УКРАЇНА
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
Про затвердження міської Програми реформування
і розвитку житлово-комунального господарства
міста Теплодар на 2026-2030 роки
Відповідно до ст. 25,26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою здійснення заходів щодо підвищення ефективності та надійності функціонування, забезпечення сталого розвитку для задоволення потреб населення і господарського комплексу в житлово-комунальних послугах, відповідно до встановлених нормативів і національних стандартів, та оплати за фактично надані послуги, Теплодарська міська рада Одеського району Одеської області
ВИРІШИЛА:
1.Затвердити міську програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Теплодар на 2026-2030 роки, згідно додатку (додається).
- Фінансовому управлінню виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (ОДАРИЧ С.П.) здійснювати фінансування заходів даної програми, згідно затвердженого бюджету на відповідний рік.
- Визнати такими, що втратило чинність рішення Теплодарської міської ради Одеської області від 16 листопада 2023 року №448-VІІI «Про затвердження міської Програми реформування і розвиток житлово-комунального господарства міста Теплодар на 2024-2026», з 01 січня 2026 року.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії:
– з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку;
– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.
Додаток до рішення
Теплодарської міської ради
від “____” _________2025 року
№ ___________
Міська Програма
реформування і розвитку житлово-комунального
господарства міста Теплодар на 2026-2030 роки
м.Теплодар – 2025
ЗМІСТ
|
1.Паспорт Програми |
3
|
|
2. Загальна характеристика |
4
|
|
3. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма |
6
|
|
4. Мета Програми |
7 |
|
5. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми |
7 |
|
6. Обсяг та джерела фінансування. Строки та етапи виконання Програми |
8
|
|
7. Напрями діяльності, завдання та заходи Програми |
8
|
|
8.Очікувані результати виконання Програми |
9
|
|
9. Координація та контроль за ходом виконанням Програми |
10
|
- Паспорт
Міської Програми реформування і розвитку житлово-комунального
господарства міста Теплодар на 2026-2030 роки
|
Назва програми |
Міська Програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Теплодар на 2026-2030 роки |
|
Ініціатор розроблення програми |
Теплодарська міська рада |
|
Підстава для розроблення програми |
Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закон України “Про житлово – комунальні послуги”, Закон України “Про охорону навколишнього природного середовища” та інші нормативно – правові акти |
|
Розробник програми та відповідальний виконавець |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, підприємства, установи, організації, суб’єкти господарювання |
|
Учасники програми |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, підприємства, установи, організації, суб’єкти господарювання |
|
Головна мета програми |
Забезпечення реалізації державної політики реформування житлово-комунального господарства, визначення першочергових цілей, спрямованих на його розвиток, встановлення завдань по реформуванню і розвитку житлово-комунального господарства міста та розробленню заходів щодо їх виконання. |
|
Термін реалізації програми |
2026-2030 роки |
|
Джерела фінансування |
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, обласного та міського бюджетів, інвестицій, коштів підприємств та інших джерел, не заборонених законодавством |
|
Загальний обсяг фінансування |
Надходження коштів на реалізацію заходів програми в межах видатків, що затверджені бюджетом міста на відповідний рік. |
- агальна характеристика
Місто Теплодар Одеської області географічно розташовано близько до обласного центру – відповідно 45 км. Загальна площа земель у межах міста – 821,3049 га, інженерно-будівельні умови міста сприятливі.
Житлово-комунальне господарство – це важлива соціальна галузь, яка забезпечує населення, підприємства та організації необхідними житлово-комунальними послугами, суттєво впливає на розвиток економічних взаємовідносин у місті. Житлово-комунальне господарство є найбільш технічно відсталою галуззю економіки з багатьма проблемами, які останнім часом особливо загострилися. Планово-попереджувальний ремонт поступився місцем аварійно-відбудовним роботам.
Проблеми та причини, які не дозволяють сьогодні якісно утримувати житлово-комунальне господарство та якісно надавати послуги населенню:
– несвоєчасне оновлення основних фондів підприємств;
– недостатній рівень впровадження енергозберігаючих технологій;
– незавершена комплексна система обліку та регулювання споживання води, газу, теплової енергії на всіх етапах виробництва, транспортування, постачання та споживання житлово-комунальних послуг;
– недостатність залучення у галузь інвестицій та обігових коштів, що призвело до морального та фізичного зносу основних фондів підприємств, підвищення аварійності комунальних об’єктів, збільшення питомих та непродуктивних витрат матеріальних та енергетичних ресурсів, що негативно впливає на рівень та якість надання житлово-комунальних послуг;
– малоефективний механізм стягнення заборгованості з населення за житлово-комунальні послуги;
– недостатня компетенція ОСББ для управління, утримання житла;
– недостатня конкуренція на ринку товарів і послуг у сфері житлово-комунального господарства;
Наявна законодавча та нормативна база недостатня і недосконала, не забезпечує правових засад реформування житлово-комунального господарства, взаємовідносин підприємств і організацій галузі та споживачів послуг.
Усе це свідчить про наявність системної кризи в галузі та про міжгалузевий характер проблем, для розв’язання яких і для забезпечення переходу до нової моделі сталого функціонування житлово-комунального господарства необхідне проведення житлово-комунальної реформи.
Житловий фонд комунальної власності міста складає 44 будинки, загальною площею 211 тис.м2. З них 41 будинок є комунальною власністю, 3 будинки – об’єднання співвласників багатоквартирних будинків та ЖБК. Всі будинки міста багатоповерхові, класу В-1 та В-2, мають централізоване опалення, водовідведення, холодне водопостачання, 26 будинків обладнанні ліфтами.
Відповідно до проведеного конкурсу управителем багатоквартирних будинків комунальної власності м.Теплодар визначено ТОВ “ЖЕБП “Наше місто 21”, яке утримує спільне майно багатоквартирних будинків та прибудинкової території.
Через недостатність фінансування за останні роки значно погіршився стан наявного житлового фонду. В місті не проводяться комплексні капітальні
ремонти житлових будинків. У результаті окремі конструктивні елементи будинків, особливо покрівлі, балконні козирки, міжпанельні шви, фасади, внутрішньо будинкові мережі водо-, теплопостачання та водовідведення, сходів, ліфтів внаслідок тривалої експлуатації перебувають у незадовільному технічному стані.
В ліфтовому господарстві міста знаходиться 63 ліфти, з яких 4 непрацюючих ліфта, а 51 ліфт потребує обов’язкової заміни, а більша частина потребує модернізації. Необхідне оновлення ліфтового господарства.
Капітальний ремонт житлового фонду фінансується з місцевого бюджету. Але в зв’язку з його обмеженістю сума коштів, яка щорічно виділяється на капітальний ремонт житлового фонду, недостатня для того, щоб утримувати будинки і внутрішньо будинкові мережі у технічно справному стані.
Теплопостачання міста забезпечується міським комунальним підприємством “Одеська теплоелектроцентраль №2″.
На сьогоднішній день забезпечення міста тепловою енергією здійснюється за рахунок однієї котельної на якій розміщено три котла, один з яких законсервовано, а два в робочому стані. Обладнання має достатньо великий термін експлуатації та потребує повної заміни зі зменшенням встановленої потужності, що дозволить підвищити КПД котлів та зменшити витрату енергоресурсів. Існуюче обладнання було розраховано на зовсім іншу кількість населення та працює не при оптимальних навантаженнях. Також установка нового обладнання з меншим навантаженням приведе до зменшенню вартості опалення для споживачів.
На сьогоднішній день послуга з гарячого водопостачання не надається, проте потужності котельної дозволяють задовольнити потребу у даній послуги.
Діяльність теплогенеруючого підприємства характеризується наступними показниками:
- Параметри теплоносія 110-70 С.
- Вид теплоносія-гаряча вода.
- Система теплопостачання- закрита.
- Регулювання відпуску тепла- якісно-кількісне.
- Схема підключення споживачів до теплових мереж-незалежна.
- Вид прокладки теплових мереж- наземна, підземна, канальна.
- Наявність резервних трубопроводів- відсутні.
Загальна протяжність теплових мереж становить 14,0755 км у двотрубному вимірі. Трубопровід на ділянці від котельної до вводу в місто пролягає над землею, ізоляція трубопроводів перебуває у незадовільному стані, та потребує повної заміни. Діаметри зовнішніх трубопроводів тепломережі через невідповідність споживаної потужності вимагають зменшення. В межах міста теплотраси прокладено у лотках під землею. Через погану герметизацію лотків під час опадів в них накопичується волога, що завдає шкоди як ізоляції, так і трубі. Це і значний термін експлуатації труб, втрати на цій ділянці сягають 40%. Для зменшення впливу атмосферної вологи та зниження теплових втрат може бути проведена заміна труб на труби ППУ (6074,5 м розподільних мереж у місті та 8001 м магістральних зовнішніх та магістральних підземних мереж у двотрубному обчисленні), що характеризуються високими теплоізоляційними властивостями та герметичністю ізоляційного матеріалу. Загальні експлуатаційні витрати теплової енергії в середньому за рік становлять 38% на всю довжину теплотрас, тоді як за КТМ-204 вони не повинні перевищувати 13%.
Житлово-комунальне господарство – одна з найбільших галузей у господарському комплексі держави, результати діяльності якої значною мірою визначають соціально-економічні показники розвитку суспільства.
У результаті децентралізації міська громада прийняла низку повноважень від держави, але не доотримала додаткові кошти, які могли б бути направлені на покращання інфраструктури міста. При цьому загострилися проблеми з фінансуванням ремонтів, будівництва та реконструкції важливих для функцінування міста об’єктів, які потребують державної підтримки.
Недосконала тарифна політика зумовила хронічну і постійно зростаючу збитковість підприємств.
Зрушити ситуацію, що склалася, можливо лише за умов реформування галузі, забезпечення достатнього фінансування цільових програм, спрямованих на розвиток житлово-комунального господарства, розбудову відповідної нормативної бази, тощо. При цьому реформа ЖКГ має бути законодавчо, організаційно та економічно забезпечена на чотирьох рівнях: державних органів виконавчої влади; органів місцевого самоврядування; житлово-комунальних підприємств різних форм власності; споживачів послуг.
Створення умов ефективного функціонування житлово-комунального господарства на місцевому рівні сприятиме покращанню інфраструктури міста Теплодар, розв’язанню соціально-економічних проблем галузі і забезпеченню її ефективності в цілому.
- Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма
В останній час у житлово-комунальному господарстві міста виникають проблеми, які впливають на рівень та якість послуг та діяльність підприємств ЖКГ:
– у житловому господарстві – відсутність достатнього обсягу коштів на проведення капітального та поточного ремонту будинків.
– у теплопостачанні – частина основного та допоміжного обладнання котельні, теплових мереж потребує капітального ремонту або заміни, що потребує значного обсягу фінансування; постійно зростає вартість палива.
Незадовільний фінансовий стан підприємств і організацій житлово- комунального господарства унаслідок невідповідності рівня доходів населення
вартості виробництва житлово-комунальних послуг, невпорядкованість системи пільг та їх фінансування призводить до неспроможності надати якісні
та в повному обсязі послуги, знизити їх собівартість.
У цілому це свідчить про наявність системної кризи в житлово – комунальній галузі та необхідність прискорення проведення житлово – комунальної реформи і переходу до роботи в ринкових умовах.
- Мета програми.
Мета Програми полягає у реалізації державної політики реформування житлово-комунального господарства, здійснення заходів щодо підвищення ефективності та надійності його функціонування, забезпечення сталого розвитку для задоволення потреб населення і господарського комплексу в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених нормативів та стандартів.
Реформування галузі проводиться з урахуванням інтересів кожної конкретної людини та передбачає підтримку розвитку різних форм самоорганізації і широке роз’яснення процесу і результатів реформ.
Для виконання поставлених завдань пропонується вдосконалити механізми стимулювання створення ОСББ та ОСН, сприяти розвитку конкурентного середовища на ринку ЖКГ, залученню в міське господарство інвестиційних надходжень, зокрема на засадах публічно-приватного партнерства для вирішення проблемних питань.
- Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми
Важливо розв’язання проблеми забезпечення фінансової стабілізації житлово-комунального комплексу, що є головною передумовою формування економічних взаємовідносин у цій галузі економіки, в першу чергу здійснити подолання збитковості підприємств житлово-комунального господарства, забезпечення їх стабільного і достатнього поточного фінансування при наданні житлово-комунальних послуг.
Основними важелями, утворюючими достатній рівень фінансування підприємств та організацій житлово-комунального господарства є забезпечення 100-відсоткової оплати споживачами вартості послуг, подолання збитковості підприємств.
Аналіз діяльності підприємств житлово-комунального господарства показує, що ці послуги в останні роки є збитковими внаслідок постійного зростання витрат (собівартості) з незалежних від підприємств причин, а саме це: зміни в законодавстві та нормативних актах, зміни розмірів тарифів та цін на енергоносії, підвищення мінімальної заробітної плати тощо.
Шляхи розв’язання проблем передбачають наступне:
- створення розвинутого конкурентного середовища на ринку обслуговування житла;
- забезпечення беззбиткового функціонування підприємств житлово-комунального господарства;
- технічного переоснащення житлово-комунального господарства, скорочення питомих показників використання енергетичних і матеріальних ресурсів, необхідних для виробництва (надання) житлово-комунальних послуг, у тому числі створення дієвого і прозорого механізму стимулювання використання альтернативних джерел енергії та видів палива;
- залучення інвестицій;
- залучення громадськості до процесів формування житлової політики та реформування житлово-комунального господарства;
- створення умов для стабільного та якісного надання житлово-комунальних послуг споживачам;
- підвищення ефективності використання енергоносіїв, зниження енергоємності виробництва;
- підвищення рівня управління житлом та комунальною інфраструктурою;
- створення рівних умов для всіх суб’єктів господарювання у сфері житлово-комунального господарства;
- стимулювання інвестиційної діяльності підприємств галузі з метою модернізації та реконструкції виробничо-технологічних фондів;
- забезпечення ефективного використання фінансових і матеріальних ресурсів виробниками та виконавцями житлово-комунальних послуг;
- Обсяг та джерела фінансування.
Строки та етапи виконання Програми
Фінансування заходів Програми передбачається з таких джерел: міський бюджет, обласний або державний бюджети, кошти з інших джерел, не заборонених законодавством України.
За рахунок коштів місцевого, обласного або державного бюджетів фінансування здійснюватиметься в межах асигнувань, передбачених бюджетом шляхом спрямування коштів відповідним виконавцям.
В ході реалізації заходів Програми можливі корегування, повʼязані з фактичним надходженням коштів на реалізацію розділів Програми, уточненням обсягів робіт і виходячи з реальних можливостей бюджету.
Виконання заходів Програми передбачається на 5 років, з 2026 року по 2030 рік.
І етап – 2026 рік; ІІ етап – 2027 рік; ІІІ етап – 2028 рік; ІV етап – 2029 рік; V етап – 2030 рік.
|
Всього тис.грн. |
Прогнозні обсяги фінансування, тис.грн |
||||
|
І етап |
ІІ етап |
ІІІ етап |
ІV етап |
V етап |
|
|
2026 |
2027 |
2028 |
2029 |
2030 |
|
|
129880,0 |
40700,0 |
43300,0 |
45880,0 |
– |
– |
Програма переглядається щороку з метою уточнення завдань, які необхідно вирішити у наступному році. Також, у разі необхідності протягом поточного року можуть вноситися зміни щодо прогнозних обсягів фінансування, переліку завдань та заходів, тощо. Пропозиції щодо внесення змін до Програми готує Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.
Заходи щодо виконання міської Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Теплодар на 2026-2030 роки зазначені у додатку (додається).
- Напрями діяльності, завдання та заходи Програми
Для організації ефективного управління та надання житлово-комунальних
послуг плануються наступні завдання та заходи:
– утримання будинків, споруд і прибудинкових територій, у тому числі проведення реконструкції застарілого житлового фонду, ремонт/оновлення ліфтового господарства;
– ремонт приміщення, будинків, споруд;
-створення цивілізованої інфраструктури об’єктів комунально та соціального призначення;
-проведення реконструкцій будинків житлового фонду із застосуванням енергозберігаючих технологій та матеріалів;
– пріоритетність прав споживачів щодо задоволення їх потреб у якісних послуг та за прийнятну ціну (в межах затверджених норм споживання) житлово-комунальних послугах;
– доступність житлово-комунальних послуг для громадян з низьким рівнем доходів;
– беззбитковість функціонування підприємств усіх форм власності, що працюють у сфері житлово-комунального обслуговування;
– державна підтримка щодо забезпечення сталого функціонування галузі;
– стимулювання інвестиційного процесу та ефективного використання енергетичних і матеріальних ресурсів виробниками та споживачами послуг;
– пріоритетність інноваційного розвитку систем життєзабезпечення населених пунктів;
– гласність та прозорість прийняття рішень, організації громадських слухань з проблемних питань житлово-комунального господарства;
– підзвітність та підконтрольність підприємств і організацій комунальної власності, які працюють у сфері житлово-комунального обслуговування, місцевим органам виконавчої влади;
– формування системи ефективних договірних відносин між усіма суб’єктами надання житлово-комунальних послуг (власник – виробник – постачальник – виконавець – споживач).
- Очікувані результати виконання Програми
Реалізація Програми дозволить:
– підвищити рівень і якість житлово-комунальних послуг, забезпечити надійну роботу інженерних систем життєзабезпечення;
– забезпечити господарську самостійність підприємств житлово-комунального господарства, їх відповідальність за якість обслуговування населення;
– перебороти критичний рівень зносу основних фондів житлово-комунального господарства;
– зменшити нераціональні витрати матеріальних і енергетичних ресурсів, створити економічний механізм стимуляції економії паливно-енергетичних ресурсів;
– мінімізувати технологічний вплив ЖКГ на навколишнє середовище і людину в цілому;
– залучити додаткові інвестиційні надходження на вирішення проблемних питань у міському господарстві;
– стимулювати розвиток ОСББ, створення ОСББ в будинках комунальної власності міста;
– розвивати конкурентне середовище на ринку житлово-комунальних послуг.
- Координація та контроль за ходом виконанням Програми
Координацію діяльності та систематичний контроль за виконанням передбачених Програмою заходів, ефективним та цільовим використанням коштів її виконавцями, залучення до виконання Програми в установленому законодавством порядку підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та відомчого підпорядкування здійснює Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.
З метою дотримання принципу колегіальності, компетентності та прозорості фінансового забезпечення реалізації Програми, функції щодо здійснення системного моніторингу покладаються на постійні комісії міської ради:
– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі;
– з питань житлово – комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку.
Додаток 1
до міської Програми реформування та розвитку
житлово-комунального господарства міста
Теплодар на 2026-2030 роки
Заходи щодо виконання міської “Програми реформування та розвитку житлово–комунального
господарства міста Теплодар на 2026-2030 роки”
|
№ |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Розрахункова потреба по роках, тис.грн. ( в т.ч. з місцевого, обласного та державного бюджетів, інвестиції, коштів підприємств та інших джерел, не заборонених законодавством) |
Очікуваний результат |
|||||
|
Всього по Програмі |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
2029 рік |
2030 рік |
|||||
|
Розділ 1 “Житлове господарство” |
||||||||||
|
1 |
Капітальний ремонт, реконструкція та модернізація житлового фонду міста (покрівля, балконні козирки, міжпанельні шви, внутрішнішньобудинкові мережі водопостачання, каналізаційні мережі та мережі теплопостачання, відмостка, тощо) |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
15900,0 |
5000,0 |
5300,0 |
5600,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
|
2 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на, реконструкцію, реставрацію, капітального ремонту житлового фонду міста та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт(експертиза проектів реконструкції, реставрації, капітального ремонту житлового фонду міста, технічний та авторський нагляд за об’єктом, тощо) |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
4800,0 |
1500,0 |
1600,0 |
1700,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
|
3 |
Капітальний ремонт, реконструкція, модернізація, після експертний ремонт ліфтового господарства житлового фонду міста, ремонт окремих вузлів, обладнань, устаткувань, які є складовою частиною ліфтового господарства, здійснення експертного обстеження та періодичного технічного огляду ліфтів, тощо |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
3200,0 |
1000,0 |
1070,0 |
1130,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
|
4 |
Придбання для ліфтового господарства житлового фонду міста: обладнання, устаткування та складових (комплектуючих) до них, тощо |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
1590,0 |
500,0 |
530,0 |
560,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
|
5 |
Придбання контейнерів для сміттєкамер житлових будинків міста |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
640,0 |
200,0 |
210,0 |
230,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
|
6 |
Капітальний ремонт будинків ОСББ, ЖБК, на умовах співфінансування* |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
|
7 |
Капітальний ремонт, реконструкція, модернізація, експертне обстеження та післяекспертний ремонт та заміна ліфтового господарства житлового фонду ОСББ, ЖБК, на умовах співфінансування* |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
|
8 |
Здійснення інших заходів пов’язаних з утриманням, ремонтом, будівництвом, реконструкцією, модернізацією житлового фонду міста (заходи з технічного інженерного обстеження, виготовлення технічних паспортів,тощо) |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
4800,0 |
1500,0 |
1600,0 |
1700,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
|
|
Всього по розділу 1. “Житлове господарство” |
|
|
30930,0 |
9700,0 |
10310,0 |
10920,0 |
– |
– |
|
|
Розділ 2 “Теплопостачання м.Теплодар” |
||||||||||
|
№ |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Розрахункова потреба по роках, тис.грн. ( в т.ч. з місцевого, обласного та державного бюджетів, інвестиції, коштів підприємств та інших джерел, не заборонених законодавством) |
Очікуваний результат |
|||||
|
Всього по Програмі |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
2029 рік |
2030 рік |
|||||
|
1 |
Капітальний ремонт, реконструкція, будівництво та модернізація об’єктів та мереж теплопостачання міста |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
32200,0 |
10000,0 |
10700,0 |
11500,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів теплопостачання міста в належному та безпечному стані, зменшення енерговитрат |
|
2 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітального ремонту об’єктів теплопостачання міста та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт(експертиза проектів будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів теплопостачання міста, технічний та авторський нагляд за об’єктом, тощо) |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
8000,0 |
2500,0 |
2700,0 |
2800,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів теплопостачання міста в належному та безпечному стані, зменшення енерговитрат |
|
3 |
Капітальний ремонт окремих вузлів, обладнань, устаткувань та систем, які є складовою частиною об’єктів та мереж теплопостачання міста |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
3200,0 |
1000,0 |
1070,0 |
1130,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів теплопостачання міста в належному та безпечному стані, зменшення енерговитрат |
|
4 |
Придбання обладнання, устаткування складових (комплектуючих) до них, приладів обліку, тощо |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
3200,0 |
1000,0 |
1070,0 |
1130,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів теплопостачання міста в належному та безпечному стані, зменшення енерговитрат |
|
5 |
Здійснення інших заходів пов’язаних з утриманням, ремонтом, будівництвом, реконструкцією, модернізацією об’єктів теплопостачання міста (заходи з технічно-інженерного обстеження, виготовлення технічних паспортів, тощо) |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів |
1590,0 |
500,0 |
530,0 |
560,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів теплопостачання міста в належному та безпечному стані, зменшення енерговитрат |
|
|
Всього по розділу 2 “Теплопостачання м.Теплодар” |
|
48190,0 |
15000,0 |
16070,0 |
17120,0 |
|
|
|
|
|
Розділ 4. “ Капітальний і поточний ремонти, реконструкція, завершення будівництвом та інші види робіт на об’єктах соціально-культурного призначення м.Теплодар” |
||||||||||
|
№ |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Розрахункова потреба по роках, тис.грн. ( в т.ч. з місцевого, обласного та державного бюджетів, інвестиції, коштів підприємств та інших джерел, не заборонених законодавством) |
Очікуваний результат |
|||||
|
Всього по Програмі |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
2029 рік |
2030 рік |
|||||
|
1 |
Капітальний ремонт, будівництво, реконструкція, модернізація об’єктів соціально-культурного призначення та інші види робіт на об’єктах соціально-культурного призначення |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів, Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
|
15900,0 |
5000,0 |
5300,0 |
5600,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів соціально – культурного призначення міста в належному та безпечному стані |
|
2 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітального ремонту, модернізація об’єктів соціально-культурного призначення міста та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт(експертиза проектів будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, модернізація об’єктів соціально-культурного призначення міста, технічний та авторський нагляд за об’єктом, тощо) |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів, Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області |
6300,0 |
2000,0 |
2100,0 |
2200,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів соціально – культурного призначення міста в належному та безпечному стані |
|
3 |
Придбання обладнання, устаткування, складових (комплектуючих) до них, тощо |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
1590,0 |
500,0 |
530,0 |
560,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів соціально – культурного призначення міста в належному та безпечному стані |
|
4 |
Здійснення інших заходів пов’язаних з утриманням, ремонтом, будівництвом, реконструкцією, модернізацією об’єктів соціально-культурного призначення міста (заходи з технічно – інженерного обстеження, виготовлення технічних паспортів, тощо) |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
1590,0 |
500,0 |
530,0 |
560,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів соціально – культурного призначення міста в належному та безпечному стані |
|
|
Всього по розділу 4. “ Капітальний і поточний ремонти, реконструкція, завершення будівництвом та інші види робіт на об’єктах соціально-культурного призначення м.Теплодар ” |
|
25380,0 |
8000,0 |
8460,0 |
8920,0 |
– |
– |
|
|
|
Розділ 5. “Будівництво, реконструкція, модернізація, капітальний і поточний ремонти та інші види робіт на інших об’єктах комунальної власності територіальної громади м.Теплодар” |
||||||||||
|
№ |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Розрахункова потреба по роках, тис.грн. ( в т.ч. з місцевого, обласного та державного бюджетів, інвестиції, коштів підприємств та інших джерел, не заборонених законодавством) |
Очікуваний результат |
|||||
|
Всього по Програмі |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
2029 рік |
2030 рік |
|||||
|
1 |
Будівництво, реконструкція, модернізація, капітальні та поточні ремонти та інші види робіт на інших об’єктах комунальної власності міста |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
15900,0 |
5000,0 |
5300,0 |
5600,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів в належному та безпечному стані |
|
2 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітального ремонту інших об’єктів комунальної власності міста та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт(експертиза проектів будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту модернізація інших об’єктів комунальної власності міста, технічний та авторський нагляд за об’єктом, тощо) |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
6300,0 |
2000,0 |
2100,0 |
2200,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів в належному та безпечному стані |
|
3 |
Придбання обладнання, устаткування, складових (комплектуючих) до них, приладів обліку, тощо |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
1590,0 |
500,0 |
530,0 |
560,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів в належному та безпечному стані |
|
4 |
Здійснення інших заходів пов’язаних з утриманням, ремонтом, будівництвом, реконструкцією, модернізацією інших об’єктів комунальної власності міста (заходи з технічно- інженерного обстеження, виготовлення технічних паспортів тощо) |
2026-2030 роки |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів |
1590,0 |
500,0 |
530,0 |
560,0 |
– |
– |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів в належному та безпечному стані |
|
|
Всього по розділу 5. “ Будівництво, реконструкція, модернізація, капітальний і поточний ремонти та інші види робіт на інших об’єктах комунальної власності територіальної громади м.Теплодар ” |
|
25380,0 |
8000,0 |
8460,0 |
8920,0 |
– |
– |
|
|
|
|
Разом по Програмі реформування та розвитку житлового господарства міста на 2026-2030 роки |
|
129880,0 |
40700,0 |
43300,0 |
45880,0 |
|
|
|
|
|
|
* при наявності коштів у місцевому бюджеті, які спрямовані на підтримку ОСББ та ЖБК