ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА 2023 рік

            Додаток 2    
          до Порядку складання, затвердження та контролю
          виконання фінансових планів комунальних підприємств
          Теплодарської міської ради    
                 
“ПОГОДЖЕНО”            
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів та             “ЗАТВЕРДЖЕНО”
фінансових питань, начальник фінансового управління            Директор    
Теплодарської міської ради Одеського района Одеської області                         М.А. Запорожан
                                          С.П. Одарич           “____” ___________ 20___ р.
“____” _______________ 20___ р.                
                 
              Проект Х
              Попередній  
              Уточнений  
              Зміни  
              зробити позначку “Х”
                 
                 
        Коди
Підприємство   КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ТЕПЛОДАРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ” ТЕПЛОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за ЄДРПОУ 02063387
Організаційно-правова форма Комунальна організація (установа, заклад)     за КОПФГ 430
Територія м. Теплодар     за КОАТУУ 5111500000
Орган державного управління          за СПОДУ  
Галузь      Охорона здоров’я за ЗКГНГ  
Вид економічної діяльності     Діяльність лікувальних закладів     за  КВЕД   86.10
Одиниця виміру, грн.   Стандарти звітності П(с)БОУ Х
Форма власності комунальна Стандарти звітності МСФЗ  
Середньооблікова кількість штатних працівників 69        
Місцезнаходження   65490, Одеська область, м.Теплодар, вул. Польова, 2      
Телефон (048)705-34-93        
Керівник Директор ЗАПОРОЖАН Майя Афанасіївна        
                 
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА 2023 рік
                тис. грн.
Найменування показника Код рядка Факт минулого року Фінансовий план поточного року Плановий рік  (усього) У тому числі за кварталами
І   ІІ   ІІІ   ІV
1 2 3 4 5 6 7 8 9
I. Фінансові результати
Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація)
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 100  15 089,4  19 991,4  20 490,0  5 095,0  4 993,0  4 993,0  5 409,0
Дохід від медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій 102  10 781,4  15 900,0  17 000,0  4 200,0  4 200,0  4 300,0  4 300,0
Дохід за договорами НСЗУ (первиної допмоги) 102/1  6 041,6  8 000,0  9 000,0  2 200,0  2 200,0  2 300,0  2 300,0
Дохід за договорами НСЗУ (вториної допомоги) 102/2  6 634,7  7 900,0  8 000,0  2 000,0  2 000,0  2 000,0  2 000,0
Дохід за договорами НСЗУ (перехідне фінансування, вакцинація) 102/3  1 500,4            
Дохід з місцевого бюджету цільового фінансування на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, товарів, робіт та послуг 110  687,7  863,0  1 090,0  575,0  70,0  70,0  375,0
Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі: 120  2 629,2  2 238,4  1 890,0  775,0  270,0  270,0  575,0
Програма “Здоров’я на 2020-2022 роки 121  541,4  600,0  800,0  200,0  200,0  200,0  200,0
Програма “Фінансової підтримки медичного закладу на 2022 рік” 122  2 087,8  1 638,4  1 090,0  575,0  70,0  70,0  375,0
  123      –        
Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: 130  991,1  1 853,0  1 600,0  120,0  523,0  423,0  534,0
дохід від операційної оренди активів, дохід від платних послуг 131  944,4  450,0  460,0  100,0  120,0  120,0  120,0
дохід від тимчасово вивільнені кошти 132  46,7  1 403,0  1 140,0  20,0  403,0  303,0  414,0
Витрати
Заробітна плата 200  10 233,5  11 900,0  13 850,0  3 100,0  3 550,0  3 550,0  3 650,0
Нарахування на оплату праці 210  2 872,0  2 624,3  3 046,0  719,0  772,0  772,0  783,0
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 220  730,0  400,0  200,0  50,0  50,0  50,0  50,0
Медикаменти та перев’язувальні матеріали 230  1 200,0  1 400,0  750,0  200,0  200,0  200,0  150,0
Продукти харчування 240  –  –  –  –  –  –  –
Оплата послуг (крім комунальних) 250  712,0  1 800,0  450,0  200,0  100,0  50,0  100,0
Видатки на відрядження 260  –    –  –  –  –  –
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв, в тому числі: 270  687,7  863,0  1 090,0  575,0  70,0  70,0  375,0
Оплата теплопостачання 271  530,9  671,0  800,0  500,0  –  –  300,0
Оплата водопостачання та водовідведення 272  27,6  35,0  40,0  10,0  10,0  10,0  10,0
Оплата електроенергії 273  129,2  157,0  250,0  65,0  60,0  60,0  65,0
Оплата природного газу 274      –  –  –  –  –
Оплата інших енергоносіїв 275              
Оплата енергосервісу 276              
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 280              
Соціальне забезпечення 290  488,0  600,0  800,0  200,0  200,0  200,0  200,0
Інші поточні видатки 300  4,0  4,0  4,0  1,0  1,0  1,0  1,0
Амортизація 310              
Інші операційні витрати (розшифрувати*) 320      –        
  321              
  322              
Разом (сума рядків 200 – 320) 330  16 927,2  19 591,3  20 190,0  5 045,0  4 943,0  4 893,0  5 309,0
ІІ. Елементи операційних витрат
Матеріальні затрати 400  3 297,0  4 463,0  2 490,0  1 025,0  420,0  370,0  675,0
Витрати на оплату праці 410  10 233,5  11 900,0  13 850,0  3 100,0  3 550,0  3 550,0  3 650,0
Відрахування на соціальні заходи 420  2 876,0  2 628,3  3 050,0  720,0  773,0  773,0  784,0
Амортизація 430      –        
Інші операційні витрати 440  200,0  600,0  800,0  200,0  200,0  200,0  200,0
Разом (сума рядків 400 – 440) 450  16 606,5  19 591,3  20 190,0  5 045,0  4 943,0  4 893,0  5 309,0
ІІІ. Інвестиційна діяльність
Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: 500    –  –  –  –  –  –
доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках 501      –  –  –  –  –
Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: 510  1 620,0  550,0  300,0  50,0  50,0  100,0  100,0
капітальне будівництво 511      –        
придбання (виготовлення) основних засобів 512  550,4  350,0  100,0  –  –  50,0  50,0
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів 513  135,8  –  200,0  50,0  50,0  50,0  50,0
придбання (створення) нематеріальних активів 514  40,2  200,0  –  –  –  –  –
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів 515      –        
капітальний ремонт 516  128,0  –  –  –  –  –  –
ІV. Фінансова діяльність
Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 600  1 920,0  1 800,0  2 000,0  500,0  500,0  500,0  500,0
кредити 601      –        
позики 602      –        
депозити 603      –        
Інші надходження (централізовані поставки, гуманітарна та благодійна допомога) 610 1920,0 1800,0  2 000,0  500,0  500,0  500,0  500,0
Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 620  1 920,0  1 800,0  2 000,0  500,0  500,0  500,0  500,0
кредити 621      –        
позики 622      –        
депозити 623      –        
Інші витрати  (централізовані поставки, гуманітарна та благодійна допомога) 630  1 920 1800,0  2 000,0  500,0  500,0  500,0  500,0
Усього доходів 700  18 999,1  21 941,4  22 490,0  5 595,0  5 493,0  5 493,0  5 909,0
Усього витрат 800  21 995,6  21 941,4  22 490,0  5 595,0  5 493,0  5 493,0  5 909,0
Резервний фонд 850 (2996,50   –  –  –  –  –  –
IV. Додаткова інформація       на 1.01 на 1.04 на 1.07 на 1.10
Штатна чисельність працівників 900  94,0  85,5  69,0  69,0  69,0  69,0  69,0
Первісна вартість основних засобів 910  5 932,0  6 200,0  6 900,0        
Податкова заборгованість 920              
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 930              
Дебіторська заборгованість 940              
Кредиторська заборгованість 950              
                 
*Розшифрувати за напрямками витрат, які несе підприємство                
                 
Директор       М.А. Запорожан
                                (посада)                  (підпис)            (ініціали, прізвище)    
Головний бухгалтер           Н.Т.Кисницька
                                                                              М.П.                  (підпис)            (ініціали, прізвище)