21 липня 2025 року м.Теплодар №714-VIII
Про затвердження міської цільової комплексної програми
«Розвиток фізичної культури, спорту та підтримка молоді
у м. Теплодар на 2026-2030 роки»
Відповідно до п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про фізичну культуру і спорт», Закону України, з метою вдосконалення, поліпшення умов для реалізації державної політики у сфері фізичної культури і спорту, у залученні населення до занять масовим спортом і забезпечення здорового способу життя, розвитку олімпійського, параолімпійського і дефлімпійського руху, неолімпійських видів спорту та створення системи всебічної підтримки молоді міста, Теплодарська міська рада Одеського району Одеської області
ВИРІШИЛА:
- Затвердити міську цільову комплексну програму «Розвиток фізичної культури, спорту та підтримка молоді у м. Теплодар на 2026-2030 роки» (додається).
- Фінансовому управлінню виконавчого комітету (ОДАРИЧ С.) при формуванні міських бюджетів на 2026 – 2030 роки передбачити фінансування затверджених заходів щодо Програми, з урахування наявного фінансового ресурсу міського бюджету.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісії: з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту, зв’язку, освіти, культури та спорту.
Міський голова Олександр ЧУЙКО
Додаток
до рішення
міської ради
від 21 липня 2025 року
№714-VIII
Міська цільова комплексна програма
«Розвиток фізичної культури і спорту
та підтримка молоді у м. Теплодар
на 2026-2030 роки»
м. Теплодар-2025
І. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
|
1. |
Назва Програми |
«Р «Розвиток фізичної культури, спорту та підтримка молоді у м. Теплодар на 2026-2030 роки».
|
|
2. |
Ініціатор розроблення Програми |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту ВК ТМР |
|
3.
|
Законодавча база, дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення програми, нормативні документи |
Указ Президента України від 21.10.2005 року №1505 «Про національну доктрину розвитку фізичної культури і спорту», Закон України «Про фізичну культуру і спорт» від 24.12.1993 року № 3809-XII, Указ Президента України від 02.09.2016 року № 42/2016 «Про Національну стратегію з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація». Указ Президента України від 12 березня 2021 року № 94/2021 «Національна молодіжна стратегія до 2030 року» Закон України «Про охорону дитинства», Постанова від 02 червня 2021 р. № 579 Про затвердження Державної соціальної програми «Молодь України» на 2021-2025роки, «Про місцеве самоврядування в Україні», |
|
3. |
Розробник Програми |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту ВКТМР Одеської обл. Одеського рай. |
|
4. |
Співрозробники Програми |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради
|
|
5. |
Відповідальний виконавець Програми |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту ВКТМР Одеської обл. Одеського рай. |
|
6. |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту ВКТМР, виконавчий комітет Одеської обл. Одеського рай. |
|
7. |
Учасники Програми |
Теплодарська міська рада, відділ освіти, культури, молоді та спорту ВКТМР, фінансове управління Теплодарської міської ради Одеської обл. Одеського рай. |
|
8. |
Термін реалізації |
Дія програми поширюється на території Теплодарської міської ради 2026-2030 роки Одеської обл. Одеського рай.
|
|
9. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Місцевий (загальний та спеціальний фонди) |
|
10. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, в т.ч. кредиторська заборгованість минулих періодів, необхідних для реалізації Програми |
– |
|
10.1 |
Кошти міського бюджету |
4589,25 тис.грн. |
|
11.2 |
Кошти інших джерел |
.- |
Ресурсне забезпечення міської цільової комплексної програми:
«Розвиток фізичної культури і спорту та підтримка молоді у
м. Теплодар на 2026-2030 роки»
Фінансування Програми здійснюється в межах асигнувань, передбачених місцевим бюджетом, в разі наявності фінансових ресурсів.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування наведені в напрямах діяльності і заходах щодо реалізації Програми (додаток 1,2,3,4) та складають:
– молодь- 2000,25 тис.грн.;
– спорт- 2589,00 тис.грн.
Усього витрат – 4589,25 тис.грн.
Обсяги фінансування Програми уточнюються щороку.
|
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми |
|
Роки виконання програми |
|||||
|
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
2029 рік |
2030 рік |
Усього витрат на виконання програми |
||
|
Обсяг ресурсів, в т.ч. кредиторська заборгованість усього, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
|
|
державний бюджет |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
|
|
обласний бюджет |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
|
|
міський бюджет |
838,5
|
879,0 |
919,25 |
957,5 |
995,0 |
4589,25 |
|
|
кошти не бюджетних джерел |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
|
Визначення проблеми, на розв’язання яких спрямована Програма.
Міська цільова комплексна програма «Розвиток фізичної культури, спорту та підтримка молоді м.Теплодар на 2026-2030 роки» розроблена відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про фізичну культуру і спорт», Закону України «Про охорону дитинства», Указу Президента України від 18 травня 2019 р. № 286 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання», Указу Президента України від 12 березня 2021 року № 94/2021 «Національна молодіжна стратегія до 2030 року», Закону України «Про охорону дитинства», з метою поліпшення умов для реалізації залучення населення до занять масовим спортом, забезпечення здорового способу життя, розвитку всіх видів спорту.
Фізична культура як складова загальної культури, суспільними проявами якої є фізичне виховання та масовий спорт, є важливим чинником здорового способу життя, профілактики захворювань, організації змістовного дозвілля, формування гуманістичних цінностей та створення умов для всебічного гармонійного розвитку людини.
Спорт сприяє досягненню фізичної та духовної досконалості людини, виявленню резервних можливостей організму та формуванню патріотичних почуттів у громадян.
Населення м. Теплодар Одеської області, Одеського району охоплено різними формами оздоровчої спрямованості та спортом. В місті – 2 дитячих садка, 1 – заклад загальної середньої освіти, СК «Енергетик» (футбол), спортивні громадські організації: «Кіокушинкай» (карате), СТК «Джей-Денс» (за різними видами танцювальних програм). В ДЮСШ працюють сім спортивних секцій за різними видами спорту. Незважаючи на економічні складнощі, спортсмени гідно представляють своє місто на змаганнях різного рівня: переможці Чемпіонату України, участь у Чемпіонаті світу.
Проблемні питання, які склались у цій сфері, потребують застосування ефективних механізмів і методів їх подолання.
Молодь відіграє важливу роль у соціальних процесах розбудови демократичної держави. Проте, незважаючи на певні позитивні зміни, які відбуваються у молодіжному середовищі, все ще існують проблеми, зокрема погіршуються показники здоров’я молодих громадян, не подолана демографічна криза, спостерігається тенденція щодо поширення в молодіжному середовищі наркоманії та захворюваності на ВІЛ/СНІД.
Освітній потенціал молоді значною мірою не реалізується через невідповідність між попитом та пропозицією на ринку праці.
Враховуючи вищезазначене, виникла необхідність прийняття міської цільової комплексної програми «Розвиток фізичної культури і спорту та підтримка молоді у м. Теплодар на 2026 – 2030 роки» (далі -Програма).
Програма побудована з урахуванням вікових меж молоді від 14 до 35 років включно, у тому числі дітей віком від 14 до 18 років.
Проблеми, які потребують розв’язання:
– низький рівень участі молоді у суспільному житті;
– волонтерських ініціативах та у процесах ухвалення рішень, що стосуються вирішення питань молоді;
– низький рівень поінформованості молоді про свої права, обов’язки та можливості для розвитку власного потенціалу та самореалізації у своїй громаді, області, в Україні загалом;
– низька активність молоді: у політичному житті країни; громадському обов’язку захисту України; толерантного ставлення та взаємоповаги один до одного;
– підготовки молоді до відповідального ставлення планування сім’ї та власного репродуктивного здоров’я;
– розуміння важливості комплексної турботи про фізичне та психологічне благополуччя;
– низький рівень компетентностей, необхідних молоді для свідомого вибору професії та кар’єрного розвитку; здійснення підприємницької діяльності; розвитку лідерських якостей.
Існуюча система організації фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності на теперішній час не відповідає вимогам сучасності і потребує нагального розв’язання проблеми щодо розвитку фізичної культури і спорту в місті.
Значного оновлення потребує забезпечення кадрами. Низьким в оплаті є рівень престижності професій спортивного тренера та інструктора з фізичної культури.
Модернізація існуючих та будівництво нових спортивних об’єктів потребує значних капіталовкладень, а також чіткої та ефективної системи моніторингу підготовки інфраструктури.
Це можна вирішити при концентрації зусиль та ресурсів, високому рівні міжвідомчої співпраці, тому необхідним є застосування програмного методу на основі розробки та реалізації Програми із залученням фінансових ресурсів державного і місцевих бюджетів, вітчизняних та іноземних інвесторів, за чіткої координації діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Ситуація, що склалася в галузі фізичної культури і спорту, зумовлена такими факторами:
- низький рівень фінансового та матеріально-технічного забезпечення;
- відсутність обсягу інвестицій;
- низька заробітна плата та недостатня кількість фахівців з фізкультурно-оздоровчої діяльності;
Проблемні питання, які склались у цій сфері, потребують застосування ефективних механізмів і методів їх подолання. Реалізація Програми є оптимальним рішенням у розв’язанні проблем розвитку сфери фізичної культури та спорту в місті.
Прийняття Програми необхідно задля акумулювання зусиль для подолання негативних тенденцій у молодіжному середовищі, залучення молодих людей до прийняття рішень, що впливають на їх життя.
Мета Програми:
– збільшення кількості громадян, які охоплені регулярною руховою активністю, в тому числі шляхом формування серед мешканців престижу на здоровий спосіб життя;
– створення умов для здійснення навчально-тренувального процесу;
– забезпечення підготовки та участі спортсменів м.Теплодар у змаганнях різних рівнів;
– розвиток олімпійських, параолімпійських та не олімпійських видів спорту;
– збільшення кількості молоді, яка пишається своїм українським походженням;
– створення сприятливих умов для розвитку і самореалізації молоді міста,
– створення умов для розвитку національно-патріотичного виховання;
– вдосконалення реалізації державної політики в сфері фізичної культури, спорту та молоді;
– забезпечення розвитку різних видів спорту;
– забезпечення підтримки спортивних установ і організацій належним їм обладнанням;
– виявлення і підтримка юних талантів та обдарувань, розвиток їх здібностей в обраному виді спорту та досягнення високих спортивних результатів.
Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання Програми
Недостатній рівень пропаганди оздоровчої рухової активності, відсутність доступної спортивної інфраструктури належної якості в місцях масового відпочинку, низький рівень усвідомлення цінності здоров’я як власного капіталу, перебування переважної більшості населення в умовах соціально-економічної нестабільності призвели до несприятливих для ведення здорового способу життя обставин.
Тому необхідно створити умови для оздоровчої рухової активності та ведення здорового способу життя, формування відношення до власного здоров’я як найвищої соціальної цінності шляхом:
– створення «Активних парків-локацій»;
– забезпечення координації дій усіх заінтересованих суб’єктів, органів місцевого самоврядування з питань популяризації фізичної культури і спорту серед населення;
– популяризація фізичної культури, спорту та пропаганди здорового способу життя шляхом створення соціальної реклами на сторінках соціальних мереж, залучення провідних спортсменів, тренерів до формування ціннісного ставлення юнацтва і молоді до власного здоров’я, покращення фізичного розвитку та фізичної підготовленості;
– залучення молодіжних та дитячих громадських організацій, до проведення заходів з підвищення оздоровчої рухової активності населення;
– впровадження інклюзивного підходу шляхом залучення людей з інвалідністю до активного життя.
Програма розробляється для реалізації таких пріоритетних завдань:
- Програма розрахована на період 2026-2030 роки та визначає стратегію і
розвиток спортивно-масових заходів та розв’язання основних проблем функціонування і розвитку фізичної культури, спорту та молоді.
- Популяризація здорового способу життя серед мешканців міста:
– подолання стану байдужості до власного здоров’я;
– реалізація молодіжної політики у сфері фізичної культури і спорту;
– створення умов для розвитку регулярної рухової активності різних верств населення з урахуванням інтересів, побажань, здібностей та індивідуальних особливостей кожного.
- Забезпечення розвитку олімпійського, паралімпійського та дефлімпійського руху, неолімпійських видів спорту з врахуванням пріоритетності видів спорту.
- Забезпечення розвитку фізичної культури та спорту осіб з інвалідністю – проведення акцій з популяризації, забезпечення підготовки та участі у заходах різних рівнів, здійснення заходів заохочення.
- Забезпечення розвитку спорту ветеранів – здійснення підготовки та участі у заходах та змаганнях ветеранів різних рівнів, здійснення заходів заохочення.
- Матеріально-технічне та фінансове забезпечення сфери фізичної культури і спорту шляхом розвитку матеріально-технічної бази спорту та вжиття заходів до залучення інвестицій на зазначену мету, поступового оновлення спортивної матеріально-технічної бази закладів фізичної культури і спорту, зокрема дитячо-юнацької спортивної школи; будівництва спортивних споруд, реконструкції та модернізації діючих.
- Інформаційне забезпечення сфери фізичної культури і спорту за рахунок широкого впровадження соціальної реклами різних аспектів здорового способу життя в усіх засобах масової інформації.
- Впровадження громадянської освіти, освіти з прав людини та підвищення рівня громадянських компетентностей, знати та відстоювати свої права, нести відповідальність за свої дії та власне життя.
- Формування у молоді розуміння потреби навчатися впродовж життя;
- Розвиток безпеки життєдіяльності, лідерства та лідерських навичок
(саморозвиток, міжособистісні стосунки та суспільна відповідальність).
- Формування свідомого та відповідального ставлення до планування сім’ї, підготовки до сімейного життя, розвитку відповідального батьківства.
- Розвиток молодіжної інфраструктури через здійснення роботи з молоддю на базі закладів культури та освіти.
- Сприяння поширенню толерантності і солідарності молоді, забезпечення умов для рівної участі всіх груп молоді у суспільному житті.
Ключовими потребами у проведенні робіт з оптимізації спортивної інфраструктури є:
- Реконструкція стадіону зі штучним покриттям для гри у футбол та міні – футбол, тенісного корту, баскетбольно-волейбольного майданчика.
- Облаштування спортивних локацій у зонах «зелених насадженнях».
- Забудова льодової ковзанки.
- Облаштування спортивної інфраструктури для водних видів спорту (веслування на байдарках ) вздовж Барабойського водосховища.
- Облаштування «Алеї спорту» поблизу міського стадіону.
6.Облаштування відкритого басейну для дітей і дорослих поблизу міського
водосховища.
- Облаштування траси для технічних видів спорту (авто-мотоспорт).
- Розвиток пожежно-прикладного спорту.
- Передбачення у міському бюджеті коштів на фінансування
реконструкцію/модернізацію та ремонт спортивних об’єктів, споруд, що перебувають у власності територіальної громади, майданчиків для заняття ігровими видами спорту, скейпарків тощо.
Реалізація названих проектів у довгостроковій перспективі допоможе залучити кошти туристів з інших міст у розвиток спортивної інфраструктури і покращення добробуту теплодарців, які будуть задіяні у сфері обслуговування.
Наявність розвиненої інфраструктури дозволить збільшити число мешканців, що займаються спортом і активно проводять свій вільний час.
Строк виконання Програми з 2026 до 2030 року.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми забезпечить:
– збільшення населення охопленого заняттями з фізичної культури та спорту за місцем проживання та відпочинку;
– забезпечить успішну участь спортсменів у змаганнях різного рівня;
– збільшення кількості дітей та молоді залучених до занять у спортивних секціях; -підвищення ефективності роботи викладачів фізичного виховання та тренерів:
– покращення спортивної бази для проведення учбових занять та змагань;
– популяризація фізичної культури та спорту;
– покращення міжнародних відносин;
– відзначення кращих спортивних, команд, тренерів та спортсменів міста;
– підвищення ефективності реалізації фізичної культури та молодіжної політики у місті;
– збільшення відсотка молоді, яка бере участь у суспільному житті;
– виявлення та підтримка обдарованої молоді;
– недопущення дискримінації за ознакою статі, виховання гендерної культури;
– формування у молоді моральних, культурних, загальнолюдських цінностей;
– збільшення кількості молоді зі сформованим відповідальним ставленням до
власного здоров’я.
Координація та контроль за ходом виконання Програми
Головним виконавцем Програми є відділ освіти, культури, молоді та спорту ВК ТМР. Контроль за її виконанням здійснює виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеської області Одеського району.
Секретар міської ради Наталія САМОЧОРНА
Напрямки діяльності та заходи
міської цільової комплексної програми
«Розвиток фізичної культури і спорту та підтримка молоді у м. Теплодар на 2026-2030 роки».
|
№ |
Найменування заходу |
Відповідальнівиконавці |
Строкивиконання |
Джерела фінансування |
|
Орієнтовні обсягифінансування,тис.грн. |
Очікувані кінцевірезультати |
|||||||||||||||||||||
|
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
2029 рік |
2030 рік |
Усього |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
1.Створення умов для інтелектуального самовдосконалення молоді, творчого розвиткуособистості
|
||||||||||||||||||||||||||
|
1.1 |
Проведення заходів до Дня молоді. |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
5,0 |
5,0 |
5,5 |
6,0 |
6,5 |
28,0 |
Забезпечення самореалізації обдарованої молоді, проведення свят, створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості молоді. |
|||||||||||||||||
|
1.2
|
Підтримка обдарованої молоді (стипендія міського голови).
|
Відділ освіти, культури, молоді та спорту
|
2026-2030
|
Місцевий бюджет
|
360,0 |
360,0 |
360,0 |
360,0 |
360,0 |
1800,0 |
Виховання молоді у дусі збереження та популяризації культурних і моральних цінностей; виявлення та підтримка талановитої молоді, розвиток навиків та здібностей у різних видах та жанрах мистецтва; |
|||||||||||||||||
|
1.3
1.4 |
Конкурс малюнків на стінах вуличних арок «Здорова нація-щаслива країна».
Проведення акцій, фестивалів, конкурсів, виставок – заходів, спрямованих на забезпечення розвитку творчої ініціативи молоді |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030
2026-2030 |
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет |
3,0
1,0
|
3,0
1,0 |
4,0
1,0 |
5,0
1,0
|
5,0
1,0 |
20,0
5,0 |
Стимулюванняпошукової активності молодіусфері здорового способу життя та національних традицій.
Забезпечення самореалізації обдарованої молоді шляхом її виявлення та підтримка ініціатив творчої молоді. |
|||||||||||||||||
|
|
Всього за напрямком |
Місцевий бюджет |
369,0 |
369,0 |
370,5 |
372,0 |
372,5 |
1853,0 |
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
2. Пропаганда та формування здорового способу життя серед молоді. Профілактика негативних проявів у молодіжному середовищі. Формування толерантності у суспільстві та запобігання виявам дискримінації молодих людей за будь-якою ознакою. |
||||||||||||||||||||||||||
|
2.1 |
Конкурс на кращий твір «Роздуми про кохання». |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
5,0 |
Популяризация здорового способу життя.
|
|||||||||||||||||
|
2.2 |
Акція «Біла ромашка-символ боротьби з туберкульозом». |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
2,0 |
2,0 |
2,75 |
3,0 |
3,0 |
12,75 |
Підвищення інформованості молоді щодо інфекційних хвороб, їх розповсюдження.
|
|||||||||||||||||
|
2.3 |
Конкурс «Жінка року».
|
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
25,0 |
Реалізування особистості, професійного росту та політично-громадської діяльності. |
|||||||||||||||||
|
2.4 |
Акція «Зупинимо СНІД-збережемо життя». |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
2,0 |
2,0 |
2,5 |
2,5 |
3,0 |
12,0 |
Створення сприятливих умов для формування свідомого ставлення молоді до збереження здоров’я |
|||||||||||||||||
|
2.5 |
Участь в обласному фестивалі–конкурсі «Молодь обирає здоров’я». |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
5,0 |
5,5 |
6,0 |
6,5 |
7,0 |
30,0 |
Підвищення інформованості молоді щодо інфекційних хвороб, їх розповсюдження, згубного впливу на здоров’я: вживання наркотичних засобів, прекурсорів, отруйних та сильнодіючих речовин, алкоголю і тютюну. Пропаганда здорового способужиття. |
|||||||||||||||||
|
|
Всього за напрямком |
Місцевийбюджет |
15,0 |
15,5 |
17,25 |
18,0 |
19,0 |
84,75 |
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
3.Створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості та підприємницької діяльності молоді. Профорієнтаційні заходи. |
||||||||||||||||||||||||||
|
3.1
|
Семінар-тренінг «Свідомий вибір професії».
|
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту. |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
10,0 |
Надання молодим громадянам інформації профорієнтаційного напрямку для свідомого вибору майбутньої професії. |
|||||||||||||||||
|
3.2
|
Організація проведення міського туру Всеукраїнського конкурсу бізнес -планів підприємницької діяльності серед молоді |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту. |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
7,5 |
Надання підтримки молоді в реалізації Їх підприємницьких ініціатив. |
|||||||||||||||||
|
3.3
|
Сприяння впровадженню профілактичних програм для молоді, молодіжних та дитячих громадських організацій, спрямованих на запобігання негативних проявів у молодіжному та підлітковому середовищі. |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту громадські організації міста. |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Створення сприятливих умов для формування свідомого ставлення молоді до збереження здоров’я та боротьби із шкідливими звичками. |
|||||||||||||||||
|
3.4 |
Сприяння проведенню акцій, фестивалів, конкурсів, виставок – заходів, спрямованих на формування здорового способу життя. |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту.
|
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
10,0 |
Підвищення інформованості молоді про інфекційні хвороби, їх профілактика; створення сприятливих умов для збереження здоров’я. |
|||||||||||||||||
|
3.5
|
Сприяння розповсюдженню рекламних матеріалів з питань пропаганди здорового способу життя,профілактики негативних явищ у молодіжномусередовищі, протидіїторгівлі людьми,запобігання проявам насильства, булінгу,питаннюгендерноїрівності. |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Підвищення інформованості молоді щодо інфекційних хвороб, їх розповсюдження, згубного впливу на здоров’я вживання наркотичних засобів, прекурсорів, отруйних речовин, сильнодіючих речовин, алкоголю та тютюну. Пропаганда здорового способужиття. |
|||||||||||||||||
|
3.6
|
Забезпечення участі у навчально-практичних семінарах, семінарах-тренінгах для працівників соціальної сфери, представників громадських організацій, діяльність яких спрямована на профілактику негативних явищ у молодіжному середовищі. |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Підвищення інформованості молоді про інфекційні хвороби, їх профілактику, згубний вплив тютюнопаління, алкоголізму та вживання наркотиків, активізація та популяризація здорового способу життя, надання молоді додаткової інформації щодо переваг ведення здорового способу життя. |
|||||||||||||||||
|
3.7
|
Забезпечення інформаційного супроводу та висвітлення у засобах масової інформації заходів та питань щодо формування здорового способу життя. |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Популяризація здорового способу життя, надання молоді додаткової інформації щодо переваг ведення здорового способу життя. |
|||||||||||||||||
|
|
Всього за напрямком |
Місцевий бюджет |
5,5 |
5,5 |
5,5 |
5,5 |
5,5 |
27,5 |
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
4.Утвердження духовності, моральності та формування загальнолюдських цінностей у молоді. Проведення заходів,спрямованих на виховання духовності, моральності, формування загально-людських цінностей. |
||||||||||||||||||||||||||
|
4.1 |
Семінар– тренінг «Із чого починається Батьківщина?» |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
10,0 |
Підвищення рівня духовності та моральності молоді. |
|||||||||||||||||
|
4.2 |
Участь молоді у заходах, присвячених державним, професійним, традиційним святам та пам’ятним датам. |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
10,0 |
Підвищення інформованості молоді про історичне та культурне минуле українськогонароду. |
|||||||||||||||||
|
44.3
|
Організація і проведення серед молоді та населення інформаційних кампаній щодо запобігання та протидії торгівлі людьми. |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Підвищення рівня поінформованості населення щодо протидії торгівлі людьми та його запобігання. |
|
||||||||||||||||
|
4.4 |
Сприяння соціальній адаптації молоді з числа тимчасових переселенців (освітній, трудовій, громадсько-політичній, дозвіллєвій). |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту. |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
15,0 |
Забезпечення самореалізації молоді з тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб. |
|
||||||||||||||||
|
|
Всього за напрямком |
Місцевий бюджет |
7,0 |
7,0 |
7,0 |
7,0 |
7,0 |
35,0 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Всього разом |
Місцевий бюджет |
396,5 |
397,0 |
400,25 |
402,5 |
404,0
|
2000,25 |
|
|
||||||||||||||||||
Додаток 2
до Програми
Результативні показники, що характеризують виконання
міської цільової комплексної програми
«Розвиток фізичної культури і спорту та підтримка молоді у м. Теплодар
на 2026-2030 роки» (молодь)
|
Заходи |
Показники |
Одиниця виміру |
2026р. |
2027р. |
2028р. |
2029р. |
2030р. |
|||||
|
1. Створення умов для інтелектуального самовдосконалення молоді, творчого розвитку особистості
|
||||||||||||
|
1.1 Проведення заходів до Дня молоді |
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення заходів до Дня молоді. |
тис. грн. |
5,0 |
5,0 |
5,5 |
6,0 |
6,5 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників заходів. |
осіб |
100 |
120 |
140 |
140
|
150 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на одного учасника. |
тис. грн. |
0,05 |
0,042 |
0,039 |
0,043 |
0,043 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості молоді, залученої до участі у проведенні Дня молоді, у порівнянні з минулим роком. |
% |
100 |
120 |
140 |
140 |
150 |
||||||
|
1.2 Підтримка обдарованої молоді (стипендія міського голови)
|
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на виплату стипендій. |
тис. грн. |
360,0 |
360,0 |
360,0 |
360,0 |
360,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|||||||
|
Кількість стипендіатів |
осіб |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середній розмір щомісячної стипендії. |
тис. грн. |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Рівень підтримки обдарованої молоді, з місцевого бюджету. |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
||||||
|
1.3 Конкурс малюнків на стінах вуличних арок «Здорова нація-щаслива країна».
|
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення конкурсу. |
тис. грн. |
3,0 |
3,0 |
4,0 |
5,0 |
5,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників конкурсу. |
осіб |
15 |
15 |
20 |
20 |
20 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на одного учасника. |
тис. грн. |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,25 |
0,25 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості учасників, у порівнянні з минулим роком. |
% |
100 |
110 |
133 |
120 |
120 |
||||||
|
1.4. Проведення акцій, фестивалів, конкурсів, виставок – заходів, спрямованих на забезпечення розвитку ініціативи молоді
|
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення конкурсу. |
тис. грн. |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників конкурсу. |
осіб |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на одного учасника. |
тис.грн. |
0,66 |
0,66 |
0,66 |
0,66 |
0,66
|
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості учасників, у порівнянні з минулим роком. |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
||||||
|
2. Пропаганда та формування здорового способу життя серед молоді. Профілактика негативних проявів у молодіжному середовищі. Формування толерантності у суспільстві та запобігання виявам дискримінації молодих людей за будь-якою ознакою. |
||||||||||||
|
2.1. Конкурс на кращий твір «Роздуми про кохання»
|
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення акції. |
тис.грн. |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників акції. |
осіб |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на одного учасника заходу у порівнянні з минулим роком |
тис.грн. |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості учасників акції, у порівнянні з минулим роком. |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
||||||
|
2.2. Акція «Біла ромашка-символ боротьби з туберкульозом»
|
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення акції. |
тис.грн. |
2,0 |
2,0 |
2,75 |
3,0 |
3,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників акції. |
осіб |
100 |
105 |
110 |
120 |
125 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на одного учасника заходу у порівнянні з минулим роком |
тис.грн. |
0,02 |
0,02 |
0,025 |
0,025 |
0,024 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості учасників акції, у порівнянні з минулим роком. |
% |
100 |
105 |
105 |
110 |
105 |
||||||
|
2.3 Конкурс «Жінка року»
|
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення конкурсу. |
тис.грн. |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість переможниць |
осіб |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на одного учасника заходу у порівнянні з минулим роком. |
тис.грн. |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості учасниць у тренінгу, у порівнянні з минулим роком. |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
||||||
|
2.4 Акція «Зупинимо СНІД-збережемо життя»
|
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення акції. |
тис.грн. |
2,0 |
2,0 |
2,5 |
2,5 |
3,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників акції. |
осіб |
100 |
100 |
110 |
115 |
120 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на одного учасника. |
тис.грн. |
0,02 |
0,02 |
0,02 |
0,02 |
0,025 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількістьучасників акції, до запланованого. |
% |
100 |
100 |
110 |
115 |
120 |
||||||
|
2.5 Участь в обласному фестивалі – Конкурсі «Молодь обирає здоров’я» |
Показникизатрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на участь в обласному фестивалі -конкурсі «Молодь обирає здоров’я. |
тис.грн. |
5,0 |
5,5 |
6,0 |
6,5 |
7,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників обласного конкурсу. |
осіб |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середня вартість витратна1учасника фестивалю-конкурсу на 2 доби. |
тис.грн. |
0,55 |
0,55 |
0,55 |
0,55 |
0,55 |
||||||
|
3.Створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості та підприємницької діяльності молоді. Профорієнтаційні заходи |
||||||||||||
|
3.1. Семінар-тренінг «Свідомий вибір професії» |
Показники затрат |
|
|
|
|
|
||||||
|
Обсяг видатків на проведення семінару-тренінгу. |
тис.грн. |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників заходу. |
осіб |
90 |
100 |
105 |
110 |
115 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на одного учасника. |
тис.грн. |
0,02 |
0,02 |
0,02 |
0,02 |
0,02 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості учнівської молоді, залученої до участі у семінарах-тренінгах порівняно з минулим роком. |
% |
100 |
110 |
105 |
105 |
105 |
||||||
|
3.2.Організаціяпроведення міського туру Всеукраїнського конкурсу бізнес планів підприємницької діяльності серед молоді |
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення конкурсу. |
тис.грн. |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників конкурсу. |
осіб |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на нагородження переможця. |
тис. грн.. |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості молоді, залученої до проведення конкурсу, у порівнянні з минулим роком. |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
||||||
|
3.4.Сприяння проведенню акцій, фестивалів, конкурсів, виставок-заходів, спрямованих на формування здорового способу життя. |
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення конкурсу. |
тис.грн. |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників конкурсу. |
осіб |
40 |
40 |
40 |
40 |
40 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на нагородження переможця. |
тис. грн.. |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості молоді, Залученої до проведення конкурсу, у порівнянні з минулим роком. |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
||||||
|
4.Утвердження духовності, моральності та формування загальнолюдських цінностей умолоді. Проведення заходів, спрямованих на виховання духовності, моральності, формування загально-людських цінностей. |
||||||||||||
|
4.1. Семінар– тренінг «Із чого починається Батьківщина?» |
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення семінару-тренінгу. |
тис.грн. |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників заходу. |
осіб |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на одного учасника. |
тис.грн. |
0,04 |
0,04 |
0,04 |
0,04 |
0,04 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості учасників семінару-тренінгу, у порівнянні з минулим роком. |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
||||||
|
4.2. Участь молоді у заходах присвячених державним, професійним,традиційним святам та пам’ятним датам |
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення семінару-тренінгу. |
тис.грн. |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників заходу. |
осіб |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на одного учасника. |
тис.грн. |
0,04 |
0,04 |
0,04 |
0,04 |
0,04 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості учасників семінару-тренінгу, у порівнянні з минулим роком. |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
||||||
|
4.4. Сприяння соціальної адаптації молоді з числа тимчасових переселенців (освітній, трудовій, громадсько-політичній, дозвіллєвій) |
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Обсяг видатків на проведення семінару-тренінгу. |
тис.грн. |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
3,0
|
3,0 |
||||||
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Кількість учасників заходу. |
осіб |
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
||||||
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Середні витрати на одного учасника. |
тис.грн. |
0,15 |
0,15 |
0,15 |
0,15 |
0,15 |
||||||
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Динаміка збільшення кількості учасників семінару-тренінгу, у порівнянні з минулим роком. |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
||||||
|
|
ВСЬОГО: |
тис.грн |
396,5 |
397,0 |
400,25 |
402,5 |
404,0 |
|||||
Додаток 3
до Програми
Напрямки діяльності та заходи
Міської цільової комплексної програми «Розвиток фізичної культури, спорту та підтримка молоді
міста Теплодар на 2026-2030 роки»
|
№ |
Найменування заходу |
Відпові дальні виконавці |
Строки виконання |
Джерела фінансування |
|
Орієнтовні обсяги фінансування, тис.грн. |
Очікувані кінцеві результати |
|||||||||||||||||
|
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
2029 рік |
2030рік |
Усього |
|||||||||||||||||||
|
|
1.Участь збірних команд міста у спортивних заходах у міських, районих, обласних, Всеукраїнських та Міжнародних всіх рівнів з олімпійських і неолімпійських видів спорту, спартакіад, змагань.
|
|||||||||||||||||||||||
|
1.1 |
Зональні змагання Першості Одеської області серед юнаків з міні-футболу |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет (130102) |
10,0 |
12,0 |
13,0 |
14,0 |
15,0 |
64,0 |
Забезпечення самореалізації дітей, проведення свят, створення сприятливого середовища для забезпечення заняттям спорту |
|||||||||||||
|
1.2
1.3
1.4
1.5
1.6
1.7
1.8
1.9
1.10
1.11
1.12
1.13
1.14
1.15
1.16
1.17
1.18
1.19
1.20
1.21
1.22
1.23
|
Першість Біляївського району з футболу
Футбол на Кубок міського голови до Дня міста
Товаристські матчі з футболу до Дня Незалежності.
Відкритий міський турнір з футболу до Дня захисту дітей
Боротьба Греко- римська
Легка атлетика
Баскетбол
Класичний бокс
Кікбоксинг
Теніс настільний
Шахи-Шашки
Волейбол
Гандбол
Бадмінтон
Спортивне орієнтування
Спортивно-масові заходи з залученням ветеранів війни та членів їх сімей
Спортивні заходи з адаптивних видів спорту
Спартакіада Страховка Перевезення (Всі види спорту)
Пліч-о-пліч Шкільний Територіальний етап (всі види спорту) Страховка Пліч-о-пліч Районний Обласний та наступні етапи Перевезення та страхування учасників Міські турніри, чемпіонати, відкриті першості (всі види спорту) Участь у проекті «Шлях чемпіонів» |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
2026-2030
|
Місцевий бюджет (130102)
Місцевий бюджет (130102)
Місцевий бюджет (130102)
Місцевий бюджет (130102)
Місцевий бюджет (130102)
Місцевий бюджет
(130102))
Місцевий бюджет (130102)
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет
|
70,0
5,0
5,0
5,0
25,0
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
4,0
4,0
4,0
4,0
5,0
5,0
40,0
50,0
60,0
20,0
20,0 |
75,0
8,0
7,0
5,0
25,0
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
4,0
4,0
4,0
4,0
5,0
5,0
45,0
55,0
65,0
20,0
20,0
|
80,0
10,0
8,0
5,0
25,0
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
4,0
4,0
4,0
4,0
5,0
5,0
50,0
60,0
70,0
20,0
20,0
|
85,0
12,0
10,0
5,0
25,0
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
4,0
4,0
4,0
4,0
5,0
5,0
55,0
65,0
75,0
20,0
20,0
|
90,0
15,0
12,0
5,0
25,0
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
4,0
4,0
4,0
4,0
5,0
5,0
60,0
70,0
80,0
20,0
20,0 |
400,00
50,0
42,0
25,0
125,0
25,0
25,0
25,0
25,0
25,0
25,0
20,0
20,0
20,0
20,0
25,0
25,0
250,0
300,0
350,0
100,0
100,0 |
Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей . Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей. Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей. Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей.
Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей
Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей. Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей
Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей
Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей
|
|||||||||||||
|
|
Всього за напрямком |
Місцевий бюджет |
366,0 |
393,0 |
417,0 |
442,0 |
468,0 |
2086,0 |
|
|||||||||||||||
|
|
2. Проведення міських змагань, конкурсів фізкультурно-масових та спортивних заходів серед населення |
|||||||||||||||||||||||
|
2.1 |
Масові спортивні заходи «Рух заради здоров’я» до Всесвітнього дня здоров’я» |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
25,0 |
Популяризація здорового способу життя.
|
|||||||||||||
|
2.2 |
Олімпійський день, тиждень
|
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
5,0
|
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
25,0 |
Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей |
|||||||||||||
|
2.3 |
Декада спортивно-масових та оздоровчих заходів, присвячених Дню фізичної культури та спорту |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030
|
Місцевий бюджет
|
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
25,0 |
Виховання дітей у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей. |
|||||||||||||
|
2.4 |
Факельна естафета «Всесвітній біг гармонії» |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
2,0
|
2,0
|
3,0
|
3,0
|
3,0 |
13,0 |
Створення сприятливих умов для формування свідомого ставлення молоді до збереження здоров’я |
|||||||||||||
|
2.5
2.6 |
Обласний місячник «Спорт для всіх- спільна турбота»
Велогонки (Південна велосипедна ліга)
|
Відділ освіти, культури, молоді та спорту
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
2026-2030
2026-2030 |
Місцевий бюджет
Місцевий бюджет |
4,0
3,0
|
4,0
5,0 |
5,0
5,0 |
5,0
6,0 |
5,0
6,0 |
23,0
25,0 |
Виховання молоді у дусі збереження та популяризації спортивних і моральних цінностей.
Пропаганда здорового способужиття. |
|||||||||||||
|
|
Всього за напрямком |
Місцевийбюджет |
24,0 |
26,0 |
28,0 |
29,0 |
29,0 |
136,0 |
|
|||||||||||||||
|
|
3. «Інваспорт» (130105) |
|||||||||||||||||||||||
|
3.1. |
Участь у міжрайонних, обласних , Всеукраїнських Спартакіадах інвалідів |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
2,0 |
3,0
|
4,0
|
4,0
|
4,0 |
17,0 |
Підвищення рівня духовності та моральності молоді. |
|||||||||||||
|
|
Всього за напрямком
|
Місцевийбюджет |
2,0 |
3,0 |
4,0 |
4,0 |
4,0 |
17,0 |
|
|||||||||||||||
|
|
Передбачення у міському бюджеті коштів на фінансування реконструкції та ремонту спортивних об’єктів, споруд, що перебувають у власності територіальної громади. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Передбачення коштів у міському бюджеті на фінансування реконструкції та ремонту спортивних споруд, що перебувають у власності територіальної громади. |
Відділ освіти, культури, молоді, та спорту |
2026-2030 |
Місцевий бюджет |
50,0 |
60,0 |
70,0 |
80,0 |
90,0 |
350,0 |
|
|
||||||||||||
|
|
Всього за напрямком |
Місцевий бюджет |
50,0 |
60,0 |
70,0 |
80,0 |
90,0 |
350,0 |
|
|
||||||||||||||
|
|
Всього разом |
Місцевий бюджет |
442,0 |
482,0 |
519,0 |
555,0 |
591,0 |
2589,0 |
|
|
||||||||||||||
Додаток 4
до Програми
Результативні показники, що характеризують виконання
міської цільової комплексної програми
«Розвиток фізичної культури і спорту та підтримка молоді у
м.Теплодар на 2026-2030 роки» (спорт)
|
Заходи |
Показники |
Од.виміру |
2026 р. |
2027 р. |
2028 р. |
2029 р. |
2030р. |
|
1Участь збірних команд міста у спортивних заходах у міських, районих, обласних, Всеукраїнських та Міжнародних всіх рівнів з олімпійських і неолімпійських видів спорту, спартакіад, змагань.
|
Показникизатрат |
|
|
|
|
|
|
|
Обсяг видатків на Виконання заходів |
тис.грн. |
366,0 |
393,0 |
417,0 |
442,0 |
468,0 |
|
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість учасників змагань
|
од. |
1000 |
1100 |
1200 |
1300 |
1400 |
|
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
Середні витрати на1учасника заходів |
грн. |
0,4 |
0,4 |
0,35 |
0,35 |
0,35 |
|
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
Заняття призових місць. |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
|
|
2.Проведення міських змагань, конкурсів фізкультурно-масових та спортивних заходів серед населення |
|
|
|
|
|
|
|
|
Обсяг видатків на Виконання заходів |
тис.грн. |
24,0 |
26,0 |
28,0 |
29,0 |
29,0 |
|
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість тих, хто приймає участь в нетрадиційних видах спорту і масових заходах з фізичної культури |
од. |
50 |
55 |
60 |
65 |
70 |
|
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
Середні витрати на1 учасника заходів |
грн. |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
|
Показники якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
Заняття призових місць в змаганнях |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
|
|
3. «Інваспорт»
|
Показники затрат |
|
|
|
|
|
|
|
Обсяг видатків на виконання заходів |
тис.грн. |
2,0 |
3,0
|
4,0
|
4,0
|
4,0 |
|
|
Показники продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість тих, хто приймає участь
|
од. |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
Показники ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
Середні витрати на1 учасника заходів |
грн. |
0,5 |
0,7 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
|
|
Показникиякості |
|
|
|
|
|
|
|
|
Заняття призових місць в змаганнях, виконання розрядних нормативів |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
|
|
4.Передбачення у міському бюджеті коштів на фінансування реконструкції та ремонту спортивних об’єктів, споруд, що перебувають у власності територіальної громади.
|
Обсяг видатків на Виконання заходів |
тис.грн. |
50,0 |
60,0 |
70,0 |
80,0 |
90,0 |
|
Кількість споруд |
од. |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
|
Середні витрати на 1 споруду |
грн. |
16,6 |
20,0 |
23,3 |
26,7 |
30,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього: |
тис. грн. |
442,0 |
482,0 |
519,0 |
555,0 |
591,0 |