№66-VІІ Про затвердження Програми соціально – економічного та культурного розвитку міста Теплодар на 2016 рік

18 лютого  2016р.                                                                                 №66VІІ

 

Про затвердження Програми соціально –

економічного та культурного розвитку

міста Теплодар на 2016 рік

  

Відповідно до ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши  начальника відділу  соціально-економчного розвитку Чуприненко Т.В., Теплодарська міська рада

ВИРІШИЛА:

1.Затвердити  Програму соціально-економічного та культурного розвитку міста Теплодар на 2016 рік (додаток додається).

  1. Структурним підрозділам виконавчого комітету та Теплодарської міської ради проводити роботу щодо виконання заходів та завдань даної програми.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.

 

Міський голова                                                                            М.В.Жовнір

 

 

                                                                               Додаток до рішення

                                                                                    Теплодарської міської ради

                                                                               від 18 лютого 2016 р.

                                                                               №66-VII

 

ПРОГРАМА

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО

ТА КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ

МІСТА ТЕПЛОДАР

НА 2016 РІК

 

 

М.ТЕПЛОДАР

2016

 

Зміст

ВСТУП………………………………………………………………..3

І. ТЕНДЕНЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МІСТА ТЕПЛОДАР     У 2016 РОЦІ

1.1. Транспорт та зв’язок. ………………………………………………………..  4

1.2. Промисловість ………………………………………………………………….  4

1.3. Капітальні інвестиції, Будівництво ……………………………………  4

1.4 Послуги. Роздрібна торгівля. Ресторанне господарство …….. 5

1.5 Розвиток підприємництва ………………………………………………… …5

1.6. Соціальне забезпечення ………………………………………………….. ….5

1.7. Ринок праці. Середньомісячна заробітна плата…………………. ….6

1.8. Демографічна ситуація  ……………………………………………………. 6

1.9. Сплата житлово-комунальних послуг………………………..….7

..

ІІ. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МІСТА

2.1. СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВИХ УМОВ ДЛЯ СТАБІЛІЗАЦІЇ ТА ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ  МІСТА.                

2.1.1. Податково-бюджетна діяльність …………………………………………8 

2.1.2. Дерегуляція та розвиток підприємництва ……………………………8-9

2.1.3. Інвестиційна діяльність ………………………………………………………9   

2.1.4. Розвиток внутрішньої торгівлі, сфери послуг.

         Цінова політика ……………………………………………………………………9

2.1.5. Земельні відносини………………………………………………….. 10

2.1.6. Енергозабезпечення та енергоефективність ………………………..10  

 

2.2. РОЗВИТОК РЕАЛЬНОГО СЕКТОРУ ЕКОНОМІКИ

2.2.1. Розвиток потенціалу промислового комплексу міста……………11  

2.2.2. Подальший розвиток та підтримка малого бізнесу в міс……  11 

2.2.3. Будівництво ……………………………………………………………………….12  

2.2.4. Житлово-комунальне господарство …………………………………….12-14                         

 

2.3. ПІДВИЩЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ, ГУМАНІТАРНИЙ РОЗВИТОК ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ

2.3.1. Ринок праці ………………………………………………………………………..14-15

2.3.2. Грошові доходи населення та заробітна плата ……………………..15  

2.3.3. Соціальне забезпечення населення ………………………………………15  

2.3.4. Охорона здоров’я ………………………………………………………………..16-17

2.3.5. Підвищення якості  освіти………………………………………17-19

2.3.6. Культура ………………………………………………………………..19-20

2.3.7. Фізична культура і спорт …………………………………………………….20  

2.3.8. Підтримка сімей і молоді …………………………………………………… 20-21

2.3.9 . Охорона навколишнього середовища. Техногенна безпека….22

2.3.10.Архівна справа   ….  …………………………………………………………. 22 -23

2.3.12. Забезпечення законності та правопорядку ………………………… 23

 

ІІІ.ПЕРЕЛІК ПРОГРАМ ТА ОСНОВНІ ПРОГНОЗНІ ПОКАЗНИКИ НА 2016 РІК

3.1 Програми реалізація яких здійснюватиметься в місті Теплодар у 2016 році ….  24-26

3.2. Основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку міста Теплодар на 2016 рік…………………………………………………………………………………..  27

 

 

ВСТУП

 

     Проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Теплодар на 2016 рік (далі – Програма) розроблено виконавчим комітетом Теплодарської міської ради на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державне прогнозування та

розроблення програм економічного і соціального розвитку України» на  базі

ключових положень «Стратегії сталого  розвитку «Україна – 2020»  схваленої

Указом Президента України від 12.01.2015 №5/2015 та постанови Верховної Ради України від 11.12.2014 №26-VIII «Про Програму діяльності Кабінету Міністрів України».

     Головною метою Програми є недопущення зниження рівня життя та забезпечення соціальних потреб населення мешканців міста  на основі стабільного функціонування економіки міста.

    Законодавчою та методологічною основою розроблення проекту Програми

є постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету», постанова Кабінету Міністрів України від 27.08.2014 № 404 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2015 рік та основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2016 і 2017 роки та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 385 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року».

     З метою дотримання планомірного процесу реалізації довгострокових стратегічних пріоритетів розвитку міста, Програма враховує цілі та завдання Стратегії економічного та соціального розвитку Одеської області до 2020 року, затвердженої рішенням Одеської обласної ради від 28.10.2011 №272-VI.

      У Програмі наведено аналіз та тенденції економічного і соціального розвитку міста   у 2015 році, визначені актуальні питання та основні завдання

економічного і соціального розвитку міста   на 2016 рік. Також, представлені

ключові прогнозні показники соціально-економічного розвитку міста та перелік міських    програм,  реалізація яких здійснюватиметься у 2016 році.

Фінансове забезпечення Програми планується передбачити  в обласному та місцевому бюджетах на 2016 рік з урахуванням основних заходів, передбачених у відповідних програмах, за фінансової підтримки з обласного і державного бюджетів та інвестиційних ресурсів.

   Основний розробник Програми  відділ  соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради на підставі пропозицій наданих структурними підрозділами виконавчого комітету та Теплодарської міської ради.

  1. ТЕНДЕНЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МІСТА ТЕПЛОДАР У 2015 РОЦІ
    • Транспорт і зв»язок

 За січень-вересень  2015 р. підприємствами автомобільного транспорту було доставлено вантажоодержувачам 0,2 тис. т. вантажів та виконано вантажообороту в обсязі 180,8 тис. ткм., що значно нижче, а саме на 104,6  тис. т.км від   аналогічного    показника 2014 року. За січень –жовтень 2014 року  показник вантажообороту становив 285,4 тис. т.км.

    На даний час послуги міського зв»язку надаються ТОВ «Фарлеп-Інвест» та ТОВ «Інтертелеком». Послуги Інтернет зв’язку надаються такими провайдерами: ТОВ «Кетнет Телеком» та ТОВ «Фарлеп-Інвест». Також даними провайдерами надаються послуги цифрового телебачення. Кількість абонентів Інтернет зв’язку близько 3000 точок. Всі бажаючі забезпечені послугами телефонного зв»язку,  інтернет-зв»язку, цифрового та кабельного телебачення (ТРК «Регіон», інтернетпровайдери).

 

1.2. Промисловість

Всього за статистичними даними за січень-вересень 2015 року промисловими підприємствами міста реалізовано продукції  на суму 22003,8  тис. грн., що становить 0,1% від загального обсягу реалізованої промислової продукції області та  більше відповідного показника 2014 року на 2615,4 тис. грн.( або 11,89 %).

Обсяг реалізованої промислової продукції  за  січень – вересень         2014 року по місту становив 19388,4  тис. грн.

Галузь промисловості в Теплодарі представляють такі підприємства : ТОВ „АВС Кемікалс Індастрі” – виробництво миючих та чистячих  засобів та виробництво паперових виробів санітарно-гігієнічного призначення, ТОВ «Теплодаренерго» – теплопостачання, виробництво електроенергії, МКП «Теплодарводоканал» водопостачання, водовідведення  та промислове очищення стоків, ПП «Тріада 1»- виробництво одноразового посуду, паперових виробів санітарно-гігієнічного призначення.  

 

1.3Капітальні інвестиції.  Будівництво

 

У січні-вересні 2015 року освоєно 230,0 тис. грн.. капітальних інвестицій. Для порівняння за відповідний період 2014 року освоєно 3392,0 тис. грн.  На одного жителя за 9 місяців 2014 року було освоєно 325,4 грн., а за  аналогічний період  2015 року  на одного жителя міста освоєно кошти в сумі 22,0 грн.

   Обсяг будівельних робіт виконаних підприємствами міста в статистичних даних не  відображається, так як даний показник є конфіденційною інформацією (підприємства не надали згоди на оприлюднення даної інформації)  згідно Закону України «Про державну статистику» .Протягом звітного періоду  введення в експлуатацію житла не відбулося.

 

1.4.Послуги. Роздрібна торгівля. Ресторанне господарство.

 

   Жителі міста Теплодар повністю забезпечені послугами підприємств побуту, ресторанного господарства та роздрібної торгівлі.

   На території міста   протягом 2015 року в середньому працювало 19 закладів ресторанного господарства та 120 об»єктів роздрібної торгівлі, з них 8 точок фірмової торгівлі ( 4 точки – охолоджене м»ясо птиці, молочна продукція Арцизького молокозаводу «Армол», ковбасні вироби торгової марки «Злата» та «Гармаш», хлібобулочні вироби заводу «Одеський коровай»).

     На території міста функціонує ринок «Дністер» МПП «Дністер» та як об»єкт сучасної цивілізованої торгівлі універсам «СІЛЬПО»  ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД».  

У січні – вересні 2015р. обсяг послуг, реалізованих споживачам підприємствами даної сфери, становив 2162,1 тис. грн. З них населенню було реалізовано   послуг на суму 1382,0 тис. грн., що більш як вдвічі менше від відповідного  показника 2014 року.

За 9 місяців 2014 року даний показник становив відповідно  – 5202,2 тис. грн. і населенню реалізовано 3307,0 тис. грн..                                                                                                                                   

Найбільшу питому вагу складали послуги з проведення операцій з нерухомим майном, оренди, інжинірингу та надання послуг підприємцям, послуги різних видів транспорту та зв’язку .

    На жаль майже всі об»єкти послуг, торгівлі та ресторанного господарства належать фізичним особам – підприємцям, які згідно Закону України «Про статистику» не надають звітності по обсягам реалізації, а  щодо обсягів товарообороту юридичних осіб, то  статистичні дані за підсумками 2015 року  будуть оброблені та опубліковані в травні – червні 2016 року.

 

1.5. Розвиток підприємництва.

 

 Станом  на 01.07.2013 року на обліку в виконавчому комітеті Теплодарської міської ради перебувало 248 юридичних осіб та 1041 фізичних осіб-підприємців. З 01.07.2013 року повноваження щодо реєстрації СПД передано до Реєстраційної служби Біляївського міськрайоного управління юстиції, де облік ведеться в цілому по реєстраційній службі і виділити окремо дані по м. Теплодар неможливо.

 У розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення міста  налічується  155 малих підприємства, кількість зайнятих в малому підприємництві становить 1900 осіб.  На жаль не всі малі підприємства міста функціонують.

 

1.6. Соціальне забезпечення.

 У січні-вересні 2015 р. з питання отримання  субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг звернулося 773 сім»ї,  призначено субсидії 620 сім”ям, що становило 80,2% від загальної кількості сімей, які звернулися за субсидіями

Загальна сума призначених субсидій у січні-вересні 2015 року. становила 110,942  тис. грн..

Середня сума призначеної субсидії на одну сім’ю у цьому періоді досягла178,9  грн.

   Упродовж січня-вересня  2015 р. нараховано населенню до сплати за спожиті житлово-комунальні послуги 9563,5  тис. грн., всього з початку року, сплачено населенням за житлово-комунальні послуги, включаючи погашення боргів попередніх періодів, 10665,3  тис. грн. Рівень оплати населенням послуг становить 111,5  % від сум, нарахованих за цей період. Рівень оплати за видами послуг: утримання будинків та прибудинкових територій 96,5%, водопостачання та водовідведення – 98,8 %,  послуга теплопостачання 130,2 %, вивезення ТПВ – 97,0%.

Заборгованість населення з оплати житлово-комунальних послуг станом на  1.10.2015 року становила 4792,8 тис. грн., з них сума заборгованості за централізоване опалення 2757,9  тис. грн., водопостачання –  843,0 тис. грн., утримання будинків та прибуткових територій – 1110,4тис. грн..  вивезення ТПВ – 81,9 тис. грн..                                                                                                                     

 

1.7. Ринок праці. Середньомісячна заробітна плата.

 

 Середньооблікова кількість штатних працівників на  підприємствах, установах  та організаціях міста  у січні-вересні   2014 року становила 900 осіб.  Середньомісячна заробітна плата даних працівників становила 2054,0 грн./ міс.

В січні-жовтні 2015 року чисельність штатних працівників дещо зменшилася та становить 834 особи, проте, середньомісячна заробітна плата зросла на 20,3 % від аналогічного показника 2014 року і становить 2473,0 грн.

За даними державної служби зайнятості чисельність незайнятого населення на кінець вересня   2015 року зменшилася порівняно з даними за січень-вересень 2014 року і  становила 65 осіб, що становить 63,1 % від аналогічного показника 2014 року. Серед зареєстрованих безробітних  49 жінок, 39 осіб  – молодь до 35 років. З них отримують допомогу по безробіттю 42 особи.                                     

Потреба роботодавців у працівниках на заміщення вільних робочих місць менше ніж бажаючих отримати роботу.

 

1.8. Демографічна ситуація

 

        Упродовж січня-вересня 2015 р. внаслідок природного приросту населення кількість жителів міста Теплодар збільшилась на 41 особу, що на 4 особи більше ніж за відповідний період 2014 року.  Протягом січня – вересня     2015 року народилося 105 немовлят, що на 12 немовлят більше   ніж у 2014 році. Кількість померлих  протягом 9 місяців 2014 року становила 56 чоловік, протягом 9 місяців 2015 року померло 64 чоловіки. Кількість прибулих за січень-вересень  2015 року становить 71  особи а вибуло з міста 84 особи. Міграційне скорочення становить 13 чоловік.

      У результаті загального приросту кількість наявного населення станом на   01.10.2015 року чисельність наявного населення становить 10279 осіб, постійного – 10487 осіб.

 

1.9. Сплата житлово-комунальних послуг

 

Серед районів і міст області найвищий рівень оплати за житлово-комунальні послуги по Біляївському району та м. Теплодар ( 113,6 % та  111,5 % відповідно, в тому числі і за рахунок погашення боргів попередніх періодів). Всього з початку року населенню міста нараховано  до оплати 9563,5 тис. грн.. з урахуванням погашення боргів  за 9 місяців 2015 року сплачено 10665,3 тис. грн.  Рівень оплати становить 111,5 %. За видами послуг найвищий рівень оплати 130,2 становить плата за послугу теплопостачання. Рівень оплати за водопостачання та водовідведення становить 98,8% утримання будинків та прибудинкових територій – 96,5 %, вивезення ТПВ – 97,4 %.

   Проте, заборгованість населення м. Теплодар  з оплати житлово-комунальних послуг станом на 01.10.2015 року  становить  4792,8 тис. грн., з них:

  • утримання будинків та прибудинкових територій – 1110,4 тис. грн.,
  • водопостачання та водовідведення – 843,0 тис. грн..,
  • теплопостачання – 2757,9 тис. грн.,
  • вивезення ТПВ – 81,5 тис. грн..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ

РОЗВИТКУ МІСТА ТЕПЛОДАР НА 2016 РІК

 

Цілий ряд завдань, які  планувалося виконати протягом 2015 року в зв»язку з відсутністю фінансування  так і не вдалося виконати, тому  пріоритетами розвитку на 2016 рік являються:

 

2.1. СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВИХ УМОВ ДЛЯ СТАБІЛІЗАЦІЇ ТА ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ МІСТА.

 

2.1.1.Податково-бюджетна діяльність

 

  Протягом 2016 року продовжуватиметься реформування на державному рівні  податкової та бюджетної систем країни, що в свою чергу буде причиною прийняття нових рішень міської ради стосовно  бюджетних та податкових питань. В результаті,  робота виконавчого комітету та структурних  підрозділів міської ради буде направлена на:

– своєчасне реагування на зміни в податковому та бюджетному законодавстві ( прийняття відповідних рішень міської ради та її виконавчих органів);

– робота щодо сприяння забезпечення виконання доходної частини  місцевого бюджету відповідно до прийнятих рішень;

– контроль за дотриманням вимог чинного законодавства з питань фінансування та використання  видатків на будівництво, реконструкцію та ремонт об»єктів  комунальної власності;

– підвищення ефективності видатків місцевого бюджету шляхом їх концентрації на пріоритетних напрямках;

– проведення роботи з керівниками підприємств і організацій міста , фізичними особами – підприємцями щодо  своєчасної сплати обов»язкових платежів до бюджетів усіх рівнів та недопущення виникнення  заборгованості з виплати заробітної плати;

– створення належних умов соціально-економічного розвитку міста та сприятливих умов для його інвестиційної привабливості.

 

2.1.2. Дерегуляція та розвиток підприємництва

 

    Недосконалість нормативно-правової бази з питань надання адміністративних послуг, обмеженість доступу СПД до фінансових послуг, через високі  відсоткові ставки на кредитні ресурси, недостатня розгалуженість по області та відсутність в місті Теплодар об»єктів інфраструктури підтримки підприємництва мають негативний вплив на розвиток підприємництва як в країні в цілому так і безпосередньо в Теплодарі.

Основними завданнями  в питанні дерегуляції та розвитку підприємництва в 2016 році будуть:

– оперативне реагування виконавчого комітету Теплодарської міської ради  на зміни в чинному законодавстві та приведення діючих нормативних актів Теплодарської міської ради та виконавчого комітету у відповідність до вимог чинного законодавства;

– надання інформаційно-консультаційної, ресурсної( за участю обласного бюджету) та освітньої ( за участю міського центру зайнятості) підтримки суб»єктам малого та середнього підприємництва.

 

2.1.3. Інвестиційна діяльність

 

    Низький рівень державної фінансової підтримки інвестиційних проектів, високі відсоткові ставки на отримання кредитних ресурсів, відсутність системи страхування ризику інвесторів, відсутність системи гарантій стабільності для забезпечення довгострокового фінансування інвестиційних проектів та недосконалість системи статистичного обліку обсягів залучених інвестицій  – основні негативні чинники в умовах яких функціонує  інвестиційна діяльність.

    Незважаючи на це, робота виконавчих органів Теплодарської міської ради буде направлена на  активізацію інвестиційної та зовнішньоекономічної діяльності з метою створення конкурентоспроможного та позитивного іміджу міста Теплодар на міжнародній арені, підвищення рівня інвестиційної привабливості міста з метою збереження вкладених та залучення додаткових інвестицій, а саме:

– мобілізація ресурсів для  залучення як  вітчизняних та іноземних інвестицій в економіку міста;

– розроблення  інвестиційних проектів у пріоритетних сферах соціально-економічного розвитку, та сприяння реалізації проектів інвесторів;

– позиціонування міста в економічному середовищі як надійного партнера та перспективної території для ведення бізнесу

 

2.1.4.Розвиток внутрішньої торгівлі, сфери послуг, цінова політика.

 

Дана галузь економіки функціонує в умовах недосконалості методів державного регулювання внутрішньої торгівлі та сфери послуг, високий рівень залежності вітчизняної економіки від вартості основних енергоносіїв, зниження реальної купівельної платоспроможності, недосконалість системи статистичного обліку цінової ситуації та обсягів реалізації товарів та сфери послуг.

  З метою недопущення  зниження рівня життя населення та забезпечення доступності основних споживчих товарів широким верствам населення, удосконалення системи контролю у сфері захисту прав споживачів основними завданнями на 2016 рік визначено:

– сприяння у вирішенні проблемних питань функціонування підприємств торгівлі  і сфери послуг;

– сприяння відкриття на території міста торгівельних точок товаровиробників сільськогосподарської продукції;

– проведення осінніх сільськогосподарських ярмарків за участю товаровиробників, з метою забезпечення населення міста сільськогосподарською продукцією за доступними цінами;

–  здійснення заходів щодо відкриття  на території міста об»єкта торгівлі комунальної власності (для впорядкування торгівлі продукцією тваринного походження)

–  реалізація на місцевому рівні повноважень щодо державної цінової політики.

 

    2.1.5. Земельні відносини

 

Недосконалість наповнення інформаційної бази державного земельного кадастру та недосконалість законодавчої бази  з земельних питань –  дуже негативно впливають на  вирішення питань раціонального використання та охорони земельних ресурсів, захисту прав власників та користувачів земельних ділянок, створення сприятливих умов  для залучення інвестицій  в економіку міста.

В зв»язку з чим,  основними завданнями на 2016 рік визначено:

– врегулювання земельних відносин при передачі земель у власність, користування, купівлі-продажу та ін..;

–  завершення робіт з інвентаризації земель Теплодарської міської ради;

–  проведення робіт з грошової оцінки земель;

– започаткування проведення земельних торгів на землі несільськогосподарського призначення.

 

2.1.6.Енергозабезпечення та енергоефективність

 

    Низький рівень власного виробництва електроенергії, залежність тарифної політики від вартості енергоносіїв  – чинники, які мають негативний вплив на стабілізацію та розвиток економіки як держави в цілому так  і безпосередньо міста Теплодар. З метою  підвищення ефективності використання енергетичних ресурсів у всіх сферах життєдіяльності та зменшення загальних витрат на їх споживання  в 2016 році планується:

–  впровадження проектів в житлово-комунальному господарстві міста, спрямованих на використання енергоощадних  технологій;

–   проведення енергетичного аудиту будівель у тому числі  власності територіальної громади для подальшого планування заходів з енергозбереження.

 

 

 

 

 

2.2. РОЗВИТОК  РЕАЛЬНОГО  СЕКТОРУ  ЕКОНОМІКИ

 

2.2.1. Розвиток потенціалу промислового комплексу міста.

 

  Промисловість міста функціонує в умовах високої ступені зносу основних фондів, високої енергоємності виробництва, суттєвого підвищення цін на енергоносії та сировину,  частка яких у собівартості продукції дуже висока  та дуже високих відсоткових ставок комерційних банків. Як наслідок, деякі підприємства промисловості тривалий час не працюють.

  Виконавчим комітетом проводиться робота щодо залучення суб»єктів господарювання  для відкриття нових виробництв на території Промислової зони, яка в свою чергу є дуже привабливою для інвесторів : наявні вільні приміщення та виробничі площі, підведені відповідні комунікації, близька транспортна розв»язка. Проводяться переговори з власниками діючого підприємства легкої промисловості, які висловили бажання відкрити на території промислової зони швейне виробництво.

   З метою забезпечення функціонування діючих промислових підприємств, відкриття нових підприємств на території Промзони в 2016 році планується:

– залучення інвесторів для будівництва  в місті  підприємств різних галузей;

– сприяння підвищенню ефективності господарської діяльності промислових підприємств;

– проведення відповідних заходів для відновлення та стабілізації роботи комунальних підприємств міста, зокрема МКП «Одеська ТЕЦ – 2», МКП «Теплодарводоканал».

 

2.2.2. Подальший розвиток та підтримка малого бізнесу в місті.

 

    З метою підтримки та розвитку малого підприємництва і місті, яке є одним з основних джерел надходжень до місцевого бюджету м. Теплодар робота Теплодарської міської ради та її виконавчих органів в 2016 році буде направлена на:

        усунення зайвих регуляторних бар’єрів на шляху розвитку підприємництва;

збільшення  видів адміністративних послуг, які надаватимуться в Центрі надання адміністративних послуг та  суб»єктами надання послуг виконкому Теплодарської міської ради;

запровадження  механізмів підтримки підприємництва, залучення громадських організацій підприємців до їх реалізації;

підтримка розвитку малого та середнього підприємництва, організація проведення навчання та семінарів для суб’єктів підприємницької діяльності (спільно з центром зайнятості).

 

 

 

2.2.3. Будівництво

 

Будівельна галузь міста тривалий час практично не функціонує в зв»язку з відсутністю об»ємів робіт. Ускладнена  процедура оформлення документів, високі відсоткові ставки на отримання кредитних ресурсів та низька купівельна спроможність населення – негативно впливають на фінансово-господарську діяльність підприємств будівельної галузі, і як один з результатів – в місті наявні недобудовані житлові будинки, деякі з високим ступенем готовності.

Свого часу підприємства будівельної галузі були основними бюджетоутворюючими підприємствами міста, тому  відновлення виробничого потенціалу, впровадження інноваційно-інвестиційної моделі розвитку галузі, завершення будівництва житлових будинків, сприяння (в межах своїх повноважень) у вирішенні проблемних питань функціонування інвесторів та забудовників,  розбудова соціальної та інженерно – транспортної інфраструктури міста, забезпечення житлом малозабезпечених верств населення –  основні цілі на  які буде направлена робота в 2016 році.

Основним критеріями досягнення вищезазначених  цілей   будуть:

  • введення в експлуатацію загальної площі житла на 5% більше від показника 2014 року ( так як в 2015 році жодного кв.м житла не було введено в експлуатацію) за рахунок завершення будівництва та введення в експлуатацію житлових багатоквартирних будинків та індивідуального будівництва на території садівничих товариств, кооперативів, ЖБК «Вишневий сад 2009-Т»;
  • відновлення роботи підприємств будівельної галузі.

 

2.2.4.Житлово-комунальне  господарство.

 

Умови функціонування галузі:

– незадовільний стан інженерних мереж, який призводить до значних втрат, зниження якості та підвищення собівартості послуг, що стає додатковим фактором фінансової неспроможності підприємств;

–   постійне підвищення тарифів на енергоносії, які становлять в середньому 50 % вартості житлово-комунальних послуг, які надаються підприємствами міста Теплодар;

– незадовільний технічний стан, застосування застарілих технологій та обладнання систем питного водопостачання та водовідведення;

– висока енергоємність систем централізованого питного водопостачання та водовідведення;

– обмеженість інвестицій та дефіцит фінансових ресурсів, необхідних для розвитку, утримання в належному технічному стані та експлуатації систем питного водопостачання і водовідведення та очищення стоків;

– відсутність  фінансування робіт, спрямованих на  утеплення стін житлового

фонду;

– низька платіжоспроможність та  платіжна дисципліна населення за спожиті житлово-комунальні послуги.

       З метою ефективного функціонування підприємств житлово-комунального господарства та задоволення потреб населення міста Теплодар якісними житлово-комунальними послугами основними завданнями на 2016 рік визначено ( завдання – орієнтовна вартість робіт на 2016 рік):

– проведення відповідних робіт щодо газифікації міста – 25 000,0 тис. грн.;

– будівництво котельної – 30 000,0 тис. грн.;

– будівництво очисних споруд  м. Теплодар – 18 000,0 тис. грн.;

– підвищення рівня оплати за житлово-комунальні послуги за допомогою проведення підприємствами ЖКГ роз’яснювальної та претензійно-позовної роботи з населенням, а також укладання договорів реструктуризації заборгованості;

– впровадження на підприємствах питного водопостачання та водовідведення

ресурсо – та енергозберігаючих технологій, сучасного обладнання і приладів контролю щодо підготовки питної води та очищення стоків;

– технічне переоснащення житлово-комунального господарства, скорочення питомих показників використання енергетичних і матеріальних ресурсів, необхідних для виробництва (надання) житлово-комунальних послуг;

– залучення громадськості до процесів реформування житлово-комунального господарства та контролю за наданням житлово-комунальних послуг;

– стимулювання інвестиційної діяльності підприємств галузі з метою модернізації та реконструкції виробничо-технологічних фондів;

– відновлення та  стабілізація роботи підприємств житлово – комунального господарства ( зокрема МКП «Одеська ТЕЦ 2», МКП «Теплодарводоканал»);

–   реконструкція каналізаційної насосної станції  КНС-2-  2 000,0 тис. грн..

–   капітальний ремонт ВНС-2 – 1 500,0 тис. грн..,

–   капітальний ремонт водопроводу від ВНС – 1 до ВНС -2 – 6700,0 тис. грн.,

–   капітальний ремонт КНС- 1 – 1 500,0 тис. грн.., КНС – 2 –  1 500,0 тис. грн.,

–  реконструкція очисних споруд м. Теплодар розташованих в с.   Надлиман-

    ське Овідіопольського району Одеської області – 10 500,0 тис. грн.;

–  капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Комунальній, вул. 

   Генерала Плієва, вул. Рибаччя – 1 982,00 тис. грн..

–  капітальний ремонт міжпанельних швів житлових будинків  по вул.

   Піонерній 12, пр. Енергетиків №№ 81, 82, 87, 9, 6, 84, 80 А – 800,0 тис. грн.;

–  капітальний ремонт ліфтового господарства житлових будинків м.

   Теплодар – 635,0 тис. грн.;

–   капітальний ремонт зовнішнього освітлення – 255,0 тис. грн.;

–  капітальний ремонт покрівель  житлових будинків по вул.  Піонерній № 

   28, №14,  вул. Генерала Плієва № 25, № 41 Б, пр. Енергетиків № 84, № 71, 

   № 83Б, № 8, № 81;

–  капітальний ремонт покрівлі Теплодарської ЗОШ І-ІІІ ступенів – 150,0 тис. 

   грн.;

–  капітальний ремонт покрівлі АІК м. Теплодар – 300,0 тис. грн.,

–  капітальний ремонт покрівлі будівель техблоків № 31 по вул.. Комунальній –  100,0 тис. грн.,   № 129 по пр. Енергетиків – 100,0 тис. грн., № 117 по пр..

   Енергетиків – 100,0 тис. грн.;

–  капітальний ремонт покрівлі будинку Берлін -2 по вул.. Польовій – 70,0

   тис. грн..;

–  капремонт покрівлі будинку СПК бази механізації – 150,0 тис. грн.;

–  капремонт покрівлі закритої стоянки механізмів – 100,0 тис. грн.;

–   ремонт дорожнього покриття  від вул. Комунальна до ГБК «ЛАДА» (авто- мийка);

– стимулювання створення органів самоорганізації населення.

 

 В результаті виконання вищезазначених завдань буде досягнуто:

–  зростання рівня оплати за житлово-комунальні послуги та відповідно зниження  заборгованості за спожиті послуги;

–  відновлення роботи МКП «Одеська ТЕЦ-2», стабілізація роботи МКП «Теплодарводоканал»;

– зменшення витрат та втрат енергоносіїв у житлово-комунальному господарстві, проведення ефективної енергозберігаючої політики;

– капітальний ремонт (санація) будівлі Теплодарської міської ради.

– проведення реформування діючої системи житлово-комунального господарства. Одним із механізмів покращення якості надаваних послуг та своєчасної сплати за отримані послуги є створення ОСББ.

 

 

2.3. ПІДВИЩЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ, ГУМАНІТАРНИЙ РОЗВИТОК ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ.

 

2.3.1. Ринок праці

 

Характерними ознаками ринку праці в місті є :

  • низький попит на робочу силу, а також невідповідність попиту на робочу силу та її пропозиції у професійно-кваліфікаційному розрізі;
  • наявність молодіжного безробіття;
  • «тіньова» зайнятість;
  • скорочення кількості зайнятих та збільшення чисельності безробітних,

в результаті чого, значна кількість жителів міста вимушена шукати роботу за межами міста.

  З метою недопущення зростання безробіття, підвищення економічної активності населення, сприяння  продуктивній зайнятості шляхом здійснення заходів з державного регулювання ринку праці, збереження кадрового потенціалу підприємств  виконавчим комітетом протягом 2016 року будуть проводитися такі заходи:

– організація громадських і тимчасових робіт для безробітних ( спільно з центром зайнятості);

– організація професійного навчання безробітних та надання профорієнтаційних послуг (спільно з центром зайнятості);

– утворення в усіх сферах економічної діяльності нових робочих місць;

– залучення інвесторів для відкриття нових підприємств на території міста;

– сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці.

 

2.3.2. Грошові доходи населення та заробітна плата

 

   Середньомісячна заробітна плата штатних працівників за останніми звітними статистичними  даними   2015 року ( 9 місяців) становила 2473,0 грн., і зросла відповідно до аналогічного показника 2014 року на 20,3 % ( на 419,0 грн.), при цьому чисельність працюючих, зменшилася на 66 працівників. Слід зазначити, що частина підприємств в місті  припинили свою діяльність з різних причин і  протягом тривалого періоду спостерігається поступове зменшення кількості робочих місць                          (середньорічної кількості штатних працівників). Тому, більшість  працездатного населення  працевлаштовується за межами  міста. Певна кількість працюючих  офіційно не працевлаштована і як наслідок соціально не захищена. З результаті чого, з метою виведення зайнятості населення із «тіні», забезпечення зростання доходів громадян, недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати виконавчим комітетом Теплодарської міської ради на  2016 рік визначено наступне завдання : сприяння органам державної  влади в напрямках недопущення виплати заробітної плати в «конвертах», контролю за своєчасною виплатою заробітної плати і не нижче рівня встановленого законодавством.

 

2.3.3. Соціальне забезпечення населення.

 

Основна  мета, яку планується досягти в результаті  роботи органу місцевого самоврядування  в  сфері соціального забезпечення населення –  поліпшення життєзабезпечення ветеранів війни та праці, створення умов для подолання  бідності та забезпечення належної підтримки матеріального стану і соціального захисту незахищених верств населення, реабілітація та інтеграція в суспільство осіб з обмеженими фізичними можливостями у суспільство. В зв»язку з цим до виконання в 2016 році поставлено наступні завдання:

  • забезпечення максимального охоплення інвалідів, ветеранів та інших категорій малозабезпечених громадян житловими субсидіями на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, електроенергії;
  • реалізація заходів щодо підтримки малозабезпечених верств населення: сім»ї , які опинилися у скрутних життєвих обставинах, вимушено переміщеним особам, сім»ям загиблих та учасникам зон  АТО;
  • забезпечення своєчасного надання матеріальної допомоги  певним категоріям  населення передбаченої чинним законодавством.

2.3.4 Охорона здоров»я.

 

    Місто  Теплодар одне з небагатьох міст України де рівень народжуваності перевищує рівень смертності – протягом останніх десяти років в місті стабільний позитивний природний приріст населення. Проте, існують і негативні  сторони галузі охорони здоров»я:

– збільшення частоти соціально-небезпечних хвороб, у тому числі туберкульозу та ВІЛ/СНІД, розладів психіки серед осіб молодого віку;

– подальше погіршення  стану здоров»я населення з істотним підвищенням в усіх вікових групах рівнів захворюваності і поширеності хвороб, зокрема хронічних неінфекційних захворювань, включаючи хвороби системи кровообігу, злоякісні новоутворення, хронічні обструктивні хвороби легень, цукровий діабет та інші хвороби.

  З метою підвищення якості та доступності медичних послуг, поліпшення демографічної ситуації, збереження і зміцнення здоров»я населення, профілактики та лікування хронічних захворювань основними завданнями на 2016 рік визначено:

– реалізація діючих в місті програм охорони здоров»я;

– реалізація заходів обласної цільової програми «Здоров»я» на 2014-2018 роки» на території міста Теплодар;

– подальший розвиток та удосконалення надання первинної медико-санітарної допомоги населенню міста шляхом збільшення чисельності сімейних лікарів, розширення ринку медичних послуг, розгляд можливості введення приватної практики сімейних лікарів;

– проведення ремонтних робіт в приміщенні Теплодарської центральної міської лікарні;

– оновлення та удосконалення матеріально – технічної бази Теплодарської ЦМЛ.

Пріоритетними напрямами розвитку охорони здоров’я  міста у 2016 році, визначено проблеми, подолання яких дасть можливість розвитку як охорони здоров’я так і поліпшення стану здоров’я населення:

профілактика та лікування туберкульозу, наркоманії, ВІЛ – інфекції / СНІДу;

профілактика та лікування серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань;

медична допомога матерям і дітям;

забезпечення швидкої та невідкладної медичної допомоги населенню відповідно встановлених стандартів;

впровадження забезпечення медичної допомоги на засадах загальної практики/сімейної медицини;

залучення додаткових джерел фінансування закладів охорони здоров’я, з урахуванням впровадження страхової медицини в систему надання медичної допомоги;

зміцнення матеріально-технічної бази міської лікарні та її підрозділів;

підвищення соціального захисту медичних працівників шляхом забезпечення житлом;

залучення інвесторів для завершення будівництва лікарні в м. Теплодар;

косметичний ремонт міської поліклініки, стаціонарного відділення та рентген-кабінету Теплодарської ЦМЛ;

придбання переносного діагностичного обладнання для потреб міської лікарні.                                                                                                                                                                                                          

В результаті виконання заходів обласних програм з охорони здоров’я та міських програм передбачається: знизити рівень захворюваності на вірусний гепатит на 0,1%; на серцево-судинні захворювання – на 5%; стабілізувати епідеміологічну ситуацію серед ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД, туберкульоз; знизити рівень ускладнень на 5% у хворих наркологічного профілю.

 

2.3.5. Підвищення якості освіти. .

 

З метою створення можливостей для розвитку та підвищення якості сучасної освіти, забезпечення рівного доступу кожної дитини до якісної освіти, приведення мережі навчальних закладів у відповідність сучасним вимогам, створення належного рівня матеріально-технічної та навчально-методичної бази навчальних закладів основними завданнями  визначено:

  • забезпечення належних умов отримання освіти в закладах шкільної, дошкільної, професійно-технічної та початкової вищої освіти, приведення матеріально-технічної бази ЗОШ у відповідність до сучасних стандартів організації навчального середовища (місця загального користування, питна вода, шкільні меблі, обладнання кабінетів і лабораторій, майстерень спортзалів, поновлення бібліотечних фондів);
  • забезпечення якісною освітою дітей з особливими потребами;
  • збереження та удосконалення мережі діючих навчальних закладів;
  • створення оптимальних організаційно-педагогічних, санітарно-гігієнічних, матеріально-технічних умов для функціонування та розвитку освіти в м. Теплодар;
  • забезпечення належного рівня організації харчування, медичного обслуговування, розвиток соціально-психологічної служби системи освіти;
  • забезпечення всебічної підтримки обдарованої учнівської молоді через моральне та матеріальне заохочення учнів і педагогічних працівників до участі в інтелектуальних, спортивних, мистецьких та інших заходах;
  • 100% забезпечення педагогічними кадрами закладів і установ міста;
  • збільшення кількості дітей охоплених позашкільною освітою;
  • збільшення кількості місць у дошкільних навчальних закладах шляхом реконструкції, ремонту, відкриття додаткових груп в дошкільних установах.
  • обладнання дошкільних навчальних закладів необхідним технологічним і холодильним обладнанням, іграшками, іншими засобами навчання та виховання;
  • створення умов для рівного доступу до якісної освіти вихованців міського професійного ліцею (сироти та позбавлені батьківського піклування).
  • надання допомоги у забезпеченні подальшого навчання та працевлаштування випускників міського ліцею;
  • підвищення рівня якості освіти у відповідності до державних стандартів;
  • перехід до системи зовнішнього контролю рівня навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів;
  • забезпечення якісним харчуванням учнів 1-4 класів та пільгового контингенту;
  • налагодження конструктивного діалогу з батьківською громадськістю, учнівським самоврядуванням, широкого залучення їх до вирішення питань організації навчального процесу.

Крім того,  у разі наявності коштів, планується повести ремонтно-відновлювальні роботи по об»єктам освіти, а саме (в розрізі об»єктів):

Теплодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів:

  1. ремонт сантехніки у І блоці,
  2. промивка та опресовка системи опалення,
  3. встановлення приладів теплової енергії,
  4. вимір опору контуру заземлення,
  5. ремонт підлоги у спортивному залі,
  6. обладнання класів мультимедійними комплексами (1 шт.= 50 тис.грн.),
  7. ремонт підвального приміщення (сховище),
  8. модернізація матеріально-технічної бази закладу.

9.капітальний ремонт (санація) будівлі Теплодарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Теплодарської міської ради – 4 000,0 тис. грн

Дошкільний навчальний заклад №1 «Веселка»

  1. реконструкція харчоблоку,
  2. ремонт водопостачання,
  3. ремонт системи теплопостачання,
  4. ремонт вентиляційної системи,
  5. ремонт фасаду – обробка швів,
  6. ремонт тіньових навісів,
  7. заміна лінолеуму у приміщення загального користування.
  8. модернізація матеріально-технічної бази закладу.
  9. капітальний ремонт ДНЗ  №1 «Веселка» – 1174,0 тис. грн..

Дошкільний навчальний заклад №2 «Сонечко»

  1. ремонт харчоблоку,
  2. ремонт підвального приміщення,
  3. ремонт системи теплопостачання,
  4. встановлення вентиляційної системи,
  5. будівництво 4 тіньових навісів.
  6. модернізація матеріально-технічної бази закладу.
  7. капітальний ремонт ДНЗ №2 «Сонечко» – 1 090,0 тис. грн..

Позашкільні навчальні заклади:

  1. Дитячо-юнацька спортивна школа,
  2. Будинок дитячої та юнацької творчості
  3. Будівництво палацу позашкільної освіти

Капітальний ремонт  (санація) ДНЗ №3 (ліцей) – 1 000,0 тис. грн.

Капітальний ремонт  (санація) ДНЗ №4 (ліцей) – 2 200,0 тис. грн.

 

 

2.3.6. Культура

 

   Заклади культури міста функціонують в умовах низького рівня забезпечення матеріально-технічної бази, необхідності поповнення, книжкового фонду бібліотеки, її комп»ютеризація, необхідності покращення умов для занять  з вихованцями БДЮТ.

  Як продовження роботи  з метою подальшого розвитку культури та створення умов для розвитку творчих колективів міста, всебічного задоволення духовних потреб населення в 2016 році планується:

  • участь в реалізації заходів обласної комплексної програми «Культура Одещини 2014-2016 роки» та реалізація міської Програми розвитку культури;
  • стимулювання та підтримка творчих колективів міста;
  • продовження роботи щодо покращення матеріально технічного забезпечення закладів культури, поповнення бібліотечного фонду міської бібліотеки;
  • сприяння участь творчих колективів міста в фестивалях, конкурсах, концертах різного рівня;
  • проведення ремонтних робіт в закладах культури (бібліотека, МБК), облаштування літньої стаціонарної сцени біля Будинку культури, будівництво закритого переходу із зали до сцени та роздягальні для артистів в міському будинку культури;
  • придбання обладнання та устаткування для закладів культури:  МБК : двоканальна радіосистема з двома ручними динамічними мікрофонами – 2 шт., колонки ( 2- активні, 2 – пасивні), динамік, підсилювач звуку, відео проектор, ноутбук; Міська бібліотека: кондиціонер, комп»ютер; відділ культури : комп»ютер;
  • придбання нових музичних інструментів, музичного центру та комп»ютера для потреб музичної школи;
  • реконструкція Теплодарського міського будинку культури – 2 500,0 тис. грн..
  • збереження пам»ятників та пам»ятних знаків міста, облаштування території біля пам»ятного знака «Куб»;
  • проведення на території міста культурно-масових заходів, підготовка та проведення заходів присвячених відзначенню 35-річчя  міста.

 

2.3.7. Фізична культура і спорт

 

     Населення м. Теплодар охоплено різними формами оздоровчої спрямованості та спорту. В місті функціонують 2 дошкільних навчальних заклади, 1 загальноосвітня школа, професійний ліцей, оздоровчий комплекс «Дельфін», ГО Федерація футболу м. Теплодар, спортивний клуб «Енергетик»,  спортивні ГО «Нація» (лао-тайські бойові мистецтва), «Кіокушинкай»(карате), СТК «Джей-Денс», 7 спортивних секцій ДЮСШ.

З метою формування, зміцнення та збереження здоров»я громадян, підвищення їх працездатності, розвитку фізичних здібностей людини основними  завданнями  розвитку фізичної культури і спорту в м. Теплодар є:

  • участь у реалізації заходів обласної програми розвитку фізичної культури і спорту в Одеській області на 2014-2017 роки;
  • виконання заходів міської програми розвитку фізичної культури і спорту в м. Теплодар на 2016-2017 роки;
  • реконструкція та ремонт спортивних об»єктів та споруд, що перебувають у комунальній власності;
  • популяризація здорового способу життя та створення належних умов для занять фізичною культурою і спортом серед населення міста;
  • сприяння діяльності та удосконалення матеріально-технічної бази ДЮСШ м. Теплодар;
  • проведення міських та участь команд міста в фізкультурно-оздоровчих заходах і змаганнях різного рівня;
  • закінчення будівництва міського стадіону.

 

 

2.3.8. Підтримка сімей та молоді

 

Сімейна політика

 

 Підвищення престижу сім»ї, популяризація сімейного способу життя, формування відповідального материнства і батьківства, забезпечення соціального захисту дітей  соціально незахищених категорій, їх якісного та повноцінного оздоровлення, покращення життєвих умов.

У 2016 році виконком Теплодарської міської ради  спільно з громадською організацією багатодітних сімей „Наша родина” прийматиме участь в реалізаціі обласних соціальних цільових програм, основними завданнями яких є: надання адресної цільової матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення; надання додаткової адресної матеріальної допомоги малозабезпеченим багатодітним сім’ям, які виховують п’ять і більше неповнолітніх дітей.   

Значна увага приділятиметься проведенню роботи щодо збереження житлових та майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Продовжуватиметься практика виявлення на ранній стадії неблагополучних сімей, які не забезпечують належних умов утримання та виховання дітей. Важливим напрямком роботи залишатиметься своєчасне виявлення та влаштування дітей, які потрапили у кризові умови, профілактика правопорушень, запобігання бездоглядності та безпритульності через проведення рейдів, профілактичних операцій та інших заходів.

Впродовж декількох років за кошти обласного бюджету придбавалися квартири для дітей – сиріт. Протягом 2012 – 2015 років було придбано     9 квартир для дітей сиріт. У разі надходження коштів в 2016 році дана робота буде продовжена.

Основними завданнями в 2016 році визначено:

  • надання підтримки сім»ям, посилення уваги суспільства до проблем багатодітних і малозабезпечених сімей, створення умов для їх всебічного розвитку;
  • підвищення культурного, освітнього і морального рівня сімей, організація культурного дозвілля сімей шляхом проведення культурно-масових заходів місцевого рівня та забезпечення їх участі в різноманітних заходах регіонального рівня;
  • забезпечення послугами оздоровлення 70 % дітей і в першу чергу дітей із соціально незахищених категорій;
  • забезпечення послугами оздоровлення та відпочинку  дітей-сиріт;
  • сприяння забезпеченню дітей з багатодітних сімей зимовими речами;
  • сприяння забезпечення дітей із багатодітних сімей шкільним приладдям до навчального року.

 

Молодіжна політика

 

 З метою здійснення заходів  щодо пропаганди здорового способу життя у молодіжному середовищі, сприяння соціальному становленню  та розвитку підлітків і молоді, формування поваги до закону та запобігання негативним явищам у молодіжному середовищі, розвиток громадської активності молоді, виховання патріотизму, розвитку духовності 2016 році планується:

– реалізація заходів  міської програми підтримки молоді Теплодара;

– підвищення рівня правової культури молодих громадян, зокрема з питань поваги до прав і свобод людини, відповідальності за власне життя;

– формування свідомого ставлення молоді до збереження здоров»я , боротьби зі шкідливими  звичками;

– залучення молодих підприємців міста до участі в регіональному турі Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності;

– отримання обдарованими дітьми та  молоді міста Теплодар стипендії міського голови.

 

2.3.9.Охорона навколишнього середовища. Техногенна безпека.

 

Забезпечення екологічної та техногенної безпеки в місті, зниження рівня забруднення навколишнього середовища, забезпечення екологічно сприятливих умов життя населення міста та ефективних дій щодо запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру   здійснюватиметься шляхом:

– забезпечення населення міста  якісною питною водою;

– постійний контроль за санітарним станом міста;

– забезпечення безперебійної роботи підприємств, які надають житлово-комунальні послуги;

– інформування населення в засобах масової інформації, щодо питань забезпечення екологічної та техногенної безпеки в місті;

– виконання підприємствами, які здійснюють діяльність на території міста заходів щодо скорочення обсягів викидів забруднюючих речовин;

– сприяння відповідним службам у здійсненні контролю за дотриманням суб»єктами господарювання, вимог передбачених дозволами на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря;

– сприяння державним службам у здійсненні державного контролю та нагляду за додержанням вимог щодо забезпечення  екологічної безпеки;

– забезпечення захисту населення від наслідків природних і техногенних аварій та катастроф;

– забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища, об»єктів і населених пунктів від пожеж;

– реалізації заходів Регіональної програми цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Одеської області на 2014-2017 роки.

 

2.3.10. Архівна справа

 

         Головним об’єктом національних інтересів України і  конкретного населеного пункту є збереження архівно – інформаційних ресурсів і насамперед, національного архівного фонду України ( НАФ) як глобальної інформаційної системи, що одночасно є складовою загальнодержавних стратегічних  ресурсів та національного культурного надбання.

       В місцевому архіві також централізовано зберігаються документи трудових архівів, які утворилися в результаті господарської діяльності суб’єктів господарювання – юридичних осіб на території м. Теплодар.  Також проводиться робота щодо формування   архіву історії  міста, тощо.

З метою  створення умов для ефективного зберігання і обліку архівних фондів,  виключення можливості  псування архівних справ або їх знищення,  популяризації  архівної справи та сприяння   у створенні архівів виконкому, відомчих та приватних архівів у місті терміну зберігання необхідно провести такі роботи:

  1. Ремонт вентиляційної системи міського архіву.

2.Монтаж пожежно-архівної сигналізації – 50,0тис. грн.

  1. Забезпечення міського архіву оргтехнікою та обладнанням :

комп»ютер і МФУ 20 тис. грн.,

стелажі -10,0 тис. грн.,

коробки 2,8 тис. грн..,

термометр – 75 грн.,

гігрометр – 400 грн.,

засоби біозахисту  -350 грн.

 

2.3.11. Забезпечення законності і правопорядку  

 

     Збільшення кількості нелегальних мігрантів на території Одеської  області, що в свою чергу частково впливає на місто Теплодар, низький рівень доходів частини населення, в тому числі і жителів населених пунктів розташованих поблизу міста, у зв»язку зі збільшенням рівня безробіття та зменшення кількості робочих місць на діючих підприємствах міста та в зв»язку з відсутністю міського відділу міліції   (відділення від Біляївського РВ УМВС) – та як результат відсутність повноцінного реагування органів внутрішніх справ з причини недостатньої кількості співробітників, недостатність фінансової підтримки правоохоронних органів зі сторони держави – основні характерні причини зростання рівня злочинності на території міста Теплодар.

   З метою посилення захисту життя і здоров’я людей, дотримання режиму законності та правопорядку, громадської безпеки, забезпечення ефективності здійснення заходів щодо профілактики правопорушень, протидії злочинності та усунення причин і умов, що спричинили вчинення протиправних дій, підвищення готовності органів влади до реалізації завдань із запобігання та припинення можливих терористичних проявів на території міста, створення належних умов для ефективної діяльності правоохоронних органів та громадських формувань з охорони громадського порядку міста до виконання визначено  основні завдання:

– реалізація заходів міської програми «Безпечне місто»;

– реалізація заходів зі скорочення дитячої безпритульності та бездоглядності;

– протидія незаконному обігу наркотичних засобів і психотропних речовин;

– запобігання та припинення можливих терористичних проявів на території

міста, вжиття  заходів, спрямованих на посилення захисту життя і здоров’я людей, громадської безпеки, охорони  важливих об’єктів; 

– реалізація заходів із запобігання та протидії корупції.

– зменшення випадків втягнення дітей у протиправну діяльність на 5%;

– зниження рівня злочинності на території міста.

 

ІІІ.  ПЕРЕЛІК ПРОГРАМ ТА ОСНОВНІ ПРОГНОЗНІ ПОКАЗНИКИ

 НА 2016 РІК.

 

3.1 Перелік програм міста Теплодар реалізація яких здійснюватиметься у 2016 році

№ з/п

Назва програми

Строк дії програми

Відповідальний виконавець

1.       

Комплексна Програма «Освіта міста Теплодар на 2015-2018рр.»

2015-2018

УОКС 

2.       

Міська комплексна Програма «Здоров’я» 20,0 тис. грн..

2016

Виконавчий комітет, Теплодарська ЦМЛ

3.       

Міська цільова Програма протидії захворювання на туберкульоз в м. Теплодар на 2012-2016рр.

2012-2016

Виконавчий комітет, Теплодарська ЦМЛ  

4.       

Міська  програма забезпечення профі-лактики ВІЛ-інфекції, лікування, догля-ду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хво-рих на СНІД на 2014-2018 роки.

2014-2018

Виконавчий комітет, Теплодарська ЦМЛ

5.       

Міська програма «Імунопрофілактика та захист населення м. Теплодар від інфекційних хвороб»

2016-2020

Виконавчий комітет, Теплодарська ЦМЛ

6.       

Програма підтримки громадських орга-нізацій м. Теплодар на 2016р.30,0 тис. грн..

2016

Виконавчий комітет

7.       

Програма підтримки молоді м. Теплодар на 2012-2016рр.

2012-2016

Виконавчий комітет,

служба у справах дітей

8.       

Міська Програма відпочинку та оздо-ровлення дітей м. Теплодар на 2012-2016рр. 40,00 тис. грн

2012-2016

Виконавчий комітет, відділ у справах сім»ї та молоді

9.       

Міська цільова програма підтримки малозабезпечених верств населення

на   2016  рік 40,065 тис. грн..

 

2016

Виконавчий комітет, УПСЗН

10.   

Міська Програма соціальної допомоги малозабезпеченим ветеранам війни та праці, інвалідам та сім’ям з дітьми на 2016 рік

2016

Виконавчий комітет, УПСЗН

11.   

Міська програма забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа на 2016 роки

2016

Виконавчий комітет, управління майна та інвестицій

12.   

Міська Програма розвитку фізичної культури і спорту м. Теплодар 5,0 тис.грн.

2016

Виконавчий комітет, УОКС

13.   

Міська Програма розвитку культури м. Теплодар  2360,0 грн.+ 13,4 тис. грн

2016

Виконавчий комітет

14.   

Міська  програма «Архів-захист істо-ричної  пам’ятки Одещини» 1640,0 грн

2016

Виконавчий комітет

15.   

Програма підтримки розвитку місцево-го самоврядування в м. Теплодар 4600,0  грн.

2016

Виконавчий комітет

16.   

Програма на 2011-2016рр. по розмежу-ванню земель державної та комуналь-ної власності та розробки проектної документації по об’єктам комунальної власності, що знаходяться в межах міста Теплодар Одеської області

2011-2016

Виконавчий комітет, управління майна та інвестицій

17.   

Міська комплексна  Програма з утворення містобудівної документації території та містобудівного кадастру

2012-2017

Виконавчий комітет

18.   

Програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства м. Теплодар на 2015-2017 рр.

2015-2017

Виконавчий комітет, Управління майна та інвестицій

19.   

Програма розвитку вулично-дорожної мережі, ремонту, реконструкції  та утримання в м. Теплодар 100,0 тис. грн..

2016-2020

Управління майна та інвестицій, виконавчий комітет

20.   

Міська Програма «Про утримання охорони об’єктів та матеріальних цінностей комунальної власності територіальної громади» 430,03 тис. грн..

2016

Управління майна та інвестицій, виконавчий комітет

21.   

Міська програма «Питна вода» на 2005-2020 рр. 78,972 тис. грн..

2005-2020

Виконавчий комітет, Управ-ління майна та інвестицій, МКП «Теплодарводоканал»

22.   

Міська Програма «Благоустрій міста та розвиток і збереження зелених насаджень м. Теплодар на 2015-2018.»701,577 тис. грн..+ 7,0 тис. грн

2015-2018

Виконавчий комітет, управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради

23.   

Міська комплексна Програма функціо-нування та розвитку системи цвільного захисту міста, створення місцевого матеріально-технічного резерву щодо  попередження і ліквідації надзвичай-них ситуацій у мирний час та особли-вий період на 2015 – 2018 роки“

 

2015-2018

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради

24.   

 Міська Програма  розвитку та підтримки МКП «Телекомпанії «Теплодар-Медіа» на 2012-2016рр..60,0 тис. грн..

2012-2016

Виконавчий  комітет, МКП «ТРК «Теплодар-Медіа»

25.   

Програма роботи та розвитку газети Теплодарської міської ради «Теплодар-ський вісник» на 2011-2016рр. 89,0 тис. грн..

2011-2016

Виконавчий комітет, МКП «Редакція газети «Теплодарський вісник»

26.   

Міська програма  інформатизаці міста 22,0 тис. грн..            

2016

Виконавчий комітет

27.   

Комплексна програма підтримки учасників антитерористичної операції в східних областях України та членів їх сімей — мешканців м. Теплодар

 

 

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради

28.   

Програма зайнятості населення міста міста Теплодар на період до 2017 року

2014-2017

Виконавчий комітет, Міський центр зайнятості

 

 

3.2. Основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку міста Теплодар на 2016 рік

 

ПОКАЗНИКИ

2015 рік

очікуване

2016 рік прогноз

2016 рік до 2015 року, в %

Обсяг реалізованої промислової продукції, тис. грн.

29 338,4

30 805,35

105,0

Введення в експлуатацію загальної площі житла кв.м.

0

*

*

Освоєння капітальних інвестицій, тис. грн..

307,0

450,5

150,0

Середньомісячна заробітна плата, грн..

2473,0

2967,7

120,0

Чисельність населення, тис. чол..

10,3

10,3

100,0

Середньорічна чисельність штатних працівників, чол..

834

934

112,0

Обсяг реалізації послуг, тис. грн..

2883,0

3084,8

107,0