ПОЛОЖЕННЯ про фінансове управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради

                                                                         Додаток

                                                                                                          до  рішення

Теплодарської міської ради

                                                                                                          від “30” серпня 2007 року

№307-V                    

 

ПОЛОЖЕННЯ

про фінансове управління виконавчого комітету Теплодарської  міської ради

 

  1. Загальні положення

 

  • Фінансове управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області ( далі – Управління ) утворено Теплодарською міською радою, є виконавчим органом міської ради, підзвітним і підконтрольним їй, підпорядкованим міській раді та її виконавчому комітету і міському голові, а з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади  – також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.
  • До складу Управління входять:

–     відділ фінансування та виконання  місцевого бюджету ;

  • відділ планування та аналізу доходів місцевого бюджету ;
  • відділ обліку та звітності.
    • Управління у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, законодавчими і нормативними актами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, Державного казначейства України, рішеннями Одеської обласної ради, розпорядженнями Одеської обласної державної адміністрації, рішеннями Теплодарської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, наказами Головного фінансового управління Одеської обласної державної адміністрації, а також цим Положенням.
  1. Основними завданнями Управління є:
    • Забезпечення реалізації на території міської ради державної політики в галузі бюджету та фінансів.
    • Здійснення в межах своєї компетенції контролю за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу, забезпечення ефективного використання бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених міською радою.
    • Здійснення відповідно до чинного законодавства контролю за дотриманням забов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях міста незалежно від форм власності.
    • Здійснення в межах своєї компетенції контролю за дотриманням підприємствами комунальної власності, установами, організаціями, що фінансуються з міського бюджету, законодавства в галузі бюджету, фінансів і цін.
  2. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
    • Розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів.
    • Визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів.
    • Проводить на будь-якому етапі складання і розгляду проекту міського бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності мети, пріоритетності, а також дієвості й ефективності використання бюджетних коштів.

 

  • Приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту міського бюджету перед поданням його на розгляд виконавчому комітету Теплодарської міської ради .
  • Організовує роботу, пов’язану зі складанням проекту міського бюджету, встановлює порядок і строки подання бюджетними установами та організаціями матеріалів для підготовки проекту міського бюджету, складає проект міського бюджету, подає його до виконавчого комітету міської ради для наступного розгляду та затвердження міською радою.
  • Забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням.
  • Здійснює у процесі виконання міського бюджету за доходами прогнозування та проводить аналіз доходів міського бюджету.
  • Організовує виконання міського бюджету, а також разом з Державною податковою інспекцією та відділенням Державного казначейства контролює надходження доходів до зведеного бюджету міста та вживає заходів для ефективного витрачання бюджетних коштів.
  • Зводить показники міського бюджету та передає їх у встановлені строки до Головного фінансового управління.
  • Забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства.
  • Складає розпис доходів і видатків міського бюджету, забезпечує його виконання, готує пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень, здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки міського бюджету з державним бюджетом.
  • Здійснює в установленому порядку організацію та управління виконання міського бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
  • Проводить моніторинг змін, що вносяться до міського бюджету.
  • Розглядає баланси і звіти про виконання міського бюджету та інші фінансові звіти, подані відділенням Державного казначейства .
  • Інформує виконавчий комітет міської ради про стан виконання міського бюджету за кожний звітний період і подає йому річний та квартальний звіти про виконання міського бюджету з наступним розглядом та затвердженням міською радою.
  • Розглядає звернення та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету.
  • Проводить разом з органами державної податкової служби аналіз стану надходження доходів до відповідних бюджетів, готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків, зборів, а також пільг  щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів.
  • Перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями , які фінансуються з міського бюджету.
  • Готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників установ та організацій, які утримуються за рахунок коштів міського бюджету, фонду оплати їх праці, витрат на утримання та здійснює контроль за витрачанням цих коштів.
  • Розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
  • Готує та подає виконавчому комітету офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання доходної частини загального фонду міського бюджету для підготовки пропозицій на розгляд міської ради щодо змін до міського бюджету.
  • Здійснює інші функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.

 

  1. Управління має право:
    • Одержувати в установленому порядку від стру ктурних підрозділів виконавчого комітету та міської ради, відділення Державного казначейства , Державної податкової інспекції у , підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, матеріали та інші документи, необхідні для складання проекту міського бюджету, аналізу його виконання.
    • У встановленому порядку та в межах своєї компетенції призупиняти бюджетні асигнування відповідно до статті 117 Бюджетного кодексу України та вживати заходів до розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними бюджетні порушення, передбачені ст. 118  Бюджетного кодексу України.
    • Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
  2. Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету та міської ради, установами та організаціями, а також Державною податковою інспекцією у , контрольно-ревізійним відділом у , відділенням Державного казначейства .
  3. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.
    • Начальник управління має заступника – начальника відділу фінансування та виконання місцевого бюджету.

 

  1. Начальник Управління:

 

  • здійснює керівництво діяльністю Управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступника начальника, керівників його відділів;
  • затверджує положення про відділи Управління і функціональні обов’язки працівників Управління;
  • затверджує розпис доходів і видатків міського бюджету на рік і тимчасовий розпис на відповідний період;
  • має право підпису на фінансових документах на здійснення видатків з міського бюджету установам і організаціям, що утримуються за рахунок коштів міського бюджету, у межах затвердженого плану асигнувань;
  • забезпечує відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням;
  • призначає на посади і звільняє з посад  працівників управління;
  • бере участь у формуванні резерву кадрів;
  • видає в межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання;
  • забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Управління.

 

  1. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.
  2. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Управління в межах виділених асигнувань визначає міський голова.

      Кошторис та штатний розпис Управління затверджує міський голова, або уповноважена ним особа. 

  1. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в відділенні Державного казначейства м. Теплодар Одеської області, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.

Юридична адреса: 65490, Одеська область, місто Теплодар, вулиця Піонерна, 7.

  1. Управління ліквідується та реорганізується на підставі діючого законодавства України за рішенням міської ради, як засновника Управління.