№ 105-Р Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, першим заступником міського голови, заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючою справами виконавчого комітету Теплодарської міської ради

31 березня 2021 р.                                                                                                          № 105-Р

 

 

Про розподіл обов’язків між міським головою,

секретарем  ради, першим заступником міського голови, 

заступником міського голови з питань діяльності

виконавчих органів ради та керуючою справами

виконавчого комітету Теплодарської міської ради

            Відповідно до частини 2, пункту 20 частини 4 статті 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та з метою розподілу обов’язків між міським головою, першим заступником міського голови, заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів  міської ради, керуючим справами виконавчого комітету Теплодарської міської ради: 

  1. Затвердити розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, першим заступником міського голови, заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючою справами виконавчого комітету Теплодарської міської ради згідно з додатком .
  2. Встановити, що у випадку відсутності міського голови його обов’язки, пов’язані з діяльністю ради та її органів у відповідності до ч. 2 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” покладаються на секретаря міської ради, а проведення засідань виконавчого комітету у відповідності до ст. 53 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” покладається на першого заступника міського голови.
  3. Відділу діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи довести дане розпорядження до відома управлінь та відділів виконавчого комітету  міської ради.
  4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження від 17 листопада 2015 року№245-Р «Про розподіл обов’язків між міським головою,секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючою справами виконавчого комітету Теплодарської міської ради»
  5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючу справами Биконову Т.І.

 

 

 

Міський голова                                                                                              Олександр ЧУЙКО            

                                                                              

                                                                

 

  Додаток 

                                                                                                         до розпорядження  

                                       міського голови

                                                                                                           від 31 березня 2021

                                                                                         № 105-Р

 

 

РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ

між міським головою, секретарем  ради, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів , заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів  та керуючий справами виконавчого комітету Теплодарської міської ради.

    Міський голова  

  Міський голова виконує повноваження, передбачені ч.3 ст. 12, пп.1, 4-6 пункту “а” ст.28, пункту “б” ст. 29, п.3 ст. 36, пп.1-4 пункту “а” ч.1 ст.38, ст.42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:

  • забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на території міста, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади;
  • очолює виконавчий комітет міської ради, головує на його засіданнях;
  • організує в межах, визначених законом, роботу міської ради та її виконавчого комітету, підписує рішення ради та її виконавчого комітету;
  • вносить на розгляд ради пропозиції щодо кандидатури на посаду секретаря ради, про кількісний і персональний склад виконавчого комітету міської ради, пропозиції щодо структури і штатів виконавчих органів ради;
  • здійснює керівництво міською радою та її виконавчим комітетом, скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради;
  • забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання;
  • призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів;
  • скликає загальні збори громадян за місцем проживання;
  • забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, міської ради, її виконавчого комітету;
  • є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою;
  • представляє територіальну громаду, міську раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до чинного законодавства;
  • звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів;
  • укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження міської ради;
  • веде особистий прийом громадян, забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об’єднань;
  • бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановлені Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”;
  • видає розпорядження у межах своїх повноважень;
  • здійснює в установленому порядку фінансування видатків з місцевого бюджету;
  • залучає на договірних засадах кошти підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на відповідній території, та коштів населення, а також бюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт і утримання на пайових засадах об’єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього природного середовища;
  • об’єднує на договірних засадах кошти міського бюджету та інших місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування комунальних підприємств, установ та організацій, вирішення інших питань, що стосуються спільних інтересів територіальних громад;
  • забезпечує складання проекту місцевого бюджету, подання його на затвердження міської ради, забезпечення виконання бюджету; щоквартальне подання раді письмових звітів про хід і результати виконання бюджету; підготовку і подання до обласної ради необхідних фінансових показників і пропозицій щодо складання проекту обласного бюджету;
  • сприяє діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, внутрішніх справ та адвокатури і Державної кримінально-виконавчої служби України;
  • вносить подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, якщо вони ігнорують законні вимоги та рішення ради і її виконавчих органів, прийняті в межах їх повноважень;
  • звертається до суду про визнання незаконними актів підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади, а також повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування;
  • організує та приймає участь у здійсненні заходів, пов’язаних з мобілізаційною підготовкою та цивільною обороною на території міста;
  • погоджує в установленому порядку кандидатури для призначення на посади керівників підприємств, установ та організацій, розташованих на території міста, які перебувають у державній власності.
  • У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, безпосередньо спрямовує, координує і контролює роботу:

            Режимно-секретного органу;

  • фінансового управління;
  • юридичного відділу;
  • відділу обліку та фінансів;
  • відділу з питань оборонної, мобілізаційної роботи надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення» 

Секретар  ради

Секретар ради виконує повноваження, передбачені пп. 4, 7 пункту “б” частини першої, пп.5 частини другої ст. 38, частини третьої ст.50 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:

  • повідомляє депутатів і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради;
  • організовує підготовку сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради;
  • забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує офіційне оприлюднення рішень ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення радою регуляторної діяльності, та інформації про здійснення радою регуляторної діяльності;
  • здійснює контроль за дотриманням обсягу і меж делегованих повноважень міської ради та її виконавчих органів з урахуванням загальноміських інтересів та колективних потреб територіальної громади міста;
  • здійснює контроль, облік, узгодження та реалізацію місцевих ініціатив членів територіальної громади;
  • здійснює організацію і проведення громадських слухань та розгляд і виконання пропозицій, висловлених на них;
  • за дорученням міського голови координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;
  • сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень;
  • організує за дорученням ради відповідно до чинного законодавства здійснення заходів, пов’язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;
  • забезпечує зберігання у відповідних органах місцевого самоврядування офіційних документів, пов’язаних з місцевим самоврядуванням територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;
  • забезпечує реєстрацію у встановленому порядку місцевих об’єднань громадян, органів територіальної самоорганізації населення, які створюються і діють відповідно до законодавства;
  • вирішує за дорученням міського голови інші питання, пов’язані з діяльністю ради та її органів;
  • здійснює повноваження міського голови у випадках, передбачених ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”;
  • скликає сесії міської ради у випадках, передбачених частиною 6 ст. 46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”;
  • веде засідання ради та підписує її рішення у випадках, передбачених частиною 6 ст.46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
  • Забезпечує виконання повноважень, передбачених п. 2 ст. 37, пп.4 пункту “б” частини першої ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” щодо:

підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо питань адміністративно-територіального устрою в порядку і межах повноважень, визначених законом.

утворення комісій з питань боротьби зі злочинністю, спрямування їх діяльності.

Забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з відділами та управліннями міської ради та громадськими організаціями відповідного спрямування.

Планує роботу міської ради, постійних депутатських комісій.

Організовує роботу з виконання доручень виборців.

У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:

  • відділу діловодства, контролю,організаційної та кадрової роботи;
  • відділу ведення Державного реєстру виборців;
  • комітетів самоорганізації населення міста;
  • атестаційної комісії

Відповідає за виконання:

            Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Теплодар;

  • заходів щодо забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати на підпорядкованих підприємствах, установах та організаціях, що перебувають у міській комунальній власності.
  • заходів з питань територіальної оборони міста передбачених чинним законодавством.                                      

Перший заступник міського голови з питань діяльності  виконавчих органів

Перший заступник міського голови  виконавчих органів ради через управління та відділи виконавчого комітету міської ради забезпечує виконання повноважень, передбачених главою 2 розділу П Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” щодо повноважень виконавчого комітету міської ради, координує роботу заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та роботу з розробки та впровадження цільових програм, програм соціально-економічного та культурного розвитку, енергозбереження та раціонального використання ресурсів, через управління та відділи виконавчого комітету міської ради забезпечує виконання повноважень, передбачених главою 2 розділу ІІ Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, пункту “а”, пп. 2-3 пункту “б” ст. 27, пп. 2, 3 пункту “а”, пунктом “б” ст.28, пункту “а” ст.29, пп.1, 8, 9 пункту “а”, пп.1-4, 9,10 пункту “б” ст.30, пп. 6 пункту “б” частини 1 ст. 33, пп. 3 пункту “а” ч.1 ст.34, пункту “а”, пп. 2, 3 пункту “б” ст.35, пп. 2, 3-1 пункту “б” ч.1 ст.38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” щодо:

–    організації заходів щодо охорони і захисту адмінбудівлі виконавчих органів міської ради за  умов воєнного стану

  • підготовки програм соціально-економічного та культурного розвитку міста, цільових програм з інших питань самоврядування, подання їх на затвердження ради, організації їх виконання; подання раді звітів про хід і результати виконання цих програм;
  • забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку міста, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів;
  • забезпечення складання балансів фінансових, трудових ресурсів, грошових доходів і видатків, необхідних для управління соціально-економічним і культурним розвитком міста, а також визначення потреби у місцевих будівельних матеріалах, паливі;
  • розгляду проектів та затвердження планів підприємств і організацій, які належать до комунальної власності територіальної громади, внесення до них зауважень і пропозицій, здійснення контролю за їх виконанням;
  • залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі в комплексному соціально-економічному розвитку міста, координація цієї роботи на території міста;
  • розміщення на договірних засадах замовлень на виробництво продукції, виконання робіт (послуг), необхідних для територіальної громади, на підприємствах, в установах та організаціях;
  • встановлення в порядку і межах, визначених чинним законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг України), транспортні та інші послуги;
  • здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності;
  • здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням цін і тарифів;
  • укладення з юридичними і фізичними особами договорів на справляння місцевих зборів, обов’язковість укладення яких установлена законодавством;
  • управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності територіальної громади; забезпечення його ефективного використання;
  • встановлення порядку та здійснення контролю за використанням прибутків підприємств, установ та організацій комунальної власності;
  • заслуховування звітів про роботу керівників підприємств, установ та організацій комунальної власності;
  • внесення на розгляд ради пропозицій щодо порядку та умов відчуження комунального майна, проектів місцевих програм приватизації та переліку об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; організації виконання цих програм; підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо визначення сфер господарської діяльності та переліку об’єктів, які можуть надаватися у концесію; подання раді письмових звітів про хід та результати відчуження комунального майна;
  • вирішення питань щодо використання нежилих приміщень, будинків і споруд, що належать до комунальної власності;
  • обліку нежилих приміщень на території міста незалежно від форм власності, внесення пропозицій їх власникам щодо використання таких приміщень для задоволення потреб територіальної громади;
  • управління об’єктами побутового, торговельного обслуговування, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості надання послуг населенню;
  • організації місцевих ринків, ярмарків, сприяння розвитку всіх форм торгівлі;
  • здійснення заходів щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування;
  • здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів
  • здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності чинного законодавства щодо оплати праці;
  • сприяння здійсненню інвестиційної діяльності на відповідній території;
  • забезпечення на території міста в межах наданих повноважень реалізації міжнародних зобов’язань України;

забезпечення участі у виконанні державних програм енергозбереження, реалізації державної інвестиційної та інноваційної політики у сфері енергозбереження;

  • забезпечення організації робіт з впровадження енергетичних обстежень, розробки проектів енергозбереження, здійснення енергозберігаючих заходів з метою зменшення енергоспоживання підприємствами, установами та організаціями комунальної власності з метою зменшення енергоспоживання;
  • внесення пропозицій щодо удосконалення систем обліку електроенергії, тепло- та водопостачання, звітності з питань енергозбереження;
  • забезпечення участі в розробці та здійснені заходів щодо поліпшення інвестиційного клімату з метою залучення коштів на розвиток підприємств;
  • проведення аналізу дотримання чинного законодавства з питань енергозбереження та встановлення засобів обліку енергоносіїв, проведення розрахунків за спожиті енергоносії споживачами;
  • вжиття у разі надзвичайних ситуацій необхідних заходів відповідно до закону щодо забезпечення державного і громадського порядку, життєдіяльності підприємств, установ та організацій, врятування життя людей, захисту їх здоров’я, збереження матеріальних цінностей;
  • вжиття необхідних заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій відповідно до закону, інформування про них населення, залучення в установленому законом порядку до цих робіт підприємств, установ та організацій, а також населення;
  • забезпечення організації за рахунок бюджетних, власних коштів підприємств і на пайових засадах будівництва, реконструкції і ремонту вулиць та доріг міста;
  • забезпечення підготовки об’єктів житлово-комунального господарства до роботи у зимових умовах;
  • забезпечення видачі технічних умов на будівництво та реконструкцію зливової каналізації;
  • забезпечення підготовки матеріалів щодо прийняття у власність територіальної громади міста об’єктів житлового фонду та комунального призначення;
  • забезпечення утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони;

Забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з промисловими підприємствами міста, підприємствами торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, з громадськими організаціями відповідного спрямування.

У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:

  • відділу соціально-економічного розвитку;
  • управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради;
  • відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;
  • відділу земельних ресурсів;
  • адміністративної комісії.
  • управління праці та соціального захисту населення (в частині здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності чинного законодавства щодо оплати праці);
  • міського комунального підприємства “Теплодарводоканал”;
  • міських комунальних підприємств
  • евакуаційної комісії;
  • міського комунального підприємства “Одеська теплоцентраль № 2”;
  • комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;
  • комісії по безпеці життєдіяльності;
  • комісії по проведенню конкурсів по визначенню орендарів цілісних майнових комплексів, їх структурних підрозділів, нерухомого майна (будівель, споруд, не житлових приміщень), яке перебуває в комунальній власності територіальної громади м. Теплодар;
  • координаційної ради з питань безпечної життєдіяльності населення міста;
  • Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради забезпечує виконання повноважень, передбачених ст.32, ст. 34, пп.1, 2, 8 ст. 36, п.1 ст.37, пп. 3 пункту “б” ч.1, пп.1 ч.2 ст.38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” щодо:

  • підготовки програм соціально-економічного та культурного розвитку міста, цільових програм з інших питань самоврядування, подання їх на затвердження ради, організації їх виконання; подання раді звітів про хід і результати виконання цих програм;
  • управління закладами соціального захисту, освіти, культури, охорони здоров’я, оздоровчими закладами, які належать територіальній громаді, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення;
  • забезпечення здобуття неповнолітніми повної загальної середньої освіти; створення необхідних умов для виховання дітей, молоді, розвитку їх здібностей, трудового навчання, професійної орієнтації, продуктивної праці учнів; сприяння діяльності дошкільних та позашкільних навчально-виховних закладів;
  • забезпечення організації медичного обслуговування та харчування у закладах освіти, культури, оздоровчих закладах, які належать територіальній громаді або передані їй;
  • створення умов для розвитку культури, сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел;
  • сприяння роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері охорони здоров’я, культури, роботи з молоддю;
  • забезпечення відповідно до закону розвитку всіх видів освіти і медичного обслуговування, розвитку і вдосконалення мережі освітніх і лікувальних закладів усіх форм власності, фізичної культури і спорту, визначення потреби та формування замовлень на кадри для цих закладів, укладення договорів на підготовку спеціалістів, організації роботи щодо удосконалення кваліфікації кадрів, залучення роботодавців до надання місць для проходження виробничої практики учнями професійно-технічних навчальних закладів;
  • забезпечення відповідно до чинного законодавства пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення;
  • забезпечення організації обліку дітей дошкільного та шкільного віку;
  • надання допомоги у працевлаштуванні випускникам загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів;
  • утримання за рахунок держави осіб, які мають вади у фізичному чи розумовому розвитку і не можуть навчатися в масових навчальних закладах, у спеціальних навчальних закладах, а також щодо оплати харчування дітей у школах (групах з подовженим днем);
  • забезпечення охорони пам’яток історії та культури, збереження та використання культурного надбання;
  • забезпечення реєстрації відповідно до чинного законодавства статутів (положень) розташованих на відповідній території навчально-виховних, культурно-освітніх закладів незалежно від форм власності;
  • встановлення за рахунок власних коштів і благодійних надходжень додаткових до встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту населення;
  • вирішення відповідно до законодавства питань про подання допомоги інвалідам, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісти) військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас (крім військовослужбовців строкової служби) або відставку, інвалідам з дитинства, багатодітним сім’ям;
  • вирішення питань про надання за рахунок коштів місцевих бюджетів ритуальних послуг у зв’язку з похованням самотніх громадян, ветеранів війни та праці, а також інших категорій малозабезпечених громадян; подання допомоги на поховання громадян в інших випадках, передбачених чинним законодавством;
  • підготовки і подання на затвердження ради цільових місцевих програм поліпшення стану безпеки і умов праці та виробничого середовища, територіальних програм зайнятості та заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення від безробіття, організація їх виконання; участь у розробленні цільових регіональних програм поліпшення стану безпеки і умов праці та виробничого середовища, зайнятості населення, що затверджуються обласною радою;
  • забезпечення здійснення передбачених чинним законодавством заходів щодо поліпшення житлових і матеріально-побутових умов інвалідів, ветеранів війни та праці, громадян, реабілітованих як жертви політичних репресій, військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, сімей, які втратили годувальника, багатодітних сімей, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, до влаштування в будинки інвалідів і громадян похилого віку, які мають потребу в цьому, дітей, що залишились без піклування батьків, на виховання в сім’ї громадян;
  • вирішення відповідно до чинного законодавства питань про надання пільг і допомоги, пов’язаних з охороною материнства і дитинства;
  • вирішення у встановленому чинним законодавством порядку питань опіки і піклування;
  • надання відповідно до законодавства одноразової допомоги громадянам, які постраждали від стихійного лиха;
  • вирішення відповідно до чинного законодавства питань про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в інших випадках, передбачених чинним законодавством;
  • здійснення контролю за охороною праці, забезпеченням соціального захисту працівників підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці;
  • здійснення контролю за поданням відповідно до закону підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності відомостей про наявність вільних робочих місць (посад); організація інформування населення про потребу підприємств, установ та організацій усіх форм власності у працівниках;
  • здійснення згідно із законодавством заходів соціального патронажу щодо осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк;
  • організації надання соціальних послуг бездомним особам;
  • здійснення відповідно до закону заходів, спрямованих на запобігання бездомності осіб;
  • сприяння організації призову громадян на строкову військову та альтернативну (невійськову) службу, а також їх мобілізації, підготовці молоді до служби в Збройних Силах України, організації навчальних (перевірочних) та спеціальних військових зборів; забезпечення доведення до підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення наказу військового комісара про оголошення мобілізації;
  • здійснення заходів щодо військово-патріотичного виховання населення;

вирішення відповідно до закону питань про проведення видовищних та інших масових заходів; здійснення контролю за забезпеченням при їх проведенні громадського порядку;

  • підготовки і внесення на розгляд ради питань щодо найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів та інших споруд, розташованих на території міста;
  • сприяння роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері фізкультури і спорту, роботи з молоддю;
  • створення умов для занять фізичною культурою і спортом за місцем проживання населення та в місцях масового відпочинку;
  • організації роботи щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх;
  • вирішення відповідно до законодавства питань про повне державне утримання дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків, у школах-інтернатах, дитячих будинках, у тому числі сімейного типу, професійно-технічних закладах освіти;
  • вирішення у встановленому законодавством порядку питань опіки і піклування;
  • вирішення відповідно до закону питань про проведення спортивних та інших масових заходів; здійснення контролю за забезпеченням при їх проведенні громадського порядку;
  • спрямування діяльності служб у справах дітей;
  • організація виконання заходів мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану стосовно забезпечення життєдіяльності населення на особливий період.

Забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з громадськими організаціями відповідного спрямування.

Вирішує питання співпраці та взаємодії з вищими учбовими закладами всіх рівнів акредитації.

У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:

            відділу освіти, культури, молоді та спорту;

  • управління праці та соціального захисту населення;
  • служби у справах дітей;
  • дитячої спортивної школи міста;
  • міської лікарні;
  • міської поліклініки;
  • міських комунальних аптек;
  • дошкільних, позашкільних та загальноосвітніх закладів міста;
  • міської бібліотеки;
  • міського будинку культури;
  • музичної школи міста;
  • комісії з питань надання населенню субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг;
  • комісії з розгляду питань присвоєння звання “Почесний громадянин міста Теплодар”;
  • комісії по розгляду питань соціального захисту малозабезпечених жителів міста;
  • координаційної ради служби у справах дітей;
  • громадської ради при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради;
  • надзвичайної протиепідемічної комісії;
  • опікунської ради;

 В межах своїх повноважень взаємодіє з:

            управлінням держсанепідслужби;

  • управлінням ветеринарної медицини в м.Теплодар;
  • управлінням Пенсійного фонду України в місті Біляївці;
  • міським центром зайнятості;
  1. Керуючий справами виконавчого комітету 

       Керуюча справами виконкому забезпечує виконання повноважень, передбачених пп. 2-3 пункту “б” ст. 27, пп. 10 пункту “а”, пп. 1, 3, 5 пункту “б” частини першої та пп. 2, 4 частини другої ст.38, ст. 38-1, ст.39 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” щодо:

централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на території міста, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду;

  • забезпечення вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності;
  • вирішення відповідно до закону питань про проведення зборів, мітингів, маніфестацій і демонстрацій; здійснення контролю за забезпеченням при їх проведенні громадського порядку;
  • зберігання документів Національного архівного фонду, що мають місцеве значення, і управління архівною справою та діловодством на території міста;
  • підготовки і внесення у встановленому порядку до відповідних органів виконавчої влади подання про нагородження державними нагородами України;
  • організації матеріально-технічного забезпечення діяльності виконавчого комітету міської ради (в т.ч. укладання господарських договорів з цих питань), організації взаємодії між відділами, службами та управліннями виконавчого комітету міської ради у здійсненні ними повноважень;
  • здійснення заходів щодо організації правового інформування населення;
  • надання документів та інших матеріалів або їх копій, необхідних у зв’язку з наданням безоплатної вторинної правової допомоги;
  • організації семінарів, конференцій з питань безоплатної первинної правової допомоги;
  • організаційного забезпечення надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центр надання адміністративних послуг.

Забезпечує підготовку, розгляд та прийняття рішень виконавчим комітетом міської ради.

Планує роботу виконавчого комітету, контролює підготовку матеріалів на розгляд засідань виконкому.

Забезпечує своєчасне доведення до відповідних управлінь, відділів, підприємств, установ та організацій, посадових осіб та громадян рішень виконкому, розпоряджень міського голови, організовує контроль за їх виконанням.

Організовує та контролює питання ведення діловодства, правової освіти у виконавчих органах міської ради. Контролює питання підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, формування кадрового резерву. Вживає заходів для забезпечення дотримання вимог Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” у виконавчому комітеті міської ради.

Забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з політичними партіями, рухами, засобами масової інформації, релігійними організаціями, громадськими організаціями відповідного спрямування, а також з центрами з надання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги та надання їм сприяння в межах своїх повноважень.

У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:

  • відділу діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи
  • господарського відділу;
  •             міського архіву;
  • Центру надання адміністративних послуг;
  • комісії по списанню та інвентаризації матеріальних цінностей;
  • комісії для визначення непридатності матеріальних цінностей та їх списання

 

 Керуюча справами                                                                                      Тетяна БИКОНОВА