У К Р А Ї Н А
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА
ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
«___»___________2024 року № ________
Про створення комунальної установи “АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області та затвердження статуту комунальної установи |
Відповідно до статті 87 Цивільного кодексу України, статті 26, підпункту 3 пункту б статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про інвестиційну діяльність», та з метою створення умов для розвитку громади, формування позитивного інвестиційного іміджу, поширення інформації про економічний та інвестиційний потенціал, формування іміджу інвестиційно привабливої громади, Теплодарська міська рада Одеського району Одеської області
ВИРІШИЛА:
- Створити юридичну особу, як комунальну установу «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, далі – «установа», зі статусом юридичної особи публічного права.
- Затвердити скорочене найменування юридичної особи: КУ «АМР» ТМР.
- Визначити наступне місцезнаходження установи: 65490, Одеська область, Одеський район, місто Теплодар, вулиця Піонерна 7.
- Затвердити Статут установи, згідно додатку 1 до даного рішення (додається).
- Призначеному керівнику установи здійснити заходи щодо державної реєстрації юридичної особи – установи.
- Погодити початок діяльності установи та виконання зазначеним функцій та завдань з 01 березня 2024 року.
- Фінансовому управлінню Виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області передбачити в бюджеті видатки для фінансування установи, згідно затвердженого фінансового плану.
- Створити Наглядову раду установи та визначити її склад, згідно додатку 2 до даного рішення (додається).
- Затвердити Положення про Наглядову раду комунальної установи «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, згідно додатку 3 до даного рішення (додається).
- Затвердити структуру та штатну чисельність установи, які набувають чинності з моменту державної реєстрації юридичної особи та внесення відомостей в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, згідно додатку 4 до даного рішення (додається).
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з фінансово – економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі (голова комісії Ободовський І.С.).
Додаток №1 до рішення
Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
від «___»___________ 2024 року
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ
«АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ»
ТЕПЛОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
м. Теплодар
2024 рік
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1. Комунальна установа «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (надалі – Агенція або Установа) створена Теплодарською міською радою Одеського району Одеської області, як неприбуткова установа, заснована на комунальній власності Теплодарської міської територіальної громади.
1.2. Засновником і Власником Установи є Теплодарська міська рада Одеського району Одеської області (надалі – Власник).
1.3. Установа є юридичною особою публічного права, утворена та зареєстрована в порядку, визначеному чинним законодавством, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації, має право від свого імені укладати договори, набувати майнові і немайнові права та нести обов’язки, бути позивачем та відповідачем у судах, займатися діяльністю, яка відповідає напрямкам, передбаченим цим Статутом та відповідно до чинного законодавства України.
1.4. Установа є неприбутковою установою, у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським, Цивільним, Бюджетним, Податковим та іншими кодексами України, Законами України, іншими чинними нормативно-правовими актами, іншими актами та цим Статутом. Установа може утворювати філії та представництва без статусу юридичної особи відповідно до законодавства.
1.5. Майно, передане Власником Установі, належить Установі на праві оперативного управління та не може відчужуватися і передаватися іншим юридичним особам і громадянам безкоштовно, або за плату, без дозволу і згоди Власника – власника цього майна.
1.6. Доходи (прибутки) неприбуткової Установи використовуються виключно для фінансування видатків на власне утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених установчими документами.
1.7. Установа має самостійний баланс, реєстраційні, спеціальні реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства України та інші рахунки в відділеннях Державного казначейства та в банківських установах, валютні рахунки, а також рахунки в інших фінансових установах відповідно до законодавства, код, реквізити, має печатку зі своїм найменуванням, фірмові бланки, іншу атрибутику юридичної особи згідно з чинним законодавством.
1.8. Установа може здійснювати передачу майна іншим підприємствам, організаціям, громадянам, в обмін, суборенду, в позичку, списувати з балансу майно, що віднесено до основних фондів у відповідності до вимог діючого законодавства та за згодою Власника.
1.9. Установа діє відповідно до Конституції України, Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указів Президента України, Постанов Верховної Ради України, нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області та її виконавчого комітету, розпоряджень Теплодарського міського голови, а також цього Статуту.
1.10.Установа створена з метою сприяння та організації місцевого розвитку, розвитку території громади та її інфраструктури, і відповідного об’єднання для цього організаційних та фінансових ресурсів, що походять як з території області, так і з поза її меж. Активно співпрацюючи з органами місцевого самоврядування, державною владою, господарюючими суб’єктами, організаціями громадського суспільства.
1.11. Установа має право самостійно розпоряджатися коштами місцевого бюджету, передбачені на реалізацію цільових програм і проєктів, згідно з чинним законодавством України та власними надходженнями в межах чинного законодавства.
1.12. Установа має право самостійно розпоряджатися відокремленим майном і самостійним балансом в межах визначених метою установи.
1.13. Установа має право відкривати рахунки в органах Державної казначейської служби України.
1.14. Установа має право відкривати поточний, валютний та інші рахунки в банківських установах.
1.15. Установа має право мати кутовий штамп та штампи для діловодства, круглі печатки з власним найменуванням, бланки з власним найменуванням, власний знак для товарів та послуг, емблему та інші необхідні реквізити.
1.16. Установа набуває статусу юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.17. Разом з тим, Установа створена без мети отримання прибутку для його подальшого розподілу між учасниками.
1.18. Установа утворюється та реєструється в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації та вноситься контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
1.19. Установа підпорядкована, підзвітна та підконтрольна Засновник.
1.20. Установа має право створювати на території України та за її межами філії, представництва, інші структурні підрозділи, а також дочірні, спільні та інші підприємства відповідно до чинного законодавства України. Установа має право вступати до об’єднань установ в Україні та за її кордонами.
1.21. Установа володіє, користується та розпоряджається майном відповідно до вимог чинного законодавства України.
1.22. Установа несе фінансову та іншу відповідальність за свою діяльність та не несе відповідальності за зобов’язаннями Засновника, а Засновник несе відповідальність за зобов’язаннями Установи відповідно до вимог законодавства України.
1.23. Організаційна структура Установи може складатися з підрозділів з питань фінансів та обліку, планування, управління проєктами та інших структурних підрозділів.
1.24. Положення про структурні підрозділи Установи затверджуються керівником Установи за погодженням з Наглядовою радою.
1.25. Установа має право самостійно здійснювати міжнародну діяльність.
1.26. Найменування Установи:
1.26.1. українською мовою:
Повне найменування: Комунальна установа «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;
Скорочене найменування: КУ «АМР» ТМР.
1.26.2. англійською мовою:
Повне найменування: Municipal Іnstitution “Agency of local development” of Teplodar city council of Odesa district of Odesa region.
Скорочене найменування: Municipal Іnstitution «AMD » TCC.
1.27. Місцезнаходження юридичної особи: Україна, 65490, Одеська область, Одеський район, місто Теплодар, вулиця Піонерна 7.
2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ УСТАНОВИ
2.1. Метою Установи є сприяння розвитку території громади та її інфраструктури, використовуючи внутрішні та залучені зовнішні ресурси, активно співпрацюючи з органами місцевого самоврядування, державною владою, господарюючими суб’єктами, організаціями громадського суспільства, формування сприятливого інвестиційного клімату, створення стійкої інфраструктури, активізація громади та формування позитивного іміджу, залучення для проєктів розвитку громади позабюджетних фінансових та інших ресурсів, інвестицій, надання консультативних послуг, збір та розповсюдження інформації, а також налагодження партнерських відносин з іншими громадами та донорськими організаціями.
2.2. Основними завданнями Установи у досягненні мети є:
2.2.1. проведення аналізу соціально-економічної ситуації, проблем розвитку Теплодарської міської територіальної громади та подання Засновнику пропозицій щодо шляхів їх розв’язання;
2.2.2. організація ефективного процесу збору, оцінки та виконання проєктів та програм розвитку громади та презентація їх на місцевому, регіональному та міжнародному рівнях;
2.2.3. створення та запровадження розвитку стійкої інфраструктури громади та проєктів місцевого розвитку території;
2.2.4. сприяння підвищенню експертного потенціалу території̈, в тому числі в галузі розробки та реалізації̈ проєктів (навчання та консультування);
2.2.5. консолідація коштів місцевого бюджету, а також кошти міжнародних організацій̆ та проєктів, кошти підприємств, установ, організацій̆, громадян України;
2.2.6. консолідація доступних їй організаційних зусиль і фінансових ресурсів на рівні Теплодарської міської територіальної громади та відповідних локальних громадських організацій̆;
2.2.7. створення умов для впровадження цифровізації та інноваційних підходів інституційного та інфраструктурного розвитку території;
2.2.8. вивчення досвіду інших держав та органів місцевого самоврядування щодо реалізації соціально-економічної політики та підготовка пропозицій щодо використання позитивного досвіду;
2.2.9. проведення досліджень потенціалу території̈ (ресурсного, людського і тощо) і поширення їх результатів;
2.2.10. визначення проблем та можливостей, пов’язаних із впровадженням стратегії розвитку громади;
2.2.11. внесення у встановленому порядку пропозицій до проєктів програм соціально-економічного розвитку та проєктів бюджету з питань місцевого розвитку;
2.2.12. здійснення моніторингу, розробка та супровід грантових програм, проєктів міжнародної технічної допомоги та інших проєктів місцевого розвитку;
2.2.13. брендинг і просування території̈, її суб’єктів;
2.2.14. сприяння залученню інвестицій̆ на розвиток території громади.
2.3. Для виконання своєї мети і відповідно до чинного законодавства Установа:
2.3.1. представляє інтереси і захищає власні права в органах державного управління і місцевого самоврядування, а також перед іншими фізичними і юридичними особами;
2.3.2. взаємодіє з органами державного управління і місцевого самоврядування, іншими фізичними і юридичними особами для виконання своєї мети та досягнення поставлених завдань;
2.3.3. встановлює і розвиває зв’язки в Україні та інших країнах;
2.3.4. поширює інформацію і пропагує свою мету, завдання, найменування, символику та потенціал громади;
2.3.5. укладає угоди та інші правочини з юридичними особами і громадянами, органами державної влади і місцевого самоврядування для виконання своєї мети та досягнення поставлених завдань;
2.3.6. організовує залучення та використання внесків у грошовій і майновій формах від резидентів України та нерезидентів у відповідності до чинного законодавства та правил і процедур, прийнятих Установою;
2.3.7. бере участь в організації̈ і фінансуванні міжнародних і національних конференцій̆, семінарів та інших освітніх і просвітницьких заходів, програм та проєктів, пов’язаних з цілями та завданнями Установи;
2.3.8. може бути учасником асоціацій̆, спілок та інших об’єднань, що сприяють досягненню мети Установи;
2.3.9. обмінюється інформацією, результатами послуг, спеціалістами і волонтерами з організаціями в Україні та інших державах;
2.3.10. визначає форми, об’єкти та обсяги своєї діяльності, затверджує порядки, правила, процедури, програми та проєкти;
2.3.11. може засновувати філії і представництва в Україні та в інших державах, підприємства, установи та організації̈, необхідні для статутної̈ діяльності, сприяти видавничій̆ діяльності та бути її суб’єктом, створювати та утримувати освітні та інші обслуговуючі заклади відповідно до законодавства за погодженням Засновника;
2.3.12. є учасником благодійних організацій і міжнародної благодійної діяльності;
2.3.13. організовує конкурси, збори, інші публічні заходи в установленому законом порядку.
2.4. Установа здійснює інші види діяльності та надає послуги, що підлягають сертифікації̈ чи ліцензуванню, після такої сертифікації̈ чи ліцензування в установленому законодавством порядку, якщо такий порядок встановлений̆ для неприбуткових установ.
- ПРАВА УСТАНОВИ
3.1. Для вирішення завдань та реалізації мети своєї діяльності Установа має право:
3.1.1. Планувати свою діяльність згідно із цим Статутом.
3.1.2. Визначати самостійно в межах своєї діяльності взаємовідносини з органами виконавчої влади, їх консультативно-дорадчими органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями, юридичними та фізичними особами.
3.1.3. Отримувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи та матеріали, необхідні для провадження своєї діяльності.
3.1.4. Брати участь у роботі дорадчих органів, створених Теплодарською міською радою Одеського району Одеської області та її виконавчим комітетом для вирішення актуальних питань громади.
3.1.5. Виступати з пропозиціями перед Теплодарською міською радою Одеського району Одеської області та її виконавчими органами з питань соціально-економічного розвитку громади.
3.1.6. Здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до законодавства України, мети і завдань своєї діяльності.
3.1.7. Планувати діяльність і основні напрямки розвитку відповідно до програм, затверджених Теплодарською міською радою Одеського району Одеської області, фінансових, економічних, науково-технічних прогнозів та пріоритетів і економічної ситуації.
3.1.8. Брати участь у міжнародних організаціях.
3.1.9. Виступати засновником та учасником спілок, асоціацій та інших об’єднань відповідно до їх статутних завдань.
3.1.10. Розробляти структуру та штатну чисельність працівників, штатний розпис, визначати систему, умови та розмір оплати праці працівників Установи та подавати їх на затвердження Засновнику.
3.1.11. У разі необхідності створювати комісії, координаційні, експертні, дорадчі та інші групи, проводити науково-практичні конференції, тренінги, форуми, презентації та інші наукові зустрічі.
3.1.12. Утворювати у разі потреби комісії та експертні групи, проводити конкурси, конференції, скликати наради для виконання покладених завдань, проводити вивчення громадської думки, опитування та інше
3.1.13. Здійснювати обробку баз персональних даних фізичних осіб з метою забезпечення реалізації господарських, цивільно-правових, податкових та трудових відносин у сфері бухгалтерського обліку, статистики, управління персоналом за згодою.
3.1.14. Вчиняти інші дії, що не суперечать законодавству України.
3.2. Повноваження, зазначені у підпункті 3.1.8. цього Статуту, Установа може здійснювати за окремим рішенням Засновника.
4. МАЙНО ТА КОШТИ УСТАНОВИ
4.1. Майно, надане Установі, є комунальною власністю Теплодарської міської територіальної громади і закріплене за Установою на праві оперативного управління.
4.2. Установа може володіти, за погодженням з Засновником розпоряджатися, користуватися будь-яким рухомим і нерухомим майном, включаючи приміщення, транспортні засоби, кошти в національній та іноземній валюті, цінні папери, нематеріальні активи, земельні ділянки та інше майно, необхідне для її діяльності, визначеної цим Статутом, що передані Засновником та одержані як безповоротна фінансова допомога, добровільні внески юридичних та фізичних осіб – резидентів України та юридичних та фізичних осіб – нерезидентів, міжнародна технічна та гуманітарна допомога у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
4.3. Майно і кошти Установи використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Установи, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим Статутом.
4.4. Отримані Установою доходи від іншої діяльності, дозволенних чинним законодавством для неприбуткової установи (прибутки) або їх частини не підлягають розподілу серед засновників, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску).
4.5. Джерелами формування коштів та майна Установи можуть бути:
4.5.1. кошти місцевого бюджету, передбачені на реалізацію цільових програм і проєктів, згідно з чинним законодавством України;
4.5.2. кошти і майно, одержані безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги, добровільні внески та пожертви резидентів України;
4.5.3. кошти та майно, отримані з державних або міжнародних фондів, нерезидентів, у тому числі технічна та гуманітарна допомога;
4.5.4. трансфери, субвенції, кошти бюджетних призначень, дотації і субсидії з державного і місцевих бюджетів, спеціальний державних Агенцій, відповідно до чинного законодавства;
4.5.5. пасивні доходи відповідно до чинного законодавства України;
4.5.6. інші доходи, набуті на підставі, що не заборонені законодавством України.
4.6. Установа може здійснювати зовнішньоекономічну діяльність згідно з чинним законодавством України, враховуючи завдання та функції Установи.
5. ОРГАНИ ТА ПОРЯДОК УПРАВЛІННЯ УСТАНОВОЮ
5.1. Органами управління Установою є:
1) Засновник;
2) Керівник;
3) Наглядова рада;
5.2. Вищим органом управління Установою є Засновник.
5.3. До виключної компетенції Засновника належить вирішення питань щодо:
5.3.1. створення Установи;
5.3.2. затвердження Статуту, внесення змін та доповнень до Статуту, шляхом викладення останнього у новій редакції;
5.5.3. відповідальність за зобов’язаннями Установи відповідно до вимог законодавства України;
5.5.4. затвердження структури та штатної чисельності Установи, штатного розпису, системи та умов оплати праці, положення про преміювання працівників Установи за погодженням Наглядовою радою;
5.3.5. створення та визначення складу Наглядової ради Установи;
5.3.4. прийняття рішень щодо отримання Установою угод про спільну діяльність та внесення до них змін;
5.3.5. вирішення інших питань, які передбачені чинним законодавством України та цим Статутом.
5.3.6. прийняття рішень про реорганізацію та ліквідацію Установи;
5.4. З питань своєї діяльності Установа підпорядкована, підзвітна та підконтрольна Засновнику.
5.5. Наглядова рада є постійно діючим органом Установи, що в межах повноважень, визначених Засновником, здійснює установчі та контрольні функції щодо діяльності Установи.
5.6. Строк повноважень членів Наглядової ради становить три роки.
5.7. Члени Наглядової ради виконують свої обов’язки на громадських засадах (безоплатно).
5.8. Персональний склад Наглядової ради у кількості не менше трьох осіб може формуватися з роботодавців, бізнесу, підприємств, установ і організацій, в тому числі наукових, депутатів місцевих рад та затверджується рішенням Засновника через кожні наступні три роки з дати створення Установи.
5.9. Пропозиції щодо складу Наглядової ради може надавати міський голова Теплодарської міської ради та депутати Теплодарської міської ради.
5.10. Голова Наглядової ради обирається на засіданні Наглядової ради з числа її членів шляхом голосування простою більшістю голосів членів Наглядової ради.
У разі неможливості здійснення головою Наглядової ради своїх повноважень його повноваження здійснює один із членів Наглядової ради за рішенням Засновника.
Голова Наглядової ради організовує її роботу, скликає засідання Наглядової ради, але не рідше одного разу на квартал та головує на них, здійснює інші повноваження, передбачені цим Статутом та Положенням про Наглядову раду комунальної установи «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, затвердженому рішенням Засновника.
Голова, члени Наглядової ради не можуть бути працівниками Установи.
5.11. Одна й та сама особа може призначатися до Наглядової ради неодноразово.
5.12. Член Наглядової ради повинен виконувати свої обов’язки особисто і не може їх передавати іншій особі.
5.13. Організаційною формою роботи Наглядової ради є засідання, які проводяться за необхідності, але не рідше одного разу на квартал. Позачергові засідання Наглядової ради скликає її голова на вимогу керівника Установи чи будь-кого з членів Наглядової ради, протягом 10 робочих днів з дня отримання такої вимоги. Засідання Наглядової ради можуть проводитися як шляхом особистої присутності членів Наглядової ради, так і шляхом відеоконференції з наступним підписанням відповідних документів.
Засідання Наглядової ради вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів.
5.14. Рішення Наглядової ради приймаються на її засіданнях шляхом відкритого голосування простою більшістю від кількості членів Наглядової ради, що беруть участь в засіданні.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Наглядової ради. Рішення оформляються протоколом, який підписує голова та члени Наглядової ради. Рішення Наглядової ради є обов’язковими до виконання всіма посадовими особами Установи.
5.15. Директор Установи та запрошені Наглядовою радою особи можуть брати участь у її засіданнях з правом дорадчого голосу.
5.16. Матеріально – технічне та організаційне забезпечення діяльності Наглядової ради здійснює Установа.
5.17. Наглядова рада:
5.17.1. Погоджує організаційну структуру Установи, надає пропозиції Теплодарському міському голові щодо кандидатури на посаду директора Установи.
5.17.2. Затверджує програми розвитку та основні напрями досліджень Установи, контролює їх виконання.
5.17.3. Затверджує плани діяльності Установи та звіти про їх виконання, контролює виконання планів.
5.17.4. Заслуховує інформаційні доповіді керівника про діяльність Установи.
5.17.5. Попередньо розглядає питання, що подаються Установою на розгляд Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.
5.17.6. Здійснює контроль за фінансуванням цільових програм та проєктів, а також використанням майна Установи, погоджує річний бюджет (кошторис), річні баланси та фінансові звіти Установи.
5.17.7. Ініціює у разі необхідності проведення позапланових ревізій або аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Установи, аналізує їх результати.
5.17.8. Надає пропозиції Засновнику щодо внесення змін та доповнень до Статуту Установи.
5.17.9. Ініціює перед Теплодарським міським головою питання щодо дострокового звільнення директора Установи у разі неналежного виконання своїх повноважень та в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
5.17.10. Затверджує рішення про створення і припинення постійних і тимчасових допоміжних органів, а також представництв, філій і фондів Установи.
5.17.11. Надає згоду керівнику Установи на укладання договорів та вчинення інших правочинів від імені Установи на суму, що перевищує 500000 гривень (п’ятьсот тисяч гривень 00 копійок).
5.17.12. Обирає голову Наглядової ради і припиняє його повноваження.
5.17.13. Здійснює інші повноваження, крім тих, що віднесені до повноважень керівника Установи та виключної компетенції Засновника.
5.18. Для здійснення покладених на неї повноважень, Наглядова рада має право:
5.18.1. Отримувати інформацію про діяльність Установи, зокрема отримувати копії всіх договорів, укладених від імені Установи, наказів директора та інших вхідних, вихідних і внутрішніх документів.
5.18.2. Вимагати у будь-який час та з будь-якого приводу звіти та пояснення від директора щодо його службової діяльності.
5.18.3. Скасовувати будь-які рішення директора, якщо вони прийняті з порушенням законодавства або цього Статуту та можуть заподіяти шкоду Установі, або суперечать цілям її діяльності.
5.19. Керівництво Установою здійснює керівник Установи (далі – директор).
Директор відповідає за виконання покладених на Установу завдань, результати фінансово-господарської діяльності, стан і збереження майна, переданого в оперативне управління Установі.
Директор призначається на посаду та звільняється з посади за розпорядженням Теплодарського міського голови з врахуванням пропозицій Наглядової ради. Теплодарський міський голова від імені Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області укладає з директором Установи трудовий договір (контракт) строком на 5 років в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Директор може бути звільнений з посади достроково з підстав, передбачених контрактом та/або чинним законодавством України.
Директор Установи здійснює управління її поточною діяльністю, крім питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради та Засновника.
5.20. Директор здійснює наступні повноваження:
5.20.1. подає Наглядовій раді на погодження програми розвитку, основні напрями досліджень, фінансових та інших документів, а також на затвердження плани діяльності та звіти Установи;
5.20.2. організовує діяльність Установи, несе відповідальність за результати цієї діяльності;
5.20.3. без доручення діє від імені Установи, представляє її інтереси в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, в організаціях, підприємствах, установах, закладах, у відносинах з іншими юридичними особами, в межах та порядку, визначених чинним законодавством України та цим Статутом;
5.20.4. організує ведення бухгалтерського обліку, забезпечує своєчасне подання статистичної, бухгалтерської звітності, а також інших необхідних відомостей про роботу та стан Установи;
5.20.5. визначає структуру та штатну чисельність працівників Установи, штатний розпис, систему та умови оплати праці, порядок преміювання працівників Установи та подає їх на погодження Наглядової ради та затвердження Засновнику;
5.20.6. може створювати структурні підрозділи Установи та затверджувати положення про них за погодженням з Наглядовою радою;
5.20.7. забезпечує контроль за виконанням планів, програм, організаційно-методичної роботи Установи, її структурних підрозділів, створює необхідні умови для розвитку діяльності;
5.20.8. визначає функціональні обов’язки та затверджує посадові інструкції працівників Установи;
5.20.9. забезпечує охорону праці, протипожежну безпеку, дотримання законності та порядку в межах Установи;
5.20.10. приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Установи в порядку, встановленому чинним законодавством України, створює належні умови для підвищення їх фахового рівня;
5.20.11. застосовує заходи матеріального заохочення, а також дисциплінарної відповідальності до працівників Установи згідно з чинним законодавством;
5.20.12. встановлює надбавки, доплати, премії та надає матеріальну допомогу працівникам Установи відповідно до законодавства України та з урахуванням вимог п. 5.20.5 даного Статуту;
5.20.13. у межах своїх повноважень видає накази, доручення, обов’язкові для виконання всіма працівниками Установи, організовує контроль за їх виконанням;
5.20.14. здійснює інші повноваження з управління Установою, що не суперечать чинному законодавству та цьому Статуту.
5.21. Для виконання покладених на нього обов’язків директор має право:
5.21.1. без довіреності діяти від імені Установи, репрезентувати її у всіх установах, підприємствах та організаціях незалежно від їх форм власності, підпорядкування та галузевої приналежності як в Україні, так і за кордоном;
5.22.2. укладати угоди з юридичними та фізичними особами;
5.23.3. в установленому порядку відкривати та закривати рахунки в органах Державної казначейської служби України та установах банків;
5.23.4. відповідно до чинного законодавства розпоряджатися майном і коштами Установи.
5.24. Директор може доручити вирішення окремих питань, що належать до його компетенції, керівникам структурних підрозділів Установи.
5.25. У випадку тимчасової відсутності директора, його обов’язки виконує інший працівник Установи за розпорядженням Теплодарського міського голови.
5.26. Правом підпису фінансових документів володіє директор та бухгалтер Установи..
5.27. Директор не рідше одного разу на рік звітує перед Засновником про діяльність Установи та свою роботу.
На вимогу Засновника чи Наглядової ради директор зобов’язаний прозвітувати про свою роботу та діяльність Установи за визначений проміжок часу.
5.28. Директор Установи на вимогу Наглядової ради зобов’язаний надати документи про фінансово-господарську діяльність Установи.
6. ОБЛІК І ЗВІТНІСТЬ
6.1. Установа веде оперативний і бухгалтерський облік, статистичну та іншу звітність в установленому законодавством порядку.
Установа подає до контролюючих органів звітність в обсягах та терміни, передбачені чинним законодавством.
6.2. Установа звітує про використання бюджетних коштів, грантів, цільових внесків і пожертв. Установа звітує про використання інших внесків на підставі запитів Наглядової ради, Засновника, в інших випадках, передбачених законодавством. Установа має право вимагати від набувачів наданої нею допомоги звітів про використання такої допомоги.
6.3. Установа оприлюднює плани та звіти про надходження коштів і майна та про напрями їх використання відповідно до законодавства України, не менш як один раз на рік.
- РЕОРГАНІЗАЦІЯ, ЛІКВІДАЦІЯ УСТАНОВИ
7.1. Припинення діяльності Установи здійснюється через її реорганізацію (злиття, приєднання, поділ, перетворення) або ліквідацію. Реорганізація Установи здійснюється за рішенням Засновника. Ліквідація Установи може здійснюватися за рішенням Засновника, за рішенням суду, в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
7.2. Ліквідацію Установи здійснює ліквідаційна комісія, яку утворює Засновник. Порядок і терміни проведення ліквідації, а також термін заяви претензій кредиторами визначаються відповідно до вимог чинного законодавства.
7.3. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління Установою. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс і подає його на затвердження органу, який прийняв рішення про ліквідацію.
7.4. У разі реорганізації Установи її права та обов’язки переходять до правонаступника.
7.5. Установа вважається реорганізованою або ліквідованою з часу внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
7.6. У разі припинення діяльності Установи (в результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) її активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
8. ЗМІНИ ДО СТАТУТУ УСТАНОВИ
8.1. Виключне право внесення змін та доповнень до Статуту Установи належить Засновнику, що оформлюється шляхом викладення Статуту у новій редакції і підлягає державній реєстрації в установленому законом порядку.
8.2. Питання, які не врегульовані цим Статутом, вирішуються в порядку, визначеному чинним законодавством України
Додаток №2 до рішення
Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
від «___»___________ 2024 року
СКЛАД НАГЛЯДОВОЇ РАДИ
КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ»
Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
- Заслужений економіст України, кандедат еконмічних наук, доцент кафедри маркетингу Одеського національного економічного університету – Губерник Аркадій Олексійович
- Депутат Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області – Ободовський Іван Сергійович
- Керівник ФОП «Волков Денис Євгенович», засновник торгової марки «Теплохліб»– Волкова Тетяна Олександрівна
Додаток №3 до рішення
Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
від «___»___________ 2024 року
ПОЛОЖЕННЯ
про Наглядову раду
комунальної установи «Агенція місцевого розвитку»
Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
І. Загальні положення
- Наглядова рада комунальної установи «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Наглядова рада) є постійно діючим органом управління комунальної установи «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Установи), що в межах повноважень, визначених цим Положенням, Статутом Установи та законодавством України, контролює діяльність Установи та її директора.
- У своїй діяльності Наглядова рада керується Конституцією і законами України, іншими нормативно-правовими актами, Статутом Установи, цим Положенням.
- Жодні органи Установи (крім Засновника) не мають права надавати вказівки Наглядовій раді щодо порядку здійснення покладених на неї функцій і завдань, а також з інших питань її діяльності.
ІІ. Склад Наглядової ради
- Наглядова рада діє на колегіальній основі. Члени Наглядової ради виконують свої обов’язки на громадських засадах (безоплатно).
- До складу Наглядової ради можуть входити роботодавців, бізнесу, підприємств, установ і організацій, в тому числі наукових, депутати місцевих рад. Склад Наглядової ради становить не менше трьох осіб. Членами Наглядової ради не можуть бути працівники Установи.
- Персональний склад Наглядової ради затверджується рішенням Теплодарською міською радою Одеського району Одеської області через кожні наступні три роки з дати створення Установи. Пропозиції щодо зміни складу Наглядової ради може надавати Засновник.
4. У разі відмови від виконання обов`язків члена Наглядової ради за власним бажанням, член Наглядової Ради повинен письмово повідомити про це Теплодарського міського голову. Теплодарський міський голова повинен ініціювати винесення питання про призначення нового члена Наглядової Ради та внесення відповідних змін до складу Наглядової ради на розгляд сесії Теплодарської міської ради.
- Одна і та сама особа може призначатися до складу Наглядової ради неодноразово.
- Член Наглядової ради повинен виконувати свої обов’язки особисто та не може передавати їх іншій особі.
- Голова Наглядової ради обирається із числа членів Наглядової ради на її засіданні шляхом голосування простою більшістю голосів членів Наглядової ради. У разі неможливості здійснення головою Наглядової ради своїх повноважень його повноваження здійснює один із членів Наглядової ради за її рішенням.
- Голова Наглядової ради організовує її роботу, скликає засідання Наглядової ради, але не рідше одного разу на квартал та головує на них, здійснює інші повноваження, передбачені Статутом Установи та цим Положенням.
ІІІ. Компетенція Наглядової ради
- До виключної компетенції Наглядової ради належить:
1) погодження організаційної структури Установи, подання пропозиції Теплодарському міському голові щодо кандидатури на посаду директора Установи;
2) подання пропозицій Засновнику щодо внесення змін та доповнень до Статуту Установи;
3) затвердження програм розвитку та основних напрямків досліджень Установи, контроль за їх виконанням;
4) затвердження планів діяльності Установи та звітів про їх виконання, контроль за виконанням планів;
5) заслуховування інформаційних доповідей директора про діяльність Установи;
6) попередній розгляд питань, що подаються Установою на розгляд Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;
7) здійснення контролю за фінансуванням цільових програм та проєктів, а також використанням майна Установи, погодження річного бюджету (кошторису), річних балансів та фінансових звітів Установи;
8) ініціювання перед Теплодарським міським головою питання щодо дострокового звільнення директора Установи у разі неналежного виконання своїх повноважень та в інших випадках, передбачених чинним законодавством України;
9) ініціювання у разі необхідності проведення позапланових ревізій або аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Установи, аналіз їх результатів;
10) затвердження рішень про створення і припинення постійних і тимчасових допоміжних органів, а також представництв, філій і фондів Установи;
11) надання згоди директору Установи на укладання договорів та вчинення інших правочинів від імені Установи, на суму, що перевищує 500000 гривень (п’ясьсот тисяч гривень 00 копійок);
12) обрання голови Наглядової ради і припинення його повноважень;
13) здійснення інших повноважень, крім тих, що віднесені до повноважень директора Установи та виключної компетенції Засновника.
- Для здійснення покладених на неї повноважень, Наглядова рада має право:
1) Отримувати інформацію про діяльність Установи, зокрема отримувати копії всіх договорів, укладених від імені Установи, наказів директора та інших вхідних, вихідних і внутрішніх документів.
2) Вимагати у будь-який час та з будь-якого приводу звіти та пояснення від директора щодо його службової діяльності.
3) Скасовувати будь-які рішення директора, якщо вони прийняті з порушенням законодавства або Статуту Установи та можуть заподіяти шкоду Установі, або суперечать цілям її діяльності.
ІV. Організація роботи Наглядової ради
- Формою роботи Наглядової ради є засідання, які веде її голова.
- Голова Наглядової ради організовує її роботу, скликає засідання Наглядової ради, але не рідше одного разу на квартал та головує на них, здійснює інші повноваження, передбачені цим Положенням та Статутом Установи.
- Секретар Наглядової ради призначається на першому засіданні Наглядової ради з числа її членів та веде діловодство, книгу протоколів засідань, інші документи Наглядової ради.
- Засідання Наглядової ради скликаються її головою за необхідності, але не рідше одного разу на квартал. На вимогу директора Установи чи члена Наглядової ради її голова скликає позачергове засідання Наглядової ради протягом 10 днів з дня отримання такої вимоги.
- Засідання Наглядової ради можуть проводитися шляхом особистої присутності членів Наглядової ради, або їх участі в режимі відеоконференції.
- Засідання Наглядової ради вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало, у тому числі в режимі відеоконференції, більш як половина присутніх на засіданні членів Наглядової ради. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Наглядової ради.
- Рішення оформляються протоколом, який підписує голова та члени Наглядової ради. Рішення Наглядової ради є обов’язковими до виконання всіма посадовими особами Установи.
- Про наступне засідання Наглядової ради її члени повинні бути повідомлені головою Наглядової ради, або її секретарем (листом, телефонограмою, факсограмою) не пізніш як за 7 днів до дати проведення засідання. Повідомлення має містити відомості про дату, час і місце проведення засідання, а також порядок денний засідання.
- Не пізніш як за 3 дні до дати засідання Наглядової ради будь-який член Наглядової ради може запропонувати зміни та доповнення до порядку денного.
- Директор Установи та запрошені Наглядовою радою особи можуть брати участь у її засіданнях з правом дорадчого голосу.
- Член Наглядової ради бере участь у засіданні особисто.
- Протоколи або завірені виписки з них надаються для ознайомлення членам Наглядової ради, директору та Засновнику Установи.
- Відповідальність членів Наглядової ради
- Члени Наглядової ради несуть персональну відповідальність за прийняття рішень Наглядовою радою.
- Члени Наглядової ради у випадку спричинення ними шкоди інтересам Засновника несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
VІ. Заключні положення
- Це Положення набуває чинності з дати його затвердження.
- Зміни та доповнення до цього Положення вносяться за рішенням Засновника та набувають чинності з моменту державної реєстрації юридичної особи та внесення відомостей в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
- Питання, які не врегульовані цим Положенням, вирішуються в порядку, визначеному чинним законодавством України.
Додаток №4 до рішення
Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
від «___»___________ 2024 року
Структура та штатна чисельність комунальної установи
«АГЕНЦІЇ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ»
Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
№ з/п |
Посада |
Штатні одиниці
|
|
Адміністративний персонал |
|
1 |
Директор |
1 |
2 |
Головний спеціаліст |
1 |
3 |
Бухгалтер |
1 |
|
Разом |
3 |