Пояснювальна записка до звіту про виконання бюджету м. Теплодар за 2016 року

І. Загальні підсумки виконання бюджету м. Теплодар

по доходам і видаткам.

Теплодарською міською радою 24 грудня 2015 року прийнято рішення №34-VІІ „Про бюджет міста Теплодар на 2016 рік” по доходам – 33 689,5 тис.грн, в тому числі по загальному фонду – 29 470,5 тис.грн., по спеціальному фонду – 4 219,0 тис.грн. і видаткам в сумі – 33 689,5 тис.грн., у тому числі загального фонду –29 470,5 тис.грн., спеціального фонду – 4 219,0 тис.грн. Протягом звітного періоду проводились уточнення планових показників, як доходної так і видаткової частини бюджету, які після уточнення склали – доходи 70 395,4 тис.грн., у тому числі: загальний фонд – 56 167,4 тис.грн., спеціальний фонд – 14 228,0 тис.грн., видатки 73 310,249 тис.грн., у тому числі: загальний фонд – 56 416,439 тис.грн., спеціальний фонд – 16 894,037 тис.грн.

В бюджет міста при уточненому плані на 2016 р. загального фонду  56 167,4 тис.грн. фактично надійшло 56 821,8 тис.грн., що складає 101,2 відсотки. По спеціальному фонду при уточненому плані на 2016 р.  14 228,0 тис.грн. фактично надійшло 13 896,4 тис.грн., виконання складає 97,7 відсотків.

Виконання плану доходів загального фонду (без трансфертів) складає 104,6 відсотків. В бюджет міста при уточненому плані на 2016 р. 14 132,7 тис.грн. фактично надійшло 14 787,1 тис.грн. Виконання плану доходів спеціального фонду (без трансфертів) складає 108,7 відсотків. В бюджет міста при уточненому плані на 2016 р. 4 226,0 тис.грн. фактично надійшло 4 595,6 тис.грн.

Базова дотація, що одержується з державного бюджету при плані на       2016 р. 3 645,9 тис.грн. фактично надійшла в сумі 3 645,9 тис.грн., або 100,0 відсотків. В звітному періоді також надходили стабілізаційна дотація у сумі 4 303,1 тис.грн. та інші додаткові дотації у сумі 498,0 тис.грн.

Субвенції загального фонду при уточненому плані на 2016 р. 33587,7 тис.грн. фактично надійшли у сумі 33 587,7 тис.грн., або 100,0 відсотків.

До місцевого бюджету за 2016 року надійшли:

  • Освітня субвенція у сумі 7 501,0 тис.грн.
  • Медична субвенція у сумі 6 534,9 тис.грн.

План по видаткам загального фонду бюджету міста виконаний на 99,2 відсотки до річних планових призначень, при плані на 2016 рік – 56 416,439 тис.грн. фактично витрачено 55 980,249  тис.грн.

 ІІ. Показники економічного розвитку регіону.

 Промисловість

 За 2016 рік очікувані  обсяги реалізованої промислової продукції підприємствами міста Теплодар в  становлять  в середньому 50,0 млн, грн.. Станом на 01.10.2016 року обсяг реалізованої продукції  підприємствами основного кола становив 27,1 млн. грн.

 Будівництво. Капітальні інвестиції.

 Інформація щодо обсягу будівельно-монтажних робіт виконаних підрядними підприємствами будівельно-монтажного комплексу міста  Теплодар та обсягів капітальних інвестицій згідно Закону України «Про державну статистику» є конфіденційною. Протягом 2016 року  на території міста не було введення  в експлуатацію житла.

Роздрібна торгівля та сфера послуг

В основному  майже всі об’єкти торгівлі та сфери послуг на території міста Теплодар належать фізичним особам-підприємцям, які згідно Закону України «Про державну статистику не надають звітності. Станом на 01.02.2017 року  відсутня інформація щодо обсягів роздрібної торгівлі за 2016 рік. Станом на 01.10.2016 року обсяг реалізованих нефінансових послуг наданих підприємствами міста становить 3879,4 тис. грн, в т. ч. населенню реалізовано  послуг на суму 1683,2 тис. грн.                        

Розвиток підприємництва

 Станом на 01.01.2013 року на обліку у виконкомі Теплодарської міської ради  перебувало 252 юридичних осіб   та 1040 фізичних осіб – підприємців. Всього, з урахуванням державної реєстрації започаткування та припинення підприємницької діяльності  на 01.07.2013 року на обліку знаходилося 248 юридичних осіб та 1041 фізичних осіб – підприємців.     

З 01.07.2013 року повноваження з питань державної реєстрації передано до Реєстраційної служби Біляївського міськрайонного управління юстиції.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  В даний час, в зв’язку з переданням з 01.05.2016 року повноважень з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців від реєстраційної служби Біляївського міськрайоного управління юстиції  до виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області проводиться робота щодо приймання передавання-реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. За даними попередньої інвентаризації на обліку у виконавчому комітеті станом на 01.01.2017 року знаходиться 960 фізичних осіб – підприємців та 271 юридичних осіб ( з них суб’єктів господарювання – малих підприємств 103 одиниці). Проте, враховуючи екстериторіальний принцип державної реєстрації та те, що облік суб’єктів господарювання в ЄДР ведеться в цілому по Біляївському району та місту Теплодар, ці  показники не є точними і можуть бути уточнені в подальшому.

В середньому в розрахунку  на 10 тис. осіб наявного населення міста  налічується 103 малих підприємств, кількість зайнятих в малому підприємництві становить близько 2  тис. осіб.

З метою спрощення процесу надання адміністративних послуг    у  місті при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради в 1 кварталі 2013 року створено Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) до складу якого ввійшов дозвільний центр. ЦНАП успішно співпрацює з управлінням Держгеокадастру  в Біляївському районі Одеської області, Теплодарським  міським  сектором  міграційної служби в Одеській області та суб’єктами надання адміністративних послуг виконавчого комітету.

 Демографічна ситуація

 Демографічна ситуація в місті за останні три роки характеризується відносною стабільністю чисельності населення. За даними Головного управління статистики чисельність наявного населення міста Теплодар в середньому  становить 10,3 тис чоловік, постійного 10,5 тис. Станом на 01.10.2016 року наявне населення міста становило 10 276 чол, постійне – 10 484 чол. Протягом даного періоду народилося 87 немовлят, померло 67 чол., природний приріст становить 21 чоловік. Міграційне скорочення становило 41 чоловік ( вибуло 60, прибуло 19 чол.)

З метою якнайшвидшого повернення незайнятих громадян до продуктивної праці міський центр зайнятості спільно з обласною службою зайнятості реалізує на ринку праці активні заходи сприяння зайнятості населення – працевлаштування, залучення до громадських робіт та професійне навчання. Безробітних, для яких на ринку праці відсутня підходяща робота, центри зайнятості залучали до підприємництва шляхом одноразової виплати допомоги по безробіттю.

У системі соціального захисту значна увага приділялася обслуговуванню пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян, наданню грошової та натуральної допомоги.

В місті працюють  4 програми з питань соціального захисту населення:  „Міська програма зайнятості”, „Програма соціальної допомоги малозабезпеченим ветеранам війни та праці, інвалідам та сім’ям з дітьми”, „Програма з  надання дотацій населенню м. Теплодар у сфері ЖКП”, міська програма „Дешевий хліб”. Станом на 01.09.2016 року отримують   субсидію 1329 сімей. Загальна сума призначених субсидій у січні- серпні 2016 року  становить 241559,0 грн.. 

За даними Головного управління статистики в Одеській області середньооблікова кількість штатних працівників  на підприємствах, установах і організаціях міста станом на 01.10.2016 року становить 741 чол., середньомісячна заробітна плати за січень – вересень 2016 року становить 20985  грн., що  на 20,7 % більше від  показника за січень – вересень  2015 року і становить 67,4 % від середньообласного показника  за три квартали 2016 року.

Заборгованість із виплати заробітної на підприємствах міста станом на 01.01. 2017 року  відсутня.

 Сплата житлово-комунальних послуг

 Всього населенню м. Теплодар, за останніми статистичними даними, станом на 01.05.2016 року, нараховано за спожиті  житлово-комунальні послуги  5914,3 тис. грн., сплачено за січень-квітень    2016 року 6911,0   тис. грн. що становить 116,9 % від нарахованої суми , проте, слід зазначити, що до сплаченої суми ввійшли платежі по заборгованості за спожиті послуги.  Всього на початок липня   2016 року заборгованість населення за спожиті житлово-комунальні послуги становить 5977,8 тис.  грн.

ІІІ. Підсумок виконання доходної частини бюджету.

За 2016 рік до місцевого бюджету м.Теплодар з урахуванням міжбюджетних трансфертів надійшло 70 718,2 тис.грн., у тому числі:

  • загальний фонд – 56 821,8 тис.грн.
  • спеціальний фонд – 13 896,4 тис.грн.

Спеціальний фонд – 19,7%     13 896,4 тис.грн.

 

Загальний фонд – 80,3% 56 821,8 тис.грн.

 

За 2016 рік до місцевого бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів надійшло податків, зборів та інших неподаткових платежів у обсязі 19 382,7 тис.грн., виконання склало 105,6%. Порівняно з відповідним періодом 2015 року надходження збільшились на 5 985,8 тис.грн., або на 44,7 %.

До Загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 14 787,1 тис.грн., виконання за 2016 р. склало 104,6% (+654,4 тис.грн.). В порівнянні з відповідним періодом 2015 року надходження збільшились на 3 736,9 тис.грн. або 33,8%.

Податок на доходи фізичних осіб. Надходження за 2016 рік склали 4 891,9 тис.грн. Виконання плану забезпечено на 106,3%. Питома вага в загальному фонді складає 33,1%. Надходження порівняно до минулого року збільшився на 48,2 % або на 1 590,1 тис.грн. Надходження збільшились у зв’язку з підвищення мінімальної заробітної плати (з 01.01.2015р. – 1218грн. з 01.01.2016р. – 1378 грн.) та ставкою (у 2015р- 15%, у 2016р – 18%).

Надходження податку на доходи фізичних осіб в розрізі галузей економіки розподіляється наступним чином:

► бюджетна сфера                       55,1 %;

► інші (в т.ч. будівництво)         16,1 %;

► промисловість                          17,2 %;

► суб’єкти підприємництва          4,1 %;

► транспорт, зв’язок                      0,7 %;

► торгівля                                       5,6 %;

► фінансові установи                     1,2 %.

 

Виконання

105,6 %   (+5,4т.грн.)

 

 

Виконання

111,5 %  (+1,5 т.грн.)

 

Виконання

120,9 %             (+13,9 т.грн.)                             

 

Виконання

106,3 %

(+290,2 т.грн.)

 

Виконання

106,1 %

(+269,4 т.грн.)

 

Темп росту

148,3 %

(+1528,5 тис.грн.)

 

Темп росту

148,2%

(+1590,2 тис.грн.)

 

Темп росту

102,3 %

(+1,8 тис.грн.)

 

Темп росту

410,6 %

 (+11,1 тис.грн.)

 

Темп росту

190,3 %

(+48,7 тис.грн.)

 

 

Виконання надходжень плати за землю складає 104,6%. Плата за землю формується із земельного податку та орендної плати:

 

Надійшло плати за землю 3 869,5 тис.грн., виконання складає 104,6%:

  • Орендної плати – 2 954,6 тис.грн., виконання склало 104,4% (+123,7 тис.грн.).
  • Земельного податку – 914,9 тис.грн., виконання склало 105,2% (+45,1 тис.грн.).

 

 

Виконання

104,6 %

(+168,8 тис.грн)

 

Виконання

105,2 %

(+45,1 тис.грн)

 

Виконання

104,4 %

(+123,7 тис.грн)

 

 

Порівняно до минулого року надходження збільшились на 39,8% або       1102,2 тис.грн. Надходження збільшились за рахунок того, що станом на 01.01.2016 року коефіцієнт індексації склав 1,433.

  • орендна плата збільшилась на 45,9 % або +930,2 тис.грн., за рахунок таких платників як: МПП «Данай» на суму  37,5 тис.грн., СУІП  «Кораса» на суму 59,3 тис.грн.(погашення боргу), ПАТ «Концерн Галнафтогаз» на суму 27,9 тис.грн., ПП ТТСК «Південна Пальміра» на суму 66,8 тис.грн.,  ПП «Омега-брокерс» на суму 48,3 тис.грн., ТОВ «Теплодар ПІВІ» на суму 258,9 тис.грн., ТОВ «Бласт ЛТД» на суму 72,7 тис.грн.(погашення боргу),ТОВ «МГК-Теплодар» на суму 62,3 тис.грн., ТОВ «Фараон-12» на суму 94,2 тис.грн.,  Гейченко Н.В. на суму 5,8 тис.грн, Гілка О.І. на суму 9,7 тис.грн., Забой Т.В. на суму 5,9 тис.грн., Землякова М.І. на суму 3,9 тис.грн., Лесник О.В. на суму 3,4 тис.грн., Лоза А.В. на суму 9,7 тис.грн., Рогачко В.В. на суму 3,7 тис.грн.,  Харина Ж.С. на суму 6,0 тис.грн., Тарабіцина Л.І. на суму 2,4 тис.грн., Трусова Т.В. на суму 4,5 тис.грн., Юшин А.О. на суму 8,0 тис.грн.
  • земельний податок збільшився на 23,2 % або +172,0 тис.грн. за рахунок таких платників як: КП «ЕПЗМ-11» на суму 26,2 тис.грн., ПАТ «Одесаобленерго» на суму 13,5 тис.грн., ПП «Дністер» на суму 16,0 тис.грн., ПП «Тріада-1» насуму 21,5 тис.грн., ТОВ «Одеський гофрокомбінат» на суму 14,8 тис.грн., ТОВ «Фараон-12» на суму 15,4 тис.грн., ТОВ «ФК «Спіріус» на суму 9,9 тис.грн., ТОВ «ВКА «Маяки» на суму 26,7 тис.грн., ТОВ «СВ Бетон» на суму 2,1 тис.грн., Белкин А.Н. на суму 5,8 тис.грн., Герасютенко Я.М. на суму 1,2 тис.грн., Морозов Г.С. на суму 1,2 тис.грн., Черновецький В.М. на суму 2,0 тис.грн., Бігунова О.М. на суму 3,1 тис.грн., Коляда В.Т. на суму 1,9 тис.грн., Косенко Т.М. на суму 1,6 тис.грн., Слободянюк В.В. на суму 6,8 тис.грн.

Темп росту

123,2 %

(+172,0 тис.грн.)

 

Темп росту

139,8 %

(+1102.2 тис.грн.)

 

Темп росту

145,9 %

(+930,2 тис.грн.)

 

Надходження по платі за оренду майна що перебуває у державній та комунальній власності за 2016 рік склали 2 652,4 тис.грн. Виконання плану забезпечено на 101,0 %. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 9,2 % або 223,3 тис.грн. Надходження збільшились за рахунок погашення заборгованості на 01.01.16р. від таких платників: ТОВ «Лайфселл» на 26,6 тис.грн., ТОВ «Гарант-С» на 26,5 тис.грн., ТОВ «Інжиніринг Груп» на 17,1 тис.грн., ТОВ ВКФ «Діалог» на 13,0 тис.грн., ПрАТ «Київстар» на 17,9 тис.грн., ТОВ «Одеський гофрокомбінат» на 36,1 тис.грн., ДП «Фірма Леда» на 17,5 тис.грн., Бєлова С.Є. на 19,9 тис.грн., Кирил В.Б. на 15,0 тис.грн., Нікітенкова В.П. на 25,9 тис.грн.

Акцизний податок виконана на 103,5 відсотків. Надходження склала у сумі 664,6 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 211,8 тис.грн., так як даний податок почав надходити з лютого 2015 року. Також на збільшення надходження коштів вплинуло збільшення від ТОВ Катран» у сумі 219,3 тис.грн. (підприємство працює з 2016 року).

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки виконаний на 136,5 відсотків, надходження склали 113,6 тис.грн.  Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 77,7 тис.грн. за рахунок надходжень від юридичних осіб нежитлової нерухомості, а саме  від МП «Альтернатива-91» на 2,6 тис.грн., КТВП «Гермес» на 15,5 тис.грн., МПП «Данай» на 17,6 тис.грн. ПП ТТСК «Південна Пальміра» на 14,4 тис.грн., ТОВ ВКА «Маяки» на 9,4 тис.грн., КТВП «Юженерготорг» на суму 2,3 тис.грн., ПП «АВТО-ГРАНД» на 5,6 тис.грн., ДП «Фірма Леда» на 8,9 тис.грн.

Єдиний податок виконаний на 100,1 відсоток. Надходження склали у сумі 2 259,2 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 546,4 тис.грн. або на 31,9% за рахунок надходжень від:

– фізичних осіб +431,1 тис.грн. Це пов’язано з підвищенням ставки податку яка залежить від мінімальної заробітної плати. У 2015р. мінімальна зарплата 1218 грн., у 2016р. – 1378 грн. (+160 грн.);

– юридичних осіб +115,3 тис.грн. за рахунок збільшення надходжень від ПП «Одесгазсервіс» на суму 14,7 тис.грн., МПП Фірма «Політех» на суму 67,1 тис.грн., ПП МЕД.ЦЕНТР “ВИТАР Н” на суму 11,0 тис.грн., ТОВ «Котамиш-БУД» на суму 10,4 тис.грн.

Державне мито виконано на 134,9 відсотків. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження зменшились на 4,3 тис.грн. або на 3,8%. Зменшення надходжень спостерігається по державному миту, не віднесених до інших категорій на суму 4,8 тис.грн. (2015р-101,9 тис.грн., 2016р-97,1 тис.грн.). Також зменшились надходження по державному миту пов’язаному з видачею закордонних паспортів та паспортів України на 0,4 тис.грн.

Плата за надання інших адміністративних послуг виконана на 104,6 відсотків, надходження склали 15,8 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 3,2 тис.грн., за рахунок збільшення кількості проведених адміністративних послуг.

Інші надходження виконані на 457,0 відсотків, надходження склали 91,4 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 41,7 тис.грн. Надходження збільшились за рахунок того, що у 2016р. надійшли кошти згідно перевірки КРУ у сумі 60,4 тис.грн.

До спеціального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 4 595,6 тис.грн., виконання за 2016  р. склало 108,7% (+369,6 тис.грн.). Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 2 248,9 тис.грн., або 95,8 %, у тому числі:

Власні надходження бюджетних установ та організацій надійшло у сумі 3 220,6 тис.грн., до минулого року надходження збільшились на 2 090,0 тис.грн., або 184,9%. за рахунок плати за послуги що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями +1494,5тис.грн. та за рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків отриманими бюджетними установами +595,5 тис.грн.;

Екологічний податок надійшов у сумі 8,2 тис.грн., виконання за               2016  р. склало 117,1%. У 2015 році податок надходив до Загального фонду (надходження 2015р. – 7,3 тис.грн.).

По бюджету розвитку надходження склали 1 366,8 тис.грн., виконання складає 45,6%. До минулого року надходження збільшились на 150,7 тис.грн.

  • Надходження від відчудження майна що знаходиться у комунальній власності склали 1 305,1 тис.грн. виконання за 2016 р. склало 44,4% (-1633,2 тис.грн.). Планувалось отримати кошти від приватизації орендованих приміщень на суму 2 938,3 тис.грн. Порівняно до минулого року надходження збільшились на 608,9 тис.грн. У 2015р. надійшло від ТОВ ЖЕБП «Наше місто» у сумі 0,3 тис.грн., від ТОВ «Вторметекспорт» у сумі 20,2 тис.грн., від ТОВ «ТПК Гермес» у сумі 175,7 тис.грн. та ТОВ «Фараон-12» у сумі 500,0 тис.грн., а у 2016р. від ТОВ «Вторметекспорт» у сумі 19,2 тис.грн., від ТОВ «Інжиніринг групп» у сумі 867,3 тис.грн. та від ТОВ «Київська ремонтна база» у сумі 418,6 тис.грн.
  • Надходження від продажу землі за 2016р. склали у сумі 61,7 тис.грн. До минулого року надходження зменшились на 89,8 тис.грн. У 2015р. надійшло 151,5 тис.грн. за рахунок продажу земельної ділянки підприємцю Білик Б.Д., а у 2016р. надійшло 61,7 тис.грн. за рахунок продажу земельної ділянки підприємцям Гілка О.І. та Лоза А.В.
  • Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту за 2016р. відсутні. У 2015 р. надійшло 368,4 тис.грн. від підприємства ПП «Белстрой» згідно додаткової угоди від 10.06.2015р №1.

 У лютому 2016р Теплодарською міською радою прийнято рішення про встановлення пільг по земельному податку (№74/19-VІI від 18.02.2016р.) таким установам як: 1) заклади освіти (ЗОШ І-ІІІ ступенів, Дитячий садок №1, Дитячий садок №2, Теплодарський професійний ліцей, Теплодарська музична школа); 2) заклади охорони здоров’я(Теплодарська міська лікарня, швидка); 3)органи влади (Установа міського самоврядування); 4)правоохороні органи(міліція,суд); 5)територіальні органи,які фінансуються з державного бюджета (Теплодарський міський сектор ГУДМС України в Одеській обл.) 6)військові частини (немає); 7)підприємства залізничного транспорту; 8)інші (Будинок культури, Стоянка автомашин №1, Адміністративний корпус (АІК),  ВНС, ВНС-1, ВНС-2, КНС-2, КНС, Бювет). Обсяг втрат від надання пільг на 2016 рік складе 349,5 грн.

ІV Видатки та заборгованість

За 2016 рік загальна сума видатків бюджету міста з  урахуванням трансфертів  становила 70 399,978 тис. грн., що становить  96,03 % річних призначень. По загальному фонду видатки проведені в обсязі  55 980,249 тис.грн., або 99,23 % річних призначень, по спеціальному фонду 14 419,729 тис. грн. (85,35 %). Виконання капітальних видатків, що здійснювалось за рахунок спеціального фонду (бюджету розвитку) становить  12 863,654 тис. грн.

Додаток 1

Таблиця 1. Аналіз видатків в розрізі загального та спеціального фонду, поточних та капітальних видатків

На захищенні статті протягом 2016 року спрямовано 30 583,056 тис.грн. (83,98% загального обсягу видатків без урахування трансфертів по соціальному забезпеченню).

За аналогічний період 2015 року на захищені статті видатків було спрямовано 25159,993 тис.грн. (79,95% загального обсягу видатків без урахування трансфертів по соціальному забезпеченню).       

При цьому, у поточному  році на захищені видатки спрямовано на  5 423,063. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року, що обумовлено ростом тарифів на енергоносії, ростом цін на продовольчі товари, мінімальної заробітної плати а також передачею на місцевий бюджет Дитячого навчального закладу «Теплодарський професійний ліцей» ( за рахунок дотації з обласного  та державного бюджетів), що вплинуло на загальну суму видатків що фінансуються з місцевого бюджету. Також суттєве збільшення видатків на заробітну плату протягом звітного періоду 2016 року порівняно з аналогічним періодом 2015 року вплинуло погашення кредиторської заборгованості по заробітній платі працівників галузі «Державне управління»  за 2015 рік.

Таблиця 2

Назва статті

за   2015 рік

за 2016 рік

 

тис,грн

Питома вага,%

тис,грн

Питома вага,%

Т.р.,%

2111

17393,306

55,27

21530,223

4646,00

123,78

2120

6057,902

19,25

4646,003

12,76

76,69

2111+2120

23451,208

74,52

26176,226

71,88

111,62

2220

447,506

1,42

533,739

1,47

119,27

2230

776,273

2,47

1574,967

4,32

202,89

2270

3485,005

11,07

3552,244

9,75

101,93

Разом по захищенним статтям

28159,992

89,48

31837,176

87,42

113,06

Інші видатки

3310,482

10,52

4581,879

12,58

138,41

Всього (БЕЗ ТРАНСФЕРТІВ по соціальному забезпеченню)

31470,474

100,00

36419,055

100,00

115,72

На видатки соціально-культурної сфери у цілому за  2016 рік спрямовано 49 363,05 тис.грн., в т.ч.:

-по загальному фонду— 47 234,882тис. грн.,або 84,39 %  від обсягу видатків загального фонду бюджету;

– по спеціальному фонду – 2 119,170 тис. грн., або 14,7 % від обсягу видатків спеціального фонду бюджету.

Найбільшу питому вагу у загальному обсязі видатків соціально-культурної сфери займають видатки на освіту – 19 746,603 тис.грн. (58,02%), соціальний захист з урахуванням субвенцій з державного бюджету – 19 668,641  тис.грн. (27,94%) та охорону здоров”я – 7 405,962 тис.грн. (10,52%).

Додаток 2.

Таблиця 3.1.Структура фактичних видатків бюджету м.Теплодар   2016 рік за функціональною ознакою

                Таблиця 3.2.Структура фактичних видатків соціально-культурної сфери м.Теплодар

 2016 рік за функціональною ознакою

Оплата праці працівникам бюджетних установ посідає найвагоміше місце серед захищених видатків та складає 71,88% в загальному обсязі видатків бюджету міста. На зазначену мету за  2016 рік спрямовано 26 176,2278  тис.грн.          За аналогічний період 2015 року на ці видатки було профінансовано 23 451,209 тис грн. Такий ріст видатків пояснюється тим, що була  погашена кредиторська заборгованість по заробітній платі працівників галузі «Державне управління»  за 2015 рік., а також здійснена передача до місцевого бюджету Дитячого навчального закладу «Теплодарський професійний ліцей» ( за рахунок дотації з обласного бюджету), в структурі видатків яких здійснюються видатки на оплату праці працівникам даної установи.

На розрахунки за спожиті бюджетними установами  енергоносії протягом   2016 року з місцевого бюджету  загального фонду спрямовано  3 522,243  тис. грн, у тому числі на тепло-  2 690,584 тис.грн., воду- 157,219  тис.грн., електроенергію – 704,440   тис.грн. Найбільшу питому вагу в структурі оплати видатків по оплаті за енергоносії займають видатки на оплату за теплопостачання (75,74%).

 

Таблиця4

 

Назва показника

Станом на 01.01.2016

Питома вага, %

Станом на 01.01.2017

Питома вага, %

Відхилення

грн

Т.р.,%

Теплопостачання

2833,441

81,30

2690,584

75,74

-142,857

94,96

Водопостачання

115,402

3,31

157,219

4,43

41,817

136,24

Електроенергія

536,161

15,38

704,440

19,83

168,279

131,39

Всього видатків по енергоносіям

3485,004

100,00

3552,243

100,00

67,239

101,93

 Структура виконання міського бюджету по видаткам на розрахунки за спожиті енергоносії

Фінансування регіональних програм та заходів місцевого значення здійснювалось в межах помісячного розпису на підставі розпоряджень міського голови та відповідно до пропозицій головних розпорядників коштів та, головним чином, за наявності фінансового ресурсу. У цілому по загальному та спеціальному фонду разом з місцевого бюджету профінансовано за звітний період  6 718,569, з них біля 62,190 тис грн профінансовані капітальні видатки.

Додаток 3

Таблиця 5. Виконання міських програм за 2016 рік

З резервного  фонду місцевого бюджету кошти впродовж звітного періоду не виділялись.

               За рахунок коштів місцевого бюджету розвитку  ( капітальні видатки) профінансовано кошти в сумі  2 701,844  тис.грн, відповідно до актів та проектно-кошторисних документів головних розпорядників коштів.

Додаток 4. 

Таблиця 6.Перелік об`єктів, фінансування яких в    2016 році здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету розвитку

        На виконання інвестиційних проектів (Таблиця 7), які фінансуються з обласного бюджету заплановані кошти в сумі  10 149,227 тис. ( з урахуванням розподіленого вільного залишку коштів станом на 01.01.02016 року) грн ,виконання видатків впродовж звітного періоду склало- 9 357,815 тис грн, які також проводились відповідно до наданої проектно-кошторисної документації та  актів  та про виконання капітальних робіт.

      Також на фінансування через місцевий бюджет було передано бюджетну установу дитячий навчальний заклад «Теплодарський професійний ліцей», видатки на фінансування якого здійснюються за рахунок стабілізаційної дотації з обласного  та державного бюджетів. На ці цілі предбачено 4303,100 тис грн, профінансовано станом  також 4 303,100 тис грн. Станом на звітну дату кредиторська заборгованості не зареєстрована.

  1. V. Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам

                         На   2016 рік затверджено планові призначення  ( зі  змінами ) по 2х субвенціях з Державного бюджету місцевим бюджетам  на суму 19551,86  тис.грн.  Надійшло з Державного бюджету  коштів на фінансування соціальної допомоги, пільг та субсидій  за звітний період на суму 19551,86  тис.грн..    Профінансовано розпорядника коштів та перераховано  отримувачам соціальної допомоги, пільг та субсидій 19551,86  тис. грн.  Залишок невикористаних коштів станом на 01.01.2017 року  відсутній.

  • По субвенції на виплату допомоги сім”ям з дітьми, малозабезпеченим сім”ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам , тимчасової державної допомоги та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу  на  2016 рік передбачено планові призначення у сумі 10758,2 тис.грн.

  Соціальної  допомоги малозабезпеченим сім»ям з дітьми за  звітний період   надано на суму 10758,2 тис.грн..  Отримано коштів з держбюджету та профінансовано розпорядника коштів  у повному обсязі. 

Нарахована сума соціальної допомоги  за  2016 рік склала  10758,2 тис.грн  , що більше від суми нарахованої соціальної допомоги  у  минулого року ( 9620,97 тис.грн )  на  11,5 %  або на  1137,23 тис.грн.. 

Найбільше збільшення нарахованих сум відбулося

по КФК 090401 »Соціальну допомогу малозабезпеченим сім»ям» на 392,5 тис.грн ,

по КФК 090302 «Допомога у зв»язку з вагітністю та пологами»  на 17,4 тис.грн ,

по КФК 090306 « Допомога на дітей  одиноким матерям» на 413,9 тис.грн ,

по КФК 091300  «Державна соціальна допомога  інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» на 220,0 тис.грн .,

по КФК 090305 « Допомога на дітей ,над якими встановлено опіку» на 53,6 тис.грн, а зменшення відбулося

по КФК 090304  «Допомога при народженні дитини» на 32,8 тис.грн,

   По  КФК 090307 та 090308 відбулося зменшення нарахованих сум :

по КФК 090307  « Тимчасова державна допомога» на  12,0 тис. грн. та

по КФК 090308 « Допомога при усиновлені дитини» на 7,7 тис.грн..

Найбільші обсяги субвенції за  2016 року ( у відсотку до загальної суми нарахуваннях суми  (10758,2 тисгрн.)

направлені    на  виплату  соціальної допомоги :

  • при народженні дитини ( КФК 090304 ) – 55,6 % або 5985,65 тис.грн;
  • на дітей одиноким матерям ( КФК 090306 ) –  10,5 % або  1125,8 тис.грн  ;
  • державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам ( КФК 091300 ) – 12,3 % або 1326,5 тис.грн ;
  • соціальну допомогу малозабезпеченим сім»ям ( КФК 090401 ) – 11,5 % або 1233,9 тис.грн .

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2017 року відсутня.

На розрахунки з пільг та субсидій на оплату   комунальних послуг населення  на 2016 рік передбачено планові призначення зі змінами в сумі 8793,66 тис.грн . Сума нарахованих пільг та субсидій  населенню за спожиті житлово-комунальні послуги за  відповідний період склала 11541,14  тис. грн., що більше суми нарахувань за 2015 рік ( 4949,8 тис.грн ) на 6591,24 тис. грн або на  175 % .

          В розрізі  видів послуг збільшення  нарахованих сум пільг та субсидій має такий вигляд :

          – електроенергії    — на 1085,72 тис грн. або на 285 % ;

– теплопостачання –  на 3866,0  тис.грн.  або на 235 % ,

– водопостачання  –  на  639,84  тис.грн. або на 177,8 % ,

– квартплаті          –  на  999,78  тис.грн або  на 248,3 % . .

        Отримано коштів з державного бюджету та профінансовано розпорядника коштів на суму 8793,66 тис. грн.

           Станом на 01.01.2017 року  кредиторська заборгованість з пільг та  субсидій  склала  3541,01 тис.грн . в т.ч  по

             видам послуг :

           – по електроенергії    —     268,4 тис. грн.;

          – по теплопостачанню –   2463,01 тис.грн. ;

          – по водопостачанню –      203,8 тис.грн. ;

– квартплаті               –      605,8 тис.грн.

  • На надання пільг з послуг зв’язку, інших пільг, визначених чинним законодавством та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян планові призначення на 2016 рік не надані.

Станом на 01.01.2017 року залишається кредиторська заборгованість , яка утворилася станом на 01.01.2016 в сумі 22,66 тис.грн та не профінансована з державного бюджету місцевому бюджету в т.ч. у розрізі видів послуг:

одноразовий проїзд – 3,36 тис.грн ;

послуги зв»язку      — 0,99 тис.грн ;

компенсація за пільгове перевезення – 18,31 тис. грн. .