№112/В-2025 Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Теплодарський центр первинної медико-санітарної допомоги» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області на 2026 р.

18 вересня 2025 року                     м.Теплодар                             №112/В-2025

 

Про затвердження фінансового плану

комунального некомерційного підприємства

«Теплодарський центр первинної медико-санітарної допомоги»

Теплодарської міської ради

Одеського району Одеської області на 2026 р.

 

Відповідно до статей 27,59,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Теплодарської міської ради від 08.09.2020 р. №375-VII «Про затвердження положення про порядок складання, затвердження фінансового плану КНП «ТЦМЛ»ТМР, з метою підвищення ефективності роботи комунального некомерційного підприємства «Теплодарський центр первинної медико-санітарної допомоги» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити фінансовий план комунального некомерційного підприємства «Теплодарський центр первинної медико-санітарної допомоги» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області на 2026 рік, що належить до власності Теплодарської міської ради (додаток).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Олександра ЧУЙКА.

 

 

Міський голова                                                                   Олександр ЧУЙКО

 

          Додаток      
          до рішення      
          виконавчого комітету    
          міської ради      
          від 18 вересня 2025 року    
          №112/В-2025      
                 
            Додаток 2    
          до Порядку складання, затвердження та контролю
          виконання фінансових планів комунальних підприємств
          Теплодарської міської ради    
                 
“ПОГОДЖЕНО”            
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів та             “ЗАТВЕРДЖЕНО”
фінансових питань, начальник фінансового управління            Директор    
Теплодарської міської ради Одеського района Одеської області                         Майя ЗАПОРОЖАН
                                          Світлана ОДАРИЧ           “____” ___________ 20___ р.
“____” _______________ 20___ р.                
                 
              Проект Х
              Попередній  
              Уточнений  
              Зміни  
              зробити позначку “Х”
                 
        Коди
Підприємство   КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ТЕПЛОДАРСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ” ТЕПЛОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ за ЄДРПОУ 02063387
Організаційно-правова форма Комунальна організація (установа, заклад)     за КОПФГ 430
Територія м. Теплодар     за КОАТУУ 5111500000
Орган державного управління          за СПОДУ  
Галузь      Охорона здоров’я за ЗКГНГ  
Вид економічної діяльності     Діяльність лікувальних закладів     за  КВЕД   86.10
Одиниця виміру, грн.   Стандарти звітності П(с)БОУ Х
Форма власності комунальна Стандарти звітності МСФЗ  
Середньооблікова кількість штатних працівників 50        
Місцезнаходження   65490, Одеська область, м.Теплодар, вул. Польова, 2      
Телефон (048)705-34-93        
Керівник Директор ЗАПОРОЖАН Майя Афанасіївна        
                 
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА 2026 рік
                тис. грн.
Найменування показника Код рядка Факт минулого року Фінансовий план поточного року Плановий рік  (усього) У тому числі за кварталами
І   ІІ   ІІІ   ІV
1 2 3 4 5 6 7 8 9
I. Фінансові результати
Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація)
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 100  15 350,3  18 937,3  16 520,7  4 346,6  3 876,6  3 972,6  4 324,9
Дохід від медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій 102  10 360,9  10 650,0  13 000,0  3 250,0  3 250,0  3 250,0  3 250,0
Дохід за договорами НСЗУ (первиної допмоги) 102/1  6 349,7  6 650,0  9 000,0  2 250,0  2 250,0  2 250,0  2 250,0
Дохід за договорами НСЗУ (вториної допомоги) 102/2  2 210,3  4 000,0  4 000,0  1 000,0  1 000,0  1 000,0  1 000,0
Дохід за договорами НСЗУ (перехідне фінансування, вакцинація, оплата інтернів) 102/3  151,3  –  –  –  –  –  –
Дохід з місцевого бюджету цільового фінансування на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, товарів, робіт та послуг 110  1 050,7  1 210,3  1 267,7  666,6  66,6  65,6  468,9
Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі: 120  2 269,9  4 927,3  2 117,7  846,6  376,6  245,6  648,9
Програма “Здоров’я на 2026-2028 роки 121  1 219,2  1 108,0  850,0  180,0  310,0  180,0  180,0
Програма “Фінансової підтримки медичного закладу на 2024-2026 роки” 122  1 050,7  3 819,3  1 267,7  666,6  66,6  65,6  468,9
  123      –        
Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: 130  2 719,5  3 360,0  1 403,0  250,0  250,0  477,0  426,0
дохід від операційної оренди активів, дохід від платних послуг 131  293,0  1 955,0  650,0  150,0  150,0  150,0  200,0
дохід від тимчасово вивільнені кошти 132  2 426,5  1 405,0  753,0  100,0  100,0  327,0  226,0
Витрати
Заробітна плата 200  8 439,5  11 950,0  10 800,0  2 500,0  2 700,0  2 800,0  2 800,0
Нарахування на оплату праці 210  1 867,8  2 621,6  2 381,0  550,0  600,0  616,0  615,0
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 220  195,0  518,4  299,0  100,0  49,0  100,0  50,0
Медикаменти та перев’язувальні матеріали 230  491,3  700,0  540,0  170,0  170,0  100,0  100,0
Продукти харчування 240  –  –  –  –  –  –  –
Оплата послуг (крім комунальних) 250  466,6  786,0  400,0  100,0  100,0  100,0  100,0
Видатки на відрядження 260  –    –  –  –  –  –
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв, в тому числі: 270  1 050,7  1 210,3  1 267,7  666,6  66,6  65,6  468,9
Оплата теплопостачання 271  844,5  920,0  990,0  600,0  –  –  390,0
Оплата водопостачання та водовідведення 272  30,5  40,3  38,3  9,6  9,6  9,6  9,5
Оплата електроенергії 273  175,7  250,0  239,4  57,0  57,0  56,0  69,4
Оплата природного газу 274      –  –  –  –  –
Оплата інших енергоносіїв 275  –            
Оплата енергосервісу 276              
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 280              
Соціальне забезпечення 290  809,4  1 108,0  720,0  180,0  180,0  180,0  180,0
Інші поточні видатки 300  –  3,0  3,0  –  1,0  1,0  1,0
Амортизація 310              
Інші операційні витрати (розшифрувати*) 320      –        
  321              
  322              
Разом (сума рядків 200 – 320) 330  13 320,3  18 897,3  16 410,7  4 266,6  3 866,6  3 962,6  4 314,9
ІІ. Елементи операційних витрат
Матеріальні затрати 400  2 203,6  3 214,7  2 506,7  1 036,6  385,6  365,6  718,9
Витрати на оплату праці 410  8 439,5  11 950,0  10 800,0  2 500,0  2 700,0  2 800,0  2 800,0
Відрахування на соціальні заходи 420  1 867,8  2 624,6  2 384,0  550,0  601,0  617,0  616,0
Амортизація 430  562,6    –        
Інші операційні витрати 440  1 236,8  1 108,0  720,0  180,0  180,0  180,0  180,0
Разом (сума рядків 400 – 440) 450  14 310,3  18 897,3  16 410,7  4 266,6  3 866,6  3 962,6  4 314,9
ІІІ. Інвестиційна діяльність
Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: 500    –  –  –  –  –  –
доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках 501  –    –  –  –  –  –
Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: 510  290,4  40,0  110,0  80,0  10,0  10,0  10,0
капітальне будівництво 511      –        
придбання (виготовлення) основних засобів 512  –  –  70,0  70,0  –  –  –
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів 513  15,5  40,0  40,0  10,0  10,0  10,0  10,0
придбання (створення) нематеріальних активів 514  –  –  –  –  –  –  –
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів 515      –        
капітальний ремонт 516  –  –  –  –  –  –  –
ІV. Фінансова діяльність
Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 600  609,6  2 000,0  1 000,0  250,0  250,0  250,0  250,0
кредити 601      –        
позики 602      –        
депозити 603      –        
Інші надходження (централізовані поставки, гуманітарна та благодійна допомога) 610 609,6 2000,0  1 000,0  250,0  250,0  250,0  250,0
Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 620  609,6  2 000,0  1 000,0  250,0  250,0  250,0  250,0
кредити 621      –        
позики 622      –        
депозити 623      –        
Інші витрати  (централізовані поставки, гуманітарна та благодійна допомога) 630  610 2000,0  1 000,0  250,0  250,0  250,0  250,0
Усього доходів 700  14 310,2  20 937,3  17 520,7  4 596,6  4 126,6  4 222,6  4 574,9
Усього витрат 800  14 310,2  20 937,3  17 520,7  4 596,6  4 126,6  4 222,6  4 574,9
Резервний фонд 850  –  –  0,0  –  –  –  0,0
IV. Додаткова інформація       на 1.01 на 1.04 на 1.07 на 1.10
Штатна чисельність працівників 900  50,0  50,0  50,0  50,0  50,0  50,0  50,0
Первісна вартість основних засобів 910  7 368,1  7 200,0  7 700,0        
Податкова заборгованість 920              
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 930              
Дебіторська заборгованість 940              
Кредиторська заборгованість 950              
                 
*Розшифрувати за напрямками витрат, які несе підприємство                
                 
Директор       Майя ЗАПОРОЖАН
                                (посада)                  (підпис)            (ініціали, прізвище)    
Головний бухгалтер           Наталя КИСНИЦЬКА
                                                                              М.П.                  (підпис)            (ініціали, прізвище)