№150-VIII Про внесення змін до рішення Теплодарської міської ради Одеської області від 21 травня 2020 року № 711-VII “Про затвердження міської програми “Безпечне місто Теплодар на 2020-2022 роки”

30 вересня 2021р.                                                                             №150-VIII

 

Про внесення змін до рішення Теплодарської міської

ради Одеської області від 21 травня 2020 року № 711-VII

“Про затвердження міської програми “Безпечне місто

Теплодар на 2020-2022 роки”

Відповідно до ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законів України “Про Національну поліцію”, “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”, Указів Президента України від 19.07.2005 року № 1119/2005 “Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності”, від 18.02.2002 року № 143/2002 “Про заходи щодо подальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян”, від 15.12.2006 року № 1087/2006 “Про заходи щодо зміцнення правопорядку і посилення взаємодії місцевих органів виконавчої влади та правоохоронних органів”, враховуючи розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 року № 822-р “Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій”, з метою підвищення рівня громадської безпеки та громадського порядку, забезпечення належного моніторингу ситуації на важливих об’єктах міста, обʼєктах благоустрою та комунальної сфери, посилення безпеки дорожнього руху, запобігання злочинності, Теплодарська міська рада Одеського району Одеської області

ВИРІШИЛА:

  1. Внести зміни до рішення Теплодарської міської ради Одеської області від 21 травня 2020 року № 711-VII “Про затвердження міської програми “Безпечне місто Теплодар на 2020-2022 роки”, виклавши міську програму “Безпечне місто Теплодар на 2020-2022 роки” у новій редакції (додається).
  2. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів та фінансових питань, начальнику фінансового управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (Одарич С.) здійснювати фінансування заходів даної програми, згідно затвердженого бюджету на відповідний рік.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії:

– з питань депутатської діяльності, етики, законності та антикорупційної політики, конфлікту інтересів, правопорядку та соціального захисту населення;

 – з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку;

– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.

 

 

 

Міський голова                                                         Олександр ЧУЙКО

 

Додаток

до рішення

міської ради

від “30” вересня 2021 року

№150-VIII

 

  

 

 

Міська програма

“ Безпечне місто Теплодар

на 2020-2022 рокиу новій редакції 

м.Теплодар

 

 

ЗМІСТ

 

1. Паспорт Програми                                                         

3

 

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої  спрямована програма

4

 

3. Мета Програми

4

 

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми

5

 

5. Обсяг та джерела фінансування. Строки та етапи виконання Програми

5

 

6. Завдання та заходи Програми

6

 

7. Очікувані  результати виконання Програми

7

 

8. Координація та контроль за ходом виконанням Програми

7

 

 

1.Паспорт Програми

Назва програми

Міська програма “Безпечне місто Теплодар на 2020-2022 роки” у новій редакції

Ініціатор розроблення програми

Теплодарська міська рада Одеського району Одеської області

Підстава для розроблення програми

Бюджетний кодекс України;

– Кодекс цивільного захисту України;

-Закон України  “Про місцеве самоврядування в Україні”;

Законів України “Про Національну поліцію”, “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”;

-Указів Президента України від 19.07.2005 року № 1119/2005 “Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності”, від 18.02.2002 року № 143/2002 “Про заходи щодо подальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян”, від 15.12.2006 року № 1087/2006 “Про заходи щодо зміцнення правопорядку і посилення взаємодії місцевих органів виконавчої влади та правоохоронних органів”

Розробник програми

Відділ соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області

Учасники  програми

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Теплодарський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 “Веселка” Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Теплодарський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 2 “Сонечко” Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Теплодарський заклад загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів імені О.П.Медведкова Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Теплодарський міський будинок культури; Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

 Теплодарський будинок дитячої та юнацької творчості Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Теплодарська дитячо-юнацька спортивна школа Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Теплодарська дитяча музична школа;

правоохоронні органи, які розташовані в межах територіальної громади м.Теплодар;

одержувачі бюджетних коштів (;

підприємства, організації, установи, суб’єкти господарювання міста, мешканці будинків;

Головна мета програми

Підвищення рівня громадської безпеки та громадського порядку, забезпечення належного моніторингу ситуації на важливих об’єктах міста, об’єктах благоустрою та комунальної сфери, посилення безпеки дорожнього руху, запобігання злочинності, підвищення оперативності, якості та достовірності інформації, отриманої службами, які забезпечують безпеку міста, для відповідного швидкого реагування і, як наслідок, підвищення ефективності роботи правоохоронних органів щодо забезпечення громадського правопорядку на території міста, профілактики злочинності, боротьби з нею, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян міста та посилення взаємодії з органами місцевого самоврядування у протидії всім формам злочинності в інтересах територіальної громади.

Термін реалізації програми

2020-2022 роки

Джерела фінансування

Кошти міського, обласного або державного бюджетів, а також кошти з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

Загальний обсяг фінансування

Надходження  коштів на реалізацію заходів  програми в межах видатків, що затверджені бюджетом міста на відповідний рік.

 

2.Визначення проблеми, на розв’язання якої

спрямована Програма 

Забезпечення конституційних прав і свобод людини є головним обов’язком держави. Людина, її життя, здоров’я, честь, гідність, недоторканість і безпека визнаються найвищою соціальною цінністю. З метою недопущення погіршення криміногенної обстановки в місті Теплодар створено програму “Безпечне місто Теплодар на 2020-2022 роки”.

Одним з механізмів вирішення даної проблеми є налаштування чітко скоординованої взаємодії владних та правоохоронних органів, об’єднань громадян та населення. Пріоритетами стають відпрацювання злагодженого та оперативного реагування на небезпечні ситуації, побудова ефективних алгоритмів вирішення проблем громадян в умовах надзвичайних ситуацій.

Враховуючи розгалужену інфраструктуру міста Теплодар, значну кількість об’єктів життєзабезпечення, завдання впорядкування дорожнього руху, підвищені завдання безпекового супроводу проведення масових заходів, механізми оперативного  реагування на небезпеки для населення існує потреба сучасних методів моніторингу та опрацювання  потенційних загроз.

Створення Програми обумовлено потребою посилення безпекової взаємодії, підвищення рівня правової культури населення, впровадження комплексу програмно-апаратних та організаційних заходів для посилення безпеки населення, захисту стратегічних об’єктів та об’єктів забезпечення життєдіяльності міста, безпеки дорожнього руху.

На сьогоднішній день у місті Теплодар існує багато місць та об’єктів, які потребують посиленого захисту та контролю над ситуацією.

До них відносяться:

  • в’їзди в місто;
  • центральна частина міста;
  • парки, стадіон, сквери, тощо;
  • місця скупчення людей, ринки, автостанція, інші місця підвищеної небезпеки для громадян;
  • стратегічні та важливі для життєдіяльності об’єкти міста;
  • адміністративні будівлі, навчальні та медичні заклади, комунальні та житлові  об’єкти, інші громадські будівлі тощо;
  • автодорожні шляхи.

Розширення системи відеоспостереження міста зможе покращити криміногенну ситуацію міста. Можливість фіксації та збору доказів з місць скоєння правопорушень сприятиме як розкриттю кримінальних правопорушень, так і їх профілактики.

Одним з важливих напрямків забезпечення безпеки громадян є їх захист на автотранспортних шляхах міста. Система управління транспортними потоками в місті є недосконалою, має місце неналежне забезпечення безпеки дорожнього руху. Актуальною є потреба моніторингу ситуації на дорогах міста для забезпечення оперативного реагування на аварії та ситуації, які можуть зашкодити життю та здоров’ю громадян, для розкриття злочинів, пов’язаних із використанням автотранспорту, та отримання реальної інформації про дорожньо-транспортні події, для оперативного відстеження маршруту руху транспортного засобу за потребою.

Таким чином, існуюча ситуація вимагає створення систем безпеки нового покоління, які безперервно та надійно, у цілодобовому режимі:

  • будуть вести спостереження за всіма подіями, що відбуваються у місті;
  • слугуватимуть для запобігання надзвичайних ситуацій, а в разі їх виникнення, негайно інформуватимуть відповідні служби для оперативного їх усунення;

Установлення сучасних систем безпеки та застосування засобів зовнішнього  контролю (спостереження), з метою запобігання та швидкого реагування на правопорушення, повинно стати основою спільної цілеспрямованої роботи правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування.

Для підвищення рівня ефективності діяльності  в частині виявлення та своєчасного реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події, їх припинення, вжиття заходів щодо усунення загроз життю та здоров’ю фізичних осіб і публічній безпеці, а також, підвищення рівня мобільності патрульних екіпажів та збільшення швидкості реагування на заяви та повідомлення громадян необхідно забезпечити матеріально-побутовими та технічним оснащеннями підрозділів правоохоронних органів, які залучаються до швидкого реагування на території міста

Окрім того, незважаючи на зниження рівня злочинності в країні, зберігається тенденція до зниження рівня безпеки в ряді сфер суспільного життя, розширення спектру і різноманіття існуючих і прогнозованих загроз життєво важливим інтересам міста і його жителів.

Так, зберігається та приймає нові форми загроза здійснення терористичних актів. Відмічається тенденція до зростання потоків нелегальної міграції, кількості спроб прихованого ввезення вогнепальної зброї, боєприпасів та наркотичних речовин. З бурхливим розвитком телекомунікаційних та інформаційних систем зростають загрози інформаційного характеру. 

Враховуючи вищевикладене, наразі існує нагальна потреба у скоординованій, злагодженій роботі місцевої влади, правоохоронних органів, Служби безпеки України та інших державних органів та служб, підвищенні оперативності реагування на небезпечні ситуації. При цьому нові засоби та методи гарантування безпеки в місті мають обов’язково відповідати основним вимогам сьогодення – забезпеченню надійності, стійкості та безперебійності роботи в цілодобовому режимі.

Інтенсивний розвиток економіки, інфраструктури і комунікацій в майбутньому неминуче призведе до появи нових джерел небезпек і загроз терористичного, кримінального, природного і техногенного характеру. Зазначені проблемні питання вимагають формування нових підходів до виконання заходів щодо забезпечення безпеки.

Зазначені проблемні питання стосовно безпеки можливо вирішити шляхом реалізації заходів у межах відповідної міської цільової програми. 

  1. Мета програми 

Головною Метою Програми є підвищення рівня громадської безпеки та громадського порядку, забезпечення належного моніторингу ситуації на важливих об’єктах міста, об’єктах благоустрою та комунальної сфери, посилення безпеки дорожнього руху, запобігання злочинності, підвищення оперативності, якості та достовірності інформації, отриманої службами, які забезпечують безпеку міста, для відповідного швидкого реагування і, як наслідок, підвищення ефективності роботи правоохоронних органів щодо забезпечення громадського правопорядку на території міста, профілактики злочинності, боротьби з нею, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян міста та посилення взаємодії з органами місцевого самоврядування у протидії всім формам злочинності в інтересах територіальної громади.

У цій Програмі терміни вживаються у значенні:

сучасні системи безпеки – сукупність високотехнологічних програмно-апаратних  засобів з можливістю підвищення їх функціонального потенціалу та збільшення потужності, призначені для моніторингу, фіксації зображення, передавання інформації про стан громадського порядку і громадської безпеки, що забезпечує невідкладне оповіщення та швидке реагування на ситуації, пов’язані з вчиненням правопорушення або виникненням надзвичайної події;

засоби зовнішнього контролю (спостереження)–технічне обладнання (відеокамери,  відео реєстратори), включаючи пристрої екстреного виклику, за допомогою яких здійснюється відеоспостереження у місцях, що потребують постійного нагляду, або передається інформація відповідним підрозділам правоохоронних органів з метою швидкого реагування;

швидке реагування – оперативне реагування спеціально підготовлених сил (підрозділів правоохоронних органів, приватних охоронних фірм), що здійснюється з використанням відповідних засобів і передбачає їх прибуття до визначеного об’єкта протягом мінімального часу, з метою своєчасного запобігання правопорушенням та вжиття необхідних заходів, адекватних  характеру правопорушення або надзвичайної події. 

  1. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми 

Програма націлена на досягнення максимального ефекту в забезпеченні публічної безпеки мешканців та гостей міста, що, у свою чергу, потребує впровадження нових підходів до організації взаємодії між правоохоронними органами та органами місцевого самоврядування.

Програма розроблена на основі кардинальної трансформації критеріїв оцінки роботи поліцейських – з кількісних на якісні; враховує необхідність вирішення актуальних завдань забезпечення публічної безпеки і порядку, охорони прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави, протидії злочинності, та спрямована на досягнення якісного правоохоронного сервісу, відповідно до вимог суспільства, зміцнення технічної та ресурсної бази цієї роботи.

Подальший розвиток систем безпеки, застосування засобів зовнішнього контролю (спостереження) та організації швидкого реагування на правопорушення може бути забезпечений шляхом застосування програмно-цільового методу та концентрації зусиль правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування, громадських формувань з охорони громадського порядку із залученням коштів бюджетів усіх рівнів, інших джерел фінансування для виконання пріоритетних завдань.

Виконання завдань щодо встановлення систем безпеки, застосування засобів зовнішнього контролю (спостереження) та організації швидкого реагування на правопорушення повинно бути забезпечено на обласному та міському рівні з наданням миттєвого доступу до інформації, що в них зберігається, органам державної влади, на які покладено завдання із забезпечення національної і громадської безпеки та громадського порядку, боротьби з тероризмом.

Такі системи повинні оснащуватися засобами відеоспостереження та фіксації, які відповідають параметрам чіткості та роздільної здатності апаратури, що в подальшому дасть змогу використовувати можливості портретної та фототехнічної експертизи для встановлення осіб, причетних до вчинення правопорушень.

Програма покликана сприяти вирішенню проблем забезпечення матеріально-технічного переоснащення органів управління та комунальних служб, накопичення міського матеріального резерву для виконання заходів, спрямованих на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру, забезпечення транспортом, матеріально-технічними засобами та іншим майном підрозділи правоохоронних органів, підрозділів СБУ, ЗСУ, НГУ, ДПСУ, інших формувань розташованих на території міста Теплодар Одеського району Одеської області для підвищення рівня громадської безпеки та громадського порядку.

Основними шляхами розв’язання проблеми є:

1)запровадження новітніх технологій та підходів у сфері забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів мешканців та гостей міста Теплодар Одеського району Одеської області;

2)запровадження новітніх технологій реагування на випадки виникнення надзвичайних ситуацій; цілодобовий моніторинг обстановки на території міста; збір, аналіз, узагальнення та доведення інформації до керівництва міста;

3)координації дій суб’єктів управління у сфері забезпечення публічної безпеки у м. Теплодар Одеського району Одеської області;

4) запровадження заходів, спрямованих на підвищення рівня цивільного захисту населення, оперативності реагування на надзвичайні ситуації на території міста;

5) об’єднання зусиль правоохоронних органів, підрозділів СБУ, ЗСУ, НГУ, ДПСУ, інших військових формувань, органів державної влади, місцевого самоврядування, судової влади, громадськості у запобіганні загрозам публічній безпеці і порядку:

6)забезпечення матеріально-технічними засобами центрів із збирання, оброблення та захисту інформації;

7)придбання матеріально-побутового та технічного оснащення, (комп’ютерна техніка, обладнання, спецзасоби, меблі, автотранспорту, тощо) для забезпечення готовності сил  (підрозділів правоохоронних органів, підрозділів СБУ, ЗСУ, НГУ, ДПСУ, інших військових формувань), у виконанні покладених на них завдань згідно з чинним законодавством, які залучаються до швидкого реагування;

6)здійснення роз’яснювальних та інформаційно – просвітницьких заходів, у тому числі виготовлення та розповсюдження рекламної продукції;

7)формування у молоді високої патріотичної свідомості, національної гідності, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку щодо захисту національних інтересів України;

8) сприяння силами місцевого самоврядування правоохоронним органам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень, профілактиці, розслідуванні та розкритті злочинів, захисті життя та здоров’я, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань;

9) підвищення координуючої ролі органів місцевого самоврядування та виконавчої влади в розв’язанні проблем боротьби зі злочинністю та її негативними наслідками.

 Вирішенню завдань Програми сприятимуть заходи, спрямовані на організацію заходів з мобілізаційної підготовки, виконання та контроль за їх здійсненням в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях міста.

 Реалізація програми забезпечується шляхом пріоритетного фінансування визначених заходів з міського, обласного та державного бюджетів, а також за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

Реалізація заходів, щодо яких орієнтовні обсяги фінансування в програмі не зазначені, здійснюється в межах коштів, передбачених у державному і місцевому бюджеті на відповідний рік органам виконавчої влади, правоохоронним органам, відповідальним за виконання визначених Програмою заходів, а також за рахунок коштів з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

Реалізація Програми, а саме підвищення рівня правопорядку, забезпечення безпеки населення міста Теплодар, сприятиме подальшому стабільному соціально-економічному розвитку міста та покращенню інвестиційного клімату. 

  1. Обсяг та джерела фінансування.

Строки та етапи виконання Програми 

Фінансування заходів Програми передбачається з таких джерел: міського, обласного або державного бюджетів, а також за рахунок коштів з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

За рахунок коштів місцевого, обласного або державного бюджетів фінансування здійснюватиметься в межах асигнувань, передбачених бюджетом шляхом спрямування коштів відповідним виконавцям.

В ході реалізації заходів Програми можливі корегування, повʼязані з фактичним надходженням коштів на реалізацію розділів Програми, уточненням обсягів робіт і виходячи з реальних можливостей бюджету.

Виконання заходів Програми передбачається на 3 роки, з 2020 року по 2022 рік.

Етапи виконання програми:

І етап – 2020 рік; ІІ етап – 2021 рік; ІІІ етап 2022 рік.

Програма переглядається щороку з метою уточнення завдань, які необхідно вирішити у наступному році. Також, у разі необхідності протягом поточного року можуть вноситися зміни щодо прогнозних обсягів фінансування, переліку завдань та заходів, тощо. Пропозиції щодо внесення змін до Програми готує Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.   

 

Всього

тис.грн.

Прогнозні обсяги фінансування, тис.грн

І етап

ІІ етап

ІІІ етап

2020

2021

2022

3000,0

1000,0

1000,0

1000,0

 

6.Завдання та заходи Програми

 Основними стратегічними завданнями Програми є:

– впровадження комплексної системи безпеки  “Безпечне місто Теплодар на 2020-2022 роки” на основі сучасних засобів відеоспостереження, безпеки, моніторингу, контролю, зв’язку, керування та оперативного реагування;

– подальше вдосконалення взаємодії та підтримки з боку місцевого самоврядування правоохоронних органів у боротьбі зі злочинністю, надання допомоги у матеріально-технічному оснащенні та забезпеченні їхньої діяльності, що підвищить ефективність профілактики, розслідування та розкриття злочинів, результативність пенітенціарної діяльності та контролю за особами, звільненими з місць позбавлення волі.

Високе технологічне і технічне забезпечення правоохоронних органів – це належний рівень безпеки та комфорту жителів міста Теплодар.

Для реалізації вищезазначеної мети, завдання Програми полягають в наступному:

1)посилення безпеки громадян в місті;

2)підвищення якості керування процесами і заходами безпеки, які проводяться в місті, покращення криміногенної ситуації за рахунок високої оперативності реагування мобільних нарядів поліції на злочини і пригоди, взаємодії й поліпшення інформаційного забезпечення зацікавлених органів державної влади та місцевого самоврядування з використанням сучасних телекомунікаційних і інформаційних технологій;

3)сприяння у створенні належних умов для ефективної роботи державних органів (підрозділи правоохоронних органів, підрозділи СБУ, ЗСУ, НГУ, ДПСУ, інші військові формування), які підтримують та контролюють правопорядок;

4)розвиток міської системи відеоспостереження: поступове забезпечення відеонагляду за всіма місцями та об’єктами, які потребують посиленого захисту та контролю над ситуацією ;

5)встановлення засобів зовнішнього контролю та сучасних систем безпеки для моніторингу необхідних параметрів, факторів впливу на ситуацію, розпізнавання, сповіщення, зв’язку, контролю та керування подією;

6)створення єдиної локальної міської мережі системи “Безпечне місто”, яка забезпечить отримання даних з усіх камер відеоспостереження та інших елементів системи безпеки із доступом до інформації міської влади та правоохоронних органів;

7)забезпечення можливості відтворення ходу подій завдяки їх фіксації та зберіганню відповідної відеоінформації;

8)консолідація зусиль влади та правоохоронних органів з метою забезпечення нормальної життєдіяльності міста;

9) придбання матеріально-побутового та технічного оснащення, (комп’ютерна техніка, обладнання, спецзасоби, меблі, автотранспорт, тощо) для забезпечення готовності сил  (підрозділів правоохоронних органів, підрозділів СБУ, ЗСУ, НГУ, ДПСУ, інших військових формувань), у виконанні покладених на них завдань згідно з чинним законодавством, які залучаються до швидкого реагування;

10) залучення  юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців, жителів міста до участі в  заходах щодо встановлення засобів відеоспостереження на території міста , садівничих товариств (кооперативів), гаражних кооперативів, об’єктах торгівлі, громадського харчування.

Світовою практикою доведено, що встановлення комплексних систем відеоспостереження безумовно сприяє попередженню та суттєвому зменшенню кількості правопорушень, виявленню, усуненню причин і умов, що сприяють їх вчиненню у сфері благоустрою та охорони громадського порядку, в тому числі при проведенні заходів з масовим залученням людей.

Ці камери є безцінними помічниками підрозділам правоохоронних органів, підрозділам СБУ, ЗСУ, НГУ, ДПСУ, у розслідуванні кримінальних правопорушень, але, перш за все, вони будуть нести користь  мешканцям міста. 

До того ж необхідно  зазначити, що важливу роль як у прогнозуванні небезпечних ситуацій, так і своєчасності реагування, відіграють сучасні засоби, що забезпечують зворотній зв’язок населення з правоохоронними  службами.

Отже, в єдину локальну міську мережу системи “Безпечне місто” поступово мають бути об’єднані всі міські камери зовнішнього відеоспостереження, пристрої, датчики та інші елементи системи безпеки об’єктів всіх форм власності.

Основні заходи Програми зазначені у додатку № 1 до міської програми “Безпечне місто Теплодар на 2020 -2022 роки” (додається).

7.Очікувані результати виконання Програми 

Реалізація Програми дозволить:

  • скоординувати роботу місцевої влади, правоохоронних органів, підрозділів СБУ, ЗСУ, НГУ, ДПСУ у напрямку посилення безпеки громадян та захисту міста;
  • посилити у громадян почуття власної безпеки в місті;
  • зменшити кількість злочинів проти життя та здоров’я громадян;
  • підвищити рівень розкриття правопорушень;
  • покращення криміногенного стану міста;
  • поліпшення швидкого реагування поліції на повідомлення про правопорушення, ефективності роботи з протидії злочинності;
  • зменшити кримінальний тиск на економічні відносини;
  • забезпечити збереження майна фізичних і юридичних осіб, муніципального, відомчого та іншого житлового фонду;
  • здійснювати підтримку нормальної життєдіяльності міста, стабільної роботи його важливих об’єктів;
  • забезпечити створення Централізованої системи відеоспостереження міста в онлайн режимі та режимі роботи з архівними записами;
  • підвищити рівень дисципліни учасників дорожнього руху, зменшення дорожньо-транспортних пригод, кількості правопорушень, пов’язаних з використанням автотранспорту, підвищення безпеки дорожнього руху;
  • забезпечити успішну протидію можливим провокаціям, проявам тероризму, загрозам інтересам держави;
  • підвищити рівень довіри населення до правоохоронних органів, військовослужбовців, органів державної та місцевої влади.

Передбачені Програмою заходи сприятимуть більш якісному виконанню функцій правоохоронними органами, спрямованих на припинення адміністративних та кримінальних правопорушень. Це дозволить налагодити ефективну систему взаємодії та допомоги між правоохоронними органами та органами місцевого самоврядування, забезпечити особисту безпеку громадян, захистити їхні права, свободи та законні інтереси, а також створити необхідні умови для профілактики правопорушень, їх попередження та розкриття, забезпечення законності та правопорядку на території міста Теплодар Одеського району Одеської області.

  1. Координація та контроль за ходом виконанням Програми 

Координацію діяльності та систематичний контроль за виконанням передбачених Програмою заходів, ефективним та цільовим використанням коштів її виконавцями, залучення до виконання Програми в установленому законодавством порядку підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та відомчого підпорядкування здійснює Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.  

З метою дотримання принципу колегіальності, компетентності та прозорості фінансового забезпечення реалізації Програми, функції щодо здійснення системного моніторингу покладаються на постійні комісії міської ради:

– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі;

– з питань житлово – комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку.

 

 

 

                                Додаток 1

                     до міської програми “Безпечне місто     
                              Теплодар на 2020 – 2022 роки”

Завдання та заходи реалізації  міської програми

“Безпечне місто Теплодар на 2020-2022 роки” 

Найменування завдання

Найменування заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці Програми

Очікувані результати

1

“Безпечне місто” – створення міської системи відеоспостереження міста

Встановлення систем відеоспостереження на території міста (фотофіксація автомобільних номерів, безпечні дороги): придбання обладнання (відеокамер, комп’ютерної техніки), програмного забезпечення, матеріалів, проектні, будівельні, монтажні та пусконалагоджувальні роботи, роботи та послуги провайдера, тощо.

2020-2022

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області

Створення безпечних умов проживання та особистої безпеки громадян, своєчасне виявлення та реагування на правопорушення, встановлення осіб, які їх вчинили, оперативне усунення заторових та аварійних ситуацій

2

Обслуговування та утримання створеної міської системи відеоспостереження міста

Витрати на ремонт і технічне обслуговування міської системи відеоспостереження міста Теплодар Одеського району Одеської області (відеокамер, комп’ютерної техніки, центри відеозапису, тощо)

2020-2022

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області

Забезпечення якісної та безперебійної роботи системи відеоспостереження

3

“Безпечне житло, безпечна власність” (безпечний двір) – забезпечення безпеки в житловому фонді міста

Встановлення систем відеоспостереження на будинках, прибудинкових територій та в парадних житлових будинків міста: придбання обладнання (відеокамер, комп’ютерної техніки), програмного забезпечення, матеріалів, проектні, будівельні, монтажні та пусконалагоджувальні роботи, роботи та послуги провайдера, тощо.

2020-2022

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, одержувачі бюджетних коштів, підприємства, організації, установи, суб’єкти господарювання міста, мешканці будинків

Створення безпечних умов проживання та особистої безпеки громадян

4

Обслуговування та утримання створеної системи відеоспостереження в житловому фонді міста

Витрати на ремонт і технічне обслуговування встановленої системи відеоспостереження на будинках, прибудинкових територій та в парадних житлових будинків міста Теплодар Одеського району Одеської області, які є комунальною власністю територіальної громади міста (відеокамер, комп’ютерної техніки, центри відеозапису, тощо)

2021-2022

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, одержувачі бюджетних коштів, підприємства, організації, установи, суб’єкти господарювання міста, мешканці будинків

Забезпечення якісної та безперебійної роботи системи відеоспостереження

5

“Безпечні дошкільно навчальні заклади міста” – створення систем відеоспостереження в закладах дошкільної освіти міста

Встановлення систем відеоспостереження на території та в приміщеннях закладах дошкільної освіти міста: придбання обладнання (відеокамер, комп’ютерної техніки), програмного забезпечення, матеріалів, проектні, будівельні, монтажні та пусконалагоджувальні роботи, роботи та послуги провайдера, тощо.

2020-2022

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

 Теплодарський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 “Веселка” Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Теплодарський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 2 “Сонечко” Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області

Підвищення рівня безпеки в комунальних закладах дошкільної освіти міста

6

“Безпечні  заклади позашкільної освіти міста” – створення систем відеоспостереження в закладах позашкільної  освіти міста

Встановлення систем відеоспостереження на території та в приміщеннях закладах позашкільної освіти міста: придбання обладнання (відеокамер, комп’ютерної техніки), програмного забезпечення, матеріалів, проектні, будівельні, монтажні та пусконалагоджувальні роботи, роботи та послуги провайдера, тощо.

2020-2022

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Теплодарська дитяча музична школа;

Теплодарський будинок дитячої та юнацької творчості Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Теплодарська дитячо-юнацька спортивна школа

Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Підвищення рівня безпеки в комунальних закладах дошкільної освіти міста

             

 

 

7

“Безпечна школа” – створення систем відеоспостереження в закладах загальної середньої освіти міста

Встановлення систем відеоспостереження на території та в приміщеннях закладів загальної середньої освіти міста: придбання обладнання (відеокамер, комп’ютерної техніки), програмного забезпечення, матеріалів, проектні, будівельні, монтажні та пусконалагоджувальні роботи, роботи та послуги провайдера, тощо.

2020-2022

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

 Теплодарский заклад загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів імені О.П.Медведкова Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області

Підвищення рівня безпеки в комунальних закладах загальної середньої освіти міста

8

“Безпечна культура та безпека інших соціально –культурних закладів освіти” – створення систем відеоспостереження в комунальних соціально –культурних закладів освіти міста

Встановлення систем відеоспостереження на території та в приміщенях закладів культури та інших соціально – культурних закладів освіти міста: придбання обладнання (відеокамер, комп’ютерної техніки), програмного забезпечення, матеріалів, проектні, будівельні, монтажні та пусконалагоджувальні роботи, роботи та послуги провайдера, тощо.

2020-2022

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Теплодарський міський будинок культури, Теплодарський будинок дитячої та юнацької творчості  Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

 інші заклади освіти та культури міста

Підвищення рівня безпеки в комунальних закладах культури та інших соціально –культурних закладів освіти міста

9

Створення систем відеоспостереження на дитячих майданчиках та об’єктах спортивної інфраструктури міста

Встановлення систем відеоспостереження на дитячих майданчиках та об’єктах спортивної інфраструктури міста: придбання обладнання (відеокамер, комп’ютерної техніки), програмного забезпечення, матеріалів, проектні, будівельні, монтажні та пусконалагоджувальні роботи, роботи та послуги провайдера, тощо.

 

2020-2022

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Теплодарська дитячо-юнацька спортивна школа

Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

одержувачі бюджетних коштів, підприємства, організації, установи, суб’єкти господарювання міста, мешканці будинків

 

Підвищення рівня безпеки на дитячих майданчиках та об’єктах спортивної інфраструктури

 

 

10

Створення систем відеоспостереження на комунальних підприємствах міста

Встановлення систем відеоспостереження та об’єктах комунальних підприємств  міста: придбання обладнання (відеокамер, комп’ютерної техніки), програмного забезпечення, матеріалів, проектні, будівельні, монтажні та пусконалагоджувальні роботи, роботи та послуги провайдера, тощо.

 

2021-2022

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

Одержувачі бюджетних коштів (Міське комунальне підприємство “Теплодарводоканал”,

Міське комунальне підприємство “Одеська теплоелектроцентраль міста № 2”,

інші комунальні підприємства) 

Підвищення рівня безпеки на комунальних підприємствах міста

11

 

Забезпечення матеріально-побутовим та технічним оснащенням для забезпечення готовності

підрозділів правоохоронних органів, які залучаються до швидкого реагування на території міста

-Придбання спеціалізованого службового транспорту, приладів, обладнання, з метою  забезпечення оперативної роботи щодо реагування на звернення громадян, розшуку та затримання злочинців у найкоротший  термін;

– Придбання комп’ютерної техніки, оргтехніки, обладнання, ліцензійного програмного забезпечення та супутніх матеріалів для налагодження мережі, засобів зв’язку, а також системи відеоспостереження, телевізійного та аудіовізуального обладнання, системи охорони об’єктів, тощо;

– Придбання спецодягу, костюмів – дощовиків, термоковдр для груп швидкого реагування, тощо;

– придбання іншого  матеріально-побутового та технічного оснащення (меблі, обладнання, спецзасоби, тощо)

2021-2022

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, правоохоронні органи, які розташовані в межах територіальної громади м.Теплодар

 

 

Підвищення рівня ефективності діяльності  в частині виявлення та своєчасного реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події, їх припинення; вжиття заходів щодо усунення загроз життю та здоров’ю фізичних осіб і публічній безпеці.

 

Також, підвищення рівня мобільності патрульних екіпажів та збільшення швидкості реагування на заяви та повідомлення громадян