У К Р А Ї Н А
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
25 вересня 2020р. №133/В-2020
Про затвердження Плану розвитку Комунального
некомерційного підприємства “Теплодарська центральна
іська лікарня” Теплодарської міської ради
З метою підвищення ефективності роботи Комунального некомерційного підприємства “Теплодарська центральна міська лікарня” Теплодарської міської ради, відповідно до статей 75,78 Господарського кодексу України, керуючись ст.ст. 27, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Теплодарської міської ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити план розвитку Комунального некомерційного підприємства “Теплодарська центральна міська лікарня” Теплодарської міської ради, що належить до власності Теплодарської міської ради (додаток додається).
2.Відділу діловодства, контролю та організаційної роботи оприлюднити дане рішення на офіційному сайті Теплодарської міської ради.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Жовніра М.В.
Міський голова М.В.Жовнір
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Теплодарської міської ради
від «25» вересня 2020р.
№133/В-2020
План розвитку
комунального некомерційного підприємства «Теплодарської центральної міської лікарні» Теплодарської міської ради
- I. Описова частина
Аналітична довідка про ЗОЗ
Юридична адреса: 65490, м. Теплодар, Одеська обл., вул. Польова, б. 2
Комунальне некомерційне підприємство «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради є багатопрофільним лікарняним закладом охорони здоров’я – комунальним некомерційним підприємством, що забезпечує надання первинної та вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги населенню.
Підприємство створене за рішенням Теплодарської міської ради Одеської області від 25 січня 2018 року №375-VII. Засновником та власником Підприємства є Теплодарська міська рада. Уповноваженим органом управління є Виконавчий комітет Теплодарської міської ради.
Комунальне некомерційне підприємство «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради має чинну ліцензію на впровадження господарської діяльності з медичної практики за наказом МОЗ України за № 1536 від 23.08.2018 року та ліцензію на придбання/зберігання/використання/знищення наркотичних засобів з 02.04.2020 року.
Комунальне некомерційне підприємство «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради є єдиним медичним закладом у м. Теплодар, який обслуговує 10,5 тисяч жителів, з них більше двох тисяч — діти. 10% населення складають особи з групою ЧАЕС (з них 50% інвалідів), учасники бойових дій в Афганістані та Учасники бойових дій в АТО.
Інфраструктура лікарні
Основні дані по інфраструктурі лікарні:
– корисна площа будівлі що експлуатується становить – 1952 кв.м,
– приміщення є енергоефективним, оскільки 95% усіх вікон лікарні зроблені з металопластику;
– будівля з приміщеннями для прийому пацієнтів оснащена пандусом.
В структуру лікарні входять:
- відділення ЗПСМ;
- поліклінічне відділення на 100 відвідувань в зміну;
- терапевтичне відділення стаціонару на 25 ліжок, яке підтримується за рахунок місцевого бюджету;
- клініко-діагностична лабораторія;
- допоміжні кабінети;
- денний стаціонар на 3 ліжка;
- кабінет телемедицини.
Показники діяльності Комунального некомерційного підприємства «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради за період роботи 2018-2020 роки
Кількість населення, природній приріст
Рік |
Кількість населення |
Народжуваність на 1000 населення |
Смертність на 1000 населення |
Природній приріст |
2018р. |
10450 |
9,6 |
6,07 |
+3,6 |
2019р. |
10442 |
8,9 |
5,5 |
+3,4 |
1півріччя 2020р |
10381 |
4,2 |
2,7 |
+1,5 |
Природний приріст залишається позитивним.
Робота поліклінічного відділення
Рік |
Відвідувань всього |
У т.ч. дітей |
У т.ч. до стоматолога |
Відвідування лікарями вдома |
2018р. |
76611 |
20765 |
2940 |
1943 |
2019р. |
60825 |
20994 |
2340 |
1473 |
1 півріччя 2020р. |
26188 |
6989 |
1138 |
1197 |
Робота терапевтичного відділення стаціонару
Рік |
Кількість ліжок |
Кількість пролікованих хворих |
Робота ліжка |
Середня тривалість перебування хворого на ліжку |
Оборот ліжка |
Стаціонар на летальні-сть |
2018 р. |
25 |
791 |
2910 |
9,1 |
31,6 |
0 |
2019 р. |
25 |
751 |
292,7 |
9,7 |
30,0 |
0 |
1 півріччя 2020 р. |
25 |
237 |
87,2 |
9,1 |
9,5
|
0
|
Робота допоміжних служб
Рік |
Кількість лабораторних обстежень |
Кількість рентген обстежень |
Зроблено ЕКГ обстежень |
Кількість УЗД обстежень |
Надано фізіотерапевтичних процедур |
2018р |
183096 |
6802 |
11534 |
406 |
26016 |
2019р |
164500 |
5389 |
4267 |
421 |
17161 |
1 півріччя 2020 р. |
65650 |
3055 |
1886 |
198 |
6976 |
- II. Програма організаційно-управлінських змін
2.1. Підприємство створене за рішенням Теплодарської міської ради Одеської області від 25 січня 2018 року №375-VII. Засновником та власником Підприємства є Теплодарська міська рада. Уповноваженим органом управління є виконавчий комітет Теплодарської міської ради.
2.2. Для ефективного управління закладом затверджено структуру управління: очолює підприємство керівник (головний лікар), якому підпорядковуються заступник головного лікаря, головний бухгалтер, головна медична сестра, старша медична сестра, сестра-господиня.
2.3. Між адміністрацією та трудовим колективом проведено переговори та схвалено колективний договір на 2019-2024 роки. Колективний Договір зареєстрований управлінням соціального захисту населення Теплодарської міської ради, реєстраційний номер 33 від 11 листопада 2019 року. Згідно з постановою КМУ №768 від 21 серпня 2019 року колективний договір не суперечить вимогам чинного законодавства.
2.4.- 2.5. В зв’язку з переходом на нові умови фінансування закладу працівники лікарні зацікавлені в тому, щоб люди, які захворіли, швидше одужували, тобто:
• Зменшення середньої тривалості госпіталізації пацієнтів на 20 % • Зниження на 10 % кількості випадків, коли внаслідок хвороби у людини знизилася працездатність |
Колектив Комунального некомерційного підприємства «Теплодарської центральної міської лікарні» Теплодарської міської ради планує створити умови для лікування пацієнтів за визнаними світовими клінічними рекомендаціями. Вдосконалювати систему контролю якості медичних послуг.
Проводиться підготовка фахівців для підвищення кваліфікації медичних працівників.
Продовжено розвиток програми “Доступні ліки”, поступово розширюючи перелік безоплатних для пацієнта лікарських засобів. Як наслідок, ліки від найбільш поширених хвороб стануть доступнішими. Проводиться активна сан-просвітницька робота з залученням нових технологій.
Нова система надання медичних послуг дасть можливість пацієнтам швидше одужувати та залишатися соціально активними, що позитивно вплине на продуктивність праці та якість життя людей.
Розрахунок та обґрунтування потреби у кадрах у розрізі спеціальностей
Укомплектованість лікарськими посадами складає – 92,0%, високий рівень укомплектованості лікарні середнім медичним персоналом, що складає 87,0%, дозволяє проводити подальші заходи, щодо покращення роботи лікарні. За період роботи 2018-2020 рр. проведено оптимізацію мережі закладу та приведено у відповідність штатну чисельність працівників.
Станом на початок 2018 року пацієнтів обслуговували 98 працівників Комунального некомерційного підприємства «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради з яких кількість лікарських штатних посад становила 25 лікарів, середній медичний персонал 40,25 штатних одиниць. Після проведення оптимізації кількість штатних одиниць станом на 01.01.2020 року складає – 94,0 штатних одиниць в тому числі лікарів – 22,0 штатних одиниць, середній медичний персонал – 35,0 штатних одиниць.
III. Програма фінансово-економічної діяльності
3.1 Оцінка стану фінансування ЗОЗ за поточний та попередні роки
В період роботи 2018-2019 роки заклад фінансувався за рахунок медичної субвенції та місцевого бюджету ( на оплату комунальних послуг, програма «Здоров’я»). Загальна сума планових призначень 2018 року становила 10917,77 тис. грн., при цьому касові видатки склали – 10292,28 тис.грн.
На 2019 рік було передбачено фінансування:
Медична субвенція – 8561,0 тис грн. Витрати 8399,7 тис. грн.
НСЗУ первинної ланки – 4864,6 тис. грн. Витрати 3439,9 тис. грн.
Платні послуги – 282,6 тис. грн. Витрати 238,5 тис. грн.
Загальна сума надходжень склала: 13708,2 тис.грн. Витрати за 2019 рік склали 12078,1 тис.грн.
У 2020 році затверджені планові призначення відображені в фінансовому плані становлять 12690,9 тис.грн., в тому числі:
Медична субвенція – 2109,4 тис грн.
кошти заплановані за договорами медичних гарантій з НСЗУ первинної ланки– 4743,4 тис. грн.
кошти заплановані за договорами медичних гарантій з НСЗУ вторинної ланки– 2041,8 тис. грн.
Проаналізувавши касові видатки за 2019 рік та затверджені видатки на поточний 2020 рік, а саме:
- сума касових видатків по медичній субвенції та коштів НСЗУ за 2019 рік складає -11839,6 тис. грн.;
- сума планових видатків по медичній субвенції та коштів НСЗУ на 2020 рік складає – 8894,6 тис. грн.;
Висновок: стан фінансування на 2020 рік зменшений на 2945,0 тис. грн. в порівнянні з 2019 роком.
3.2 Аналіз реалізації програми медичних гарантій
Видатки заплановані відповідно до договорів
з НСЗУ на 2020 рік (9 місяців)
№ п/н |
Номер пакету |
Найменування послуги |
Глобальна ставка, грн. |
Запланована вартість медичних послуг, грн. |
1 |
№1 |
Первинна медична допомога |
4 743 436,00 |
4 743 436,00 |
2 |
№9 |
Амбулаторна вторинна медична допомога дорослим та дітям, включаючи медичну реабілітацію та стоматологічну допомогу |
1 899 067,12 |
1 899 067,12 |
3 |
№21 |
Діагностика лікування та супровід осіб із ВІЛ |
67 502,25 |
67 502,25 |
4
|
№22 |
Лікування осіб з психічними та поведінковими розладами в наслідок вживання опіоїдів із використанням препаратів замісної підтримувальної терапії |
75 231,16 |
75 231,16 |
№ п/н |
Номер пакету |
Найменування послуги |
Глобальна ставка, грн. |
Запланована вартість медичних послуг, грн. |
5 |
№29 |
Медична допомога яка надається мобільним медичним бригадам, що створені для реагування на ГРХ Covid-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 |
305 652,30 |
305 652,30 |
ВСЬОГО: |
|
7 090 888,83 |
7 090 888,83 |
На 2020 рік заплановано:
Медична субвенція – 2167,4 тис.грн. на 3 місяці
Місцевий бюджет:
– комунальні послуги — 490,0 тис.грн. на рік
– цільові програми — 1185,5 тис.грн. на рік
3.3 Розроблення моделі фінансування ЗОЗ та визначення пріоритетних напрямків діяльності, з урахуванням наявної мережі ЗОЗ в регіоні
Лікарня м. Теплодар розташована на відстані 35 км. від обласного центру м. Одеси. Близькість обласного центру можна розглядати, як можливість, яка дозволяє залучати в процес лікування високоспеціалізованих спеціалістів.
Модель фінансування закладу зорієнтована на утримання ефективної структури, та на результати діяльності і у цілому забезпечення захисту здоров’я громадян, пов’язаних з захворюваннями.
Розроблена модель фінансування, на основі дотримання принципу універсального охоплення населення медичною допомогою та врахування інших напрямів діяльності: громадська охорона здоров’я, реабілітація та медико-соціальна допомога, медична освіта та підвищення кваліфікації медперсоналу; адміністрування, централізовані закупівлі та інші програми і заходи у сфері охорони здоров’я.
Структура закладу, характеризується розвитком елементів, які забезпечують втручання і розвиненість складових, що спрямовані на профілактику та зміцнення здоров’я громадян.
Система кадрового забезпечення, задовольняє потреби, щодо адекватного відновлення та підвищення кадрового потенціалу у його кількісному і якісному аспектах.
Інформаційно-аналітичне забезпечення, спирається на медико-статистичний облік і звітність, проте робить можливим комплексний моніторинг і оцінку ресурсів закладу з метою ефективного оперативного управління та стратегічного планування.
Механізм координації і взаємодії в інтересах здоров’я населення, зумовлений інституційною та функціональною системою громадської охорони здоров’я.
3.4 Оцінка обсягів коштів, що можуть бути спрямовані на фінансування ЗОЗ, за рахунок місцевих бюджетів.
За рахунок коштів місцевого бюджету в лікарні проводяться капітальні ремонти внутрішньої систем теплопостачання, заміна вікон та дверей, створено необхідні умови для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до приміщень відповідно до державних будівельних норм, правил і стандартів. Виділенні кошти з місцевого бюджету дають можливість розвивати надання медичної допомоги населенню. В подальшому за рахунок субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій планується розвиток структури медичних послуг для жителів району (заплановано закупівлю загальноприйнятої ультразвукової системи візуалізації.). Для вирішення наявних проблем з фінансуванням Комунального некомерційного підприємства «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради, були проведені оптимізаційні роботи, такі як: оптимізація немедичного персоналу з метою вивільнення коштів, скорочення харчового блоку стаціонарного відділення.
3.5 Оцінка обсягів коштів, що можуть буди спрямовані на фінансування ЗОЗ за рахунок недержавних інвестицій, спонсорських внесків, благодійних пожертв та грантів
Комунальне некомерційне підприємство «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради – лікарня, яка має достатній для своєї діяльності та забезпечення надання необхідних медичних послуг рівень оснащення ресурсами (людськими та технічними), та достатню кількість жителів району та міста Теплодар, щоб створювати попит на медичні послуги. Ці показники є передумовою для створення успішної та високопрофесійної лікарні, що дасть можливість залучати спонсорські внески та створення інвестиційних проектів.
3.6 Розрахунок та обґрунтування оптимальної кількості ліжко-місць
Комунальне некомерційне підприємство «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради обслуговує близько 10.4 тис мешканців м. Теплодар, а також приймає до себе пацієнтів з найближчих селищ Мирного, Широка Балка, Майори, Градениці, Маяки та міста Біляївка.
За період роботи 2018-2020 рр. проведено оптимізацію мережі закладу при цьому скорочено та приведено у відповідність штатну чисельність працівників.
Після проведення оптимізації кількість штатних одиниць станом на 01.01.2020 року складає – 84, в тому числі лікарів-20 шт. одиниць, середній медичний персонал – 30 шт. одиниць.
Згідно наказу МОЗ України №51 від 01.02.2016 р. на кількість населення м. Теплодар необхідно 60 ліжок. В теперішній час у стаціонарному відділені 25 ліжко-місць, які утримаються за рахунок місцевого бюджету. Переважна частина отриманих коштів з місцевого бюджету витрачається на оплату заробітної плати (70%) медичного персоналу та оплату комунальних послуг (30%) виділених на утримання відділення.
Позитивним є факт відносно високого рівня зайнятості ліжка (292 днів на рік), що свідчить про ефективне використання ліжкового фонду.
3.7 Розроблення та обгрунтування необхідності капітальних інвестицій у ЗОЗ.
Комунальне некомерційне підприємство «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради необхідні інвестиції для закупівлі ШВЛ, мамографа, обладнання та медичні засоби для надання паліативної допомоги.
3.8 Розроблення моделі впровадження платних послуг. Затвердження переліку платних послуг відповідно до вимог чинного законодавства.
Розроблена модель впровадження платних послуг, які згідно чинного законодавства були розроблені, висвітлені та затверджені на сайті Теплодарської міської ради. Перелік платних послуг (Додаток 1).
Персоналом лікарні надаються платні медичні послуги на підставі Постанови № 1138 від 17 вересня 1996 р. що дає можливість додатково заробляти кошти та витрачати їх на видатки, які не покриваються коштами за пакетом медичних гарантій, на модернізацію та придбання медичного обладнання, виплату заробітної плати.
3.9 Оцінка рівня енергоспоживання будівель ЗОЗ та планування заходів
щодо підвищення їх енергетичної ефективності.
З 2017 по 2020 роки було впроваджено ряд заходів з впровадження енергозберігаючих технологій: заміна вікон та дверей, ремонт покрівлі, системи теплопостачання та встановлено економний котел.
В зв’язку з проведенним капітальним ремонтом значно зекономлено тепло споживання -20% та підвищило тепловіддачу.
3.10 Впровадження аутсорсингу на певні види послуг.
В комунальному некомерційному підприємстві «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради впроваджено аутсорсинг на послуги бактеріологічної та імунологічної лабораторій, утилізацію відходів, охорону приміщення, телекомунікаційних послуг.
Розглядається аутсорсинг на прибирання приміщень, послуги лабораторного центру.
3.11 Забезпечення доступу до публічної інформації та дотримання принципів
прозорості при публічному висвітлюванні на офіційному веб-сайті ЗОЗ.
Доступ до публічної інформації забезпечено шляхом публікації інформації на офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради (власника підприємства), а також на сайті “Prozzoro”, “E-data”.
- IV. Програма управління якістю надання медичної допомоги;
4.1 Впровадження критеріїв та індикаторів якості надання медичної допомоги.
Якість медичної допомоги – надання медичної допомоги та проведення інших заходів щодо організації надання лікарнею медичної допомоги відповідно до стандартів у сфері охорони здоров’я. Оцінка якості медичної допомоги – визначення відповідності наданої медичної допомоги відповідає встановленим стандартам у сфері охорони здоров’я.
Контроль якості надання медичної допомоги здійснюється шляхом застосування методів зовнішнього та внутрішнього контролю якості медичної допомоги, самооцінки медичних працівників, експертної оцінки, клінічного аудиту, моніторингу системи індикаторів якості, атестації/сертифікації відповідно до вимог чинного законодавства України. Внутрішній контроль якості надання медичної допомоги здійснюється керівництвом КНП «ТЦМЛ” ТМР» в межах повноважень, визначених законодавством, зокрема шляхом контролю за кваліфікацією лікарів, молодших спеціалістів з медичною освітою та професіоналів з вищою немедичною освітою, які працюють у закладі; самооцінки медичних працівників; моніторингу реалізації управлінських рішень; моніторингу дотримання структурними підрозділами лікарні стандартів у сфері охорони здоров’я, клінічних протоколів; моніторингу системи індикаторів якості медичної допомоги; вивчення думки пацієнтів щодо наданої медичної допомоги.
Зовнішній контроль якості надання медичної допомоги здійснюється органами державної виконавчої влади в межах повноважень, визначених законодавством, зокрема шляхом контролю за дотриманням ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, проведення атестації лікарів, молодших спеціалістів з медичною освітою, професіоналів з вищою немедичною освітою, які працюють у лікарні, проведення клініко-експертної оцінки якості та обсягів медичної допомоги.
4.2 Розроблення стандартів сервісного обслуговування пацієнтів при наданні медичної допомоги.
Сервіс — це унікальний досвід обслуговування, що має показати клієнту турботу про нього та його важливість. Основне завдання сервісу — збудувати довірчі та довгострокові відносини з пацієнтом. Тож для того, щоб медперсонал якісно обслуговував пацієнтів, потрібно для кожної категорії таких фахівців розробити стандарт обслуговування клієнтів. Такі стандарти насамперед складаються для медпрацівників, які постійно контактують з пацієнтами: адміністратори, лікарі. медсестри. Для кожної категорії фахівців прописується свій стандарт вимог до якісного обслуговування пацієнтів.
Для працівників нашої лікарні розроблені такі стандарти:
— стандарти сервісу обслуговування пацієнтів середнього, преміум;
— повний пакет стандартів роботи для лікарів;
— стандарти взаємодії та комунікацій медичного персоналу;
— створення сучасної команди кваліфікованих фахівців;
— аутсорсинг функції навчання;
— вирішення конкретних ситуативних завдань;
— атестація медперсоналу;
адже кожен спеціаліст, незалежно від сфери зайнятості, повинен якісно виконувати свою роботу й гарантувати результат.
4.3 Впровадження заходів інфекційного контролю
Значні досягнення сучасної медицини в галузі діагностики та лікування хвороб людини, в тому числі тих, що раніше вважалися невиліковними, зумовили підвищення рівня виживання хворих, але водночас створили певні проблеми, пов’язані з внутрішньолікарняними, інфекціями (ВЛІ), які в сучасний період набувають все більшого медичного та соціально-економічного значення. Вони характеризуються тяжким клінічним перебігом, здатністю до ускладнення основного захворювання та високою летальністю. Тому в комунальному некомерційному підприємстві «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради розроблені заходи з інфекційного контролю.
Метою інфекційного контролю є зниження захворюваності, летальності та економічних збитків від госпітальних інфекцій. Окрім цього, в стаціонарі названа система повинна забезпечити покращення якості медичної допомоги та забезпечити захист здоров’я персоналу. Заходи з інфекційного контролю включають:
- організаційну структуру управління системою ІК;
- епідеміологічний нагляд;
- мікробіологічний моніторинг;
- комплекс профілактичних та протиепідемічних заходів;
- заходи, спрямовані на охорону здоров’я медичного персоналу;
- систему навчання медичного персоналу
- Інші програми діяльності ЗОЗ
Комунальне некомерційне підприємство «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради планує заходи з розвитку паліативної допомоги дорослим і дітям, які знаходяться вдома.
Апаратура в наявності: кисневий концетратор, асператор, пульсоксиметр, електрокардіограф, інгалятор, інфузійний насос. Планується підготовка медичного персоналу з надання паліативної допомоги та придбання необхідного обладнання.
Додаток №1
|
|
Т А Р И Ф И |
|
|
||||||
на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради |
||||||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
№ п/п |
Код послуги |
Назва послуги |
Одиниці виміру |
Тариф з ПДВ (грн.) |
|||||
|
1 |
001 |
Y – ГЛУТАМІЛТРАНСФЕРАЗА ver.2 стандартизована відповідно з |
|
51,20 |
|||||
|
2 |
002 |
А – АМІЛАЗА EPS ver.2 AMYL2 – a – Amylase EPS ver.2 |
|
55,80 |
|||||
|
3 |
003 |
АЛАНІНАМІНОТРАНСФЕРАЗА (АлАТ) по IFCC з активацією або без активації пірідоксальфосфатом |
|
49,60 |
|||||
|
4 |
004 |
АНАЛІЗ КАЛУ НА НОСІЇ КИШКОВИХ ІНФЕКЦІЙ |
|
92,30 |
|||||
|
5 |
005 |
АНАЛІЗ КРОВІ на РМП |
|
54,00 |
|||||
|
6 |
006 |
АНАЛІЗ КРОВІ на ВІЛ |
|
50,50 |
|||||
|
7 |
007 |
АНАЛІЗ КРОВІ на ГЕПАТИТ (С, В) |
|
69,10 |
|||||
|
8 |
008 |
АНАЛІЗ КРОВІ на РЕВМОПРОБИ (АСЛ) |
|
65,00 |
|||||
|
9 |
009 |
АНАЛІЗ КРОВІ на РЕВМОПРОБИ (РФ) |
|
65,00 |
|||||
|
10 |
010 |
АНАЛІЗ КРОВІ на РЕВМОПРОБИ (СРБ , РФ, АСЛ) |
|
82,00 |
|||||
|
11 |
011 |
АНАЛІЗ КРОВІ на РЕВМОПРОБИ (СРБ) |
|
65,30 |
|||||
|
12 |
012 |
АНАЛІЗ КРОВІ (ТРИВАЛІСТЬ КРОВОТЕЧІ діти |
|
43,30 |
|||||
|
13 |
013 |
АНАЛІЗ КРОВІ (ТРИВАЛІСТЬ КРОВОТЕЧІ) дорослі |
|
37,80 |
|||||
|
14 |
014 |
АНАЛІЗ КРОВІ (ЧАС ЗГОРТАННЯ КРОВІ діти |
|
42,20 |
|||||
|
15 |
015 |
АНАЛІЗ КРОВІ (ЧАС ЗГОРТАННЯ КРОВІ дорослі) |
|
36,80 |
|||||
|
16 |
016 |
АНАЛІЗ КРОВІ НА RW |
|
58,50 |
|||||
|
17 |
017 |
АНАЛІЗ КРОВІ НА визначення групи крові + резусфактор |
|
55,70 |
|||||
|
18 |
018 |
АНАЛІЗ КРОВІ НА ГЛЮКОЗУ (діти) |
|
27,20 |
|||||
|
19 |
019 |
АНАЛІЗ КРОВІ НА ГЛЮКОЗУ (дорослі) |
|
22,30 |
|||||
|
20 |
020 |
АНАЛІЗ КРОВІ НА ГЛЮКОЗУ З НАВАНТАЖЕННЯМ (діти) |
|
34,40 |
|||||
|
21 |
021 |
АНАЛІЗ КРОВІ НА ГЛЮКОЗУ З НАВАНТАЖЕННЯМ (дорослі) |
|
29,30 |
|||||
|
22 |
022 |
АНАЛІЗ НА ДЕМОДЕКС |
|
69,30 |
|||||
|
23 |
023 |
АНАЛІЗ НА СТАФІЛОКОК |
|
109,10 |
|||||
|
24 |
024 |
АНАЛІЗ СЕЧІ НА ЖОВЧНІ ПІГМЕНТИ |
|
25,40 |
|||||
|
25 |
025 |
АНАЛІЗ СЕЧІ НА КЕТОНОВІ ТІЛА |
|
22,70 |
|||||
|
26 |
026 |
АНАЛІЗ СЕЧІ НА ДОБОВУ ПРОТЕІНУРІЮ |
|
51,40 |
|||||
|
27 |
027 |
АНАЛІЗ СЕЧІ НА АМБЮРЖЕ |
|
41,90 |
|||||
|
28 |
028 |
АНАЛІЗ СЕЧІ НА ДОБОВУ ГЛЮКОЗУРІЮ |
|
57,60 |
|||||
|
29 |
029 |
АНАЛІЗ СЕЧІ ПО ЗИМНИЦЬКОМУ |
|
29,60 |
|||||
|
30 |
030 |
АНАЛІЗ СЕЧІ ПО НЕЧИПОРЕНКО |
|
41,80 |
|||||
|
31 |
031 |
АСПАРТАТАМІНОТРАНСФЕРАЗА (АСАТ) з активацією або без активації пірідоксальфосфатом |
|
49,60 |
|||||
|
32 |
032 |
БІЛІРУБІН ЗАГАЛЬНИЙ Ген.3 BILT3 – Bilirubin Total Gen.3)) |
|
50,60 |
|||||
|
33 |
033 |
БІЛІРУБІН ПРЯМИЙ Ген.2 BILD2 – Bilirubin Direct Gen.2 |
|
51,10 |
|||||
|
34 |
034 |
Видалення папілом методом електрокоагуляції |
|
97,80 |
|||||
|
35 |
035 |
Видача дублікату витягу з історії хвороби стаціонарного або амбулаторного хворого ф. 027-0 |
|
21,10 |
|||||
|
36 |
036 |
Видача дублікату медичної довідки |
|
22,20 |
|||||
|
37 |
037 |
Видача дублікату наркологічного сертифікату на обов’язковий періодичний профілактичний медичний огляд |
|
13,90 |
|||||
|
38 |
038 |
Видача дублікату проведення медогляду осіб для видачі посвідчення водія транспортного засобу |
|
16,45 |
|||||
|
39 |
039 |
Видача дублікату психіатричного сертифікату на обов’язковий періодичний профілактичний медичний огляд |
|
13,30 |
|||||
|
40 |
040 |
Видачу дублікату проведення медогляду осіб для отримання дозволу на право носіння зброї |
|
14,00 |
|||||
|
41 |
041 |
ВИЗНАЧЕННЯ С – РЕАКТИВНОГО БІЛКУ MULTICARE (З КАПІЛЯРНОЇ КРОВІ) |
|
148,00 |
|||||
|
42 |
042 |
ВИЗНАЧЕННЯ ГЛІКОВАНОГО ГЕМОГЛОБІНУ MULTICARE (З КАПІЛЯРНОЇ КРОВІ) |
|
195,50 |
|||||
|
43 |
043 |
ВИЗНАЧЕННЯ ЛІПІДНОГО ПРОФІЛЮ MULTICARE (З КАПІЛЯРНОЇ КРОВІ) |
|
159,90 |
|||||
|
44 |
044 |
Виявлення на малярійний плазмодій дорослі |
|
102,70 |
|||||
|
45 |
045 |
ГІНЕКОЛОГІЧНИЙ МАЗОК НА ГОНОРЕЮ (цитоморфологічне дослідження) |
|
89,50 |
|||||
|
46 |
046 |
ГЛЮКОЗА НК GLUC2 – Glucose HK |
|
49,10 |
|||||
|
47 |
047 |
ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ: ХОЛТЕР (ЕКГ) |
|
195,40 |
|||||
|
48 |
048 |
Дослідження калу Копрограма |
|
67,50 |
|||||
|
49 |
049 |
Дослідження калу НА СКРИТУ КРОВ (ГЕМОГЛОБІН І ТРАНСФЕРИН) |
|
20,10 |
|||||
|
50 |
050 |
Дослідження на гельмінтози зішкріб на ентеробіоз |
|
21,40 |
|||||
|
51 |
051 |
Дослідження на гельмінтози копрологічним методоми (кал на я/глист) |
|
73,70 |
|||||
|
52 |
052 |
ЗАГАЛЬНИЙ БІЛОК Ген.2 монохроматичний |
|
49,40 |
|||||
|
53 |
053 |
ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ КРОВІ (діти) |
|
57,10 |
|||||
|
54 |
054 |
ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ КРОВІ (дорослі) |
|
51,70 |
|||||
|
55 |
055 |
ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ СЕЧІ |
|
39,40 |
|||||
|
56 |
056 |
КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ: ЛІКАР – ОТОЛАРИНГОЛОГ |
|
18,40 |
|||||
|
57 |
057 |
КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ: ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ |
|
20,30 |
|||||
|
58 |
058 |
КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ: ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ (БЕЗ ЗАКЛЮЧЕННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ТА РЕЄСТРАЦІЇ) |
|
65,70 |
|||||
|
59 |
059 |
КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ: ЛІКАР – СТОМАТОЛОГ |
|
33,50 |
|||||
|
60 |
060 |
КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ: ЛІКАРЯ-ГІНЕКОЛОГА |
|
21,00 |
|||||
|
61 |
061 |
КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ: ЛІКАРЯ-ДЕРМАТОЛОГА |
|
19,80 |
|||||
|
62 |
062 |
КРЕАТИНІН по Jaffe Ген.2 (компенсюючий) CREJ2 – Creatinine Jaffe Gen.2 (compensated) |
|
48,40 |
|||||
|
63 |
063 |
ЛУЖНА ФОСФОТАЗА по IFCC Ген.2 ALP2S – Alkaline phosphatase acc. to IFCC Gen.2 |
|
53,20 |
|||||
|
64 |
064 |
Обов’язковий періодичний профілактичний медичний наркологічний огляд з видачою сертифікату |
|
144,90 |
|||||
|
65 |
065 |
Обов’язковий періодичний профілактичний медичний психіатричний огляд з видачою сертифікату |
|
36,30 |
|||||
|
66 |
066 |
Перебування у стаціонарному відділені (для немісцевих жителів) |
1 ліжко/день |
105,30 |
|||||
|
67 |
067 |
Проведення медогляду осіб для видачі посвідчення водія транспортного засобу |
|
281,20 |
|||||
|
68 |
068 |
Проведення медогляду осіб для отримання дозволу на право носіння зброї |
|
131,50 |
|||||
|
69 |
069 |
Проведення попереднього профілактичного та періодичного медичного огляду з підготовкою висновку про стан здоров’я |
|
|
|||||
|
|
0691 |
(жінки) |
|
284,00 |
|||||
|
|
0692 |
(чоловіки) |
|
239,50 |
|||||
|
70 |
070 |
Проведення попереднього профілактичного та періодичного медичного огляду з підготовкою висновку про стан здоров’я (без флюорографії) |
|
|
|||||
|
|
0701 |
(жінки) |
|
276,00 |
|||||
|
|
0702 |
(чоловіки) |
|
231,50 |
|||||
|
71 |
071 |
Профілактичні цитологічні дослідження гінекологічних мазків 1,2 ст. скринінгу |
|
57,50 |
|||||
|
72 |
072 |
СЕЧОВА КИСЛОТА ver.2 UA2 – Uric Acid ver.2 |
|
52,80 |
|||||
|
73 |
073 |
СЕЧОВИНА/BUN UREAL – Urea/BUN |
|
48,50 |
|||||
|
74 |
074 |
ТРИГЛІЦЕРИДИ TRIGL – Triglycerides |
|
51,80 |
|||||
|
75 |
075 |
ФЛЮОРОГРАФІЯ ЛЕГЕНІВ |
|
24,50 |
|||||
|
76 |
076 |
ХОЛЕСТЕРИН ЗАГАЛЬНИЙ Ген.2 CHOL2 – Cholesterol Gen.2 |
|
50,70 |
|||||
|
77 |
077 |
ПЕЧІНКОВІ ПРОБИ (003+031+032+033) |
4 послуги |
200,90 |
|||||
|
78 |
078 |
БІЛІРУБІН З ФРАКЦІЄЮ (032+033) |
2 послуги |
101,70 |
|||||
|
79 |
079 |
Визначення кількості ретикулоцитів |
|
30,60 |
|||||
|
80 |
080 |
Визначення кількості ретикулоцитів (ді) |
|
36,00 |
|||||
|
81 |
081 |
Визначення кількості тромбоцитів |
|
36,10 |
|||||
|
82 |
082 |
Визначення кількості тромбоцитів (діти) |
|
41,60 |
|||||
|
83 |
083 |
Мазок на флору (з набором) |
|
60,00 |
|||||
|
84 |
084 |
Мазок на флору (без набора) |
|
31,60 |
|||||
|
85 |
085 |
Консультація вузького спеціаліста |
|
49,40 |
|||||
|
86 |
086 |
Рентген (поперековий відділ, грудний відділ, тазостегновий суглоб, легені, куприк |
|
77,00 |
|||||
|
87 |
087 |
Рентген (коліно, ліктьовий суглоб, череп, кисть, плечовий суглоб, променезап’ястковий суглоб, гомілковостопний суглоб, стопа, шийний відділ, ніс) |
|
70,00 |
|||||
|
88 |
088 |
Рентген (пазухи носа, пальці ноги та руки, зуб, надп’яткова кістка) |
|
60,30 |
|||||