№11-ПРВ від 07.02.2025р. Про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2024рік

У К Р А Ї Н А 

ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ 

ПРОЄКТ  РІШЕННЯ

 

 

Про роботу Центру надання адміністративних

послуг при виконавчому комітеті

Теплодарської міської ради за 2024 рік                                     

          Відповідно до ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та заслухавши звіт начальника, адміністратора Центру надання адміністративних послуг ТРАЧУК Майї «Про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської  міської ради за 2024рік», виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області

ВИРІШИВ:

  1. Звіт начальника, адміністратора Центру надання адміністративних послуг ТРАЧУК Майї «Про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2024 рік» прийняти до відома (додається).
  2. Начальнику, адміністратору Центру надання адміністративних послуг продовжити роботу щодо виконання посадових обов’язків та завдань протягом 2025 року.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Олександра ЧУЙКА.

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Теплодарської міської ради

від «__» ____________ 20___р.

№ _______________

 

ЗВІТ

про роботу Центру надання адміністративних послуг

при виконавчому комітеті Теплодарської  міської ради за 2024 рік

Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради (далі – Центр) працює з квітня 2013 року та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».

У Центрі реалізовуються принципи одержання населенням широкого спектру інформації, отримання кваліфікованої консультації, надання необхідної послуги в одному місці, розуміння проблем відвідувачів та прагнення максимально швидко знайти їх рішення. 

Одним із основних принципів, на яких базується робота ЦНАПу – доступність, зручність, своєчасне, повне та якісне надання адміністративних послуг

Для Центру головним є людина, її потреби, тому протягом 2024 року  створювали умови для спрощення доступу до послуг, у тому числі в он-лайн режимі, працювали над об’єднанням їх за принципом «життєва ситуація», налагоджували ефективну співпрацю із безпосередніми надавачами послуг.

Через Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради відвідувачі мають можливість скористатися послугами,  визначеними відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги». Перелік послуг, що надаються через Центр нараховує 394 послуги, до їх складу ввійшли адміністративні послуги Теплодарської міської ради, її виконавчого комітету, а також послуги органів державної виконавчої ради,  надання яких передбачено через Центри надання адміністративних послуг відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р.

На офіційному сайті Теплодарської міської ради створений окремий розділ «Адміністративні послуги», де публікуються актуальні новини, перелік послуг, інформаційні та технологічні картки, контакти ЦНАП, графік роботи та ін.

Також ведеться сторінка в мережі Facebook та Telegram-канал «ЦНАП м.Теплодар», де публікуються актуальні новини та інформація щодо діяльності Центру та надання адміністративних послуг.

В березні 2024 року Центр надання адміністративних послуг переміщено до просторого та комфортного приміщення, де відвідувачі мають змогу ознайомитись з інформаційним куточком, переліком послуг, нормативними документами, інформаційними та технологічними картками, буклетами про ЦНАП.

Адміністративні послуги надаються всім без винятку відвідувачам, при цьому особливу увагу приділяється людям з інвалідністю, особам літнього віку, людям з обмеженими фізичними можливостями, вагітним жінкам та людям з дітьми.

Для відвідувачів з дітьми в приміщенні обладнано куточок для дітей.

Відвідувачі мають вільний доступ до мережі Internet через систему Wi-Fi.

В Центрі функціонує шеринг документів. Відвідувачі Центру під час замовлення та отримання адміністративних послуг можуть надати цифрові копії документів через застосунок «Дія». На сьогодні можна шерити паспорт громадянина, ідентифікаційний номер, довідки внутрішньо переміщених осіб а також інформацію щодо актів цивільного стану (народження, шлюб, розлучення та зміна імені).

З набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку» з 18.05.2024р. до 16.07.2024р. військовозобов’язані особи могли оновити свої дані через Центр надання адміністративних послуг. Всього за вказаний період оновили дані 453 особи.

Велика увага адміністраторами Центру приділяється внутрішньо переміщеним особам. Протягом 2024 року зареєстровано 54 внутрішньо переміщені особи та оформлено 72 заяви на отримання допомоги на проживання. Активно проводиться робота з надання консультацій та опрацювання документів власників житла щодо отримання компенсації витрат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) внутрішньо переміщених осіб. Станом на 31.12.2024 року на території міста Теплодар зароеєстровано на отримання компенсації витрат 8 власників житла, які прихистили на безоплатній основі 21 внутрішньо переміщену особу. За 2024 рік сума нарахованої компенсації становить 112798 грн.

Особлива увага приділяється наданню послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану. Протягом 2024 року зареєстровано та видано:

  • 18 свідоцтв про народження (Комплексна послуга «єМалятко»);
  • 11 свідоцтв про шлюб;
  • 26 свідоцтв про смерть з видачею довідки для отримання допомоги на поховання.

Також надаються усні консультації щодо інших  послуг у сфері реєстрації актів цивільного стану, а саме: «Державна реєстрація зміни імені», «Державна реєстрація внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання», «Державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей», «Отримання відомостей з державного реєстру актів цивільного стану»  та інші.

Адміністратори Центру активно співпрацюють з територіальним підрозділом Пенсійного Фонду України щодо прийому звернень на призначення субсидій та пільг на житло-комунальні послуги. Адміністраторами Центру було прийнято та передано в електронному вигляді  на опрацювання до Пенсійного Фонду 352 заяви суб’єктів звернень (субсидії – 177, пільги – 100, внесення до Реєстру осіб, що мають право на пільги – 75).

Якість надання адмінпослуг переважно залежить від компетентності адміністраторів ЦНАП, тому навчання адміністраторів є пріоритетним. Адміністратори постійно працюють над підвищенням рівня своїх професійних навичок, адміністратори пройшли онлайн курси на Порталі Дія, про що свідчать отримані сертифікати. Також адміністратори беруть активну участь у офлайн та онлайн нарадах, тренінгах, зустрічах та семінарах.

Загалом протягом 2024 року адміністраторами Центру прийнято 2795 заяв від суб’єктів звернень:

Більшість адміністративних послуг надаються на безоплатній основі, крім адміністративних послуг платність яких передбачена чинним законодавством.

Протягом 2024 року загальна сума від сплати адміністративного збору при наданні адміністративних послуг становить 41039,12 грн.

 

Незважаючи на військовий стан, Центр продовжує працювати задля задоволення потреб населення та забезпечення отримання своєчасних та якісних адміністративних послуг мешканцями громади.

На постійному особливому контролі є надання послуг для ветеранів, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України щодо комплексного підходу під час надання адміністративних послуг та для забезпечення інформаційного супроводження надання адміністративних послуг.

Пріоритетні напрямки розвитку Центру надання адміністративних послуг  в 2025 році:

  • запровадження сервісу “Адмінсервіс “Ветеран”, шляхом створення «Єдиного вікна» для обслуговування ветеранів війни, членів сімей загиблих Захисників і Захисниць України задля забезпечення доступу таких осіб до отримання послуг в одному місці та за мінімальної кількості відвідувань;
  • організація надання в ЦНАП послуги з отримання РНОКПП, що є досить затребуваною послугою;
  • забезпечення комфортного та безбар’єрного перебування відвідувачів;
  • постійне інформування та комунікація з населенням засобами інформації;
  • підвищення рівня професійних навичок адміністраторів

Незважаючи на труднощі, які нам готує сьогодення, ми продовжуємо проходити крізь нелегкі випробування, продовжуємо докладати всі сили, щоб зберегти та вдосконалити сервіс надання адміністративних послуг.

 

 

Керуючий справами                                         Тетяна БИКОНОВА