Пояснювальна записка до звіту про виконання бюджету м. Теплодар за І квартал 2016 року

І. Загальні підсумки виконання бюджету м. Теплодар

по доходам і видаткам.

Теплодарською міською радою 24 грудня 2015 року прийнято рішення №40-VІІ „Про бюджет міста Теплодар на 2016 рік” по доходам – 33 689,5 тис.грн, в тому числі по загальному фонду – 29 470,5 тис.грн., по спеціальному фонду – 4 219,0 тис.грн. і видаткам в сумі – 33 689,5 тис.грн., у тому числі загального фонду –29 470,5 тис.грн., спеціального фонду – 4 219,0 тис.грн. Протягом звітного періоду проводились уточнення планових показників, як доходної так і видаткової частини бюджету, які після уточнення склали – доходи 62 442,5 тис.грн., у тому числі: загальний фонд – 50 216,5 тис.грн., спеціальний фонд – 12 226,0 тис.грн., видатки 50 755,5 тис.грн., у тому числі: загальний фонд – 43 689,9 тис.грн., спеціальний фонд – 7 065,6 тис.грн.

В бюджет міста при уточненому плані на І квартал 2016 р. загального фонду  13 902,8 тис.грн. фактично надійшло 13 508,3 тис.грн., що складає 97,2 відсотків. По спеціальному фонду при уточненому плані на І квартал 2016 року  2 815,0 тис.грн. фактично надійшло 359,6 тис.грн., виконання складає 12,8 відсотків.

Виконання плану доходів загального фонду (без трансфертів) складає 101,0 відсоток. В бюджет міста при уточненому плані на І квартал 2016 р. 3 253,0 тис.грн. фактично надійшло 3 284,2 тис.грн. Виконання плану доходів спеціального фонду (без трансфертів) складає 117,0 відсотків. В бюджет міста при уточненому плані на І квартал 2016 р. 307,4 тис.грн. фактично надійшло 359,6 тис.грн.

Базова дотація, що одержується з державного бюджету при плані на І квартал 2016 р. 911,4 тис.грн. фактично надійшла в сумі 911,4 тис.грн., або 100,0 відсотків. В звітному періоді також надійшла стабілізаційна дотація у сумі 530,2 тис.грн.

Субвенції загального фонду при уточненому плані на І квартал 2016 р. 9 208,2 тис.грн. фактично надійшли у сумі 8 782,5 тис.грн., або 95,4 відсотки. Бюджет міста недоодержав 425,7 тис.грн. План невиконаний по субвенціям: на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям  та інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам, місцевий бюджет недоотримав 75,0 тис.грн. (виконання 97,0%); на надання пільг ветеранам війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та субсидій населенню на оплату електроенергії, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот, місцевий бюджет недоодержав 350,7 тис.грн. (виконання 90,2%).

До місцевого бюджету за І квартал 2016 року надійшли:

  • Освітня субвенція у сумі 1 615,4 тис.грн.
  • Медична субвенція у сумі 1 540,6 тис.грн.

План по видаткам загального фонду бюджету міста виконаний на 22,0 відсотки до річних планових призначень, при плані на 2016 рік – 43 689,9 тис.грн. фактично витрачено 9 613,5 тис.грн.

 ІІ. Показники економічного розвитку регіону.

 Промисловість

 За даними Головного управління статистики в Одеській області обсяг реалізованої промислової продукції за січень – лютий 2016 року становить 9732,6 тис.грн., аналогічний показник за 2015 рік – 6599,6 тис. грн..                            В 2016 році реалізовано промислової продукції на 3433,0 тис. грн. більше від відповідного показника 2015 року.

 Будівництво

 Інформація щодо обсягу будівельно-монтажних робіт виконаних підрядними підприємствами будівельно-монтажного комплексу за   січень-лютий  2016  року  згідно Закону України «Про державну статистику» є конфіденційною.                                                   

Розвиток підприємництва

 

Станом на 01.01.2013 року на обліку у виконкомі Теплодарської міської ради  перебувало 252 юридичних осіб   та 1040 фізичних осіб – підприємців. Всього, з урахуванням державної реєстрації започаткування та припинення підприємницької діяльності  на 01.07.2013 року на обліку знаходилося 248 юридичних осіб та 1041 фізичних осіб – підприємців.     

З 01.07.2013 року повноваження з питань державної реєстрації передано до Реєстраційної служби Біляївського міськрайонного управління юстиції.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

В середньому в розрахунку  на 10 тис. осіб наявного населення міста  налічується 150 малих підприємств, кількість зайнятих в малому підприємництві становить близько 2  тис. осіб.

З метою спрощення дозвільних процедур започаткування бізнесу у  місті при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради в 1 кварталі 2013 року створено Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)до складу якого ввійшов дозвільний центр. У  роботі ЦНАПу  беруть участь  представники місцевих дозвільних органів. ЦНАП співпрацює з   реєстраційною службою Біляївського міськрайонного управління юстиції, управлінням Держгеокадастру  в Біляївському районі Одеської області та виконавчою службою Біляївського міськрайоного управління юстиції.

 

 Демографічна ситуація

 Демографічна ситуація в місті за останні три роки характеризується відносною стабільністю чисельності населення. За даними Головного управління статистики чисельність наявного населення міста Теплодар станом, на 01.02.2016  року становила 10299   чоловіки, постійного 10507 чоловік. За січень 2016 р.  народилося 9 немовлят, померло 4 чоловіки – природний приріст становить 5 чол. Міграційне скорочення за січень місяць 2 чол. ( вибуло 6 осіб, прибуло 4 чол.).

З метою якнайшвидшого повернення незайнятих громадян до продуктивної праці міський центр зайнятості спільно з обласною службою зайнятості реалізує на ринку праці активні заходи сприяння зайнятості населення – працевлаштування, залучення до громадських робіт та професійне навчання. Безробітних, для яких на ринку праці відсутня підходяща робота, центри зайнятості залучали до підприємництва шляхом одноразової виплати допомоги по безробіттю.

 

У системі соціального захисту значна увага приділялася обслуговуванню пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян, наданню грошової та натуральної допомоги.

В місті працюють  4 програми з питань соціального захисту населення:  „Міська програма зайнятості”, „Програма соціальної допомоги малозабезпеченим ветеранам війни та праці, інвалідам та сім’ям з дітьми”, „Програма з  надання дотацій населенню м. Теплодар у сфері ЖКП”, міська програма „Дешевий хліб”.  Станом на 01.03.2016 року отримують   субсидію 1344 сімей. Загальна сума призначених субсидій у січні-лютому становить 151103,0 грн..  Середній розмір субсидії на 1 сім»ю 811,4 грн.

Заборгованість із виплати заробітної на підприємствах міста відсутня.

 Сплата житлово-комунальних послуг

 

Всього населенням за житлово-комунальні послуги сплачено за січень-лютий    2016 року 3148,7  тис. грн. що становить 89,4  % від нарахованої суми ( 4090,4 тис. грн..), проте, слід зазначити, що до сплаченої суми ввійшли платежі по заборгованості за спожиті послуги.  Всього на початок березня 2016 року заборгованість населення за спожиті житлово-комунальні послуги становить 7408,2 тис.  грн.

 

ІІІ. Підсумок виконання доходної частини бюджету.

 

За І квартал 2016 року до місцевого бюджету м.Теплодар з урахуванням міжбюджетних трансфертів надійшло 13 867,9 тис.грн., у тому числі:

  • загальний фонд – 13 508,3 тис.грн.
  • спеціальний фонд – 359,6 тис.грн.

Спеціальний фонд – 2,6%     359,6 тис.грн.

 

Загальний фонд – 97,4% 13 508,3 тис.грн.

 

За І квартал 2016 року до місцевого бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів надійшло податків, зборів та інших неподаткових платежів у обсязі 3 643,8 тис.грн., виконання склало 102,3%. Порівняно з відповідним періодом 2015 року надходження збільшились на 834,4 тис.грн., або на 29,7 %.

 

До Загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 3 284,2 тис.грн., виконання за І квартал 2016 р. склало 101,0% (+31,2 тис.грн.). В порівнянні з відповідним періодом 2015 року надходження збільшились на 761,0 тис.грн. або 30,2%.

Податок на доходи фізичних осіб. Надходження за І квартал 2016 року склали 1 047,7 тис.грн. Виконання плану забезпечено на 100,6%. Питома вага в загальному фонді складає 31,9%. Надходження порівняно до минулого року збільшився на 48,7 % або на 343,1 тис.грн. Надходження збільшились у зв’язку з підвищення мінімальної заробітної плати (з 01.01.2015р. – 1218грн. з 01.01.2016р. – 1378 грн.) та ставкою (у 2015р- 15%, у 2016р – 18%).

Надходження податку на доходи фізичних осіб в розрізі галузей економіки розподіляється наступним чином:

► бюджетна сфера                       57,1 %;

► інші (в т.ч. будівництво)         10,1 %;

► промисловість                          20,1 %;

► суб’єкти підприємництва          4,6 %;

► транспорт, зв’язок                      0,7 %;

► торгівля                                       6,2 %;

► фінансові установи                     1,2 %.

 

Виконання

100,1 %

 

 

Виконання

102,2 %

 

Виконання

100,0 %                              

 

Виконання

100,6 %

(+5,9 т.грн.)

 

Виконання

100,6 %

(+5,9 т.грн.)

 

Темп росту

59,5 %

(-16,2 тис.грн.)

 

Темп росту

404,5 %

 (+2,2 тис.грн.)

 

Темп росту

155,1 %

(+7,2 тис.грн.)

 

Темп росту

153,8 %

(+349,9 тис.грн.)

 

Темп росту

148,7%

(+343,1 тис.грн.)

 

 

 

Виконання надходжень плати за землю складає 101,4%. Плата за землю формується із земельного податку та орендної плати:

 

Надійшло плати за землю 926,7 тис.грн., виконання складає 101,4%:

  • Орендної плати – 675,8 тис.грн., виконання склало 101,9% (+12,5 тис.грн.).
  • Земельного податку – 250,9 тис.грн., виконання склало 100,1% (+0,3 тис.грн.).

 

 

 

Виконання

100,1 %

(+0,3 тис.грн)

 

Виконання

101,9 %

(+12,5 тис.грн)

 

Виконання

101,4 %

(+12,8 тис.грн)

 

 

Порівняно до минулого року надходження збільшились на 26,7% або       195,2 тис.грн. Надходження збільшились за рахунок того, що станом на 01.01.2016 року коефіцієнт індексації склав 1,433.

  • орендна плата збільшилась на 33,4 % або +169,4 тис.грн., за рахунок таких платників як: СУІП «Кораса» на суму 59,3 тис.грн., ПП ТТСК «Південна Пальміра» на суму 63,3 тис.грн.,  ТОВ «Теплодар ПІВІ» на суму 22,7 тис.грн., Бєлова  С.Є. на суму 15,8 тис.грн, Гілка О.І. на суму 1,7 тис.грн., Забой Т.В. на суму 1,4 тис.грн.. Лесник О.В. на суму 1,5 тис.грн., Лоза А.В. на суму 1,7 тис.грн., Яровой М.М. на суму 1,3 тис.грн., Харина Ж.С. на суму 1,2 тис.грн.,
  • земельний податок збільшився на 11,5 % або +25,9 тис.грн. за рахунок таких платників як: ПП «Тріада-1» на суму 4,6 тис.грн., ТОВ «Одеський гофрокомбінат» на суму 14,8 тис.грн., ТОВ Колос» на суму 1,9 тис.грн., Герасютенко Я.М. на суму 1,6 тис.грн., Бігунова О.М. на суму 2,4 тис.грн., Косенко Т.М. на суму 1,5 тис.грн.

Темп росту

111,5 %

(+25,9 тис.грн.)

 

Темп росту

126,7 %

(+195,3 тис.грн.)

 

Темп росту

133,4 %

(+169,4 тис.грн.)

 

Надходження по платі за оренду майна що перебуває у державній та комунальній власності за І квартал 2016 року склали 643,8 тис.грн. Виконання плану забезпечено на 100,1 %. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 30,6 % або 150,8 тис.грн. Надходження збільшились за рахунок погашення заборгованості на 01.01.16р. від таких платників: ТОВ «Гарант-С» на 38,9 тис.грн., ТОВ ВКФ «Діалог» на 6,0 тис.грн., ПрАТ «Київстар» на 12,6 тис.грн., Бєлова С.Є. на 41,8 тис.грн., ТОВ «Одеський гофрокомбінат» на 36,1 тис.грн., ДП «Фірма Леда» на 17,5 тис.грн.

Акцизний податок виконана на 100,0 відсотків. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 50,4 тис.грн., так як даний податок почав надходити з лютого 2015 року.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки виконаний на 100,0 відсотків, надходження склали 9,4 тис.грн.  Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 9,3 тис.грн. за рахунок надходжень від юридичних осіб нежитлової нерухомості, а саме збільшення платників податку на 10 платників. У І кварталі 2015р. надійшло у сумі 2,5 тис.грн. від 4-х платників, а у І кварталі 2016р. – 12,0 тис.грн. від 14-ти плавтників.

Єдиний податок виконаний на 100,0 відсотків. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 58,8 тис.грн. або на 13,5% за рахунок надходжень від фізичних осіб +75,6 тис.грн. Це пов’язано з підвищенням ставки податку яка залежить від мінімальної заробітної плати. У 2015р. мінімальна зарплата 1218 грн., у 2016р. – 1378 грн. (+160 грн.).

Державне мито виконано на 100,0 відсотків. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження зменшились на 17,0 тис.грн. або на 61,5%. Зменшення надходжень спостерігається по державному миту, не віднесених до інших категорій на суму 13,2 тис.грн. (І кварталі 2015р-22,1 тис.грн., І кварталі 2016р-9,0 тис.грн.). Також зменшились надходження по державному миту пов’язаному з видачею закордонних паспортів та паспортів України на 3,8 тис.грн.

Плата за надання інших адміністративних послуг виконана на 102,7 відсотків, надходження склали 2,7 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження зменшились на 3,0 тис.грн., за рахунок зменшення кількості проведених адміністративних послуг.

Інші надходження виконані на 1018,1 відсотків, надходження склали 5,1 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження зменшились на 30,9 тис.грн. Надходження зменшились за рахунок того, що у І кварталі 2015р. надійшли кошти згідно рішення Господарського суду у сумі 27,6 тис.грн. Також у І кварталі 2015р. надходили кошти за відшкодування видатків на харчування дітей ЧАЕС у сумі 3,6 тис.грн., у І кварталі 2016р. надходження відсутні. 

До спеціального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 359,6 тис.грн., виконання за І квартал 2016  р. склало 117,0% (+52,2 тис.грн.). Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 73,4 тис.грн., або 25,6 %, у тому числі:

Власні надходження бюджетних установ та організацій надійшло у сумі 356,9 тис.грн., до минулого року надходження збільшились на 70,7 тис.грн., або 24,7%.

Екологічний податок надійшов у сумі 2,7 тис.грн., виконання за І квартал 2016  р. склало 100,0%. У 2015 році податок надходив до Загального фонду (надходження І кварталу 2015р. – 3,0 тис.грн.).

 ІV Видатки та заборгованість

За І квартал 2016 року загальна сума видатків бюджету міста з  урахуванням трансфертів  становила 14 672,763 тис. грн., що становить  23,19 % річних призначень. По загальному фонду видатки проведені в обсязі  14 300,577 тис.грн., або 28,21 % річних призначень, по спеціальному фонду 372,187 тис. грн. (2,96 %). Виконання капітальних видатків, що здійснювалось за рахунок спеціального фонду (бюджету розвитку) становить  113,536 тис. грн.

 

Додаток 1

Таблиця 1. Аналіз видатків в розрізі загального та спеціального фонду, поточних та капітальних видатків

На захищенні статті протягом І кварталу 2016 року спрямовано 8031,472 тис.грн. (92,59% загального обсягу видатків без урахування трансфертів).

За аналогічний період 2015 року на захищені статті видатків було спрямовано 6366,953 тис.грн. (93,94% загального обсягу видатків без урахування трансфертів).       

При цьому, у поточному  році на захищені видатки спрямовано на  1664,519. грн.. більше, ніж за аналогічний період минулого року, що обумовлено ростом тарифів на енергоносії, мінімальної заробітної плати а також передачею на місцевий бюджет Дитячого навчального закладу «Теплодарський професійний ліцей» ( за рахунок дотації з обласного бюджету), що вплинуло на загальну суму видатків що фінансуються з місцевого бюджету. Також суттєве збільшення видатків на заробітну плату протягом звітного періоду 2016 року порівняно з аналогічним періодом 2015 року вплинуло погашення кредиторської заборгованості по заробітній платі працівників галузі №Державне управління»  за 2015 рік.

 

Таблиця 2

Видатки загального фонду м. Теплодар за І квартал   2015-2016 р.р

 

Назва статті

за  Іквартал 2015 року

за І квартал 2016 року

 

тис,грн

Питома вага,%

тис,грн

Питома вага,%

Т.р.,%

2111

3767,823

55,59

5080,725

58,57

134,85

2120

1323,623

19,53

1079,512

12,45

81,56

2111+2120

5091,446

75,12

6160,237

71,02

120,99

2220

95,148

1,40

82,079

0,95

86,26

2230

215,559

3,18

244,929

2,82

113,63

2270

964,800

14,24

1544,227

17,80

160,06

Разом по захищенним статтям

6366,953

93,94

8031,472

92,59

126,14

Інші видатки

410,544

6,06

642,600

7,41

156,52

Всього (БЕЗ ТРАНСФЕРТІВ)

6777,497

100,00

8674,072

100,00

127,98

На видатки соціально-культурної сфери у цілому за І квартал  2016 року спрямовано 12475,19 тис.грн., в т.ч.:

-по загальному фонду— 12103,462 тис. грн.,або 62,85 %  від обсягу видатків загального фонду бюджету;

– по спеціальному фонду – 371,73 тис. грн., або 83,63 % від обсягу видатків спеціального фонду бюджету.

Найбільшу питому вагу у загальному обсязі видатків соціально-культурної сфери займають видатки на освіту – 4570,736 тис.грн. (15,97%), соціальний захист з урахуванням субвенцій з державного бюджету – 5638,662  тис.грн. (19,7%) та охорону здоров”я – 1587,189тис.грн. (5,54%).

Додаток 2.

Таблиця 3.1.Структура фактичних видатків бюджету м.Теплодар І квартал 2016 року за функціональною ознакою

Таблиця 3.2.Структура фактичних видатків соціально-культурної сфери м.Теплодар

І квартал 2016 року за функціональною ознакою

  Оплата праці працівникам бюджетних установ посідає найвагоміше місце серед захищених видатків та складає  71,02 % в загальному обсязі видатків бюджету міста. На зазначену мету  І квартал 2016 року спрямовано  6160,237  тис.грн. .За аналогічний період 2015 року на ці видатки було профінансовано 5091,446 тис грн. Такий ріст видатків пояснюється тим, що була  погашена кредиторська заборгованість по заробітній платі працівників галузі «Державне управління»  за 2015 рік., а також передача до місцевого бюджету Дитячого навчального закладу «Теплодарський професійний ліцей» ( за рахунок дотації з обласного бюджету), в структурі видатків яких здійснюються видатки на оплату праці працівникам даної установи.

На розрахунки за спожиті бюджетними установами  енергоносії протягом  І кварталу 2016 року з місцевого бюджету  загального фонду спрямовано  1544,226  тис. грн, у тому числі на тепло-  1344,681 тис.грн., воду- 39,285  тис.грн., електроенергію – 160,260   тис.грн. Найбільшу питому вагу в структурі оплати видатків по оплаті за енергоносії займають видатки на оплату за теплопостачання (87,08%).

Таблиця4

 

Назва показника

Станом на 01.04.2015

Питома вага, %

Станом на 01.04.2016

Питома вага, %

Відхилення

грн

Т.р.,%

Теплопостачання

798,519

82,00

1344,681

87,08

546,162

168,40

Водопостачання

33,807

3,47

39,285

2,54

5,478

116,20

Електроенергія

141,472

14,53

160,260

10,38

18,788

113,28

Всього видатків по енергоносіям

973,798

100,00

1544,226

100,00

570,428

158,58

РS.Збільшення видатків по 2271 у звітному періоді 2016 року порівняно до аналогічного періоду 2015 року пояснюється тим, що розрахунок за пожиті енергоносії у звітному періоді 2015 року здійснювався у ІІ кварталі 2015 року.

 Структура виконання міського бюджету по видаткам на розрахунки за спожиті енергоносії

Фінансування регіональних програм та заходів місцевого значення здійснювалось в межах помісячного розпису на підставі розпоряджень міського голови відповідно до пропозицій головних розпорядників коштів та, головним чином, за наявності фінансового ресурсу. У цілому по загальному та спеціальному фонду разом з місцевого бюджету профінансовано за звітний період  302,227, з них 151,626 тис грн – це програма  охорони об»єктів комунальної власності (оплата послуг охоронців).

Додаток 3

Таблиця 5. Виконання міських програм за І  квартал 2016 року

З резервного  фонду місцевого бюджету кошти впродовж звітного періоду не виділялись.

            За рахунок коштів місцевого бюджету розвитку  ( капітальні видатки) профінансовано кошти в сумі  10,0  тис.грн, по дитячій дошкільній установі на придбання обладнання довгострокового користування.

Додаток 4. 

Таблиця 6.Перелік об`єктів, фінансування яких у  І кварталі 2016 року здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету розвитку

        На виконання інвестиційних проектів, які фінансуються з обласного бюджету заплановані кошти в сумі  8000,00тис. грн видатки впродовж звітного періоду не проводились.

      Також на місцевий бюджет було передано бюджетну установу дитячий навчальний заклад «Теплодарський професійний ліцей», видатки на фінансування якого здійснюються за рахунок стабілізаційної дотації з обласного бюджету. На ці цілі предбачено з обласного бюджету  1325,500 тис грн, профінансовано станом на 01.04.2016 року 530,200 тис грн. Рахується кредиторська заборгованість станом на 01.04.2016 року в сумі   

     ІІІ .    Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам

                     На  перший квартал 2016 року затверджено планові призначення  ( зі  змінами ) по 2х субвенціях з Державного бюджету місцевим бюджетам  на суму  6052,26 тис.грн. . Надійшло з Державного бюджету коштів на фінансування соціальної допомоги, пільг, субсидій та компенсацій за звітний період на суму  5626,5 тис. грн..    Профінансовано розпорядника коштів та перераховано  отримувачам  5626,5 тис. грн.  Залишок невикористаних коштів станом на 01.04.2016 року відсутній.

  • По субвенції на виплату допомоги сім”ям з дітьми, малозабезпеченим сім”ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги з державного бюджету на І квартал 2016 року передбачено планові призначення у сумі 2474,3 тис.грн.

  Соціальної  допомоги  за  звітний період   надано на суму 2399,34 тис.грн..  Отримано коштів з держбюджету та профінансовано розпорядника коштів  у повному обсязі. 

Нарахована сума соціальної допомоги  у І кварталі 2016 року склала  2399,34 тис.грн  , що більше від суми нарахованої соцдопомоги у відповідному періоді минулого року ( 2275,98 тис.грн )  на  5,4 %  або на 123,36 тис. грн.. 

Найбільше збільшення відбулося по КФК 090401 на 114,46 тис.грн , по КФК 090302 на 11,6 тис.грн , по КФК 090306 на 12,5 тис.грн , по КФК 091300 на 50,0 тис.грн , а зменшення по КФК 090304 на суму 6,0 тис.грн та по КФК 090308 на суму 10,32 тис.грн.

Найбільші обсяги субвенції  за  І квартал 2016 року ( у відсотку до загальної суми нарахування 2399,34 тис.грн) направлені на  виплату  соціальної допомоги :

  • при народженні дитини – 57,6 %  або 1381,6 тис.грн;
  • на дітей одиноким матерям –  6,3 % або  152,2 тис.грн  ;
  • державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 12,2 % або 316,6 тис.грн ;
  • соціальну допомогу малозабезпеченим сім»ям – 12,1 % або 289,2 тис.грн .

Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2016 року відсутня.

 

  • На розрахунки з пільг та субсидій на оплату комунальних послуг населення  на  І квартал 2016 року передбачено планові призначення в сумі 3577,93 тис.грн . Сума нарахованих пільг , субсидій та компенсацій населенню за спожиті житлово-комунальні послуги за  відповідний період, з урахуванням кредиторської заборгованості, яка утворилася  станом на 01.01.2016 р. ( 793,53 тис.грн.) ,  склала  5327,2 тис. грн..

Збільшення від суми нарахованої пільг та субсидій у відповідному періоді минулого року ( 1533,35 тис.грн )  на  247,5 %  або на 3793,85 тис. грн.. В розрізі 

        Отримано коштів з державного бюджету та профінансовано розпорядника коштів на суму 3227,17 тис. грн.

           Станом на 01.04.2016 року  кредиторська заборгованість з пільг

           та  субсидій  становить 2100,0 тис.грн . в т.ч  по

          – електроенергії    –   158,58 тис. грн.;

– водопостачанню – 281,0  тис.грн. ;

– квартплаті          – 289,57 тис.грн.

– теплопостачання – 1370,85 тис.грн .