№209-Р Про організацію роботи структурних підрозділів виконкому Теплодарської міської ради, бюджетних установ з наповнення місцевого бюджету та ефективного використання бюджетних коштів

 

18 червня 2021р.                                                                                              №209-Р

 

Про організацію роботи структурних підрозділів

виконкому Теплодарської міської ради,  бюджетних

установ з наповнення місцевого бюджету та ефективного

використання  бюджетних коштів 

Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України, та керуючись ст.ст.42, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” від 21.05.1997 р. № 280/97-ВР, протоколом № 20-ОН селекторної наради Одеської обласної державної адміністрації з головами районних державних адміністрацій, територіальних громад районних рад та міськими головами міст обласного значення від 01.06.2021 року, з метою забезпечення ефективного використання державних ресурсів, підвищення рівня фінансово – бюджетної дисципліни та наповнення місцевого бюджету:

ЗОБОВ`ЯЗУЮ: 

  1. Начальнику відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (О.Компанієць) забезпечити:

– використання залишку освітньої субвенції за цільовим призначенням до кінця поточного року. Виплату заробітної плати з нарахуваннями педагогічним працівникам здійснювати із забезпеченням у повному обсязі обов’язкових виплат з дотриманням чинного законодавства України;

– використання субвенції з державного бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми проблемами за цільовим призначенням до кінця поточного року. За результатами ІІ кварталу 2021 року поінформувати Департамент освіти і науки обласної державної адміністрації щодо залишку субвенції, яка не буде використана до кінця поточного року, для подальшого її перерозподілу тим громадам, де є потреба;

– виділення коштів з місцевого бюджету для співфінансування на придбання засобів навчання та обладнання в обсягах, передбачених законодавством;

– використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної  загальної середньої освіти «Нова українська школа» за цільовим призначенням;

– поставку засобів навчання та обладнання до закладів загальної середньої освіти до початку навчального року;

– організацію безпечної діяльності закладів освіти в умовах пандемії та виконання пов’язаних з цим епідемічних заходів безпеки, визначених постановою Головного санітарного лікаря України від 23.04.2021 року №4;

– підключення закладів освіти, що перебувають на території громади, до широкосмугового доступу до інтернету, а також здійснення контролю за 100% підключенням закладу загальної середньої освіти до якісного та швидкісного інтернету  ( не менше 100 Мбіт/с), що сприятиме організації дистанційної та змішаної освіти;

– завершення поточних та капітальних робіт в освітніх закладах;

– забезпечення виконання вимог нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, у тому числі укомплектування засобами пожежогасіння, безпеки життєдіяльності та охорони праці;

– організацію якісного та безпечного харчування здобувачів освіти у закладах освіти, проведення ремонту їдальнь та харчоблоків закладів освіти міста, придбання для них сучасного технологічного обладнання;

– утворення у закладах освіти нового освітнього простору з дотриманням принципів універсального дизайну та безбар’єрного доступу  до закладів освіти.

  1. Начальнику відділу соціально-економічного розвитку міста виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (Т.Чуприненко) на постійній основі вживати заходів із легалізації та підвищення заробітної плати, та готувати пропозиції для розгляду на засіданнях комісії з питань дотримання законодавства про працю щодо легалізації зайнятості населення та забезпечення виплати заробітної плати на території міста Теплодар, з метою звернення до Головного управління Держпраці в Одеській області.
  2. Контроль за виконанням пункту 1 даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань виконавчих органів.
  3. Контроль за виконанням пункту 2 даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань виконавчих органів та фінансових питань, начальника фінансового управління С.Одарич.

 

 

 

         Міський голова                                          Олександр ЧУЙКО