характеру в межах, виділених бюджетних асигнувань(безкоштовних для населення) надання платних послуг відповідно до затвердженого переліку; медична практика.
- Основними напрямками діяльності установи є:
- надання кваліфікованої , спеціалізованої допомоги по дільничо -територіальному принципу згідно державного замовлення згідно державного замовлення;
- запровадження в практику обслуговування населення сучасних методів профілактики , діагностики та лікування хворих
- організацію та проведення навчання персоналу інших медичних установ на робочих місцях по профілю;
- надання невідкладної медичної допомоги хворим, незалежно від місця проживання;
- диспансеризація окремих контингентів населення(здорових та хворих), що потребують динамічного догляду та проведення планових лікувально-оздоровчих заходів;
- запровадження нетрадиційних методів діагностики та лікування;
- підвищення якості та розвиток лікувально-діагностичного процесу за рахунок благодійних внесків громадян, підприємств, установ, комерційних структур на договірній основі, надання додаткової допомоги населенню;
- придбання за рахунок позабюджетних коштів, використання та реалізація медичного обладнання, м’якого інвентарю, спецодягу, автотранспорту, медикаментів і вироб догляду, санітарії та інші;
- участь у підготовці( надання баз для навчання) студентів учбових мед установ, відповідно до договорів між Одеським Національним Медичним Університетом.
- Майно установи
- Майно установи є власністю територіальної громади та знаходиться в управлінні міської ради. Майно складається з основних фондів, оборотних коштів, а також інших матеріальних активів, цінностей, вартість яких відображається у самостійному балансі установи.
- Джерелом формування майна установи також можуть бути:
- кошти , отриманні від надання платних послуг відповідно до затвердженого переліку;
- благодійні внески.
- Майно, яке придбала чи отримала установа за власний рахунок, внаслідок дій, не заборонених чинним законодавством, є спільною власністю територіальної громади міста.
- Управління установою.
- Установа знаходиться у безпосередньому підпорядкуванні міської ради та Департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення одеської обласної державної адміністрації, які здійснюють у межах своїх повноважень контроль за діяльністю установи.
- Управління установою здійснює її керівник-головний лікар, який призначається на посаду за узгодженням міської ради та Департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення Одеської обласної державної адміністрації.
- Управління установи здійснюється адміністрацією ц складі керівника (головного лікаря), його заступників:
- зав.терапевтичним відділенням міської лікарні;
- зав.поліклінікою, міста;
- зав.швидкої допомоги міста.
- Керівник установи:
- несе відповідальність за стан і діяльність установи, за виконання діючого законодавства, актів органів місцевого самоврядування, вимог даного Статуту, наказів МОЗ і УОЗ;
- діє без довіреності від імені Установи, представляє її в усіх установах і організаціях;
- розпоряджується майном і коштами установи відповідно до діючого законодавства, актів органів місцевого і даного Статуту;
- укладає договори, веде довіреності, відкриває в установах банків поточні бюджетні та позабюджетні рахунки;
- несе відповідальність за складання та виконання кошторисів доходів та витрат і фінансових планів;
- організує акредитацію установи;
- приймає та звільняє працівників згідно з КЗпП України;
- встановлює правила внутрішнього розпорядку по узгодженню з профспілковим комітетом.
- Економічна та соціальна діяльність установи.
- Джерелом формування фінансових ресурсів установи є кошти бюджету, доходи від договірних зобов’язань з підприємствами , добродійні внески внески окремих громадян, об’єднань, підприємств,організацій, суспільних і благодійних фондів, страхових компаній, кредити банків та інші надходження, включаючи капітальні вкладення.
- Установа витрачає державні кошти, суворо дотримуючись фінансово-бюджетної дисципліни та забезпечує максимальну економію матеріальних цінностей та грошових коштів.
- Доходи (прибутки) Установи використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Установи, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності визначеним цим Статутом.
- Отримані Установою, доходи(прибутки) або їх частини забороняється розподіляти через засновників (учасників), працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ним осіб.
- У разі припинення Установи (в результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) її активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету м.Теплодар.
- Трудовий колектив установи складають громадяни, які беруть участь своєю працею діяльності установи і на підставі трудового договору.
- Трудовий колектив Установи розглядає та затверджує проект колективного договору(після його укладання та підписання) виробничі, трудові, фінансові та економічні відносини трудового колективу з адміністрацією установи, питання охорони праці, соціального розвитку участі в управлінні установою трудового колективу.
- Сторони які уклали колективний договір не менше двох разів на рік звітують про його виконання на зборах Трудового колективу.
- Трудові доходи працівника Установи відзначаються відповідним трудовим договором(угодою)згідно з чинним законодавством.
- Облік, звітність та контроль
- Установа здійснює облік результатів власної діяльності, веде бухгалтерську та статистичну звітність, несе відповідальність за її достовірність відповідно до чинного законодавства.
- Установа самостійно надає місячну, квартальну та річну звітність власнику та Департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення одеської обласної державної адміністрації.
- Власник у разі необхідності, має право одержувати від установи будь-яку поточну та довідкову інформацію стосовно усіх видів діяльності установи.
- Ліквідація та реорганізація Установи
- Ліквідація та реорганізація установи здійснюється рішенням власника та у випадках передбаченим чинним законодавством.
- Ліквідація установи здійснюється ліквідаційною комісією, що утворюється власником або уповноваженим ним органом.
- Власник або орган, що уповноважений приймати рішення про ліквідацію, встановлює порядок та строки ліквідації установи, якщо інше не передбачено чинним законодавством.
- Ліквідація установи вважається закінченою з моменту внесення запису про це до державного реєстру.