№111/В-2024 від 19.09.2024р. Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Теплодарський центр первинної медико-санітарної допомоги» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області на 2025 р.

19 вересня 2024р.                                                                          №111/В-2024

Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Теплодарський центр

первинної медико-санітарної допомоги» Теплодарської

міської ради Одеського району Одеської області на 2025 р.

 

Відповідно до статей 27, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Теплодарської міської ради від 08.09.2020 р. №375-VII «Про затвердження положення про порядок складання, затвердження фінансового плану КНП «ТЦМЛ»ТМР, з метою підвищення ефективності роботи комунального некомерційного підприємства “Теплодарський центр первинної медико-санітарної допомоги” Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити фінансовий план комунального некомерційного підприємства «Теплодарський центр первинної медико-санітарної допомоги» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області на 2025 рік, що належить до власності Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (додаток).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Олександра ЧУЙКА.

 

Міський голова                                                                    Олександр ЧУЙКО

 

          Додаток        
          до рішення        
          виконавчого комітету    
          від “19” вересня 2024 року    
          №111/В-2024        
                   
          Додаток 2      
          до Порядку складання, затвердження та контролю  
          виконання фінансових планів комунальних підприємств  
          Теплодарської міської ради      
                   
“ПОГОДЖЕНО”              
Заступник  начальника фінансового управління, начальник відділу           “ЗАТВЕРДЖЕНО”  
фінансування та виконання місцевого бюджету фінансового управління            Директор      
Виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області                     Майя ЗАПОРОЖАН  
                                         Катерина СІРАК           “____” ___________ 2024 р.  
“____” _______________ 2024 р.                  
                   
              Проект Х  
              Попередній    
              Уточнений    
              Зміни    
              зробити позначку “Х”  
                   
        Коди  
Підприємство   КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ТЕПЛОДАРСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ” ТЕПЛОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ за ЄДРПОУ 02063387  
Організаційно-правова форма Комунальна організація (установа, заклад)     за КОПФГ 430  
Територія м. Теплодар     за КОАТУУ 5111500000  
Орган державного управління          за СПОДУ    
Галузь      Охорона здоров’я за ЗКГНГ    
Вид економічної діяльності     Діяльність лікувальних закладів     за  КВЕД   86.10  
Одиниця виміру, грн.   Стандарти звітності П(с)БОУ Х  
Форма власності комунальна Стандарти звітності МСФЗ    
Середньооблікова кількість штатних працівників 50          
Місцезнаходження   65490, Одеська область, м.Теплодар, вул. Польова, 2        
Телефон (048)705-34-93          
Керівник Директор ЗАПОРОЖАН Майя Афанасіївна          
                   
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА 2025 рік  
                тис. грн.  
Найменування показника Код рядка Факт минулого року Фінансовий план поточного року Плановий рік  (усього) У тому числі за кварталами  
  І   ІІ   ІІІ   ІV  
1 2 3 4 5 6 7 8 9  
I. Фінансові результати  
Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація)  
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 100  13 192,2  16 810,0  18 315,0  4 815,0  4 250,0  4 350,0  4 900,0  
Дохід від медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій 102  10 360,9  12 200,0  12 000,0  3 000,0  3 000,0  3 000,0  3 000,0  
Дохід за договорами НСЗУ (первинної допомоги) 102/1  6 243,5  8 000,0  8 000,0  2 000,0  2 000,0  2 000,0  2 000,0  
Дохід за договорами НСЗУ (вторинної допомоги) 102/2  3 904,9  4 000,0  4 000,0  1 000,0  1 000,0  1 000,0  1 000,0  
Дохід за договорами НСЗУ (перехідне фінансування, вакцинація, оплата інтернів) 102/3  212,5  200,0  –  –  –  –  –  
Дохід з місцевого бюджету цільового фінансування на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, товарів, робіт та послуг 110  841,8  1 305,0  1 505,0  695,0  80,0  85,0  645,0  
Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі: 120  1 771,0  2 705,0  2 955,0  945,0  480,0  485,0  1 045,0  
Програма “Здоров’я на 2023-2025 роки 121  753,8  1 200,0  1 450,0  250,0  400,0  400,0  400,0  
Програма “Фінансової підтримки медичного закладу на 2024-2026 роки” 122  1 017,2  1 505,0  1 505,0  695,0  80,0  85,0  645,0  
  123      –          
Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: 130  1 060,3  1 905,0  3 360,0  870,0  770,0  865,0  855,0  
дохід від операційної оренди активів, дохід від платних послуг 131  352,7  600,0  1 955,0  520,0  470,0  565,0  400,0  
дохід від тимчасово вивільнені кошти 132  707,6  1 305,0  1 405,0  350,0  300,0  300,0  455,0  
Витрати  
Заробітна плата 200  8 806,8  10 800,0  12 000,0  3 000,0  3 000,0  3 000,0  3 000,0  
Нарахування на оплату праці 210  1 937,4  2 372,0  2 639,0  660,0  660,0  659,0  660,0  
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 220  135,2  195,0  195,0  50,0  45,0  50,0  50,0  
Медикаменти та перев’язувальні матеріали 230  814,5  545,0  479,0  100,0  100,0  145,0  134,0  
Продукти харчування 240  –  –  –  –  –  –  –  
Оплата послуг (крім комунальних) 250  365,2  350,0  404,0  100,0  104,0  100,0  100,0  
Видатки на відрядження 260  –    –  –  –  –  –  
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв, в тому числі: 270  841,8  1 305,0  1 505,0  695,0  80,0  85,0  645,0  
Оплата теплопостачання 271  654,0  1 040,0  1 160,0  610,0  –  –  550,0  
Оплата водопостачання та водовідведення 272  28,8  40,0  40,0  10,0  10,0  10,0  10,0  
Оплата електроенергії 273  148,2  225,0  305,0  75,0  70,0  75,0  85,0  
Оплата природного газу 274      –  –  –  –  –  
Оплата інших енергоносіїв 275  10,8              
Оплата енергосервісу 276                
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 280                
Соціальне забезпечення 290  653,8  1 200,0  1 050,0  200,0  250,0  300,0  300,0  
Інші поточні видатки 300  –  3,0  3,0  –  1,0  1,0  1,0  
Амортизація 310                
Інші операційні витрати (розшифрувати*) 320      –          
  321                
  322                
Разом (сума рядків 200 – 320) 330  13 554,7  16 770,0  18 275,0  4 805,0  4 240,0  4 340,0  4 890,0  
ІІ. Елементи операційних витрат  
Матеріальні затрати 400  1 795,7  2 395,0  2 583,0  945,0  329,0  380,0  929,0  
Витрати на оплату праці 410  8 806,8  10 800,0  12 000,0  3 000,0  3 000,0  3 000,0  3 000,0  
Відрахування на соціальні заходи 420  1 937,4  2 375,0  2 642,0  660,0  661,0  660,0  661,0  
Амортизація 430      –          
Інші операційні витрати 440  1 587,1  1 200,0  1 050,0  200,0  250,0  300,0  300,0  
Разом (сума рядків 400 – 440) 450  14 127,0  16 770,0  18 275,0  4 805,0  4 240,0  4 340,0  4 890,0  
ІІІ. Інвестиційна діяльність  
Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: 500    –  –  –  –  –  –  
доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках 501  80,0    –  –  –  –  –  
Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: 510  290,4  40,0  40,0  10,0  10,0  10,0  10,0  
капітальне будівництво 511      –          
придбання (виготовлення) основних засобів 512  286,8  –  –  –  –  –  –  
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів 513  3,6  40,0  40,0  10,0  10,0  10,0  10,0  
придбання (створення) нематеріальних активів 514  –  –  –  –  –  –  –  
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів 515      –          
капітальний ремонт 516  –  –  –  –  –  –  –  
ІV. Фінансова діяльність  
Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 600  206,8  2 000,0  2 000,0  500,0  500,0  500,0  500,0  
кредити 601      –          
позики 602      –          
депозити 603      –          
Інші надходження (централізовані поставки, гуманітарна та благодійна допомога) 610 206,8 2000,0  2 000,0  500,0  500,0  500,0  500,0  
Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 620  206,8  2 000,0  2 000,0  500,0  500,0  500,0  500,0  
кредити 621      –          
позики 622      –          
депозити 623      –          
Інші витрати  (централізовані поставки, гуманітарна та благодійна допомога) 630  207 2000,0  2 000,0  500,0  500,0  500,0  500,0  
Усього доходів 700  13 479,0  18 810,0  20 315,0  5 315,0  4 750,0  4 850,0  5 400,0  
Усього витрат 800  14 127,8  18 810,0  20 315,0  5 315,0  4 750,0  4 850,0  5 400,0  
Резервний фонд 850  648,8  –  –  –  –  –  –  
IV. Додаткова інформація       на 1.01 на 1.04 на 1.07 на 1.10  
Штатна чисельність працівників 900  50,0  50,0  50,0  50,0  50,0  50,0  50,0  
Первісна вартість основних засобів 910  7 368,1  7 200,0  7 200,0          
Податкова заборгованість 920                
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 930                
Дебіторська заборгованість 940                
Кредиторська заборгованість 950                
                   
*Розшифрувати за напрямками витрат, які несе підприємство                  
                   
Директор       Майя ЗАПОРОЖАН  
                                (посада)                  (підпис)            (ініціали, прізвище)      
Головний бухгалтер           Наталя КИСНИЦЬКА  
                                                                              М.П.                  (підпис)            (ініціали, прізвище)