ЗВІТ повторного відстеження результативності регуляторного акту – рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області»

ЗВІТ

повторного відстеження результативності регуляторного акту –  рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області»

1 Вид регуляторного акту  – рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області

  1. Назва: «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області »
  2. Дата прийняття: 26.09.2023р
  3. Номер: № 403-VІІI
  4. Назва виконавця заходів з відстеження: відділ соціально-економічного розвитку.
  5. Цілі прийняття регуляторного акту:

       – забезпечення дотримання вимог чинного законодавства у сфері розміщення зовнішньої          

        реклами, нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування;                                                 

– створення єдиних умов для діяльності всіх суб’єктів господарювання у сфері зовнішньої реклами; 

– забезпечити збільшення надходжень до бюджету для реалізації програм соціально – економічного розвитку.

  1. Строк виконання заходів з відстеження: 20.03.2025-27.03.2025
  2. Тип відстеження: повторне
  3. Методи одержання результатів відстеження: статистичний та аналітичний метод
  4. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних: аналіз наявності рекламних засобів на території громади та обсягів надходжень до місцевого бюджету від сплати за користування місцем розташування рекламного засобу.
  5. Кількісні та якісні показники результативності регуляторного акту: 

ПОКАЗНИКИ

2024р

Розмір надходжень від сплати за користування місцем розташування рекламного засобу або  місцем розміщення зовнішньої реклами на спеціальних конструкціях комунальної власності територіальної громади

Кількість наданих дозволів на розташування рекламного засобу або розміщення реклами на спеціальних конструкціях комунальної власності територіальної громади

Розмір коштів і час, що витрачають суб’єкти господарювання, пов’язаних з вимогами акта

Рівень проінформованості суб’єктів господарської діяльності з основних положень акта

85%

 

  1. Оцінка результативності регуляторного акту та ступеня досягнення

визначених цілей: даний регуляторний акт є доцільним та актуальним, його результативність пов’язана з кількістю поданих заяв та наданих дозволів на розташування рекламного засобу або розміщення реклами на спеціальних конструкціях комунальної власності. Протягом 2024 року не було видано жодного дозволу на розміщення рекламного засобу або реклами на спеціальних конструкціях комунальної власності територіальної громади. На спеціальних конструкціях комунальної власності територіальної громади переважно розміщується  соціальна реклама військового змісту. Дана ситуація насамперед пов’язана з політичною та економічною ситуацією, яка склалася на території держави. У разі змін в законодавстві або інших чинників до даного регуляторного акту будуть внесені необхідні зміни. Наступне періодичне відстеження буде здійснено через три роки у І кварталі 2028 року.

 

 

 

Міський голова                                                                                         Олександр ЧУЙКО

 

 

Ірина НАМАЗОВА