Про внесення змін до рішення Теплодарської міської Ради від 23.12.2016 р. “Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Теплодар на 2017-2019 роки”.

У К Р А Ї Н А

 ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 П Р О Е К Т     Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Про внесення змін до рішення Теплодарської міської Ради

від 23.12.2016 р. “Про затвердження Програми соціально-економічного

та культурного розвитку м. Теплодар на 2017-2019 роки”.

 

 

Відповідно до ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” з метою проведення газозаміщення шляхом переведення пуско-резервної котельної м. Теплодар на альтернативні види палива, розвитку промислової зони міста, зменшення навантаження на місцевий бюджет та збільшення надходжень до нього Теплодарська міська рада Одеської області

 

 

ВИРІШИЛА:

  1. Внести у перелік робіт на 2017 рік Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Теплодар на 2017-2019 роки, затвердженої рішенням міської ради від 23.12.2016 р. № 213-VII п. 35 у наступній редакції:

– “Модернізація пуско-резервної котельної м. Теплодар за адресою м. Теплодар, проїзд Котельний, 74”.

  1. Внести до розділу “Інвестиційна діяльність” Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Теплодар на 2017-2019 роки п. 11 у наступній редакції:

“Розвиток промислової зони міста шляхом створення нових виробництв”.

  1. Управлінню майна та інвестицій звернутися до Одеської обласної ради з пропозицією щодо внесення відповідних змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Одеської області на 2017 рік і у обласній Програмі соціально-економічного та культурного розвитку Одеської області на 2018 – 2020 роки. 
  2. Затвердити Висновок про результати проведення аналізу ефективності здійснення

державно – приватного партнерства. (Додаток 1).

  1. Контроль за виконанням наведених вище пунктів рішення покласти на депутатські комісії:

–  з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку;

– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.

 

                                                                                             Додаток 1                                                    

                                                                                             до рішення Теплодарської міської рад

                                                                                             від «05» грудня 2017 р.

 

 

Висново

за результатами аналізу ефективності здійснення ДПП.

 

            Проведеним аналізом ефективності здійснення ДПП встановлено:

– можливість досягнення мети сталого та прибуткового забезпечення теплом споживачів промислової зони, а за потреби м. Теплодару в процесі здійснення ДПП;

– законодавчі обмеження, які забороняють або суттєво ускладнюють здійснення ДПП — відсутні;

– фінансовий результат (показники NPV, IRR) є позитивними для державного партнера;

– розподіл ризиків між державним і приватним партнерами під час здійснення ДПП є оптимальними;

– існує система управління екологічними ризиками під час здійснення всіх етапів ДПП, яка попереджує виникнення катастроф та будь-яких негативних наслідків впливу на навколишнє природне середовище.

Основні показники для підготовки висновку про результати проведення аналізу ефективності                                                                                                      Таблиця 16

 

з/п

Показники

Відмітка про виконання (виконано / не виконано*)

Висновок про прийнятність (так/ні)

1

Перший етап

1.1

Аналіз загальних характеристик ДПП

Виконано

Так

1.2

Аналіз ринкового середовища ДПП

Виконано

Так

1.3

Аналіз системи управління ДПП

Виконано

Так

1.4

Аналіз соціально-економічних результатів ДПП

Виконано

Так

1.5

Аналіз екологічних наслідків та впливу здійснення ДПП на навколишнє природне середовище

Виконано

Так

2

Другий етап

2.1

Аналіз альтернативних варіантів досягнення мети ДПП

Виконано

Так

2.2

Фінансовий аналіз ДПП

Виконано

Так

3

Третій етап

3.1

Аналіз ризиків здійснення ДПП

Виконано

Так

4

Четвертий етап

4.1

Аналіз форми здійснення ДПП

Виконано

Так

 

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
щодо фінансової ефективності досягнення мети ДПП із залученням та без залучення приватного партнера

 

з/п

Показники

Базова фінансова модель (із залученням приватного партнера)

Альтернативний варіант (без залучення приватного партнера)

1

Індекс прибутковості (співвідношення доходів і витрат на досягнення мети ДПП), розрахований для проекту в цілому (PI1)

1,093

0,786

2

Індекс прибутковості (співвідношення доходів і видатків державного та місцевих бюджетів на досягнення мети ДПП (бюджетний ефект)), розрахований для заінтересованих сторін (PI2)

1,021

0,786

3

Чиста приведена вартість досягнення мети ДПП, розрахована для проекту (NPV1)

23 млн.грн

– 6,9 млн. грн

4

Чиста приведена вартість досягнення мети ДПП, розрахована для заінтересованих сторін проекту (NPV2)

19 млн грн

+ 4 млн грн

– 6,9 млн. грн

5

Внутрішня норма рентабельності, розрахована для проекту (IRR1)

18,3%

6

Внутрішня норма рентабельності, розрахована для заінтересованих сторін проекту (IRR2)

17, 1%

7

Дисконтований період окупності (DPP)

5,4 роки

            Таким чином, залучення приватного партнеру для створення спільного підприємства з поставки теплової енергії з біомаси для споживачів промислової зони міста Теплодар дозволять суттєво зменшити тарифи та повернути вкладені кошти у період до 15 років. При цьому комунальне підприємство зможе перейти на сталу прибуткову роботу та уникнути банкрутства.

            Просимо за власної ініціативи провести конкурс з визначення приватного партнера для сумісної роботи з якісного забезпечення теплом споживачів м. Теплодар.

 

.