№61-VІІ Про внесення змін до Регламенту Теплодарської міської ради Одеської області VII скликання

18 лютого  2016р.                                                                                                            №61-VІІ

 

Про внесення змін до Регламенту

Теплодарської міської ради

Одеської області VII скликання

        

Відповідно до ст. 26, 59 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи те, що 23.02.2016 року відбудеться набрання чинності Закону України ”Про внесення зміни до ст. 59 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні” щодо поіменних голосувань” від 26.11.2015 року №842-VIII та те, що в тексті Регламенту VII скликання виявлено деякі неточності, Теплодарська міська рада,

 

ВИРІШИЛА:

1.Статтю 30 Регламенту Теплодарської міської ради Одеської області VII скликання “Порядок проведення голосування” викласти в наступній редакції:

“1. Рішення міської ради приймаються відкритим поіменним голосуванням, окрім випадків передбачених Законом України ”Про місцеве самоврядування в Україні” та діючим Регламентом Теплодарської міської ради, в яких рішення приймаються таємним голосуванням. Результати поіменного голосування підлягають обов’язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України ”Про доступ до публічної інформації”. На офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради розміщуються в день голосування і зберігаються протягом необмеженого строку всі результати поіменних голосувань. Результати поіменного голосування є невід’ємною частиною протоколу сесії Теплодарської міської ради.

2.Депутат особисто здійснює своє право на голосування. Депутат, який відсутній на час голосування, не має права подати свій голос пізніше. У випадку, коли зареєстрований на засіданні депутат з поважної причини покидає засідання, на якому проводиться таємне або поіменне голосування, він має право подати свій голос до початку голосування в лічильну комісію в запечатаному конверті. Конверт розкривається під час підрахунку голосів. При проведенні таємного голосування лічильна комісія не має права розголошувати результат голосування депутата, відсутнього на засіданні.

3.Особливості проведення поіменних голосувань.

3.1 Для проведення відкритого поіменного голосування і визначення його результатів на початку кожної сесії рада відкритим голосуванням обирає з числа депутатів лічильну комісію в складі не менше трьох депутатів. Лічильна комісія обирає зі свого складу голову і секретаря комісії, яким відводиться спеціальне робоче місце в залі засідань. Рішення лічильної комісії приймаються більшістю голосів членів комісії.

3.2. Поіменне голосування проводиться шляхом видачі поіменних бюлетенів або за допомогою усної заяви депутата.

3.2.1Порядок проведення поіменного голосування за допомогою бюлетенів такий же, як і порядок проведення таємного голосування (п. 4 статті 30).

В бюлетені для поіменного голосування повинно бути відведено місце для вказівки прізвища, ініціалів, партії чи блоку, особистого підпису депутата.

Зміст і форма бюлетеня для поіменного голосування затверджується радою до проведення голосування. За рішенням лічильної комісії бюлетені для поіменного голосування можуть видаватися іменними.

Член лічильної комісії, кандидатура якого включена до бюлетеня, не приймає участі в підготовці бюлетенів і у визначенні результатів голосування. В цьому випадку рада приймає рішення про тимчасове дообрання в склад лічильної комісії нового члена на період голосування і підрахунку голосів.

3.2.2 Голосування депутатів за допомогою усної заяви відбувається наступним чином:

Головуючий задає питання: “Хто “за” прийняття даного проекту рішення?” депутати, які підтримують прийняття проекту піднімають руки, після цього по черзі кожен з депутатів хто проголосував “за”  вголос проголошує своє прізвище. Лічильна комісія проводить підрахунок голосів, голова лічильної комісії повідомляє результат голосування, який заноситься до протоколу.

Потім, головуючий задає питання: “Хто “проти” прийняття даного проекту рішення?” депутати, які проти прийняття проекту піднімають руки. Далі по черзі кожен з депутатів хто підняв руку “проти проекту”  вголос проголошує своє прізвище. Лічильна комісія проводить підрахунок голосів, голова лічильної комісії повідомляє результат голосування, який заноситься до протоколу.

Головуючий задає питання: “Хто утримався від прийняття даного проекту рішення?” депутати, які утрималися від голосування піднімають руки. Далі по черзі кожен з депутатів хто утримався по черзі вголос проголошують своє прізвище Лічильна комісія проводить підрахунок голосів, голова лічильної комісії повідомляє результат голосування, який заноситься до протоколу.

Далі головуючий задає питання: “Хто не приймав участі в голосуванні?”. Депутати, які не приймали участі в голосуванні піднімають руки. Потім, по черзі кожен з депутатів хто не приймав участі в голосуванні вголос проголошує своє прізвище. Лічильна комісія проводить підрахунок голосів, голова лічильної комісії повідомляє результат голосування, який заноситься до протоколу.

3.3 За результатами голосування лічильна комісія оформляє протокол, який підписують всі члени комісії. По доповіді лічильної комісії рада відкритим голосуванням приймає рішення про затвердження результатів голосування. У випадку, коли результати голосування не були затверджені, за рішенням ради проводиться повторне голосування, або питання знімається з обговорення чи переноситься на чергову сесію.

3.4 З процедурних питань (обрання секретаріату, лічильної комісії сесії міської ради, черговість розгляду питань порядку денного пленарного засідання міської ради, а також з інших питань, віднесених до таких чинним законодавством і даним Регламентом), рішення приймається більшістю від присутніх на пленарному засіданні депутатів.

3.5 У разі винесення на розгляд Теплодарської міської ради проекту рішення, який приводить до виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів голови або будь-кого з депутатів Теплодарської міської ради, то ця особа не має права брати участь у прийнятті даного       рішення Теплодарської міської ради.”

4.Особливості проведення таємних голосувань.

4.1.Для проведення таємного голосування виготовляються бюлетені  під контролем лічильної комісії за встановленою формою і у   визначеній кількості. Бюлетені таємного голосування містять всю необхідну для голосування інформацію. Якщо до бюлетеня внесена одна кандидатура чи питання для голосування, то в ньому вказується два варіанти голосування: “за” і “проти”, один з яких викреслюється. Бюлетень, в якому залишено два варіанти, вважається недійсним. Час і місце голосування, порядок його проведення встановлюється лічильною комісією на підставі регламенту і оголошуються головою лічильної комісії.

4.2. Кожному депутату видається один бюлетень для таємного голосування. Бюлетені видаються лічильною комісію, у           відповідності зі списком депутатів, за посвідченнями депутатів ради. За рішенням більшості депутатів від числа   присутніх на засіданні депутатів бюлетені перед голосуванням підписуються головою і секретарем лічильної комісії.

4.3. Заповнення бюлетенів таємного голосування проводиться депутатами особисто. Урни для таємного голосування повинні бути опечатані і знаходитися в полі зору лічильної комісії.

4.4 Зміст і форма бюлетеня  таємного голосування затверджується радою.

  1. 5. Якщо в процесі голосування чи під час підрахунку голосів були допущені помилки, які вплинули на результати голосування, то за рішенням ради може бути проведене повторне голосування.

6.За результатами таємного і відкритого поіменного голосування лічильна комісія оформлює протокол, який підписують всі члени комісії. По доповіді лічильної комісії рада відкритим голосуванням приймає рішення про затвердження результатів голосування. У випадку, коли результати голосування не були затверджені, за рішенням ради проводиться повторне голосування, або питання знімається з обговорення чи переноситься на чергову сесію”

  1. Пункт 5.6 ст. 25 «Порядок формування порядку денного сесії” Розділу 4 “Організація роботи ради”  викласти в новій редакції: “5.6.Візування проекту рішення є обов’язковим. 5.6.1 Зауваження і пропозиції до проекту рішення міської ради викладаються на окремому аркуші, який є невід’ємним додатком до проекту рішення або на вільному місці зворотної сторінки аркуша проекту з обов’язковим підписом особи, що вносить відповідне зауваження або пропозицію.

5.6.2. Зафіксовані в протоколі засідання постійної депутатської комісії пропозиції або зауваження до проекту дублюються в порядку, передбаченому п. 5.6.1 або головою комісії (а за його відсутності будь-кого з членів комісії) на зворотній сторінці аркушу проекту ставиться відмітка про наявність таких пропозицій або зауважень в протоколі засідання постійної депутатської комісії.”.

             3.Виключити з ч. 2 ст. 31 Діловодство в раді” Розділ 4 “Організація роботи ради”  слова    “ мандатної”.

                            4.В п. 4 статті 32 “Порядок підготовки і прийняття рішень ради” Розділу 5 “Рішення   інші акти ради” слова “Законом України “Про Всеукраїнський і місцеві референдуми”          замінити словами “Законом України “Про Всеукраїнський референдум”.

  1. У другому реченні п. 6 статті 32 “Порядок підготовки і прийняття рішень ради” Розділу 5 “Рішення інші акти ради” слова “організаційний відділ ради” замінити словами “відділ діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого           комітету Теплодарської міської   ради Одеської області”.

6.У першому  реченні п. 1 ст. 33 “Порядок вступу рішень ради в силу і їх публікація” Розділу 5 “Рішення інші акти ради” слово “апаратом” замінити на слово     “секретаріатом”.

  1. У статті 36 “Порядок проведення міського референдуму” Розділу 6 “Рішення інші акти ради” виключити речення: “Порядок проведення міського референдуму визначений Законом України “Про Всеукраїнський і місцевий референдум”.

 

 

 

Міський голова                                                                                                 М.В.Жовнір