№78-ПРВ від 08.07.2021р. Про затвердження рішення Комісії з питань забезпечення дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа житлом та підтримки малих групових будинків у місті Теплодар

ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

 

Про затвердження рішення Комісії з питань забезпечення дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа житлом та підтримки малих групових будинків у місті Теплодар                                              

Відповідно до частини 2 пункту б статті 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Сімейного кодексу України, Житлового кодексу Української РСР, законів України «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про житловий фонд соціального призначення», Порядку та умов надання у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 №615 «Деякі питання забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа житлом та підтримки малих групових будинків», з метою реалізації державної політики з питань захисту житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа,, виконавчий комітет Теплодарської міської ради

ВИРІШИВ: 

  1. Затвердити Рішення Комісії з питань забезпечення дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа житлом та підтримки малих групових будинків у місті Теплодар, оформлене протоколом №1 від 06.07.2021, яке складене у двох примірниках, підписане всіма членами/членкинями.
  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову.