02 лютого 2021 р. № 36-VIII
Про затвердження структури та загальної чисельності
апарату Теплодарської міської ради
Одеської області та її виконавчих органів
Відповідно п.5 ст.26, п.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи пропозиції міського голови Чуйка О.М., з метою формування оптимальної структури виконавчих органів місцевої ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, Теплодарська міська рада Одеської області,
ВИРІШИЛА:
- Затвердити структуру та загальну чисельність апарату ради, апарату виконавчого комітету та інших виконавчих органів у кількості 61 штатної одиниці (додається):
- посадових осіб місцевого самоврядування – 54 од.;
- службовців та робітників, зайнятих обслуговуванням виконавчих органів Теплодарської міської ради та виконавчих органів – 7 од.
- Фінансовому управлінню виконавчого комітету передбачити видатки на утримання апарату Теплодарської міської ради та її виконавчих органів з урахуванням п.1 даного рішення.
- Керівникам структурних підрозділів апарату Теплодарської міської ради та її виконавчих органів, яких стосуються зміни подати у встановленому порядку на затвердження положення про структурні підрозділи, ввести зміни в існуючі положення та привести посадові інструкції працівників у відповідність до чинного законодавства.
- У встановленому порядку попередити працівників, яких стосуються зазначені зміни, про їх можливе скорочення та забезпечити дотримання їх соціально-правових гарантій у порядку та на умовах, визначених чинним законодавством.
- Міському голові затвердити штатний розпис апарату Теплодарської міської ради та її виконавчих органів у відповідності до прийнятого рішення після проведення процедури скорочення чисельності працівників Виконавчого комітету Теплодарської міської ради відповідно до чинного законодавства України .
- Реорганізувати відділ земельних ресурсів виконавчого комітету та відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету шляхом їх об’єднання в відділ земельних ресурсів, архітектури та містобудування виконавчого комітету Теплодарської міської ради.
- Реорганізувати відділ з питань оборонної, мобілізаційної роботи виконавчого комітету та відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення шляхом їх об’єднання у відділ з питань оборонної, мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Теплодарської міської ради.
- Рішення № 648-VII від 28 листопада 2019 року «Про затвердження структури та загальної чисельності виконавчих органів Теплодарської міської ради» (зі змінами) визнати таким, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісії з питань депутатської діяльності, етики, законності та антикорупційної політики, конфлікту інтересів, правопорядку та соціального захисту населення.
Міський голова Олександр ЧУЙКО
Додаток
до рішення
Теплодарської міської ради
від «02» лютого 2021 р. №36-VIII
Структура та загальна чисельність апарату Теплодарської міської ради Одеської області та її виконавчих органів
№ з/п |
Назва структурного підрозділу та посад |
Кількість штатних одиниць |
1 |
2 |
3 |
1 |
Міський голова |
1 |
2 |
Секретар ради |
1 |
3 |
Перший заступник міського голови |
1 |
4 |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів |
1 |
5 |
Керуюча справами |
1 |
|
Разом : |
5 |
6 |
Відділ діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи. |
|
6.1 |
Начальник відділу |
1 |
|
Сектор організаційної та кадрової роботи |
|
6.2 |
Завідувач сектору організаційної та кадрової роботи |
1 |
6.3 |
Головний спеціаліст |
1 |
|
Сектор діловодства, контролю та інформаційної роботи |
|
6.4 |
Завідувач сектору діловодства, контролю та інформаційної роботи |
1 |
|
Разом: |
4 |
7 |
Відділ обліку та фінансів |
|
7.1 |
Начальник відділу- головний бухгалтер |
1 |
7.2 |
Головний спеціаліст |
2 |
|
Разом: |
3 |
8 |
Відділ соціально-економічного розвитку |
|
8.1 |
Начальник відділу |
1 |
|
Разом: |
1 |
9. |
Центр надання адміністративних послуг |
|
9.1 |
Начальник, адміністратор |
1 |
9.2 |
Адміністратор, головний спеціаліст |
1 |
|
Разом: |
2 |
10 |
Служба у справах дітей |
|
10.1 |
Начальник служби у справах дітей |
1 |
|
Сектор з питань усиновлення, опіки та розвитку сімейних форм виховання служби у справах дітей |
|
10.2 |
Завідувач сектору |
1 |
|
Разом: |
2 |
11 |
Відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб |
|
11.1 |
Начальник відділу |
1 |
|
Разом: |
1 |
12. |
Відділ з питань оборонної , мобілізаційної роботи , надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення |
|
12.1 |
Начальник відділу |
1 |
|
Разом: |
1 |
13 |
Юридичний відділ |
|
13.1 |
Начальник відділу |
1 |
13.2 |
Головний спеціаліст |
1 |
|
Разом: |
2 |
14 |
Архівний відділ |
|
14.1 |
Начальник відділу |
1 |
|
Разом: |
1 |
15 |
Відділ земельних відносин, архітектури та містобудування |
|
15.1 |
Начальник відділу |
1 |
15.2 |
Головний спеціаліст |
1 |
15.3 |
Головний архітектор |
1 |
|
Разом: |
3 |
16 |
Відділ ведення Державного реєстру виборців |
|
16.1 |
Начальник відділу |
1 |
16.2 |
Головний спеціаліст |
1 |
|
Разом: |
2 |
17 |
Господарський відділ |
|
17.1 |
Завідувач відділом |
1 |
17.2 |
Робітник по обслуговуванню будівлі |
1 |
17.3 |
Двірник |
1 |
17.4 |
Прибиральниця службових приміщень |
3 |
17.5 |
Водій |
1 |
|
Разом: |
7 |
18 |
Управління освіти, культури та спорту |
|
18.1 |
Начальник самостійного управління |
1 |
18.2 |
Начальник відділу освіти |
1 |
18.3 |
Головний спеціаліст |
2 |
18.4 |
Спеціаліст 1 категорії |
1 |
18.5 |
Начальник відділу культури, молоді та спорту |
1 |
18.6 |
Головний спеціаліст |
1 |
|
Разом: |
7 |
19 |
Фінансове управління |
|
19.1 |
Начальник самостійного управління |
1 |
|
Відділ фінансування та виконання місцевого бюджету |
|
19.2 |
Заступник начальника управління, начальник відділу |
1 |
19.3 |
Головний спеціаліст |
1 |
|
Відділ планування та аналізу доходів місцевого бюджету |
|
19.4 |
Начальник відділу |
1 |
19.5 |
Головний спеціаліст |
1 |
|
Відділ обліку та звітності |
|
19.6 |
Начальник відділу |
1 |
|
Разом: |
6 |
20 |
Управління праці та соціального захисту населення |
|
20.1 |
Начальник самостійного управління |
1 |
|
Відділ соціальних допомог, субсидій та пільг |
|
20.2 |
Заступник начальника управління – начальник відділу |
1 |
20.3 |
Головний спеціаліст |
4 |
|
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
|
20.4 |
Начальник відділу |
1 |
20.5 |
Головний спеціаліст |
2 |
|
Відділ обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці |
|
20.6 |
Начальник відділу |
1 |
20.7 |
Головний державний соціальний інспектор, головний спеціаліст |
1 |
|
Відділ компенсацій та сімейної політики |
|
20.8 |
Начальник відділу |
1 |
20.9 |
Головний спеціаліст |
1 |
|
Разом: |
13 |
21 |
Державний реєстратор речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних та фізичних осіб підприємців |
1 |
|
Загальна кількість |
61 |