ЗВІТ про роботу відділу соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області за 2019 рік

ЗВІТ

про роботу відділу  соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області  за 2019 рік

 

      У відділі соціально-економічного розвитку працює 2 чоловіки: начальник відділу та головний спеціаліст. Протягом 2019 року працівниками відділу  розроблено  та винесено на розгляд Теплодарської міської ради проекти:

–  Про затвердження Програми розвитку малого та середнього підприємництва у м. Теплодар на 2020-2022 роки.

– Про встановлення ставок єдиного податку на території м.Теплодар на 2020 рік.

Про  встановлення    ставок і пільг зі сплати податку на нерухоме майно,  відмінне від  земельної ділянки на території Теплодарської міської ради на 2020 рік.

Про  встановлення ставок транспортного податку на території  міста Теплодар на 2020 рік.

Про  встановлення туристичного збору на території  міста Теплодар на 2020 рік.

– на виконання Указу Президента України від 06.12.2018 року № 412/2018 «Про додаткові заходи щодо забезпечення реформ із децентралізації влади»,  витягу з протоколу №1 засідання Ради регіонального розвитку від 29.11.2018 проведено процедуру підготовки, громадських обговорень  та винесено на затвердження  сесії   Перспективний  план розвитку міста Теплодар на 2019-2021 роки.

      Проведено відповідну роботу  щодо розробки проектів рішень Теплодарської міської ради  «Про приєднання до Європейської ініціативи  «Угода Мерів щодо Клімату та Енергії» та  Про затвердження Міської цільової програми «Громадський бюджет (бюджет участі) міста Теплодар» на 2020-2022 роки, які були винесені на розгляд сесії Теплодарської міської ради в січні 2020 року.

        Спеціалісти відділу приймали участь в розробці  інших місцевих програм, займалися розробкою інших  нормативних актів місцевого значення, які відносяться до компетенції відділу.

    Протягом  2019  року,  спеціалістами відслідковувалося чинне законодавство та у разі необхідності   готувалися для   винесення на розгляд сесії Теплодарської міської ради та її виконавчого комітету  рішення про  внесення змін до відповідних  рішень  виконавчого комітету та Теплодарської міської ради.

  В роботі відділ співпрацює з усіма структурними підрозділами міськвиконкому, бюджетними установами,  комунальними підприємствами та підприємствами ЖКГ, а також, з Департаментом  економічної політики і стратегічного планування, департаментом ЖКГ, департаментом фінансів ОДА, Одеським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України,  Державною регуляторною службою України, Держпродспоживслужбою та у разі необхідності з іншими органами державної та виконавчої влади.

      У виконкомі відсутній структурний підрозділ з питань захисту прав споживачів.

     Для  зручності для  жителів міста, спеціалістами відділу надаються консультації з питань захисту прав споживачів ( в межах компетенції відділу) та у разі необхідності, надаються контакти спеціалістів Держпродпоживслужби. На офіційному сайті Теплодарської міської ради започатковано підрозділ «Захист прав споживачів» в якому розміщується відповідна інформація  для відома населення.

    Протягом 2019 року було одне усне звернення, яке було оперативно розглянуто та вирішено спеціалістами відділу та не потребувало втручання спеціалістів Головного управління Держпродспоживслужби.

    Відділом, через ЦНАП, надається адміністративна послуга з надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Всього за 2019  рік  надійшло 2  звернення щодо  розміщення реклами, з них:  видано  2 дозволи на розміщення реклами на стаціонарних засобах комунальної власності.   

     Протягом звітного року постійно проводилася  робота щодо аналізу  дислокації підприємств торгівлі, послуг та ресторанного господарства.

       Спеціалістами відділу постійно надається роз’яснювально – консультаційна та методична допомога суб’єктам господарювання. З метою недопущення порушень у зв’язку із змінами в законодавстві  копії законодавчих актів,  розпорядження облдержадміністрації та ін. публікуються в місцевій газеті, оприлюднюються на сайті  та (у разі необхідності) роздаються під підпис безпосередньо суб’єктам господарювання. У разі надходжень, розглядаються звернення суб’єктів господарювання щодо погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери побуту та при необхідності дані питання виносяться на розгляд  виконкому.

     Начальник відділу соціально-економічного розвитку є секретарем тендерного комітету, до повноважень якого  входить планування закупівель, підготовка відповідної документації та проведення закупівель,  організація роботи тендерного комітету. За 2019 рік проведено  процедуру закупівлі   послуги теплопостачання для опалення приміщення виконавчого комітету Теплодарської міської ради, своєчасно розміщувалася відповідна інформація, яка передбачена законодавством,  на електронному порталі Держзакупівель, постійно надавалася допомога  бюджетним установам з питання організації та проведення закупівель та інших тендерних питань ( у разі потреби).

    Спеціалістами відділу постійно проводиться робота щодо дотримання ЗУ «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» та виконання Наказу Мінрегіонбуду №390 від 30.07.2012 року «Про затвердження порядку доведення до споживачів інформації про житлово-комунальні послуги та структуру тарифів..», тобто, всі акти органу місцевого самоврядування, які є регуляторними або стосуються тарифів на ЖКП, проходять відповідну процедуру прийняття та доведення до відома населення, а в подальшому відстежуються згідно вимог ЗУ.

З метою дотримання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»  діє розпорядження міського голови від 02.04.2012р.№ 92-Р «Про призначення осіб, відповідальних за впровадження державної регуляторної політики». Протягом звітного періоду розробка проектів регуляторних актів здійснювалалась згідно планом роботи Теплодарської міської ради та виконавчого комітету Теплодарської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік з доповненнями та змінами, затвердженого розпорядженням міського голови від 12.12.2018р. №357-Р. Затверджений план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів відповідно до ст.13 Закону оприлюднювався на офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради у підрозділі «Регуляторна політика».

У 2019 році розробниками регуляторних актів було заплановано розробити 6 проектів регуляторних актів, за 2019 рік розроблено та прийнято 4 регуляторних актів:

-рішення Теплодарської міської ради від 31.01.2019р. №536-VII «Про затвердження порядку передачі в оренду майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Теплодар;

-рішення Теплодарської міської ради від 27.06.2019р. №590-УІІ «Про встановлення ставок єдиного податку на території м.Теплодар на 2020 рік»;

-рішення Теплодарської міської ради від 27.06.2019р. №592/1-УІІ «Про встановлення ставок земельного податку, розміру орендної плати та пільг зі сплати за землю на території м.Теплодар Одеської області у 2020 році»;

-рішення Теплодарської міської ради «Про встановлення ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Теплодарської міської ради на 2020 рік».

      Під час розробки проектів регуляторних актів, з метою одержання зауважень та пропозицій, розробником проекту готується аналіз регуляторного впливу з дотриманням вимог ст.8 Закону та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта. Який разом з проектом регуляторного акту та експертним висновком направляється на погодження, отримання пропозицій та зауважень до Регуляторної служби України.

    Відповідно плану-графіку з проведення заходів з відстеження регуляторних актів на 2019 рік, затвердженого розпорядженням міського голови від 12.12.2018р. №358-Р. з внесеними доповненнями проводилися базові, повторні та періодичні відстеження. Протягом 2019 року було проведено 13 відстежень результативності регуляторних актів. Вся інформація про відстеження результативності регуляторних актів висвітлюється на сайті Теплодарської міської ради (trada.gov.ua.) в підрозділі регуляторна політика. Відповідно затверджених плана-графіку з проведення заходів з відстеження результативності регуляторних актів та внесених до нього змін та доповнень протягом 2019 року планувалося провести 15 відстежень результативності регуляторних актів, але 2 відстеження не було проведено.

    Вся регуляторна діяльність Теплодарської міської ради та її виконавчого комітету висвітлена на офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради в підрозділі «Регуляторна політика» там же  розміщено реєстр діючих регуляторних актів. В реєстрі вказано терміни здійснених заходів з відстеження результативності регуляторних актів та заплановані терміни наступних відстежень. Станом на 01.01.2020р. до реєстру увійшло 30 регуляторних актів.

На головного спеціаліста відділу з жовтня 2015 року покладено також обов’язки секретаря адмінкомісії: розгляд скарг, заяв та інших звернень,  підготовка та проведення засідання адмінкомісії. Адміністративною комісією виконавчого комітету Теплодарської міської ради протягом 2019 року розглянуто  33 звернень на які  надано  101 відповідей.

     Розгляд справ про адміністративне правопорушення у виконавчому комітеті Теплодарської міської ради проводиться на засіданнях адміністративної комісії, яка діє на підставі Положення про адміністративну комісію, затвердженого рішенням Теплодарської міської ради від 01.03.2012р. №205-VI та у складі, затвердженого рішенням виконавчого комітету Теплодарської міської ради від 24.11.2015р. №241/В-2015 з внесеними до нього доповненнями від 27.09.2016р. № 168/В-2016 та 12.07.2018р. № 125/В-2018 та змінами від 23.04.2018р. №72/В-2018.

Протягом 2019р. було проведено 13 засідань адміністративних комісій на яких розглянуто 10 адміністративних справ та призначено стягнення у вигляді штрафу на суму 6987,00 грн. Сплачено штрафу на суму 3911,00 грн. Три адміністративні справи направлено до Виконавчої служби для примусового  стягнення.

       Протягом 2019 року надавалися приписи та попередження суб»єктам господарювання незалежно від форм власності щодо дотримання чистоти, порядку та благоустрою на закріплених територіях. Періодично проводяться рейди по місту з метою виявлення осіб, які порушують правила торгівлі, правила благоустрою.

   На підставі звернень громадян, суб»єктів господарювання та за дорученням керівництва проводяться акти обстеження житлових будинків та прибудинкових територій. Протягом 2019 року було проведено 9 обстежень.

   З травня 2016 року  на начальника відділу було покладено обов’язки щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. За  2019 рок зареєстровано новостворених 70 фізичних осіб-підприємців (121 в 2017 році,71  в 2018 р.і) та 2 юридичних осіб (2017 р.- 8 осіб, 2018 – 12 юр.осіб). Проведено державну  реєстрацію припинення 63 ФОП  (2017 р.-161, 2018 р.- 82)  та 2  юридичних осіб (2017 р. -2 особи, 2018 р. 8 осіб), проведено інші реєстраційних дій по ФОП та юридичним особам.  Постійно надаються консультації з різноманітних питань стосовно державної реєстрації  бізнесу.

    Працівники відділу постійно приймають активну участь у організації, підготовці та проведені всіх  загальноміських заходів.

 

 

Керуюча справами

виконавчого комітету                                                                                          О.П.Зорило