№33-ПРВ від 25.02.2021р. Про затвердження Плану реагування на надзвичайні ситуації в місті Теплодар

У К Р А Ї Н А 

ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

         ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

          ПРОЄКТ  Р І Ш Е Н Н Я

 

Про затвердження Плану реагування

на надзвичайні ситуації в місті Теплодар

З метою належної координації роботи органів управління та сил з реагування на загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, зниження можливості загибелі людей, зменшення матеріальних витрат, організації задоволення першочергових потреб постраждалого населення, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів від 09.08.2017 №626 «Про затвердження Порядку розроблення планів діяльності єдиної державної системи цивільного захисту», постанови Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 № 223 «Про затвердження Плану реагування на надзвичайні ситуації державного рівня», керуючись пунктом 3 статті 36, пунктом 1 частини другої статті 52 Закону України Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні виконавчий комітет Теплодарської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити План реагування на надзвичайні ситуації в м. Теплодар, що додається.
  2. Координацію роботи з виконання даного рішення покласти на відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову О.М. Чуйка.

 

 

 

          ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради

від___________

          №_____________

 

ПЛАН 
реагування на надзвичайні ситуації в місті Теплодарі

Загальні положення

  1. План реагування на надзвичайні ситуації міста Теплодара (далі – надзвичайні ситуації) розроблено для впорядкування та координації дій органів управління та сил цивільного захисту, суб’єктів господарювання, спрямованих на ліквідацію наслідків та надання допомоги постраждалим, у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайної ситуації.
  2. План призначений для:

оперативного реагування органів управління та сил цивільного захисту, запобігання загибелі людей, зменшення матеріальних втрат та організації першочергового життєзабезпечення постраждалих;

організації управління, взаємодії та інформування органів управління та сил цивільного захисту, які залучаються до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

визначення послідовності та обсягів організаційних і практичних заходів із реагування на надзвичайну ситуацію та ліквідацію її наслідків, строків виконання, відповідальних виконавців та необхідних для цього ресурсів.

  1. План реалізується шляхом:

інформування та оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації;

переведення органів управління та сил цивільного захисту в режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації;

дії органів управління та сил цивільного захисту в режимі підвищеної готовності та режимі надзвичайної ситуації;

управління під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

залучення сил цивільного захисту і проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

взаємодії органів управління та сил цивільного захисту;

організації основних видів забезпечення під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

  1. План вводиться в дію у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайної ситуації згідно з Порядком класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368.

Інформування та оповіщення

про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації

  1. Інформація про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації, її можливі наслідки подається черговими (диспетчерськими) службами субєктів господарювання до оперативно-чергової служби державного пожежно-рятувальногоДПРЧ- 14 ДСНС України в Одеській області та до відповідальних чергових міської ради або відділу з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету міської ради по вертикалі управління – від об’єктового до місцевого і регіонального рівнів.

Час проходження інформації з району загрози виникнення або виникнення надзвичайної ситуації до оперативно-чергових служб в усній формі становить 5 хвилин після отримання інформації про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації з подальшим поданням письмового підтвердження протягом години за допомогою технічних засобів зв’язку та передачі даних.

  1. Оповіщення населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації здійснюється структурними підрозділами міської ради та її виконавчого комітету через технічні засоби оповіщення та інформування населення шляхом передачі через засоби масової інформації, веб-сайту Теплодарської міської ради повідомлень про обстановку, що склалася.
  2. Організація оповіщення органів управління суб’єктів забезпечення цивільного захисту і населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації здійснюється відповідно до Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 року № 733.

Переведення органів управління та сил цивільного захисту

в режим підвищеної готовності та режим

надзвичайної ситуації

  1. Органи управління та сили цивільного захисту переводяться з режиму повсякденного функціонування в режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації у разі переведення міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту у відповідні режими функціонування.
  2. Переведення міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту в режим підвищеної готовності та надзвичайної ситуації здійснюється за рішенням виконавчого комітету міської ради у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайної ситуації.

Дії органів управління та сил цивільного захисту

в режимі підвищеної готовності

  1. Оперативно-чергові (чергові, диспетчерські) служби органів управління міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту у разі отримання інформації про загрозу виникнення надзвичайної ситуації:

негайно здійснюють оповіщення органів управління та сил про загрозу виникнення надзвичайної ситуації;

посилюють спостереження та контроль за обстановкою на території (об’єкті), де існує загроза виникнення надзвичайної ситуації.

  1. Невідкладно організовуються проведення позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
  2. Керівники органів управління та сил цивільного захисту:

приводять у готовність до дій за призначенням та уточнюють завдання підпорядкованим органам управління та силам цивільного захисту;

формують та організовують роботу оперативних груп;

приймають рішення щодо приведення в готовність системи зв’язку, оповіщення і обміну інформацією;

коригують плани реагування на надзвичайні ситуації, здійснюють заходи із запобігання їх виникненню;

уточнюють завдання, визначені у додатку 1 до цього Плану (додається).

  1. Керівник міської ланки територіальниої підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту:

організовує інформування населення про дії в можливій зоні надзвичайної ситуації;

здійснює заходи із захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;

організовує і здійснює заходи щодо приведення в готовність споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

  1. Керівниками установ та закладів охорони здоров’я системи екстреної медичної допомоги здійснюються заходи щодо приведення в готовність сил і засобів до надання екстреної медичної допомоги під час виникнення надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків.

В режимі надзвичайної ситуації

  1. Оперативно-чергові (чергові, диспетчерські) служби органів управління міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту у разі отримання інформації про виникнення надзвичайної ситуації:

інформують органи управління та сили цивільного захисту про виникнення надзвичайної ситуації;

залучають чергові сили і засоби та у разі потреби приводять в готовність додаткові сили цивільного захисту;

здійснюють постійний моніторинг обстановки у зоні надзвичайної ситуації і прилеглої до неї території (об’єктів).

  1. Рішенням виконавчого комітету міської ради утворюється спеціальна комісія з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
  2. Для безпосереднього управління під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації міський голова призначає керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Послідовність дій керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації визначено у додатку 2до цього Плану.
  3. Міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій здійснює заходи, які визначені у положенні відповідної комісії.
  4. Керівники органів управління та сил цивільного захисту:

організовують оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, суб’єктів господарювання, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та дії в умовах такої ситуації;

направляють до зони надзвичайної ситуації мобільні оперативні групи;

залучають підпорядковані сили цивільного захисту для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт в зоні надзвичайної ситуації відповідно до планів реагування на надзвичайні ситуації;

організовують виконання заходів з першочергового життєзабезпечення постраждалих або їх евакуацію в місця постійного чи тимчасового проживання;

вживають заходів з медичного захисту населення та ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайної ситуації;

організовують здійснення заходів, визначених відповідними планами реагування на надзвичайні ситуації, та інших заходів з локалізації та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

організовують виконання завдань, визначених додатком 1 до цього Плану;

виконують комплекс заходів режиму підвищеної готовності, якщо вони не були виконані попередньо.

Управління під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

  1. До прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації його обов’язки виконує керівник підрозділу (служби, формування) сил цивільного захисту, який прибув до зони надзвичайної ситуації першим, у разі виникнення надзвичайної ситуації на потенційно небезпечному об’єкті або об’єкті підвищеної небезпеки – диспетчер об’єкта або особа старшого інженерно-технічного персоналу, яка перебуває на зміні.
  2. На час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у підпорядкування керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації переходять усі аварійно-рятувальні служби, що залучаються до ліквідації таких наслідків.
  3. Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, оцінки характеру і наслідків надзвичайної ситуації, підготовки пропозицій для прийняття рішення щодо її локалізації або ліквідації, управління силами цивільного захисту керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі – штаб) та призначається його начальник.
  4. До складу штабу входять представники структурного підрозділу територіального органу ДСНС, керівники аварійно-рятувальних служб, що беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також представники або експерти структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками).
  5. Порядок діяльності, завдання та функції штабу визначено Положенням про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуаціїта Видами оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
  6. Для управління в режимі повсякденного функціонування суб’єктами забезпечення цивільного захисту, координації дій органів управління та сил цивільного захисту, здійснення цілодобового чергування та забезпечення функціонування системи збирання, обробки, узагальнення та аналізу інформації про обстановку в районах надзвичайної ситуації можуть утворюватись робочі групи.
  7. У разі виникнення надзвичайної ситуації відповідні робочі групи в надзвичайних ситуаціях безпосередньо взаємодіють із штабом у разі його утворення і забезпечують його роботу.

 

Залучення сил цивільного захисту і проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт

  1. До робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залучаються сили цивільного захисту міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.
  2. Сили цивільного захисту залучаються для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації і проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт відповідно до планів реагування на надзвичайні ситуації та планів локалізації і ліквідації наслідків аварії.

Рішення про залучення сил цивільного захисту приймають органи управління, яким підпорядковані такі сили, на підставі звернень суб’єктів господарювання, на території яких виникла надзвичайна ситуація, або керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

  1. Основну частину робіт, пов’язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або усуненням загрози її виникнення, виконують сили цивільного захисту підприємства, установи чи організації, де виникла така ситуація, з наданням їм необхідної допомоги силами цивільного захисту міста.

Додаткові сили цивільного захисту залучаються до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації за рішенням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

До заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що виконуються в міській ланці територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, згідно з відповідними планами взаємодії можуть залучатися підрозділи Збройних Сил, інші військові формування та правоохоронні органи відповідно до законодавства.

  1. З метою оперативного вжиття заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт силами цивільного захисту утворюється угруповання сил цивільного захисту, залучення яких здійснюється поешелонно.

До складу сил першого ешелону відносяться сили цивільного захисту, які перебувають на цілодобовому чергуванні, із строком готовності до 40 хвилин, у зоні відповідальності яких виникла надзвичайна ситуація.

До складу сил другого ешелону відносяться сили цивільного захисту, строк готовності до дій за призначенням яких перевищує 2 години.

Нарощування угруповання сил і засобів цивільного захисту в зоні надзвичайної ситуації здійснюється керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації через штаб.

  1. У разі виникнення надзвичайної ситуації на території об’єкта, який підлягає постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт першочергово здійснюють аварійно-рятувальні служби, що обслуговують зазначений об’єкт (територію).

Взаємодія органів управління і сил цивільного захисту

  1. Для своєчасного запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ефективного реагування на них, узгодження спільних дій органів управління, служб і формувань в міській ланці територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту організовується взаємодія органів управління і сил цивільного захисту.
  2. Взаємодія органів управління і сил цивільного захисту, що залучаються для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій або ліквідації їх наслідків, здійснюється згідно з Положенням про міську ланку теиторіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.
  3. У разі виникнення надзвичайної ситуації спеціальна комісія з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації взаємодіє з органами управління та силами міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту через керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
  4. Органи управління цивільного захисту відповідно до своїх повноважень взаємодіють на підставі завчасно розроблених планів реагування на надзвичайні ситуації.
  5. Органи управління міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту зобов’язані:

визначити взаємодіючі органи управління і сил цивільного захисту;

забезпечити взаємний обмін інформацією про обстановку, що склалася, і подальші дії;

визначити порядок всебічного забезпечення спільних заходів та взаємного надання допомоги транспортними, інженерними, матеріальними, технічними та іншими засобами;

довести до підлеглих та взаємодіючих органів управління і сил цивільного захисту вимоги щодо порядку оповіщення, управління, зв’язку та обміну інформацією;

вжити всіх можливих заходів для підтримання безперервної взаємодії з підпорядкованими і взаємодіючими органами управління і силами цивільного захисту, негайно відновлювати взаємодію в разі її порушення.

У разі змін обстановки і необхідності виконання нових завдань порядок взаємодії уточнюється.

Організація основних видів забезпечення під час проведення

аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

  1. З метою підвищення ефективності дій та створення умов для успішного виконання поставлених завдань силами цивільного захисту, що беруть участь у заходах з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, організовується їх всебічне забезпечення.

Основними видами забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації є розвідка, інженерне, радіаційне, хімічне, біологічне, гідрометеорологічне, матеріально-технічне, транспортне, медичне, інформаційне забезпечення та охорона публічного (громадського) порядку, які здійснюються силами відповідних спеціалізованих служб цивільного захисту та суб’єктів господарювання за рішенням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Забезпечення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації здійснюється відповідно до статутів та інших нормативних документів щодо дій у надзвичайних ситуаціях.

  1. Джерела і порядок фінансування заходів, виділення необхідних трудових і матеріально-технічних ресурсів визначаються згідно із законодавством.
  2. Використання матеріальних резервів під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації здійснюється згідно із законодавством.

 

 

Керуюча справами виконавчого комітету                                                                           Тетяна БИКОНОВА

 

 

План реагування на надзвичайні ситуації в місті Теплодарі розроблено відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

Начальник відділу з надзвичайних

ситуацій та цивільного захисту населення                                                                            Ольга ЗОРИЛО

 

 

                                                                                 Додаток 1

до Плану реагування на надзвичайні ситуації в місті Теплодар

 

 

ПЕРЕЛІК 
функцій та основних завдань органів управління і сил цивільного захисту, що залучаються до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації міста Теплодар

  1. ДПРЧ 14 Головного управління ДСНС України в Одеській області:

здійснення оповіщення та інформування місцевих органів виконавчої влади про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій;

реагування на надзвичайні ситуації, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

забезпечення гасіння пожеж, рятування людей, надання допомоги в ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха та інших видів небезпечних подій, що становлять загрозу життю або здоров’ю людей чи призводять до завдання матеріальних збитків;

залучення підрозділів пошуково-рятувальних сил та аварійно-рятувальних служб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та координація їх діяльності під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

організація проведення пошуково-рятувальних робіт та здійснення контролю за їх проведенням;

участь у розслідуванні пожеж, причин виникнення надзвичайних ситуацій та невиконання запобіжних заходів, а також у проведенні оцінки дій органів управління і сил цивільного захисту з організації та проведення ними рятувальних та інших невідкладних робіт.

  1. Біляївське відділення поліції Головного управління Національної поліції України в Одеській області:

здійснення заходів з рятування людей, забезпечення їх безпеки та охорони майна;

забезпечення публічної безпеки і порядку;

надання допомоги у відселенні людей з місць, небезпечних для проживання, проведенні евакуації населення;

охорона режимно-обмежувальних і карантинних зон навколо осередків радіоактивного, хімічного, бактеріологічного (біологічного) зараження та під час їх ліквідації;

регулювання дорожнього руху та здійснення контролю за додержанням Правил дорожнього руху його учасниками та за правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі;

супроводження транспортних засобів у випадках, передбачених законом.

  1. 3. Управління майна та інвестицій міської ради:

здійснення заходів з відпуску запасів матеріально-технічних ресурсів для виконання першочергових робіт під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

здійснення контролю безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (через Держпродспоживслужбу);

забезпечення готовності сил і засобів підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міської ради та суб’єктів господарювання, які надають комунальні послуги, до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на об’єктах житлово-комунального господарства, здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій або небезпечних подій;

участь у проведенні рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах житлово-комунального господарства.

  1. 4. Комунальне некомерційне підприємство «Теплодарська центральна міська лікарня міської ради»:

контроль запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;

надання доступної, безоплатної, своєчасної та якісної екстреної медичної допомоги постраждалим унаслідок надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

розгортання сортувального майданчика та проведення медичного сортування постраждалих;

епідеміологічний нагляд за станом захворюваності населення, показниками середовища життєдіяльності людини та відповідного лабораторного моніторингу з метою прогнозування та запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;

забезпечення медичного захисту населення;

створення, раціональне збереження і використання резерву матеріальних ресурсів та фінансових ресурсів, необхідних для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації.

  1. 5. Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради:

інформування населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій через засоби масової інформації (преса, Інтернет, звукозаписи тощо).

  1. 6. Спеціалізовані служби цивільного захисту, що утворюються для проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту:

участь у розробленні планів реагування на надзвичайні ситуації, планів цивільного захисту на особливий період;

здійснення заходів з переведення спеціалізованих служб на функціонування в умовах надзвичайних ситуацій та особливого періоду;

підготовка та здійснення контролю за готовністю органів управління, ланок, груп, команд або об’єктових підрозділів до дій за призначенням, їх забезпечення;

організація та проведення навчання за програмою спеціальної підготовки фахівців певної спеціальності, які входять до складу спеціалізованої служби;

підтримання в готовності техніки і майна спеціального призначення для виконання завдань із цивільного захисту в мирний час та в особливий період;

підготовка пропозицій щодо проведення спеціальних робіт і заходів із цивільного захисту та їх забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та управління підрозділами спеціалізованих служб, що залучаються до таких робіт і заходів;

організація та взаємодія з органами управління та силами цивільного захисту функціональних і територіальних підсистем, їх ланок, які залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

створення та поповнення матеріальних та інших ресурсів спеціалізованих служб.

 

 

 

Додаток 2

до Плану реагування на надзвичайні ситуації в місті Теплодар

 

Послідовність дій 
керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

  1. Виїжджає на місце виникнення надзвичайної ситуації та здійснює безпосереднє керівництво організацією та проведенням робіт у зоні надзвичайної ситуації.
  2. Створює штаб, призначає начальника штабу та організовує його роботу, дає вказівки та розпорядження щодо проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт.
  3. Уточнює завдання суб’єктам, задіяним до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
  4. Організовує зв’язок з мобільними оперативними групами, які залучаються до реагування на надзвичайну ситуацію.
  5. Утворює ешелоноване угруповання сил і засобів реагування на надзвичайну ситуації та організовує залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
  6. Організовує через штаб виконання таких заходів:

визначення зони ураження надзвичайної ситуації, кількості і місць перебування в ній людей, організовує їх рятування та надання медичної допомоги;

збирання даних про обстановку в зоні надзвичайної ситуації, їх аналіз та узагальнення;

визначення головного напряму ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, прийняття рішення щодо проведення аварійно-рятувальних робіт, захисту населення і території від наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення життєдіяльності постраждалих;

розроблення оперативних планів заходів з ліквідації надзвичайної ситуації, зосередження в районі надзвичайної ситуації необхідних сил і технічних засобів та своєчасне введення їх у дію;

визначення кількості і складу аварійно-рятувальних формувань, необхідних для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, порядку і строків їх залучення згідно з планами реагування на надзвичайні ситуації і планами взаємодії;

організація взаємодії аварійно-рятувальних служб та формувань, залучених до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, з метою ефективного використання їх потенціалу;

здійснення керівництва роботами з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

ведення обліку робіт, що були проведені аварійно-рятувальними службами та формуваннями під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

ведення обліку загиблих та постраждалих унаслідок надзвичайної ситуації;

інформування населення про наслідки та прогноз розвитку надзвичайної ситуації, хід її ліквідації та правила поведінки в зоні надзвичайної ситуації;

проведення евакуаційних заходів, крім загальної або часткової евакуації населення;

зупинення діяльності об’єктів, що розташовані в зоні надзвичайної ситуації, незалежно від форми власності і підпорядкування, введення обмеженого доступу на територію цієї зони;

залучення в установленому порядку до проведення робіт аварійно-рятувальних формувань, громадських організацій та окремих громадян за їх згодою, необхідних транспортних та інших технічних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та підпорядкування, які перебувають в зоні надзвичайної ситуації;

зупинення аварійно-рятувальних робіт у разі підвищення рівня загрози життю рятувальників та інших осіб, які беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

  1. Організовує взаємодію органів управління і сил цивільного захисту, що залучаються до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
  2. Організовує з метою першочергового життєзабезпечення постраждалих та оперативної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації контроль за виконанням усіх видів забезпечення під час дій у зоні надзвичайної ситуації.
  3. Організовує забезпечення, контроль та координацію робіт, пов’язаних із здійсненням заходів безпеки під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт.
  4. Подає міському голові звіт щодо прийнятих рішень і стану справ під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.