№ 212-Р від 11.09.2023р. Про облікову політику виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області

 11 вересня 2023 р.                                                                                                       №  212-Р

 

 

Про облікову політику

виконавчого комітету Теплодарської міської ради

Одеського району Одеської області

         Відповідно до ст..16, 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» на виконання Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999р. № 996-XIV, Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою КМУ від 26.01.2011р. № 59, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі (далі-НП(С)БО), Методичних рекомендацій щодо облікової політики суб’єкта державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015р. №11, Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Мінфіну  від 31.12.2013року  № 1203.

  1. Затвердити Положення про облікову політику виконавчого комітету Теплодарської міської ради (додаток 1).
  2. Відділу бухгалтерського обліку та фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області прийняти це розпорядження до виконання та забезпечити приведення документів, які регламентують питання бухгалтерського обліку у відповідальність до вимог Положення.  
  3. Визнати таким , що втратило чинність, розпорядження від 11.08.2021 року № 275-Р «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 02.02.2017 року № 28-Р , «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 13.01.2016 року №22-Р, «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 18.02.2015 року №41-Р1, «Про облікову політику виконавчого комітету Теплодарської міської ради».
  4. Дане розпорядження набирає чинності з дня його підписання та застосовується

 з 01 вересня 2023 року. Ознайомити всіх керівників управлінь та відділів з даним розпорядженням.

  1. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

        Міський голова                                                                   Олександр ЧУЙКО

 

 

                                                      Додаток 1

                                                                                               до Розпорядження міського голови

                                                                                        №   212-Р  від  11.09.2023 року

 

Облікова політика

виконавчого комітету Теплодарської міської  ради

Одеського району Одеської області

На виконання Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999р. № 996-XIV, Наказів Міністерства фінансів України від 12.10.2010р. №1202, від 24.12.2010р. №1629, від 29.12.2011р. №1798, від 23.01.2015р. №11 та Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою КМУ від 26.01.2011р. № 59

  1. Встановити форму бухгалтерського облікумеморіально-ордерну з використанням програмного комплексу для нарахування заробітної плати працівникам та утримання податків та зборів з заробітної плати.

 1.1. Регістри бухгалтерського обліку повинні мати повну назву, період реєстрації господарських операцій, посаду, прізвища і підписи або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь в їх складанні.

 1.2. Підставою для бухгалтерського обліку є первинні документи, які фіксують факт здійснення операції і мають бути складені під час її здійснення. Оформлення та подання первинних документів здійснювати відповідно до вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. № 88  зі змінами та доповненнями, та у відповідності з графіком документообігу.

1.3. Перелік працівників, яким надається право складати первинні документи, щодо проведення господарських операцій пов’язаних з відпуском (використанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінносте, нематеріальних активів та іншого майна визначається їхніми посадовими обов’язками, а саме:

  • Завідуюча господарством,
  • Спеціалісти відділу обліку та фінансів,
  • Інші особи, визначені розпорядженням міського голови.

Перелік працівників, яким надається право підписувати первинні документи, щодо проведення господарських операцій пов’язаних з відпуском (використанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінносте, нематеріальних активів та іншого майна затверджується розпорядженням міського голови, карткою зі зразками підписів та відбитком печатки.

1.4. У Робочому плані рахунків виконавчого комітету (додаток 1) для деталізації обліку грошових коштів, матеріальних цінностей, грошових документів, розрахунків передбачити субрахунки залежно від джерел надходжень, програм місцевого бюджету, одержувачів бюджетних коштів доповнивши цифрами 1, 2, 3 ….. та далі за потребою.

 1.5. Господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому їх здійснено. Всі первинні документи не пізніше останнього робочого дня звітного місяця повинні бути передані для обробки до відділу обліку та фінансів.

1.6. Використовувати «Накопичувальну відомість позабалансового обліку» – Меморіальний ордер № 16 для обліку: надходжень необоротних активів, отриманих від сторонніх організацій; матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання (в т. ч. особисті речі працівників); перехідних призів, кубків, прапорів, які засновані різними організаціями та отримані від них для нагороди переможців, суми списаної дебіторської заборгованості; списаних активів (через недостачі, крадіжки), винні особи, за якими не встановлені; вартості бланків суворої звітності, талонів на пальне, марок поштових та путівок, отриманих безоплатно від профспілкових, громадських та інших організацій.

  1. Облік грошових документів в національній валюті(коштів, що містяться в оплачених талонах на пальне, чекових книжках, поштових марках та бланках суворої звітності здійснювати з використанням типових форм первинного обліку бланків суворої звітності, затверджених наказом Міністерства статистики України від 11.03.1996 р. №67. Грошові документи повинні зберігатись у відділу в сейфі.
  2. Господарські відносини з постачальниками товарів, робіт та послуг обов’язково оформлювати договорами.

3.1. Договори на закупівлю товарів, робіт і послуг укладати враховуючи вимоги Господарського кодексу України (далі – ГКУ), Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), Бюджетного кодексу України (далі – БКУ), Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року №1197-VII зі змінами та інших нормативно правових актів.

3.2. Юридичному відділу обов’язково перевіряти усі договори на закупівлю товарів, робіт та послуг та після накладання візи його начальника передавати на підписання міському голові.

3.3. Вести наскрізну реєстрацію укладених договорів у журналі реєстрації договорів відділу бухгалтерського обліку та звітності.

3.4. Для оформлення договорів використовувати типові форми договорів, передбачені законодавством, за їхньої відсутності – застосовувати довільну форму із урахуванням вимог ГКУ, ЦКУ, БКУ, Закону про закупівлі та інших нормативно-правових актів.

3.5. Начальник юридичного відділу щодо роботи з договорами несе відповідальність у межах Господарського Кодексу України, Цивільного Кодексу України. Начальник відділу обліку та звітності – головний бухгалтер щодо роботи з договорами несе відповідальність у межах Бюджетного Кодексу України. Начальник відділу соціально-економічного розвитку щодо роботи з договорами несе відповідальність у межах Закону про закупівлі.

3.6. Для отримання матеріальних цінностей видавати, реєструвати та обліковувати довіреності у раніше затвердженій Міністерством фінансів Інструкції. Покласти обов’язки по обліку видачі, реєстрації виданих та використаних довіреностей на спеціаліста бухгалтерії, який веде облік основних засобів, запасів, необоротних активів.

  1. 4.Забезпечити безумовне дотримання вимог постанови КМУ „Про впорядкування використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями ” від 04.06.2003 р. № 848 щодо економного витрачання бюджетних коштів на утримання автомобілів та використання пального.

4.1. Проведення поїздок  у вихідні та святкові дні, а також відрядження на службовому автомобілі за межі області на відстань, що перевищує 200 кілометрів дозволяється лише по розпорядженню міського голови.

4.2. Встановити Нормативи витрачання пального для легкових автомобілів на основі Норм витрат палива та мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом  Мінтрансу України від 10.02.1998 р. № 43 зі змінами та доповненнями (далі – Норми витрат палива), затвердити порядок застосування коригуючих документів та облік температурного режиму.

4.3. Ввести постійний облік температури та покласти контроль на веденням Журналу обліку температурного режиму за формою, наведеною в додатку 2, на спеціаліст відділу обліку та фінансів до посадових обов’язків якого належить облік роботи автомобілів та витрачання паливо-мастильних матеріалів.

4.4. Запровадити аналітичні регістри для обліку пробігу автомобілів (шин) та витрат на техобслуговування і ремонт автомобілів та їхню періодичність відповідно до Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України  від 30.03.1998 р. № 102.

5.1. Облік основних засобів (далі ОЗ), інших нематеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні активи здійснювати відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.10.2010р. №1202.

5.2. Для прийняття, оформлення, оприбуткування, руху необоротних активів та їхнього аналітичного обліку використовувати типові форми, затверджені наказом Головного управління Держказначейства України, Держкомстату України  від 02.12.1997 р. № 125/70.

5.3. Одиницею обліку ОЗ є об’єкт основних засобів, а саме:

 –   закінчений пристрій з усіма пристосуваннями і приладдям до нього;

 – конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій;

 – відокремлений комплекс конструктивно з’єднаних предметів однакового або різного призначення, що мають для їх обслуговування загальні пристосування, приладдя, керування та єдиний фундамент, унаслідок чого кожен предмет може виконувати свої функції, а комплекс – певну роботу тільки в складі комплексу, а не самостійно;

 – інший актив, що відповідає визначенню основних засобів, або частина такого активу, що контролюється суб’єктом державного сектору.

    Якщо один об’єкт основних засобів складається з частин, які мають різний строк корисного використання (експлуатації), то кожна з цих частин може визнаватися в бухгалтерському обліку як окремий об’єкт основних засобів.

5.4. Об’єкт ОЗ визнається активом, коли існує ймовірність отримання майбутніх економічних вигід, пов’язаних з його використанням, та/або він має потенціал корисності для суспільства і вартість об’єкта ОЗ може бути визначена.

5.5. До малоцінних необоротних матеріальних активів зараховуються предмети вартістю (без податку на додану вартість), що не перевищує 20 000,00 гривень  та строк використання яких перевищує один рік та сценічно-постановочні засоби вартістю, що не перевищує 20 000,00 гривень за одиницю.

5.6. Строки корисного використання ОЗ наведені у додатку 3.

5.7. Строки корисного використання нематеріальних активів наведені у додатку 4.

5.8. Об’єкт ОЗ оцінюється за первісною вартістю, до якої включаються витрати перелічені у  Національному положенні (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби».

5.9. Якщо залишкова вартість об’єкту ОЗ суттєво відрізняється від його справедливої вартості на дату балансу, керівник установи може прийняти рішення про його переоцінку, при цьому переоцінюється вся група ОЗ, до якої належить даний об’єкт. Порогом суттєвості для проведення переоцінки об’єктів ОЗ приймається величина, що дорівнює 10-відсотковому відхиленню залишкової вартості об’єктів ОЗ від їх справедливої вартості.

5.10. Об’єктом амортизації ОЗ є вартість, яка амортизується. Нарахування амортизації здійснюється протягом строку корисного використання об’єкту ОЗ при визнанні його активом і призупиняється на період його реконструкції, модернізації, дообладнання. Вартість об’єкта ОЗ розподіляється на систематичній основі протягом строку його корисного використання шляхом нарахування амортизації на дату балансу.

5.11. Списання необоротних активів здійснювати відповідно Порядку списання об’єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314 (далі – Порядок № 1314) тобто для об’єктів вартістю:

— менше 10000 грн. – за рішенням керівника установи з оформленням відповідного акту на списання;

— 10000 грн. і більше – за погодженням із суб’єктом управління, для чого комісія зі списання повинна оформити належний пакет документів із п. 6 Порядку № 1314.

5.12. Для ведення обліку руху необоротних активів запровадити відомість обліку строків експлуатації необоротних актів, оборотна відомість руху необоротних активів, акт введення в експлуатацію необоротних активів, форми яких не передбачено нормативно-правовими актами.

  1. Облік запасів бюджетної установиздійснюють відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 123 «Запаси» (Дали Положення 123).

6.1. Запаси визнаються активом, якщо вартість запасів можливо достовірно визначити, існує ймовірність отримання суб’єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, пов’язаних з їх використанням, та/або вони мають потенціал корисності.

6.2. До запасів включають:

– сировину, основні й допоміжні матеріали, комплектуючі вироби та інші матеріальні цінності, призначені для забезпечення звичайної діяльності і досягнення поставленої мети та/або задоволення потреб установи;

– матеріальні цінності, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються суб’єктом державного сектору з метою подальшого розподілу, передачі;

– малоцінні та швидкозношувані предмети, що використовуються не більше одного року або протягом операційного циклу, якщо він більше одного року.

6.3. Сума транспортно – заготівельних витрат включається прямим розрахунком до первісної вартості  запасів (на які припадають такі витрати) і не підлягає обліку на окремому субрахунку.

6.4. Для прийняття, оформлення, оприбуткування, руху запасів та їхнього аналітичного обліку використовувати типові форми, затверджені наказом Держказначейства України від 18.12.2000 р. № 130.

6.5. Одиницею обліку запасів є їх найменування. Облік запасів ведеться у кількісному та сумарному вимірі за кожною одиницею обліку. Для обліку запасів запроваджуються оборотні відомості для кожного окремого субрахунку запасів (крім рах. 235)

6.6. Вибуття запасів оцінюється за ідентифікованою собівартістю відповідної одиниці запасів.

6.7. Вартість малоцінних та швидкозношуваних предметів, що передані в експлуатацію, виключається зі склад активів (списується з балансу) з подальшою організацією оперативного кількісного обліку таких предметів за місцями експлуатації і відповідними особами протягом строку їх фактичного використання.

6.8. Запаси перестають визнаватися активом і списуються з балансу у разі їх вибуття внаслідок списання, безоплатної передачі, нестачі, остаточного псування та інших причин невідповідності критеріям визнання активом.

Списання запасів здійснювати, зокрема:

— після видачі запасів зі складу — щомісяця на підставі підтвердних документів;

— запасів, які стали непридатними, — за потреби на підставі актів списання;

— використаного пального — щомісяця на підставі подорожніх листів за фактичними витратами, але не більше норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.1998 року №43 зі змінами та доповненнями, встановленими для марок автомобілів, що перебувають на балансі установи. Форму подорожнього листа наведено в додатку 5.

6.9. Завідуючому адміністративно господарчим відділом вести облік запасів в Книзі складського обліку запасів за найменуваннями, сортами, кількістю. Щомісяця на 1-ше число кожного місяця спеціаліст відділу обліку та фінансів, відповідальний за ведення обліку запасів,  проводить звірку з завідуючим АГВ залишків запасів (у кількісному і сумарному виразі) за їх видами.

  1. 7.При направленні у службові відрядженнята під час оформлення документів, пов’язаних з ними, дотримуватися вимог і строків, встановлених Податковим Кодексом України, постановою КМУ «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів» від 02.02.2011 р. № 98 (далі – Постанова № 98) та Інструкцією про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 р. № 59 (зі змінами та доповненнями). Дотримуватися вимог Положення про відрядження бюджетної установи в частині оформлення відрядження та порядку відшкодування витрат, понесених у відрядженні.

7.1. Звіти про використання коштів отриманих на відрядження та під звіт (далі — авансовий звіт) здавати до бухгалтерії разом з підтвердними документами (розпорядження на відрядження, які готує керуюча справами, листи-запрошення, квитки та інше) в строки, визначені Податковим кодексом України.

  1. При звільненні працівники повинні надати до відділу обліку та фінансів обхідний лист (додаток 6)
  2. Виносити майно за межі приміщення виконкому, в т. ч. й те, що потребує ремонту, чи належить працівникам, переміщувати його між кабінетами дозволено тільки з дозволу керуючої справами, у присутності матеріально відповідальної особи (завідуючого господарством) та з відома начальника відділу обліку та фінансів.

9.1. Відповідно до договорів про повну матеріальну відповідальність (додаток 10), начальники відділів особисто відповідають за основні засоби, необоротні активи, малоцінні та швидкозношувальні предмети, матеріали та інвентар, який знаходиться у приміщенні відділу.

9.2. Заносити особисті  речі працівників в приміщення виконавчого комітету дозволено на підставі заяви працівника про надання речей на відповідальне зберігання (додаток 7) та договору відповідального зберігання (додаток 8) з дозвільною візою керівника. Працівник може забрати особисті речі з приміщення виконавчого комітету надавши заяву про зняття речей з відповідального зберігання (Додаток 9).

9.3. Завізовану заяву про надання (зняття) речей на відповідальне зберігання та договір відповідального зберігання передавати до відділу обліку та фінансів для відображення їхнього руху на позабалансовому рахунку.

  1. Інвентаризацію проводити відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014р. №879.

10.1. Затвердити склад інвентаризаційної комісії окремим розпорядженням міського голови. Інвентаризаційній комісії надати повноваження комісії зі списання майна.

10.2. Проводити інвентаризацію перед складанням річної фінансової звітності, у разі зміни матеріально відповідальних осіб або керівника установи, на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації та у інших випадках, передбачених Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879.

10.3. Суцільною інвентаризацією охоплювати всі види зобов’язань та всі види активів незалежно від їх місцезнаходження, у тому числі предмети, що передані у тимчасове користування або перебувають на реконструкції, модернізації, у ремонті, запасі або резерві незалежно від технічного стану. Також охоплювати інвентаризацією активи і зобов’язання, які обліковуються на позабалансових рахунках, зокрема цінності, що не належать підприємству, але тимчасово перебувають у його користуванні, розпорядженні або на зберіганні (об’єкти оперативної оренди основних засобів, матеріальні цінності на відповідальному зберіганні), умовні активи і зобов’язання (застави, гарантії, зобов’язання тощо), бланки суворої звітності, інші активи.

10.4. Інвентаризацію активів та зобов’язань перед складанням річної фінансової звітності проводити до дати балансу в період:

– трьох місяців для необоротних активів (крім незавершених капітальних інвестицій, об’єктів основних засобів, які на момент інвентаризації будуть знаходитися поза підприємством, зокрема автомобілів), запасів, дебіторської та кредиторської заборгованостей, витрат і доходів майбутніх періодів, зобов’язань (крім невикористаних забезпечень, розрахунків з бюджетом та з відрахувань на загальнообов’язкове державне соціальне страхування);

– двох місяців для незавершених капітальних інвестицій, грошових коштів, коштів цільового фінансування, зобов’язань у частині невикористаних забезпечень, розрахунків з бюджетом та з відрахувань на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

до тимчасового вибуття з підприємства об’єктів основних засобів, зокрема автомобілів, які відбудуть у тривалі рейси, інших матеріальних цінностей, які на дату інвентаризації будуть знаходитися поза підприємством.

10.5. Після закінчення інвентаризації оформлені інвентаризаційні описи здавати до відділу бухгалтерського обліку та звітності для перевірки, виявлення і відображення у обліку результатів інвентаризації.

10.6. Висновок щодо виявлених розбіжностей між фактичною наявністю активів і зобов’язань і даними бух обліку, які наводяться в зрівняльних відомостях, та пропозиції щодо їх регулювання відображаються інвентаризаційною комісією у протоколі, що складається після закінчення інвентаризації і передається на розгляд та затвердження керівнику установи.

10.7. Виявлені при інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю активів і зобов’язань і даними бухгалтерського обліку регулювати в такому порядку:

– основні засоби, нематеріальні активи, які виявлені в лишках, підлягають оприбуткуванню зі збільшенням доходів майбутніх періодів (дохід спеціального фонду бюджетної установи);

– цінні папери, грошові кошти, її еквіваленти та інші оборотні матеріальні цінності, які виявлені в лишках, підлягають оприбуткуванню зі збільшенням доходу звітного періоду підприємства (доходу спеціального фонду);

– нестача запасів у межах установлених норм природного убутку, виявлена під час інвентаризації, списується за розпорядженням керівника підприємства на витрати.

– нестача цінностей понад норми природного убутку, а також втрати від псування цінностей списуються з балансу та відносяться на рахунок винних осіб у розмірі визначеному відповідно до законодавства, у разі якщо винні особи не встановлені, вони зараховуються на позабалансовий рахунок до встановлення винних осіб або закриття справи згідно із законодавством.

10.8. Матеріальні цінності, непридатні для подальшого використання, виявлені під час інвентаризації недостачі, морально застарілі, фізично зношені та запаси, використані для забезпечення безперебійної роботи, підлягають списанню за наявності підтвердних документів тільки з дозволу керівника.

  1. Для аналітичного обліку готівкових операцій, касових, фактичних та капітальних видатків, отриманих і перерахованих асигнувань, прийнятих зобов’язань обліку застосовувати форми карток і книг аналітичного обліку, затверджені наказом  Держказначейство України від 06.10.2000 р.  № 100.
  2. Виплата заробітної плати працівникам установи проводити згідно затвердженого міським головою Графіку виплати заробітної плати. Керуючій справами та керівникам управлінь надавати табелі обліку робочого часу за першу половину місяця та за повний місяць відділу обліку та фінансів за 5 днів до терміну виплати заробітної плати, визначеної у Графіку. Клопотання про преміювання за місяць, накази про присвоєння рангів, підвищення надбавки за вислугу років, високі досягнення надавати разом з табелями обліку робочого часу за повний місяць. Відповідальність за своєчасність надання відповідних табелів, клопотань, наказів та розпоряджень покласти на керуючу справами, керівників управлінь.

12.1. Керуючій справами, керівникам управлінь надавати накази, розпорядження про надання відпусток працівникам установи до відділу обліку та фінансів за 2 тижні до фактичного виходу працівника у відпустку. Відповідальність за своєчасність наданні відповідних наказів, розпоряджень покласти на керуючу справами, керівників управлінь.

12.2. Керуючій справами, керівникам управлінь надавати накази, розпорядження про звільнення працівників установи до відділу обліку та фінансів за 3 робочих дня до дати звільнення. Відповідальність за своєчасність наданні відповідних наказів, розпоряджень покласти на керуючу справами, керівників управлінь.

  1. Відповідальним за ведення бухгалтерського обліку в установі визначити:

13.1. Відповідно до п.3 ст.8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99р. №966-XIV покладаю на себе відповідальність за стан бухгалтерського обліку та фінансової звітності в установі.

13.2. Начальник відділу обліку та фінансів в межах бюджетного законодавства є відповідальним за:

– забезпечення дотримання установлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку.

– складання і подання у встановлені строки звітності до Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду, відділу статистики, фінансового управління, фонду інвалідів, Державної казначейської служби, фонду соціального страхування від тимчасової втрати працездатності.

– перевірки, візування документів, що є підставою для приймання та видачі матеріальних цінностей та коштів, а також розрахункових та фінансових зобов’язань, господарських договорів.

  1. Зобов’язати усіх посадових осіб установи до безумовного виконання вимог начальника відділу обліку та фінансів – головного бухгалтера, які слідують з Положення про відділ обліку та фінансів, його Посадової інструкції та цієї облікової політики.

 

  Додатки до облікової політики виконавчого комітету Теплодарської міської ради:                                                                   

Додаток 1Робочий план рахунків бухгалтерського обліку виконавчого комітету;

Додаток 2Журнал обліку температурного режиму;

Додаток 3Строки корисного використання основних засобів;

Додаток 4Строки корисного використання нематеріальних активів;

Додаток 5Подорожній лист службового легкового автомобіля;

Додаток 6Обхідний лист;

Додаток 7Заява про надання речей на відповідальне зберігання;

Додаток 8Договір на відповідальне зберігання.

Додаток 9Заява про зняття речей з відповідального зберігання;

Додаток 10Договір про повну індивідуальну матеріальну відповідальність.

 

 

Керуюча справами                                                                                 Тетяна БИКОНОВА