У К Р А Ї Н А
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
Про затвердження Положення та Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради в новій редакції
Відповідно до ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.12 Закону України « Про адміністративні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 р. № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» з метою приведення власних нормативно-правових актів до чинного законодавства Теплодарська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради в новій редакції (додаток 1).
- Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради в новій редакції (додаток 2).
- Визнати таким, що втратив чинність п.2 рішення Теплодарської міської ради від 14 березня 2013р. №346-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради»
- Визнати таким, що втратило чинність рішення Теплодарської міської ради від 30 жовтня 2014р. №525-VI «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради»
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань депутатської діяльності, етики, законності, правопорядку та соціального захисту населення.
Додаток 1
до рішення
Теплодарської міської ради
від «__» _________ 20__р.
№____________
ПОЛОЖЕННЯ
про Центр надання адміністративних послуг
при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради
- Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр) утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради.
- Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації центру як структурного підрозділу виконавчого комітету Теплодарської міської ради приймається Теплодарською міською радою Одеської області.
- Центр у своїй діяльності керуєтьсяКонституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних органів виконавчої влади, рішеннями Теплодарської міської ради та виконавчого комітету, положенням про Центр.
- Основними завданнями центру є:
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
- Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, визначається Теплодарською міською радою Одеської області.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається Теплодарською міською радою Одеської області, та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
- У Центрі за рішенням Теплодарської міської ради Одеської області також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).
- У приміщенні, де розміщується Центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
Добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг здійснюється Теплодарською міською радою Одеської області на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.
Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
- Центр повинен бути облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
За рішенням Теплодарської міської ради Одеської області, можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти та інших засобів зв’язку).
Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в Центрі не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.
- Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора – посадової особи виконавчого комітету Теплодарської міської ради, яка організовує надання адміністративних послуг.
- Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
Кількість адміністраторів, які працюють у Центрі, визначається Теплодарською міською радою Одеської області.
- Адміністратор має іменну печатку із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру.
- Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;
7) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
- Адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;
3) інформувати керівника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою копії/фотокопії документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед керівником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.
- Керівник Центру призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
- Керівник Центру відповідно до завдань, покладених на Центр:
1) здійснює керівництво роботою Центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності Центру;
2) організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Центру;
3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4) організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
5) сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції до Теплодарської міської ради Одеської області щодо матеріально-технічного забезпечення центру;
6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
7) може здійснювати функції адміністратора;
8) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Центр.
- Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, підприємствами, установами або організаціями.
- З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень за рішенням Теплодарської міської ради Одеської області можуть утворюватися територіальні підрозділи Центру та віддалені місця для роботи адміністраторів Центру, у яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається Теплодарською міською радою Одеської області.
- Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр.
Час прийому суб’єктів звернень становить не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день.
При цьому прийом суб’єктів звернень у центрі здійснюється без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20-ї години.
За рішенням Теплодарської міської ради Одеської області час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.
- Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок місцевого бюджету.
Центр звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг.
Керуюча справами О.П.Зорило
Додаток 2
до рішення
Теплодарської міської ради
від «__» _________ 20__р.
№____________
РЕГЛАМЕНТ
Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради
Загальна частина
- Регламент Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради (далі – Регламент) визначає порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг (далі – центр), порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
- У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному вЗаконі України “Про адміністративні послуги”.
- Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:
верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
стабільності;
рівності перед законом;
відкритості та прозорості;
оперативності та своєчасності;
доступності інформації про надання адміністративних послуг;
захищеності персональних даних;
раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
неупередженості та справедливості;
доступності та зручності для суб’єктів звернення.
- Центр у своїй діяльності керуєтьсяКонституцієюта законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр та регламентом центру.
Вимоги до приміщення, в якому розміщується центр
- На вході до приміщення розміщуються вивіска з найменуванням центру та табличка з інформацією про його місцезнаходження та графік роботи.
Графік роботи центру затверджується розпорядженням міського голови з урахуванням вимог Закону України «Про адміністративні послуги».
Вхід до центру облаштований пандусами для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
У приміщенні облаштована туалетна кімната з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями.
На прилеглій території передбачено місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення.
- Приміщення центру поділяється на відкриту та закриту частини.
У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.
Відкрита частина включає:
сектор прийому;
сектор інформування;
сектор очікування;
сектор обслуговування.
Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).
Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.
- Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.
- Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.
У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, а також у разі можливості – інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.
Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, телефонами, факсимільними апаратами та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.
Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг сектор інформування облаштовується відповідною скринькою та книгою відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та у доступному місці.
- Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, площа якого визначається залежно від кількості осіб, які звертаються до центру протягом дня, та облаштовується столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.
Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, що мають вади зору.
Для оплати адміністративного збору в секторі очікування можуть розміщуватися банкомати, платіжні термінали.
- Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів можуть розподілятися за принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.
- Площа секторів очікування та обслуговування повинна бути достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.
- На інформаційних стендах та інформаційних терміналах розміщується інформація, зокрема, про:
найменування центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;
графік роботи центру (прийомні дні та години, вихідні дні);
перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
строки надання адміністративних послуг;
бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;
прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;
положення про центр;
регламент центру.
- Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці. Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.
- Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування на стендах-накопичувачах.
- Особам з обмеженими фізичними можливостями забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі.
- На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.
Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг
- Теплодарська міська рада Одеської області, а також керівник центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).
- У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це орган, що утворив центр, а також керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.
Робота інформаційного підрозділу центру
- Теплодарська міська рада створює та забезпечує роботу окремого розділу на веб-сайті виконавчого комітету Теплодарської міської ради, де розміщується інформація, зазначена впункті 12цього Регламенту, а також відомості про місце розташування центру та інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
- Інформація, яка розміщується в приміщенні центру та в розділі на веб-сайті, повинна бути актуальною і вичерпною.
- Суб’єктам звернення, які звернулися до центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг центром у спосіб, аналогічний способу звернення.
Керування чергою в центрі
- З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення – для керування чергою.
- У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором центру реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).
- У центрі може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до центру та/або електронної реєстрації на веб-сайті центру. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником центру години.
- Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.
Прийняття заяви та інших документів у центрі
- Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі.
Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.
Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.
- Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно доЗакону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
- Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
- У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
- Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.
- Адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів та лист-проходження етапів отримання адміністративної послуги, в яких зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї (додаток 1).
- Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки відповідного адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складення.
- Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги, спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів.
- Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації у електронній формі (додаток 2). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви, в описі вхідного пакета документів та в листі-проходження етапів отримання адміністративної послуги.
- У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.
- Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.
- Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа- проходження справи (крім випадків, коли суб’єктом надання адміністративної послуги є структурний підрозділ Теплодарської міської ради або її виконавчого комітету). Лист-проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.
- Щоденно після завершення прийому заяв та реєстрації їх в журналі реєстрації керівник центру, а в разі його відсутності адміністратор роздруковує журнал реєстрації заяв для подальшої роботи з ним в паперовому вигляді.
Опрацювання справи (вхідного пакета документів)
- Після вчинення дій, передбаченихпунктами 26-38цього Регламенту, адміністратор центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі-проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки адміністратора, що передав відповідні документи.
- Передача справ у паперовій формі від центру до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.
- Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа-проходження справи, а керівники структурних підрозділів Теплодарської міської ради та її виконавчого комітету в журналі реєстрації заяв в паперовому вигляді.
- Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.
- Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.
У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.
Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення
- Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру про що зазначається в листі-проходження справи .
- Адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа-проходження справи, а також до журналу реєстрації в паперовій формі.
- Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів, листі-проходження справи та в журналі реєстрації в паперовому вигляді і зберігається в матеріалах справи.
- У разі не зазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку.
У разі неотримання суб’єктом звернення вихідного пакету документів він зберігається протягом тримісячного строку в центрі, після чого:
якщо результатом надання адміністративної послуги є документ інформаційного характеру (довідка, лист та ін.) він підлягає знищенню у зв’язку з втратою чинності;
якщо результатом надання адміністративної послуги є розпорядчий документ – передається для архівного зберігання.
- У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі реєстрації, негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
- Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.
- Інформація про кожну надану адміністративну послугу стосовно її проходження зберігається в даних журналу реєстрації в Центрі, а заява суб’єкта звернення та документи до неї, зберігаються в суб’єкта надання адміністративних послуги.
ОПИС
вхідного пакету документів
___________________. Реєстраційний №
(дата)
(Назва або прізвище, ім’я по-батькові заявника )
(назва адміністративної послуги)
Перелік документів, що були надані заявником:
- ________________________________________________________
- ________________________________________________________
- ________________________________________________________
Спосіб повідомлення про результат отримання послуги |
|
Спосіб передачі вихідного пакету документів |
Підписанням цього Опису, я надаю згоду на обробку використання та зберігання моїх персональних даних, у межах необхідних для надання адміністративної послуги. Мені відомо про мої права визначені Законом України «Про захист персональних даних».
Заявник ______________________ ______________ «___»___________20__р.
(Прізвище та ініціали) (підпис)
Адміністратор центру надання
адміністративних послуг _________________ _________________
підпис (Прізвище та ініціали)
—————————————————————————————————————–
Відмітка про отримання вихідного пакету документів.
Вихідний пакет документів: _____________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________ _______________ «___» _______________ 20___р.
(Прізвище та ініціали) (підпис)
Додаток 1
Лист – проходження
етапів отримання адміністративної послуги
(є невід’ємною частиною справи)
Заявник: |
|
Суб’єкт надання адміністративної послуги: ___________________________
_________________________________________________________________
Назва адміністративної послуги: ____________________________________
_____
- Відмітка про реєстрацію справи адміністратором
|
|
дата № реєстрації П.І.Б. адміністратора / підпис
- Відмітка про передачу справи до:
(назва суб’єкта надання адміністративної послуги)
_______ ___________ _________________/__________
дата термін розгляду ПІБ відповідальної ооби / підпис
- Відмітка про розгляд справи посадовою особою суб’єкта надання адміністративної послуги
Дата отри-мання справи |
ПІБ виконавця, що розглядає справу |
Дата та № оформлення результату |
Результат розгляду справи |
|
|
|
|
- Відмітка про передачу вихідного пакету документів до Центру надання адміністративних послуг
_____________ /___________
дата П.І.Б. адміністратора / підпис
- Відмітка про отримання результату справи суб’єктом звернення
___________ __________________________ /___________________
дата П.І.Б. особи, яка отримала відповідь / підпис
Додаток 2
ЖУРНАЛ РЕЄСТРАЦІЇ
Рестр № |
Дата реєстрації |
Суб’єкт звернення (ПІБ фізичної особи або назва юридичної особи, адреса та контактний телефон) |
Назва адміністративної послуги |
Суб’єкт надання адміністративної послуги |
Прізвище, ініціали, підпис та дата посадової особи суб’єкта надання про отримання звернення |
Дата отримання відповіді |
Реєстраційний номер та дата документу |
Дата видачі документа суб’єкту звернення |
Відмітка про отримання документу суб’єктом звернення (ПІБ, підпис, дата) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Керуюча справами О.П.Зорило