№125-Р від 08.06.2023р. Про створення Координаційного центру підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради

08 червня 2023р.                                                                                                               №125-Р

 

Про створення Координаційного центру підтримки 

цивільного населення при виконавчому комітеті

Теплодарської  міської ради

        Керуючись  до ст.ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.8 частини шостої ст.15 Закону України «Про правовий режим  воєного стану», Законом України «Про забезпечення прав і свобод  внутрішньо переміщених осіб», відповідно до Указів Президента України  від 24 лютого 2022 року №64/2022  «Про введення воєнного стану» (зі змінами), пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 09.05.2023 року №470, з метою  підтримки та координації надання допомоги населенню, постраждалому  внаслідок збройного конфлікту, зокрема  внутрішньо переміщеним особам, ветеранам війни, особам з інвалідністю внаслідок війни,  особам, які мають особливі заслуги  перед Батьківщиною, постраждалим  учасникам Революції Гідності, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, іншим постраждалим особам

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

  1. Утворити Координаційний центр підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області та затвердити його склад (додаток 1).
  2. Затвердити Положення про Координаційний центр підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради (додаток 2).

3.Відділу діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи забезпечити інформування населення про роботу центру на офіційних інтернет-ресурсах.

  1. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

Міський голова                                                                                         Олександр ЧУЙКО 

                                                                        

                                        Додаток 1

                                                                                               до розпорядження

            міського голови

                                                                                               від «08» червня 2023р.       

            №125-Р

 

 

 

СКЛАД

Координаційного центру підтримки цивільного населення

при виконавчому комітеті Теплодарської  міської ради 

ОДАРИЧ Світлана

 

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальник фінансового управління, керівник Координаційного центру

КОВАЛЬОВ Олександр

 

начальник відділу оборонної, мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, заступник керівника Координаційного центру

ПОЛЮК Тетяна

 

начальник управління соціальної політики, секретар Координаційного центру

Члени Координаційного центру:

 

 

 

 

 

ЧУПРИНЕНКО Тетяна

 

начальник соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради

КРАСНОЖОН Людмила

 

начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту  виконавчого комітету Теплодарської міської ради

ГРІЩУК Наталія

 

начальник служби у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради

БАСКАКОВА Ірина

 

начальник відділу діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради

ТЕРЛЮГА Олександр

 

начальник юридичного відділу виконавчого комітету Теплодарської міської ради

ХАРЛАМОВ Ігор

 

начальник управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради

ЗАПОРОЖАН Майя

 

директор КНП «Теплодарська центральна міська лікарня»

СУРЖЕНКО Андрій

 

директор ТОВ ЖЕБП «Наше місто»

МИХАЙЛОВ Олександр

 

директор МКП «Одеська ТЕЦ-2»

КАРДОПОЛЬЦЕВ Роман

 

в.о. директора КП «Теплодарводоканал»

ШОСТАКОВСЬКИЙ Максим

 

директор КП «ТЕПЛОДАРСЕРВІС»

 

 

Керуючий справами                                                                                  Тетяна БИКОНОВА

 

 

 

 

Додаток 2

                                                                                               до розпорядження

            міського голови

                                                                                               від «08» червня 2023р.      

            №125-Р

 

ПОЛОЖЕННЯ
про Координаційний центр підтримки цивільного населення

 при виконавчому комітеті Теплодарської  міської ради

 

  1. Координаційний центр підтримки цивільного населення при виконавчому комітетові Теплодарської міської ради (далі – Координаційний центр) є консультативно-дорадчим органом при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради (далі – виконком), який утворюється для підтримки та координації надання допомоги населенню, постраждалому внаслідок збройного конфлікту, зокрема внутрішньо переміщеним особам, ветеранам війни, особам з інвалідністю внаслідок війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалим учасникам Революції Гідності, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, іншим постраждалим особам (далі – постраждале населення), забезпечення ефективної взаємодії між органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій під час вирішення питань щодо соціального захисту, забезпечення житлом та зайнятості постраждалого населення, надання психосоціальної, медичної та правової допомоги постраждалому населенню (далі – проблемні питання постраждалого населення).
  2. Координаційний центр у своїй діяльності керується Коституцією, законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями міського голови , а також положенням про нього.
  3. Діяльність Координаційного центру ґрунтується на принципах верховенства права, законності, гласності, відкритості, відповідальності, гендерної рівності та інклюзивності.
  4. Основними завданнями Координаційного центру є:

1) сприяння забезпеченню взаємодії між органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності під час вирішення проблемних питань постраждалого населення;

2) організація збору та обробка інформації щодо нагальних потреб та проблемних питань постраждалого населення;

3) збір та узагальнення інформації щодо спроможності територіальних громад у задоволенні невідкладних потреб та вирішенні проблемних питань постраждалого населення, зокрема щодо кадрових, матеріальних, технологічних ресурсів об’єктів державної та комунальної форми власності, громадських ініціатив та проектів міжнародної гуманітарної допомоги відповідної адміністративно-територіальної одиниці для забезпечення доступності постраждалого населення до всіх наявних у регіоні психосоціальних, медичних, освітніх, правових та інших послуг;

4) проведення аналізу діяльності надавачів соціальних послуг;

5) підготовка пропозицій щодо вирішення проблемних питань постраждалого населення, у тому числі пропозицій до відповідних регіональних цільових програм;

6) проведення моніторингу стану вирішення проблемних питань постраждалого населення;

7) консультаційна підтримка діяльності координаційних центрів територіальних громад;

8) взаємодія з міжнародними та національними організаціями, громадськими об’єднаннями, консультативно-дорадчими органами, іншими установами та організаціями з метою вирішення проблемних питань постраждалого населення;

9) визначення шляхів і способів вирішення проблемних питань постраждалого населення, підготовка та подання відповідних пропозицій керівництву громади;

10) інформування населення щодо діяльності Координаційного центру та стану виконання відповідних регіональних цільових програм.

  1. Координаційний центр для виконання покладених на нього завдань:

1) взаємодіє з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності під час вирішення проблемних питань постраждалого населення;

2) проводить моніторинг та узагальнення проблемних питань постраждалого населення, визначає можливі шляхи і способи їх вирішення;

3) проводить моніторинг та узагальнення інформації щодо спроможності територіальних громад у задоволенні невідкладних потреб та вирішенні проблемних питань постраждалого населення, зокрема щодо кадрових, матеріальних, технологічних ресурсів об’єктів державної та комунальної форми власності, громадських ініціатив та проектів міжнародної гуманітарної допомоги відповідної адміністративно-територіальної одиниці для забезпечення доступності постраждалого населення до всіх наявних у регіоні психосоціальних, медичних, освітніх, правових та інших послуг; готує пропозиції щодо подальшого співробітництва з міжнародними гуманітарними організаціями;

4) надає консультаційну підтримку щодо провадження діяльності координаційним центрам територіальних громад;

5) проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з представниками громадських об’єднань, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, організовує освітні заходи;

6) проводить моніторинг, узагальнює та подає голові держадміністрації інформацію щодо пропозицій міжнародних гуманітарних організацій, громадських об’єднань, організацій та установ, що залучають до своєї діяльності волонтерів, стосовно вирішення проблемних питань постраждалого населення;

7) проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблемних питань постраждалого населення на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, визначає шляхи і способи їх вирішення;

8) вивчає результати діяльності органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з питань, що належать до його компетенції;

9) інформує в обов’язковому порядку громадськість, виконавчий комітет про свою діяльність, ухвалені рекомендації та їх виконання;

  1. Координаційний центр відповідно до покладених на нього завдань має право:

1) запитувати та отримувати від органів виконавчої влади та інших державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, зокрема представництв в Україні міжнародних гуманітарних організацій, інформацію, необхідну для вирішення проблемних питань постраждалого населення, а також у фізичних осіб за їх згодою документи, інформацію та матеріали;

2) запрошувати на свої засідання керівників і представників органів виконавчої влади, правоохоронних та інших державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності;

3) залучати для розгляду питань, що належать до компетенції Координаційного центру, працівників органів виконавчої влади, правоохоронних та інших державних органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за їх згодою);

4) створювати і використовувати цілодобові телефонні “гарячі лінії”;

5) отримувати знеособлені дані про проблемні питання постраждалого населення, що надійшли на цілодобові телефонні “гарячі лінії”;

6) здійснювати разом із структурними підрозділами виконавчого комітету та органами місцевого самоврядування заходи для вирішення проблемних питань постраждалого населення;

7) організовувати і проводити наради, семінари, конференції, засідання за круглим столом, брифінги та інші заходи.

  1. Координаційний центр під час виконання покладених на нього обов’язків взаємодіє з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності.
  2. Посадовий та персональний склад Координаційного центру затверджується міським головою шляхом видання відповідного розпорядження.
  3. Очолює Координаційний центр перший заступник міського голови, який має відповідний ступінь вищої освіти. Керівник Координаційного центру здійснює загальне керівництво діяльністю Координаційного центру.

Керівник Координаційного центру:

здійснює керівництво діяльністю Координаційного центру;

дає доручення членам Координаційного центру;

скликає засідання Координаційного центру, визначає порядок денний засідань, головує на них;

представляє Координаційний центр у відносинах з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, зокрема представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій.

  1. До складу Координаційного центру входять за посадою керівники структурних підрозділів виконавчого комітету з питань соціального захисту населення, освіти, культури, молоді та спорту, соціальноо-економічного розвитку, містобудування та архітектури, з питань оборонної, мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи, а також керівники управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна, КНП «Теплодарська центральна міська лікарня», КП «Теплодарводоканал», МКП «Одеська ТЕЦ-2», КП «ТЕПЛОДАРСЕРВІС», ТОВ ЖЕБП «Наше місто», представники громадських об’єднань, організацій та установ, що залучають до своєї діяльності волонтерів (за згодою).
  2. Формою роботи Координаційного центру є засідання, що проводяться у разі потреби, але не рідше ніж один раз на місяць.

Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях Координаційного центру забезпечує його секретар.

Засідання Координаційного центру вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина його членів.

Керівник Координаційного центру може прийняти рішення про проведення засідання в режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена Координаційного центру у засіданні в такому режимі.

  1. На своїх засіданнях Координаційний центр:

приймає запропоновані до розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування рекомендації, які реалізуються шляхом видання розпорядження міського  голови ;

розробляє рекомендації з проблемних питань постраждалого населення, які запропоновані для розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Координаційного центру.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос керівника Координаційного центру.

  1. 13. Рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується керівником Координаційного центру та секретарем, надсилається усім членам Координаційного центру.
  2. Організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Координаційного центру здійснюється виконавчим комітетом.

 

 

 

 

Керуючий справами                                                                                Тетяна БИКОНОВА