У К Р А Ї Н А
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
П Р О Е К Т Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Конкурсної документації та
істотних умов договору проекту модернізації
пуско-резервної котельної м. Теплодар
З метою визначення на конкурсних засадах приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства в рамках проекту модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар відповідно до п.п. 25, 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.ст.6,7 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, ст. 15 Закону України “Про державно-приватне партнерство”, Теплодарська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Конкурсну документацію проекту (Додаток 1).
- Затвердити істотні умови договору по проекту (Додаток 2).
3.Управлінню майна та інвестицій (Крилова Т.Р.) забезпечити прийняття поданих заявок та пропозицій.
- Контроль над виконанням даного рішення покласти на депутатські комісії:
– з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку;
– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.
Міський голова М.В.Жовнір
Додаток 1
до рішення Теплодарської міської ради
від «05» грудня 2017 р.
Конкурсна документація
з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар
Ця конкурсна документація містить:
– інструкцію для претендентів;
– умови проведення конкурсу;
– висновок про результати проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства для об’єкта, який виставляється на конкурс;
– інформацію про можливі ризики здійснення державно-приватного партнерства та форми управління такими ризиками (перелік ризиків, виявлених за результатами проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства).
Розділ І. Інструкція для претендентів щодо участі у конкурсі з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар
Загальні положення
1.1. Ця Інструкція розроблена на основі Закону України “Про державно-приватне партнерство”, Порядку проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єктів державної, комунальної власності та об’єктів, які належать Автономній Республіці Крим, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2011 року № 384.
1.2. Конкурс проводиться на основі принципів прозорості, об’єктивності та недискримінаційності. Претендентам та учасникам конкурсу гарантуються рівні умови участі у конкурсі.
1.3 Метою проведення конкурсу є визначення суб’єкта господарювання, який забезпечить створення найкращих умов для здійснення державно-приватного партнерства з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар.
1.4. Заявки для участі в конкурсі, конкурсні пропозиції, та інші документи, пов’язані з проведенням конкурсу, подаються претендентами (учасниками) до конкурсної комісії.
Заявка на участь у конкурсі повинна містити:
– повне найменування (для фізичних осіб-підприємців — прізвище, ім’я та по батькові), місцезнаходження, телефон претендента;
– дату, місце та найменування органу реєстрації претендента;
– дані про особу, що підписала заявку.
Адреса конкурсної комісії: каб. 35, вул. Піонерна, 7, м. Теплодар, Одеська область, 65490.
Режим приймання документів конкурсною комісією:
щоденно з 09.00 до 16.00 години, крім святкових та вихідних днів.
1.5. Подані заявки на участь у конкурсі разом з конкурсними пропозиціями реєструються конкурсною комісією у день їх надходження за умови, що форма їх подання відповідає тій, яка визначена у конкурсній документації. За умови подання заявок на участь у конкурсі та конкурсних пропозицій без дотримання вимог, визначених даною конкурсною документацією в частині пакування, нанесення надписів, опечатування та способу їх доставки, зазначені документи не реєструються та повертаються адресату без розглядуіз зазначенням таких вимог.
1.6. Також, претендентами на участь у конкурсі подається до комісії конкурсна пропозиція, яка повинна містити:
а) пропозиції щодо здійснення державно-приватного партнерства за такими розділами: технічний, фінансовий і комерційний, екологічний і соціальний;
б) пропозиції щодо умов створення спільного підприємства;
в) анотацію конкурсної пропозиції обсягом не більше як 4 (чотири) аркуші.
Учасник конкурсу може подати тільки одну конкурсну пропозицію самостійно або разом з іншим учасником.
Конкурсна пропозиція подається комісії у запечатаному і скріпленому печаткою учасника конкурсу конверті, на якому зазначається найменування такого учасника конкурсу та ставиться відмітка “Для конкурсу з визначення приватного партнера).
1.7. Конкурсна документація розміщується на веб-сайті Теплодарської міської ради, та печатному органі ради – газеті “Теплодарський вісник”. Заявки для участі в конкурсі, конкурсні пропозиції, та інші документи, пов’язані з проведенням конкурсу подаються до конкурсної комісії особисто або поштою.
1.8. Заявки для участі в конкурсі, конкурсні пропозиції, та інші документи, пов’язані з проведенням конкурсу подаються претендентами (учасниками) на паперовому носії на українській мові.
1.9. Конкурс проводиться такими етапами:
1) подання заявок на участь у конкурсі; подання конкурсних пропозицій;
2) розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями учасників конкурсу;
3) проведення оцінки конкурсних пропозицій;
4) визначення переможця конкурсу.
1.10. Усі витрати, пов’язані із участю у конкурсі претендент (учасник) несе самостійно. Теплодарська міська рада не компенсує претендентам (учасникам) витрати, пов’язані із участю у конкурсі, незалежно від результатів конкурсу.
1.11. Заявки на участь у конкурсі та конкурсні пропозиції подаються виключно у строки, встановлені цією Інструкцією для їх подання. Заявки на участь у конкурсі та конкурсні пропозиції, отримані конкурсною комісією після закінчення строку подачі, не розглядаються і повертаються претенденту (учаснику).
1.12. Претенденти (учасники), їх представники мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії, крім засідань комісії, на яких проводиться оцінка конкурсних пропозицій та визначення переможця конкурсу.
1.13. У випадках передбачених чинним законодавством надається згода органу Антимонопольного комітету України на здійснення спільної діяльністі в рамках здійснення державно-приватного партнерства.
1.14. Конкурсна комісія у разі виникнення потреби в отриманні додаткової інформації щодо претендентів або учасників конкурсу та їх конкурсних пропозицій має право запрошувати на свої засідання таких претендентів та учасників конкурсу, заслуховувати їх пояснення. З Запрошення направляється за підписом секретаря комісії поштою, факсом, телефонограмою або електронною поштою.
2.Подача заявок на участь у конкурсі.
2.1. Строк подання заявок на участь у конкурсі – 30 календарних днів з дати публікації оголошення про проведення конкурсу.
2.2. Заявки на участь конкурсі реєструються конкурсною комісією.
2.3. Заявка на участь у конкурсі подається у довільній формі.
Заявка на участь у конкурсі юридичної особи повинна містити:
а) повне найменування, місцезнаходження, телефон (телефакс), електронну пошту претендента;
б) дату, місце та найменування органу державної реєстрації претендента;
в) загальні відомості про посадових осіб претендента;
г) дані про особу, що підписала заявку (посада, прізвище, ім’я, по-батькові).
Заявка на участь у конкурсі фізичної особи – підприємця повинна містити:
а) прізвище, ім’я та по батькові, телефон, (телефакс), електронну пошту претендента;
б) дату, місце та найменування органу державної реєстрації претендента. У заявці вказується перелік документів, що до неї додаються. Заявку підписує претендент або уповноважена ним особа і завіряє печаткою (за наявності).
2.4. До заявки додаються:
а) довідка про відсутність заборгованості перед бюджетом;
б) розшифрована інформація про дебіторську та кредиторську заборгованість із зазначенням дати їх виникнення за останні три звітні роки;
в) відомості та їх документальне підтвердження щодо відповідності претендента кваліфікаційним вимогам, визначеним конкурсною документацією.
2.5. Крім документів, визначених пунктом 2.4. цієї Інструкції, юридичні особи додають до заявки засвідчені претендентом копії:
а) баланс за формою № 1;
б) звіт про фінансові результати за формою № 2 за останні три звітні роки або за період діяльності;
в) звіт про рух коштів за формою № 3 за останні три звітні роки або за період діяльності (крім юридичних осіб, що не зобов’язані складати такий звіт згідно вимог законодавства);
г) засвідчені в установленому порядку копії статуту або інших установчих документів та документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписала заявку.
До заявки юридичної особи додається документ (документи), що підтверджує повноваження посадової особи або представника щодо підпису документів від імені юридичної особи (підтверджується випискою з протоколу засновників (учасників) юридичної особи, наказом про призначення, довіреністю тощо).
2.6. Аркуші заявки та доданих до неї документів мають бути пронумеровані та прошнуровані. Кількість прошнурованих аркушів скріплюється печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
2.7. Копії документів, що додаються до заявки на участь у конкурсі засвідчуються претендентом наступним чином: відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляння нижче печатки (у разі наявності). Копії документів мають бути засвідчені особою, що підписала заявку.
2.8. Претендент може подати самостійно або разом з іншими претендентами тільки одну заявку.
2.10. Претендент вправі зняти свою заявку з розгляду, шляхом подання відповідної заяви до конкурсної комісії в межах строку, визначеного для подання заявок.
2.11 Особам, що подали заявку на участь у конкурсі та конкурсну пропозицію забезпечується доступ до розширеної інформації про об’єкт державно-приватного партнерства, а також можливість ознайомитися з ним за його місцезнаходженням для підготовки та подання конкурсної пропозиції. Повідомлення про необхідність отримання додаткової інформації про об’єкт ДПП та необхідність ознайомлення з об’єктом державно-приватного партнерства направляється учасником конкурсу до конкурсної комісії.
2.12 Подача претендентами конкурсних пропозицій.
Строк подання конкурсних пропозицій — 20 календарних днів з дати закінчення подання заявок на участь у конкурсі.
Строк розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями — до 5 календарних днів з дати закінчення подання конкурсних пропозицій.
Окремо від заявки на участь у конкурсі, претендент подає конкурсну пропозицію, яка повинна містити:
1) пропозиції щодо здійснення державно-приватного партнерства за такими розділами: загальний, комерційний, інженерно-конструкторський, фінансовий, екологічний, соціальний (у розділі вказується позиція учасника конкурсу щодо відповідних аспектів здійснення ДПП);
2) пропозиції щодо умов організації державно-приватного партнерства у формі концесії.
3) анотацію конкурсної пропозиції обсягом не більш як чотири аркуші. Пропозиція повинна бути придатною для проведення її оцінки (містити положення, які відображають критерії проведення оцінки конкурсної пропозиції, визначені конкурсною документацією).
2.14 В конкурсній документації вказуються документи, що до неї додаються. До пропозиції юридичної особи додається документ (документи), що підтверджує повноваження посадової особи або представника щодо підпису документів від імені юридичної особи (підтверджується випискою з протоколу засновників (учасників) юридичної особи, наказом про призначення, довіреністю тощо). Виправлення до конкурсної пропозиції мають бути засвідчені підписом особи, що підписала пропозицію та скріплені печаткою (за наявності).
2.15 Учасник конкурсу може подати тільки одну конкурсну пропозицію самостійно або разом з іншими учасниками.
2.16 Аркуші конкурсної пропозиції та доданих до неї документів мають бути пронумеровані та прошнуровані. Кількість прошнурованих аркушів скріплюється печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи
2.17 Копії документів, що додаються до конкурсної пропозиції засвідчуються претендентом згідно п. 2.7. цієї Інструкції.
2.18 Конкурсна пропозиція подається комісії у запечатаному, непрозорому, скріпленому печаткою (за наявності) учасника конкурсу конверті, на якому зазначається найменування, адреса, номер телефону учасника конкурсу. Конверт повинен містити напис: “Конкурсна пропозиція на конкурс з визначення приватного партнера щодо модернізації (реконструкції) існуючих об’єктів теплозабезпечення, які потребують залучення інвестицій для виробництва, транспортування, постачання теплової енергії у м. Теплодар”.
2.19 Учасник конкурсу протягом строку, відведеного на подання конкурсних пропозицій, вправі внести зміни (доповнення) до конкурсної пропозиції. Зміни (доповнення) до конкурсної пропозиції вносяться шляхом викладення всіх або окремих розділів (пунктів) конкурсної пропозиції у новій редакції. У змінах (доповненнях) до конкурсної пропозиції повинно бути чітко зазначено, які саме розділи (пункти) конкурсної пропозиції змінюються (доповнюються). Зміни (доповнення) до конкурсної пропозиції упаковуються згідно абзацу цієї Інструкції. Конверт повинен містити напис «Зміни до конкурсної пропозиції на конкурс з визначення приватного партнера для здійснення проекту в державно-приватного партнерства щодо реконструкції, модернізації, технічного переоснащення пуско-резервної котельні м. Теплодар.” При розкритті конвертів з конкурсними пропозиціями розкривається конверт з конкурсною пропозицією та конверт зі змінами до конкурсної пропозиції. Конкурсна пропозиція оцінюється із урахуванням внесених змін.
- Порядок надання роз’яснень конкурсної документації.
3.1. Роз’яснення конкурсної документації та щодо інших, питань, пов’язаних з підготовкою конкурсної пропозиції (далі – роз’яснення), надаються конкурсною комісією.
3.2. Заяви про надання роз’яснень подаються не пізніш, ніж за двадцять календарних днів до закінчення строку, відведеного на подання конкурсних пропозицій.
3.3. У заяві про надання роз’яснення має бути вказано, яке саме положення конкурсної документації є суперечливим та/або незрозумілим для учасника конкурсу. У разі допущення можливості різного тлумачення положень конкурсної документації у заяві про надання роз’яснення має бути вказано які саме способи тлумачення допускаються.
3.4. Роз’яснення надається конкурсною комісією протягом п’яти календарних днів.
3.5. Роз’яснення направляється претенденту (учаснику) за підписом голови конкурсної комісії поштою, факсом, телефонограмою або електронною поштою та публікується на веб-сайті Теплодарської міської ради.
- Визначення переможця та порядок проведення переговорів з переможцем конкурсу для укладення договору
4.1 Граничний срок проведення конкурсу — 50 календарних днів з дати закінчення подання заявок на участь у конкурсі. Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями здійснюється на засіданні комісії, на якому можуть бути присутні учасники конкурсу, а також інші особи, зокрема представники засобів масової інформації.
4.2. Переможцем конкурсу визнається претендент, який запропонував найкращі умови здійснення ДПП. Визначення переможця конкурсу здійснюється відповідно до Порядку проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єктів державної, комунальної власності та об’єктів, які належать Автономній Республіці Крим, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2011 року № 384 та умов конкурсу.
4.3. Процес оцінки пропозицій є конфіденційним. Інформація, пов’язана із перевіркою, роз’ясненням, оцінкою та порівнянням конкурсних пропозицій, не буде надаватись претендентам до визначення переможця конкурсу.
4.4. Переможцю конкурсу примірник протоколу щодо визначення переможця конкурсу надсилається рекомендованим листом в день затвердження Теплодарською міською радою зазначеного протоколу. Одночасно з примірником протоколу переможцю конкурсу надсилається запрошення на переговори щодо остаточної редакції договору про ДПП. В запрошенні вказується дата, час та місце проведення переговорів. Іншим учасникам конкурсу письмові повідомлення про рішення про затвердження результатів конкурсу надсилаються у п’ятиденний строк з дня прийняття відповідного рішення. Кожному учасникові конкурсу в день звернення конкурсною комісією видається копія протоколу засідання комісії щодо визначення переможця конкурсу.
4.5. Переговори щодо остаточного вирішення питання організації державно-приватного партнерства проводяться за місцезнаходженням Теплодарської міської ради за адресою: м. Теплодар, вул. Піонерна, 7, зал засідань міської ради.
Повноваження представників переможця конкурсу – юридичної особи на ведення переговорів підтверджуються документом (документами), що надають повноваження посадовій особі діяти від імені юридичної особи без довіреності (випискою з протоколу засновників (учасників) юридичної особи, наказом про призначення тощо), або довіреністю.
4.6. Теплодарська міська рада приймає рішення про спільну діяльність з переможцем конкурсу в рамках ДПП.
Розділ ІІ. Умови проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар
- Інформація про склад об’єкта державно-приватного партнерства та його опис із зазначенням основних техніко-економічних показників.
Об’єктом ДПП є комплекс пуско-резервної котельної, який потребує залучення інвестицій для виробництва, транспортування, постачання теплової енергії у промисловій зоні м. Теплодар.
Головні умови здійснення державно-приватного партнерства у вищенаведеному проекті – виконання заходів з модернізації ПРК м. Теплодар шляхом переводу котла №4 на використання біопалива замість природного газу.
Кожен учасник конкурсу, після подачі заявки на участь у конкурсі має можливість за письмовим зверненням до голови конкурсної комісії ознайомитись з вищевказаним технічним завданням.
2.Інформація про види діяльності, які провадитимуться в рамках державно-приватного партнерства
- Державно-приватне партнерство здійснюється у формі концесії.
- Основним видом діяльності, що здійснюватиметься в рамках ДПП є діяльність з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар.
- Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу та перелік документів, що подаються претендентами для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним вимогам
Основні кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:
- наявність досвіду в наданні послуг із проектування об’єктів виробництва теплової енергії, у тому числі з біопалива, з урахуванням досвіду пов’язаних осіб (термін “пов’язана особа” використовується у значенні Закону України “Про захист економічної конкуренції”);
- неперебування учасника у процедурі банкрутства, відсутність процедури ліквідації щодо претендента;
- кваліфікація і досвід роботи персоналу, задіянного в реалізації проекту;
- наявність у участників проекту та пов’язаних осіб діючих дозвільних документів (ліцензій і т.д.);
- документ про наявність або доступність коштів на всю суму проекту;
- Критерії і порядок проведення оцінки конкурсних пропозицій та визначення переможця конкурсу.
Критеріями оцінки конкурсних пропозицій та відповідний кожному критерію зважений коефіцієнт:
– технічне обґрунтування конкурсної пропозиції – зважений коефіцієнт 0,5;
– строки реалізації проекту – зважений коефіцієнт 1;
– рівень кваліфікації – зважений коефіцієнт 1;
– якість виконання робіт та надання послуг (якщо передбачається надання послуг під час здійснення державно-приватного партнерства, оцінюється порядок надання таких послуг та можливості підвищення їх якості, включаючи гарантії безперервного їх надання) – зважений коефіцієнт 0,5;
– використання вітчизняних сировини, матеріалів, технологій, техніки та обладнання вітчизняного виробництва – зважений коефіцієнт 0,5;
– залучення інновацій та енергозберігаючих технологій під час виконання реалізації проекту про партнерство – зважений коефіцієнт 1;
– критерії фінансового та комерційного характеру, до яких належать: сума платежів, зборів, що сплачуватиметься під час реалізації проекту на користь приватного партнера – зважений коефіцієнт 0,5;
– обсяг та форма фінансової участі приватного партнера – зважений коефіцієнт 1;
– витрати на виконання проектно-конструкторських та будівельних робіт, щорічні витрати на експлуатацію та матеріально-технічне обслуговування – зважений коефіцієнт 1;
– надійність запропонованих механізмів фінансування виконання договору державно-приватного партнерства – зважений коефіцієнт 1;
– обсяг інвестицій, у тому числі власних або залучених – зважений коефіцієнт 0,5,
– строк окупності та рентабельність об’єкта – зважений коефіцієнт 0,5;
критерії екологічного та соціального характеру, до яких належать:
– відповідність здійснення державно-приватного партнерства екологічним нормам і стандартам – зважений коефіцієнт 0,5;
екологічні наслідки здійснення державно-приватного партнерства – зважений коефіцієнт 0,5;
– відповідність конкурсної пропозиції вимогам, визначеним Порядком проведення конкурсу, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11.04.2011 р. № 384 – зважений коефіцієнт 0,5
Оцінювання пропозицій буде проводитись згідно Порядку проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єктів державної, комунальної власності та об’єктів, які належать Автономній Республіці Крим, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2011 р. № 384.
Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями здійснюється на засіданні комісії, на якому можуть бути присутні учасники конкурсу, а також за необхідності інші особи, зокрема представники засобів масової інформації. Під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями головуючий на засіданні комісії оголошує зазначене на конверті з конкурсною пропозицією найменування учасника конкурсу, розкриває конверт і оголошує анотацію конкурсної пропозиції.
За результатами розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями комісія складає протокол, в якому зазначається:
а) кількість та найменування учасників конкурсу, які подали конкурсні пропозиції;
б)основні відомості щодо поданих конкурсних пропозицій (комерційні, інженерно-констукторські, фінансові, екологічні, соціальні відповідно до анотації);
в) дату проведення засідання комісії, на якому оцінюватимуться конкурсні пропозиції.
Під час проведення оцінки конкурсних пропозицій члени комісії оцінюють кожну таку пропозицію окремо шляхом присвоєння кожному визначеному критерію балів від 0 до 10, перемноження присвоєного балу і відповідного зваженого коефіцієнта за кожним критерієм окремо та сумування отриманих показників.
За результатами проведення оцінки конкурсних пропозицій члени комісії, які беруть участь у засіданні комісії, заповнюють і підписують відомості про результати проведення оцінки конкурсних пропозицій (далі – відомості про оцінювання) за встановленою комісією формою та подають їх секретареві комісії.
Після проведення перевірки правильності розрахунків, наведених у відомостях про оцінювання, та виправлення разом з відповідними членами комісії помилок секретар комісії за кожною конкурсною пропозицією підсумовує бали, нараховані членами комісії, складає та підписує звіт про результати проведення оцінки конкурсних пропозицій (далі – звіт про оцінювання) за встановленою комісією формою, який разом з відомостями про оцінювання подає комісії для розгляду та визначення переможця конкурсу.
За результатами розгляду даних, наведених у відомостях про оцінювання та звіті про оцінювання, комісія пропонує визначити переможцем учасника, конкурсна пропозиція якого набрала найбільшу кількість балів.
У разі рівного розподілу балів комісія розглядає дані, наведені у відомостях про оцінювання, і пропонує визначити переможцем учасника, конкурсна пропозиція якого набрала найбільшу кількість балів за зваженими коефіцієнтами з найбільшим значенням.
За результатами розгляду даних, наведених у відомостях про оцінювання та звіті про оцінювання, комісія має право відхилити всі конкурсні пропозиції без визначення переможця. У разі коли протягом строку надання конкурсних пропозицій не надійшло жодної конкурсної пропозиції або всі подані конкурсні пропозиції не відповідають вимогам, визначеним законодавством та конкурсною документацією, конкурс може бути оголошеним комісією таким, що не відбувся.
За результатами проведення конкурсу комісія складає протокол щодо визначення переможця конкурсу, відхилення всіх конкурсних пропозицій без визначення переможця або оголошення конкурсу таким, що не відбувся, у трьох примірниках і подає їх на затвердження органові управління.
У такому протоколі зазначаються:
а) відомості про учасників конкурсу;
б) істотні умови конкурсу;
в) конкурсні пропозиції його учасників;
г) кількість балів, що набрали учасники конкурсу під час проведення оцінки конкурсних пропозицій;
д) обґрунтування вибору переможця конкурсу та/або відхилення всіх конкурсних пропозицій;
е) відомості про переможця конкурсу або закінчення конкурсу без визначення переможця, або про оголошення конкурсу таким, що не відбувся;
є) адреса веб-сторінки міської ради, на якій розміщені відомості про проведення конкурсу.
Відомості щодо наявності обмежень та/або обтяжень щодо об’єкта
державно-приватного партнерства.
Обмеження та/або обтяження щодо об’єкта державно-приватного партнерства станом на день підготовки умов конкурсу відсутні.
Порядок та умови отримання переможцем конкурсу права на користування
земельною ділянкою для здійснення державно-приватного партнерства.
Проектом ДПП передбачено надання приватному партнеру права на користування земельною ділянкою на підставі договору оренди земельної ділянки для модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар.
Інформація про форми фінансової участі державного та приватного партнерів.
В проекті ДПП не передбачено залучення державної підтримки чи участь державного або іншого бюджету для досягнення цілей проекту. В цьому проекті ДПП не передбачено вихідних чи вхідних фінансових потоків ані державного, ані місцевого бюджетів.
Приватний партнер зобов’язаний внести інвестиції у об’єкт ДПП.
Мінімальний розмір інвестицій — 35 000 000 грн.
- Висновок про результати проведення аналізу ефективності здійснення
проекту модернізації та переоснащення пуско-резервної котельні м. Теплодар
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради, відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України “Деякі питання здійснення державно-приватного партнерства” від 11.04.2011р. №384, Постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Методики виявлення ризиків, пов’язаних з державно-приватним партнерством, їх оцінки та визначення форми управління ними” від 16 лютого 2011 року №232, Методики проведення аналізу ефективності здійснення ДПП, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 27.02.2012р. №255, розглянув техніко-економічне обґрунтування пропонованого проекту державно-приватного партнерства щодо модернізації, технічного переоснащення пуско-резервної котельні м. Теплодар надане управлінням майна та інвестицій, підготовлене за даними КП “ОТЕЦ-2”, провів аналіз ефективності здійснення державно-приватного партнерства і підготував цей „Висновок про результати проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства щодо модернізації пуско-резервної котельні м. Теплодар” (надалі – „Висновок”).
Запропонований проект ДПП є в цілому прийнятним за всіма показниками аналізу ефективності здійснення ДПП, а саме:
– необхідним громаді міста Теплодар і матиме позитивні соціально-економічні наслідки;
– фінансово здійсненним, і надає позитивні фінансовий результат як приватного, так і державного партнерів;
– юридично правомірним, не має законодавчих обмежень, які забороняються, або суттєво ускладнюють ДПП;
– відповідає стратегічним пріоритетам забезпечення промислової зони, а при потребі населення м. Теплодар теплом у разі відсутності інших суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, або за домовленістю з ними;
– забезпечує досягнення мети в процесі здійснення ДПП;
– забезпечує оптимальний розподіл ризиків між державним і приватним партнерами під час здійснення ДПП;
– забезпечує досягнення кращих фінансових результатів в разі залучення приватного партнера;
– передбачає таку систему управління ДПП, яка попереджує виникнення негативних наслідків впливу на навколишнє природне середовище.
- Перелік ризиків, встановлених під час підготовки аналізу ефективності ДПП
- Тимчасовий господарський прогнозований ризик на етапі проектування, будівництва та експлуатації котельної;
- Непрогнозовані форс-мажорні обставини та інші непередбачені події з високим рівнем впливу через АТО та можливі віськові дії.
Додаток 2
до рішення Теплодарської міської ради
від «05» грудня 2017 р.
Істотні умови договору,
який буде укладено в рамках державно-приватного партнерства
- Предмет договору. Загальні положення.
- Предметом договору є діяльність державного та приватного партнера в порядку та умовах, визначених договором, з метою модернізації окремих складових пуско-резервної котельної м. Теплодар, для забезпечення її стабільної роботи та надання якісних послуг з виробництва теплової енергії та теплопостачання (далі по тексту «Послуги») щодо забезпечення теплом об’єктів та користувачів різних форм власності, розташованих в промисловій зоні, а при потребі населення (далі по тексту «Користувачі») м. Теплодар теплом у разі відсутності інших суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, або за домовленістю з ними.
- Формою партнерства є договір концесії, що укладається за процедурами Закону України «Про державно-приватне партнерство».
- Державним партнером при здійсненні державно-приватного партнерства є територіальна громада м. Теплодар в особі Теплодарської міської ради.
- Об’єктом державно-приватного партнерства є майно комунальної власності разом із земельною ділянкою, яке перебуває у користуванні та на балансі комунального підприємства «ОТЕЦ-2», а саме пуско-резервна котельна м. Теплодар, що генерує тепло, а також майно – сертифіковане в Україні технологічне обладнання, яке працює або дозволяє працювати на біопаливі (тріска, пеллета та інша біомаса), і інше майно що буде придбане приватним партнером та передане до комунальної власності за умовами договору, укладеного в рамках державно-приватного партнерства.
- Розподіл ризиків, виявлених в результаті проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства між партнерами та форми управління такими ризиками визначаються згідно висновку за результатами проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства.
- Права та обов’язки сторін
- Основні обов’язки державного партнера:
– Передати приватному партнеру права на використання приміщення пуско-резервної котельної м. Теплодар та прилеглої території (цілісний майновий комплекс що знаходиться на балансі комунального підприємства «ОТЕЦ-2» ) та забезпечити його використання протягом дії договору державно-приватного партнерства;
– Забезпечити приватному партнеру можливість укладення угоди з комунальним підприємством «ОТЕЦ-2» щодо спільного використання майна (у разі необхідності);
– Не розголошувати конфіденційну інформацію приватного партнера;
– Забезпечити закупівлю у приватного партнера визначеної кількості Послуг відповідними розпорядниками бюджетних коштів для забезпечення теплом об’єктів бюджетної сфери, розташованими в промисловій зоні м. Теплодар.
Фінансова участь державного партнера у здійсненні державно-приватного партнерства не передбачається.
- Основні права державного партнера:
– Перевіряти виконання приватним партнером умов договору, отримувати від приватного партнера інформацію (звіти) про їх виконання;
– Вимагати від приватного партнера надання Послуг належної якості;
- Основні обов’язки приватного партнера
- Здійснити модернізацію пуско-резервної котельної м. Теплодар, шляхом заміни водогрійного котла або внесення конструктивних змін до існуючого з метою перевести її діяльність з природного газу на біопаливо;
- Надавати Послуги належної якості в промисловій зоні м. Теплодар, а за потреби — в центральній частині міста у разі відсутності інших суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, або за домовленістю з ними. Якість Послуг, що надаються приватним партнером повинна відповідати вимогам нормативних актів, що діють у цій сфері;
- Забезпечити права працівників відповідно до положень законодавства про працю та створити нові робочі місця;
- Надавати державному партнеру звіти про виконання умов договору;
- Отримати ліцензію та документи дозвільного характеру, необхідні для виконання договору державно-приватного партнерства;
- Застрахувати майно (обладнання), взяте у використання та придбане для виконання договору;
- Повернути державному партнеру (або визначеному ним суб’єкту) зайняті ним приміщення, передати обладнання, а також припинити будь-яку діяльність на території об’єкту державно-приватного партнерства після закінчення дії договору. Строк повернення об’єкту державно-приватного партнерства – 30 календарних днів з дати припинення дії договору державно-приватного партнерства. Оформлення повернення об’єкту державно-приватного партнерства здійснюється актом, що складається та підписується представниками сторін.
- Основні права приватного партнера:
- Здійснювати господарську діяльність з надання Послуг Користувачам в промисловій зоні м. Теплодарм, а за потреби — м. Теплодар теплом у разі відсутності інших суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, або за домовленістю з ними ;
- Отримувати плату за надані ним Послуги
- У разі розірвання договору державно-приватного партнерства через неналежне виконання державних партнером своїх зобов’язань отримати від державного партнера компенсацію внесених інвестицій та майна, що було передане у комунальну власність, в сумі, що не була компенсована приватним партнером за рахунок прибутку, отриманого протягом дії договору.
- Звітність приватного партнера
Приватний партнер щоквартально та щорічно надає державному партнеру звіт про виконання умов договору державно-приватного партнерства, який має містити відомості про внесені інвестиції протягом звітного періоду, а також кількісні та інші показники надання Послуг Користувачам. Форма звіту визначається сторонами договору на основі Форми, передбаченою Постановою КМУ № 81 від 09.02.2011 року.
- Відповідальність сторін:
- Державний партнер несе відповідальність за незабезпечення можливості здійснювати діяльність приватному партнеру з використання об’єкту державно-приватного партнерства та доступу до комунікацій;
- Приватний партнер несе від повідальність за несвоєчасне проведення робіт з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар.
- Приватний партнер несе відповідальність за якість наданих послуг.
- Підстави звільнення від відповідальності визначаються чинним законодавством та договором державно-приватного партнерства. Такими підставами, зокрема є:
- Настання обставин форс-мажору;
- Порушення іншою стороною своїх зобов’язань;
- За відсутністю вини у діях сторони.
- Про настання обставин форс-мажору, сторона що підверглася дії форс-мажору, має невідкладно повідомити іншу сторону договору в цілях забезпечення можливості зменшення негативного впливу форс-мажору на проект.
У разі довготривалої дії обставини форс-мажору сторони зобов’язуються здійснювати перегляд умов договору, зокрема продовжити строк його дії.
- Строк договору
Строк дії договору – 15 років
Договір державно-приватного партнерства набирає чинності з моменту підписання. Права та обов’язки приватного партнера з надання Послуг виникають не раніше отримання приватним партнером ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії.
- Внесення змін до договору державно-приватного партнерства
Внесення змін до договору допускається лише за згодою сторін. У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору (зміна економічної ситуації, прийняття актів законодавства тощо) сторони зобов’язуються протягом строків, визначених договором, внести зміни до договору державно-приватного партнерства.
- Розірвання договору
- Дострокове припинення договору здійснюється за згодою сторін.
- Одностороннє розірвання договору допускається лише у разі вчинення іншою стороною істотного порушення договору державно-приватного партнерства і здійснюється у судовому порядку. Перелік істотних порушень визначається договором державно-приватного партнерства.
- Порядок вирішення спорів
Спори між сторонами вирішуються шляхом переговорів. У разі неможливості вирішити спір шляхом переговорів, спір вирішується в судовому порядку.
- Заміна приватного партнера
Заміна приватного партнера в зобов’язаннях можлива лише за згоди державного партнера.
Секретар Теплодарької міської ради