ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

Про  встановлення   ставок, надання пільг щодо сплати  земельного

податку на території міста Теплодар

      Відповідно до п.34 ч.1 ст. 26  Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.ст. 269, 270, 274, 282, 284 Податкового кодексу України, та з метою своєчасної і якісної організації роботи по проведенню податкового обліку та нарахування земельного податку на території міста Теплодар, Теплодарська міська рада

ВИРІШИЛА:

1.Встановити з 01.01.2018року ставки земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено  у розмірі 1 % від їх нормативної грошової оцінки, крім випадків, визначених у пункті 1.1, 1.2.,1.3, 1.4

1.1.  Ставка податку встановлюється у розмірі від їх нормативної грошової оцінки  за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім підприємств, установ та організацій, що належать до державної та комунальної власності, громадських організацій інвалідів України, їх підприємств (об’єднань), релігійних організацій України, статути (положення)яких зареєстровано у встановленому законом порядку, виключно для будівництва і обслуговування культових будівель)

– землі транспорту та землі промисловості-  2%           

– землі зв’язку-     2%           

– землі енергетики-  2%

– землі комерційного призначення – 3%

1.2.Ставка податку встановлюється у розмірі 3 % від їх нормативної грошової оцінки  за земельні ділянки, які перебувають у власності суб’єктів господарювання (крім підприємств, установ та організацій, що належать до державної та комунальної власності, громадських організацій інвалідів України, їх підприємств (об’єднань), релігійних організацій України, статути (положення)яких зареєстровано у встановленому законом порядку, виключно для будівництва і обслуговування культових будівель)

1.3 Ставка податку  за земельні ділянки для сільськогосподарських угідь встановлюється у розмірі 0,3 % від їх нормативної грошової оцінки.

1.4 Податок за земельні ділянки, зайняті житловим фондом, автостоянками для зберігання особистих транспортних засобів громадян, які використовуються без отримання прибутку гаражно-будівельними, дачно-будівельними та садівницькими кооперативами, товариствами, індивідуальними гаражами, господарськими та іншими будівлями і спорудами, справляється у розмірі 0,3 %  від їх нормативної грошової оцінки.

  1. Встановити з 01.01.2018року пільги по сплаті земельного податку, від якого звільняються на території міста Теплодар Одеської області:

2.1. Виконавчі органи Теплодарської міської ради.

2.2.Дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів бюджету міста Теплодар.

2.3.Комунальні підприємства, засновником яких є Теплодарська міська рада, що мають право на користування земельними ділянками.

2.4.Громадські організації інвалідів України.

2.5.Державні установи, які фінансуються з місцевого або державного бюджету.

2.6.Земельні ділянки, на яких розташовано об’єкти комунальної власності, передані в оренду будівлі (споруди, їх частини), якщо не використовуються для здійснення підприємницької діяльності.

2.7Землі загального користування комунальної власності (парки).

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні  комісії:

– з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища, будівництва та архітектури;

– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

  1. Визначення проблеми

 

    Відповідно до статті 10 Податкового кодексу України визначено перелік місцевих податків і зборів. Згідно зі статтею 12 Податкового кодексу України міські ради встановлюють місцеві податки і збори. Проблема, яку передбачається розв’язати, з прийняттям цього рішення, полягає у проведенні заходів по приведенню у відповідність до норм нової редакції Податкового кодексу у зв’язку із внесенням змін в статті 269, 270, 274, 282, 284  щодо встановлення об’єктів оподаткування, встановлення пільг зі сплати податку та ставок оподаткування. Прийняття цього регуляторного акта дасть можливість встановлення єдиного порядку здійснення контролю за додержанням правил розрахунку та сплати  земельного податку.  Важливість проблеми при затвердженні земельногоподатку полягає в тому, щоб поповнити місцевий бюджет та спрямувати отриманні кошти від сплати податку на вирішення соціальних проблем територіальної громади та покращення інфраструктури міста. Даний регуляторний акт надасть можливість здійснювати диференційований підхід щодо розміру сплати земельного податку суб»єктами господарювання, який залежить як від нормативної грошової оцінки  на земельні ділянки так і від виду діяльності суб»єкта господарювання. На сьогоднішній час на території Теплодарської міської ради встановлений податок у розмірі 1% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки для всіх суб»єктів господарювання,  крім сільськогосподарських угідь – 0,003% від 1% нормативної грошової оцінки землі.

основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва*

+

 

__________ 
 

 

  1. Цілі державного регулювання

В першу чергу ціллю державного регулювання є дотримання норм Податкового кодексу України, у зв’язку із внесенням змін до нього, а також забезпечення виконання повноважень Теплодарської міської ради, шляхом створення джерел наповнення міського бюджету за рахунок введення місцевого податку.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

1. Не приймати жодного регуляторного акта стосовно земельного податку та скасувати існуючі

Невідповідність нормам чинного законодавства

2. Залишити ситуацію без змін тобто користуватися діючим рішенням

Ситуація призведе до зменшення надходжень до міського бюджету, що в подальшу чергу не дозволить в повному обсязі здійснювати фінансування бюджетних установ міста у тому числі по захищених статтях витрат за рахунок коштів бюджету м. Теплодар

3. Прийняття регуляторного акту

Прийняття регуляторного акта в першу чергу дозволить дотримуватися нормам Податкового кодексу України, дозволить створити справедливі умови сплати податку за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб»єктів господарювання та земельні ділянки, які перебувають у власності суб»єктів господарювання, крім того надходження додаткових коштів до міського бюджету сприятиме збільшенню витрат на утримання інфраструктури міста.

__________

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачені

Місцевий бюджет втратить додаткові надходження від сплати податку у сумі 4 млн.грн.

Альтернатива 2

Додаткові надходження до місцевого бюджету у сумі близько 1 млн.грн але тільки у 2017 році.

Втрати додаткових надходжень до місцевого бюджету у сумі 3 млн.грн.

Альтернатива 3

Додаткові надходження до місцевого бюджету у сумі близько 4 млн.грн., враховуючи СПД, які орендують комунальне майно та сплачують компенсацію плати за землю у вигляді податку.

Витрати пов’язані з розробкою проекту регуляторного акта (витрати робочого часу спеціалістів пов’язані з підготовкою регуляторного акта).

__________

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Несплата податку

Бюджет залишиться без додаткових надходжень, пов’язаних зі сплатою податку, що в свою чергу не надасть можливості спрямувати додаткові витрати на вирішення соціально-економічних програм.

Альтернатива 2

Несплата податку

Бюджет не доотримає додаткові надходження у зв’язку з чим в подальшому це не дозволить збільшити витрати на фінансування соціальних програм, утримання інфраструктури міста.

Альтернатива 3

Надходження до місцевого бюджету від сплати податку дозволять  збільшувати витрати на утримання інфраструктури міста, соціальні програми, благоустрій міста і т.п.

Витрати на сплату земельного  податку суб»єктами господарювання та громадянами, що мають у власності земельні ділянки.

__________

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць(дані земельного відділу виконавчого комітету Теплодарської міської ради)

   

          76

            62

            138

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

   

         55

          45

Х

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Несплата податку

Бюджет залишиться без додаткових надходжень, пов’язаних зі сплатою податку, що в свою чергу не надасть можливості спрямувати додаткові витрати на створення сприятливих умов для залучення внутрішніх та зовнішніх інвестиційних коштів, інфраструктуру та благоустрій міста.

Альтернатива 2

Несплата податку

Бюджет не доотримає додаткові надходження у зв’язку з чим в подальшому це не дозволить збільшити витрати на  утримання інфраструктури міста та створити сприятливі умови для залучення внутрішніх та зовнішніх інвестиційних коштів, які можуть бути спрямовані на розвиток Комлексної програми розвитку малого та середнього підприємництва в місті.

Альтернатива 3

Прозорий механізм справляння податку. Бюджет отримає додаткові надходження у зв’язку з чим в подальшому це дозволить збільшити витрати на  утримання інфраструктури міста та створити сприятливі умови для залучення внутрішніх та зовнішніх інвестиційних коштів, які можуть бути спрямовані на розвиток Комлексної програми розвитку малого та середнього підприємництва в місті.

Сплата податку

__________

 

Під час проведення оцінки впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва окремо кількісно визначити витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

Альтернатива 3. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

 

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Здійснити вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже  повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 – цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Проблема не буде вирішена

Альтернатива 2

2

Проблема буде вирішена не в повному обсязі, важливі аспекти вирішені не будуть

Альтернатива 3

3

Усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 3

Дотримання норм законодавства, створення додаткових джерел надходжень до місцевого бюджету, забезпечення справедливого податкового навантаження

                 Зміни в законодавстві

Альтернатива 2

 

Х

Альтернатива 1

 

Х

 

  1. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики:

– ставки місцевих податків і зборів встановлюються місцевими радами;

– опублікування в засобах масової інформації та у мережі Інтернет з метою отримання зауважень та пропозицій щодо ставок місцевих податків і зборів;

– проведення громадських слухань з метою обговорення проекту регуляторного акта, яким встановлюються розміри ставок місцевих податків і зборів ;

– врахування винесених з боку суб’єктів підприємницької діяльності пропозицій та зауважень.

  1. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Розрахунок витрат на виконання вимог регуляторного акта розроблено відповідно до М-тесту.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Передбачається не обмежувати строк дії запропонованого регуляторного акта, у разі необхідності за підсумками відстежень результативності будуть вноситися зміни до нього.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Пропонується використати наступні показники результативності:

1) розмір надходжень до місцевого бюджету у 2017 році;

2) кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта — юридичних осіб- 76, фізичних осіб — 62.

 

3) рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта – визначається кількістю осіб, що:

а) прочитають зазначене рішення в мережі Інтернет на офіційній веб-сторінці Теплодарської міської ради (T rada .gov.ua) та в друкованих засобах масової інформації за результатами оприлюднення;

б) отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування;

в) отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами.

4) розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта.

  1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Визначити:

Базове відстеження результативності цього регуляторного акта здійснюється до дня набрання ним чинності, повторне відстеження буде здійснене у ІІ кварталі 2018 р., коли можна буде зробити порівняльний аналіз статистичних показників.

Для здійснення відстеження результативності регуляторного акта планується використання статистичних показників наданих управлінням фінансів виконавчого комітету Теплодарської міської радих                              

ВИТРАТИ 
на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

8

Інше (уточнити), гривень

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

 

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

 

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

_________ 
* Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).

 

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

__________ 
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

 

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік – стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

 

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні 
(за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за 
п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ 
на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва

Розрахунок витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:

___________________________________________________ 
(назва державного органу)

 

Процедура регулювання суб’єктів великого і середнього підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

камеральні

виїзні

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

7. Інші адміністративні процедури (уточнити): 
_________________ 
_________________ 
_________________

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

 

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

 

__________ 
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

Якщо державне регулювання передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу), необхідно визначити повний запланований річний бюджет нового органу (структурного підрозділу) ____ х 5 років = _____ гривень.

 

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за 
п’ять років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів великого і середнього підприємництва

ТЕСТ 
малого підприємництва (М-Тест)

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником 22 червня 2016 р.

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Круглий стіл*

засідання комісії з питань діяльності регуляторної політики Теплодарської міської ради від 22.06.2017р.

14 (ФОП -7 одиниць;юрид.особи -7 одиниць)

 

Доведено до відома СПД основні аспекти проекту регуляторного акта, надані роз’яснення щодо ставок, які пропонується затвердити.  

 

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 138 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 76(одиниць) та мікропідприємництва 62(одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 55 та 45 (відсотків) (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання” додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х  кількість процедур  технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х  кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

5

Інші процедури (сплата податку)          

Юрид.соби                                                           

ФОП

 

 

26746,05 грн.

2069,14 грн.

 

26746,05 грн.

2069,14 грн

 

133730,25 грн.

 10345,70 грн.

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

28815,64 грн

28815,64 грн.

144078,20грн.

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

138

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х  кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

3976558,32грн.

Х

19882791,60гр

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм 05*19,34*1

Вартість 1 людино-години – 3200 ( мін з/пл. станом на01.01.2017р)*12/1986 ( норма роб.часу на 2017 рік при 40-год. робочому тижні) – 19,34грн.

 

9,67

 9,67

(контроль за змінами умов регулювання)

48,35

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур: 1*19,34*1

19,34

19,34

96,70

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік: 1,5*19,34*1

29,01

29,01

145,05

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

13

Інші процедури (уточнити)

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

58,02 грн

Х

290,10 грн

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

138 од.

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

8006,76 грн

Х

40033,8 грн

* Всі розрахунки проведені згідно даних, які були отримані від суб’єктів підприємництва на засіданні комісії від 22.06.2017р

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: в місті не має Державної податкової інспекції, облік суб»єктів господарювання, які підпадають під дію даного регуляторного акту здійснює Роздільнянська державна податкова інспекція, але регулюванням суб»єктів малого підприємництва також займається виконавчий комітет Теплодарської міської ради, а саме відділ земельних ресурсів

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради (відділ земельних ресурсів) 
(назва органу місцевого самоврядування)

 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва – за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру, години

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

       

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,25

37,86 грн./год.

1

138

1306,17

       

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

       

камеральні

       

виїзні

       

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта (листа) про порушення вимог регулювання

0,5

37,86 грн/год

1

20 од. (оціночно 15% від кількості субєктів)

378,60

       

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

       

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

       

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0,10

37,86 грн/год

1

138

522,47

       

7. Інші адміністративні процедури (уточнити): 
__________________ 
__________________

       

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

2207,24

       

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

11036,20

__________ 
   * Дані відділу земельних ресурсів та відділу бухгалтерського обліку та фінансів

 

  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

3976558,32грн

19882791,60 грн.

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

8006,76 грн

40033,80 грн

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

3984565,08 грн.

19922825,40 грн.

 

Начальник відділу земельних ресурсів                                                                                                                   Т.О.Бабій

 

Міський голова                                                                                                                                                      М.В.Жовнір

 

 

 

Намазова І.В.

 

 

 

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.