Аналіз регуляторного впливу – проєкт рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил торгівлі на ринках на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області»

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

(відповідно до статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308).

 Назва регуляторного акта  –  проєкт рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил торгівлі на ринках на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області»

Регуляторний орган – Теплодарська міська рада Одеського району одеської області

Розробники документа: відділ соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області 

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Відповідно до статей 26, 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі –Закон) до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить організація місцевих ринків, ярмарків, сприяння розвитку всіх форм торгівлі, зокрема, виключною компетенцією сільських, селищних, міських рад є встановлення правил торгівлі на ринках (п.44 ст. 26 Закону).

Так, відповідно до рішення Теплодарської міської ради  від 18.12.2003р. № 195 – ХХIV були затверджені  Правила торгівлі на ринках  (далі – Правила), які діють по теперішній час.

Але за останній період дії Правил було прийнято низку законодавчих актів «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», «Про стандартизацію», «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та інших, а також були внесені зміни до Податкового та Цивільного кодексів України, законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про захист прав споживачів» тощо.

Також за результатами прискореного перегляду регуляторних актів, який був проведений Теплодарською міською радою у квітні 2023 року, встановлено що зазначений регуляторний акт не відповідає в повній мірі діючому законодавству та потребує визнання таким, що втратив чинність.

Враховуючи вище викладене, виникла необхідність розробити у новій редакції та затвердити Правила торгівлі на ринках Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області та визнати таким, що втратило чинність рішення  Теплодарської міської ради Одеської області  від 18.12.2003р. №  195 – ХХIV «Про затвердження Правил торгівлі на ринках».

Проєкт регуляторного акта «Про затвердження Правил торгівлі на ринках на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області» рішенням Теплодарської міської Одеського району Одеської області від 25.05.2023р. № 349-VIII було включено до Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2023 рік.

Проєктом Правил торгівлі на ринках Теплодарської міської територіальної громади передбачається визначити:

– вимоги щодо функціонування створених в установленому порядку ринків усіх форм власності на території громади;

– особливості організації на ринках торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами (зокрема, зазначити відповідно до законодавства перелік товарів, які заборонено продавати на ринках за певних умов);

– вимоги щодо додержання на ринках ветеринарних, санітарних, протипожежних вимог, правил безпеки, праці, прав споживачів тощо.

Реалізація цього проєкту регуляторного акта не потребує фінансування з державного та місцевого бюджету Теплодарсьокої міської територіальної громади, а також не передбачає додаткового фінансового навантаження на суб’єктів господарювання.

Існуюча проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки потребує нормативно-правового врегулювання. Встановлення відповідно до законодавства правил торгівлі на ринках територіальної громади є виключною компетенцією міської ради (п.44 ст.26 Закону).

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту регуляторного акта:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

Держава

Орган місцевого самоврядування

+

Суб’єкти господарювання,

+

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

  1. Цілі державного регулювання 

Основні цілі прийняття цього регуляторного акта:

          – прийняття нормативно-правового акта, який відповідає нормам діючого законодавства у сфері торгівлі на ринках;

– прийняття нормативно-правового акта, доступного для зацікавлених осіб, чіткого та передбачуваного у своєму застосуванні;

– встановлення єдиних правил торгівлі на ринках на території Теплодарсьокї міської територіальної громади;

– забезпечення рівних умов для ведення підприємницької діяльності всіма суб’єктами господарювання на засадах дотримання вимог чинного законодавства, а також виключити випадки виникнення конфліктних ситуацій між органами державного нагляду (контролю) та суб’єктами господарювання;

– сприяти покращенню якості торговельного обслуговування населення Теплодарської міської територіальної громади.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Не забезпечується досягнення цілей щодо нормативно-правового врегулювання питань, пов’язаних організацією роботи ринків на території Теплодарської міської територіальної громади.

Альтернатива 2

Прийняття рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил торгівлі на ринках на  території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області»

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання, визначених у розділі ІІ цього Аналізу.

 

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

відсутні

Не забезпечує досягнення цілей регулювання.

Альтернатива 2

Прийняття рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил торгівлі на ринках на  території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області»

Впровадження цього проєкту регуляторного акта забезпечить досягнення цілей державного регулювання, визначених у розділі ІІ цього Аналізу.

Унормування питань по організації ринків на території Теплодарської міської територіальної громади.

Адміністативні витрати – 251,80 грн (М-тест)

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

відсутні

Не забезпечує досягнення цілей регулювання, зокрема, щодо створення сприятливих умов для споживачів при придбанні товарів на ринках.

Альтернатива 2

Прийняття рішення

Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил торгівлі на ринках на  території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області»

Впровадження цього проєкту регуляторного акта забезпечить досягнення цілей державного регулювання, визначених у розділі ІІ цього Аналізу. Унормування питань по організації ринків на території Теплодарської міської територіальної громади.

Відсутні, оскільки реалізація положень регуляторного акта

не потребує додаткових матеріальних чи інших витрат.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

 

      –

 

       –

 

      1

 

      –

 

    100

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 

     –

 

 

      100

 

      –

 

    100

          На даний час на території Теплодарської міської територіальної громади, розташовано 1 ринок (МПП «Дністер):

№ п/п

 

 

Назва ринку,

адреса

 

Кількість торгових місць

 

Кількість суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівлю

 

Заповнюваність* торгових місць (відсоток)

 

рік

рік

рік

2021

2022

2023

2021

2022

2023

2021

2022

2023

1.

МПП «Дністер»

вул.Піонерна,7

 

200

200

200

80

70

70

70

60

60

*суб’єкти господарської діяльності та громадяни

 

Вид альтернативи

 

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

відсутні

Не забезпечує досягнення цілей регулювання.

Альтернатива 2

Прийняття рішення

 Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил торгівлі на ринках на  території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області»

Забезпечить рівні умов для ведення підприємницької діяль-ності всіма суб’єктами господа-рювання на засадах дотримання вимог чинного законодавства, а також сприятиме недопущенню виникнення конфліктних ситуацій між органами державного нагляду (контролю) та суб’єктами господарювання.

Сприятиме покращенню якості торговельного обслуговування населення громади.

Вагомі фінансові витрати відсутні, оскільки реалізація положень регуляторного акта не потребує додаткових витрат, окрім витрати часу на ознайомлення з Правилами торгівлі на ринках на  території Теплодарської міської територіальної громади та вірогідність сплата адміністративного штрафу за порушення цих Правил (ст.159 КУпАП)

 

  

ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

1

Не забезпечує досягнення цілей державного регулю-вання,  вимог законодавства.

Альтернатива 2

Прийняття рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил торгівлі на ринках на  території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області»

4

Цей регуляторний акт відпові-дає потребам у розв`язанні визначеної проблеми та принципам  державної   регуляторної  політики,

вимогам Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та  забезпечить досягнення цілей державного регулювання, визначених у розділі ІІ цього Аналізу

 

Оцінка впливу регуляторного акта на конкуренцію

в рамках проведення аналізу регуляторного впливу 

Категорія впливу

Відповідь

 

1

2

А. Обмежує кількість або звужує коло постачальників.

Такий наслідок може настати, якщо регуляторна пропозиція:

Ні

 

1. Надає суб’єкту господарювання виключні права на поставку товарів чи послуг

Ні

2. Запроваджує режим ліцензування, надання дозволу або вимог упого-дження підприємницької діяльності з органами влади

Ні

3. Обмежує здатність окремих категорій підприємців постачати товари чи надавати послуги (звужує коло учасників ринку)

Ні

 

4. Значно підвищує вартість входження в ринок або виходу з нього

Ні

5. Створює географічний бар’єр для постачання товарів, виконання робіт, надання послуг або інвестицій

Ні

Б. Обмежує здатність постачальників конкурувати.

Такий наслідок може настати, якщо регуляторна пропозиція:

Ні

 

1. Обмежує здатність підприємців визначати ціни на товари та послуги

Ні

2. Обмежує можливість постачальників рекламувати або здійснювати маркетинг товарів чи послуг

Ні

3. Установлює стандарти якості, що надають необґрунтовану перевагу окремим постачальникам порівняно з іншими, або стандарти вищого рівня якості, ніж той, який обрали б окремі достатньо поінформовані споживачі

Ні

 

4. Суттєво збільшує витрати окремих суб’єктів підприємництва порівняно з іншими (зокрема внаслідок дискримінаційного ставлення до діючих та нових учасників ринку)

Ні

В. Зменшує мотивацію постачальників до активної конкуренції.

Такий наслідок може настати, якщо регуляторна пропозиція:

Ні

1. Запроваджує режим саморегулюванняабоспільногорегулювання

Ні

2. Вимагає або заохочує публікувати інформацію про обсяги виробництва чи реалізацію, ціни та витрати підприємств

Ні

Г. Обмежує вибір та доступ споживачів до необхідної інформації.

Такий наслідок може настати, якщо регуляторна пропозиція:

Ні

1. Обмежує здатність споживачів вирішувати в кого купувати товар

Ні

2. Знижує мобільність споживачів у наслідок підвищення прямих або не прямих витрат на заміну постачальника

Ні

 

3. Суттєво обмежує чи змінює інформацію, необхідну для ухвалення раціонального рішення щодо придбання чи продажу товарів

Ні

 

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

 

відсутні

Не буде внормоване питання щодо організації ринків на території приєднаних сіл Потоківського старостинського округу.

Не забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Альтернатива 2

Прийняття рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил торгівлі на ринках на  території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області»

Забезпечить рівні умов для ведення підприємницької діяльності всіма суб’єктами господарювання на засадах дотримання вимог чинного законодавства, а також сприятиме недопущенню виникнення конф-ліктних ситуацій між органами державного нагляду (контролю) та суб’єктами господарювання.

Сприятиме покращенню якості торговельного обслуговування населення громади.

Витрати органу місцевого самовря-дування на розробку регуляторного акту  (витрати робочого часу спеціаліста, пов’язані з підготов-кою регуляторного акта та його оприлюдненням). Додаткових витрат суб’єктів господарю-вання не вбачається.

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв`язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить досягнен-ня встановлених цілей.

  

  1. V. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

Для розв’язання вищезазначеної проблеми пропонується затвердити проєкт рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил торгівлі на ринках на  території Теплодарської міської територіальної громади», яким буде забезпечено створення рівних умов для ведення підприємницької діяльності всіма суб’єктами господарювання на ринках Теплодарсьокї міської територіальної громади на засадах дотримання вимог чинного законодавства, що сприятиме недопущенню виникнення конфліктних ситуацій між органами державного нагляду (контролю) та суб’єктами господарювання, покращенню якості торговельного обслуговування населення громади.

Реалізація запропонованого проєкту  регуляторного акта здійснюватиметься шляхом запровадження наступних заходів:

Для вирішення поставлених цілей пропонуються наступні заходи:

– оприлюднити цей проєкт регуляторного акта разом з аналізом регуляторного впливу (з М-Тестом) до нього на офіційному вебпорталі  Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

– направити проєкт рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил торгівлі на ринках на  території Кременчуцької міської територіальної громади», на розгляд Державної регуляторної служби України з метою отримання зауважень та пропозицій;

– здійснити організаційні заходи з обговорення проєкту регуляторного акта та пропозицій до нього (за наявності) на засіданні робочої групи з питань реалізації Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

– винести цей проєкт регуляторного акта з урахуванням пропозицій та зауважень на розгляд сесії міської ради для затвердження.

У разі затвердження цього регуляторного акта задекларовані цілі будуть досягнуті повністю.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Цей регуляторний акт мотивує продавців на ринку (юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, громадян) виконувати встановлені вимоги щодо правил торгівлі та надавати якісні послуги, реалізували безпечні товари покупцям, збільшуючи кількість потенційних покупців, що забезпечить приріст товарообігу та покращення фінансового стану продавця та самого ринку (збільшення кількості торгуючих призводить до збільшення виручки від сплати за торгове місце). На дію регуляторного акта можуть вплинути зміни вимог чинного законодавства у сферах торгівлі, безпечності та якості харчових продуктів, благоустрою, санітарно-епідеміологічного благополуччя, містобудівної діяльності, землекористування.

Оцінка вигод та витрат здійснена в розділі III цього аналізу регуляторного впливу (Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей).

Розрахунок витрат на виконання вимог акта з боку виконавчих органів Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області визначено в Додатку 2 до аналізу регуляторного впливу (М-тест),  адміністрування регуляторного акту буде здійснюватись в межах повноважень відповідних органів влади, повноважень правоохоронних та контролюючих організацій.

Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання (Тест малого підприємництва М-тест) до Методики проведення аналізу регуляторного акта (додається).

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта обумовлений терміном чинності існуючої правової бази та може бути переглянутий чи скасований при її зміні. 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного впливу, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:

 

ПОКАЗНИКИ :

2024 рік (орієнтовні значення)

5 років (орієнтовні значення)

 кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія регуляторного акта

1

2

 кількість торгових місць на ринках територіальної громади

200

200

 кількість суб’єктів (юридичних та фізичних осіб), що здійснюють діяльність на ринках міста( заповнюваність ринку)

70

200

 кількість скарг щодо порушень Правил торгівлі на ринках

2

 кількість складених протоколів про адміністративне правопорушення за ст.159 КупАП

2

 рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень регуляторного акта.

85%

100%

 

  1. IX. Заходи, з допомогою яких буде здійснюватися

відстеження результативності акта 

Для відстеження результативності регуляторного акта будуть використовуватись статистичні дані, отриманні від керівників ринків, правоохоронних органів, адміністративної комісії виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області. Використовуватимуться дані про кількість скарг/звернень, що будуть надходити до органів місцевого самоврядування щодо організації роботи ринків та порушення правил обслуговування на ринках. Запропонований регуляторний акт запроваджується до прийняття нових нормативних актів, що регламентують Правила торгівлі на ринках. У разі потреби вноситимуться зміни до них, у т.ч. за підсумками аналізу відстеження його результативності. 

Відстеження результативності регуляторного акта буде проведено у строки, що визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та відповідно до методики, затвердженої ПКМУ № 308 від 11.03.2004 (із змінами та доповненнями).

 

 

                          Додаток 1                                                                                                          

                                до Аналізу регуляторного впливу

 

                                                                                                                                                                                                                                                                         

                                                                       ВИТРАТИ

на одного суб’єкта великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта 

В зв’язку  з відсутністю субєктів господарювання великого і середнього підприємництва, що підпадають під дію регуляторного акту, витрати (у т.ч бюджетні) на одного суб’єкта господарської діяльності не розраховувалися

 

 

                                Додаток 2

                                до Аналізу регуляторного впливу

 

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

  1. Консультації з представниками підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідне для здійснення регулювання, здійснено відділом соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області з 01.11.2023 по 20.11.2023.

 № п/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Усні консультації з адміністрацією ринку «Дністер»

1

Отримання інформації та пропозицій

2

Цей проєкт рішення міської ради разом з АРВ буде оприлюднено на офіційному  сайті Теплодарської міської ради розділі «Регуляторна політика»

 

З метою отримання  пропозицій та зауважень до  проєкту в термін до 11 січня 2024 року

 

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів підприємництва. 

Кількість суб’єктів підприємництва, на яких поширюється регулювання – 1.

Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив – 100 % (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання»). 

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання 

№ п/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні

(за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва

на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв,

машин, механізмів)

х

х

х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

х

х

х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

х

х

х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

х

х

х

5

Інші процедури (уточнити)

х

х

х

6

Разом, гривень

х

х

х

7

Кількість суб’єктів господарювання, що мають виконати вимоги  регулювання, одиниць

 

(залежить від кількості звернень)

Х

Х

Х

8

Сумарно, грн

 

х

х

х

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання, грн

 Формула:

« витрати часу на отримання  інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок» х «вартість часу суб’єкта підприємництва (заробітна плата)»

Вартість 1 години заробітної плати: мінімальна заробітна плата 6700,00грн. /

кількість робочого часу за 1 місяць -160 год. = 41,88 грн./год.                                                   

 

 

 

41,88

 

 

 

41,88

(залежить від розміру мінімальної заробітної плати)

 

 

 

 

209,40

(залежить від розміру мінімальної заробітної плати)

10

Процедури організації     виконання вимог регулювання, гривень

Формула (витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур. Опрацювання з контролером/ арміністраторм/ ринку питань щодо виконання Правил

41,88 х 1 год

 

 

41,88

 

 

 

 

 

41,88

(залежить від розміру мінімальної заробітної плати)

 

 

 

 

 

209,40

(залежить від розміру мінімальної заробітної плати)

11

Процедури офіційного звітування

 

х

х

х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

х

х

х

13

Інші процедури

Сплата адміністративного штрафу за ст.159 КУпАП (17-51грн.)

34,00

34,00

170,00

14

Разом, гривень

 

117,76

117,76

588,80

15

Кількість суб’єктів  підприємництва, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

1

2

2

16

Сумарно, гривень

(рядок 14 х на рядок 15)

117,76

235,52

1177,60

 

  1. Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Розрахунок вартості адміністрування регулювання проведено для виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.

(Вартість 1 години заробітної плати: мінімальна заробітна плата 6700,00грн. /

кількість робочого часу за 1 місяць 160 год. = 41,88 грн./год).

Процедура регулю-вання суб’єктів малого підприєм-ництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання підприємництва

Планові витрати часу на процедуру

Вартість  часу співробітни-ка органу державної влади (заробітна плата)

 Оцінка  кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

 

 

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання

 (за рік),

гривень

1. Облік суб’єкта  господарювання, що перебуває у сфері регулювання

х

х

х

х

х

 2. Поточний     контроль за суб’єктом господа-рювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

х

х

х

х

х

         камеральні

 

 

 

 

 

виїзні

 

 

 

 

 

3. Підготовка,  затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

1

41,88

1( в залежності від кількості порушень)

1

41,88

4. Реалізація одного  окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

1

41,88

1( в залежності від кількості порушень)

1

41,88

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктом господарювання

х

х

х

х

х

  6. Підготовка

  звітності за  результатами регулювання

х

х

х

х

х

7. Інші  адміністративні процедури, у т. ч. профілактична та роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог регуляторного акту та запобігання порушення виконання вимог законодавства, грн

1

41,88

4 (1 раз в квартал)

1

167,52

Разом за рік

X

Х

X

X

251,28

Сумарно за п’ять років

X

X

X

X

1256,40

 

Реалізація цього регуляторного акта не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат з бюджету Теплодарської міської територіальної громади (не потребує  створення нових структурних підрозділів),  адміністрування регуляторного акту буде здійснюватись в межах повноважень відповідних державних органів влади, повноважень правоохоронних та контролюючих органів та органів місцевого самоврядування. 

  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання 

Порядковий

номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів підприємництва на виконання регулювання

х

х

2

Оцінка вартості

адміністративних процедур для суб’єктів  підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

117,76

1177,60

3

Сумарні витрати підприємництва на виконання запланованого регулювання

117,76

1177,60

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів підприємництва

251,28

1256,40

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

 

369,04

2434,00

 

Регуляторний акт відповідає вимогам діючого законодавства, не передбачає додаткових витрат суб’єктів малого підприємництва, тому розроблення коригуючих заходів щодо запропонованого регулювання не потребується.

 

 

Міський голова                                                                                         Олександр ЧУЙКО

 

 

 

 

вик. НАМАЗОВА Ірина

7053460