У відділі соціально-економічного розвитку працює 2 чоловіки: начальник відділу та головний спеціаліст. Протягом 2016 року працівниками відділу розроблено Програму соціально-економічного та культурного розвитку міста Теплодар на 2017-2019 роки, приймали участь в розробці Програми «Дешевий хліб» та інших місцевих програм, займалися розробкою положень про місцеві податки та збори та інших нормативних актів місцевого значення, які відносяться до компетенції відділу. Працівниками відділу готуються та виносяться на розгляд виконавчого комітету та сесії міської ради питання, які відносяться до компетенції відділу.
Протягом січня 2016 року, у зв’язку зі змінами, які були внесені Податкового кодексу України спеціалістами відділу було підготовлено та винесено на розгляд сесії Теплодарської міської ради рішення про місцеві податки і збори, а саме: «Про затвердження Положення та встановлення ставок транспортного податку на території Теплодарської міської ради», «Про затвердження Положення та встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Теплодарської міської ради», які було прийнято в січні 2016 року.
В роботі відділ співпрацює з усіма структурними підрозділами міськвиконкому, бюджетними установами, комунальними підприємствами та підприємствами ЖКГ а також з департаментом «Агентство з питань інвестицій та розвитку», департаментом ЖКГ, департаментом фінансів ОДА, Одеським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України, Державною регуляторною службою України.
Відділом надається адміністративна послуга з надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Всього за 2016 рік видано надійшло 5 звернень щодо розміщення реклами, з них: видано 3 дозволи на розміщення реклами на стаціонарних засобах комунальної власності, та надано 2 відмови. Всього, за 2016 рік, від розміщення реклами в бюджет міста надійшли кошти в сумі 5035,2 грн. Протягом звітного року постійно проводилася робота щодо моніторингу цін на основні продукти харчування, аналізу дислокації підприємств торгівлі, послуг та ресторанного господарства.
Спеціалістами відділу постійно надається роз’яснювально – консультаційна та методична допомога суб’єктам господарювання. З метою недопущення порушень у зв’язку із змінами в законодавстві копії законодавчих актів, розпорядження облдержадміністрації та ін. публікуються в місцевій газеті, оприлюднюються на сайті та (у разі необхідності) роздаються під підпис безпосередньо суб’єктам господарювання. У разі надходжень, розглядаються звернення суб’єктів господарювання щодо погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери побуту та при необхідності дані питання виносяться на розгляд виконкому.
Начальник відділу соціально-економічного розвитку є секретарем тендерного комітету до повноважень якого входить планування закупівель, підготовка відповідної документації та проведення закупівель, організація роботи тендерного комітету, а також щоквартально збір, обробка інформації для надання до ОДА зведеного звіту про закупівлю товарів, робіт і послуг бюджетними установами міста. За 2016 рік проведено тендерну закупівлю послуги теплопостачання для опалення приміщення виконавчого комітету Теплодарської міської ради та розміщувалася відповідна інформація, яка передбачена законодавством, на електронному порталі Держзакупівель.
Протягом червня – липня 2016 року проводилася робота щодо збору, обробки та підготовки інформації для надання до Автоматизованої системи муніципальної статистики в подальшому випускається всеукраїнський бюлетень, до якого входить інформація по малим містам України, в т. ч і по м. Теплодар.
Спеціалістами відділу постійно проводиться робота щодо дотримання ЗУ «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» та виконання Наказу Мінрегіонбуду №390 від 30.07.2012 року «Про затвердження порядку доведення до споживачів інформації про житлово-комунальні послуги та структуру тарифів..», тобто, всі акти органу місцевого самоврядування, які є регуляторними або стосуються тарифів на ЖКП, проходять відповідну процедуру прийняття та доведення до відома населення, а в подальшому відстежуються згідно вимог ЗУ. Протягом звітного року проведено відстеження 14 регуляторних актів, знято з обліку два регуляторних акти, прийнято нових три регуляторних акти. Всього станом на 01.01.2017 року на обліку знаходиться 31 регуляторний акт
На головного спеціаліста відділу з жовтня 2015 року покладено також обов’язки секретаря адмінкомісії: розгляд скарг, заяв та інших звернень, підготовка та проведення засідання адмінкомісії. Протягом 2016 проведено 15 засідань адміністративної комісії, притягнуто до адміністративної відповідальності за скоєні правопорушення 9 осіб та накладено штраф на 8 осіб на суму 604,0 грн. Систематично проводяться перевірки щодо недопущення незаконної торгівельної діяльності та торгівлі м’ясом, рибою, м’ясними та молочними виробами в невстановлених місцях. Секретар адмінкомісії постійно бере участь в перевірках щодо дотримання Правил благоустрою на території міста.
З травня 2016 року на начальника відділу було покладено обов’язки щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. За травень-грудень 2016 року зареєстровано новостворених 14 фізичних осіб-підприємців та 2 юридичні особи, внесено змін до відомостей про ФОП – 7, про юридичних осіб – 20, внесено рішення про припинення 5 юридичних осіб, проведено державну реєстрацію припинення 56 ФОП, проведено 50 інших реєстраційних дій. Постійно надаються консультації з питань стосовно державної реєстрації бізнесу.
Працівники відділу постійно приймають участь у організації, підготовці та проведені всіх святкових загальноміських заходів, займаються організацією проведення с/г ярмарків.