ЗВІТ про результати повторного відстеження результативності регуляторного акту – рішення Теплодарської міської ради «Про затвердження Програми приватизації та відчуження об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Теплодар на 2012-2015 роки та складу постійної контрольної комісії з питань приватизації та відчуження комунального майна»

ЗВІТ про результати повторного відстеження результативності регуляторного акту – рішення Теплодарської міської ради «Про затвердження програми приватизації та відчуження об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Теплодар на 2012-2015 роки та складу постійної контрольної комісії з питань приватизації та відчуження комунального майна»

 

  1. Вид регуляторного акту: рішення Теплодарської міської ради
  2. Назва: Про затвердження програми приватизації та відчуження об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Теплодар на 2012-2015 роки та складу постійної контрольної комісії з питань приватизації та відчуження комунального майна
  3. Дата: 01.03.2012р.
  4. Номер: 211-VI
  5. Назва виконавця заходів з відстеження: відділ соціально-економічного розвитку, управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради.
  6. Цілі прийняття регуляторного акту: Основними цілями Програми приватизації на 2012 – 2015 роки є:

– реалізація права територіальної громади володіти, доцільно, ощадливо, ефективно користуватися і розпоряджатися за своїм розсудом і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через спеціально уповноважені органи;

– сприяння подальшому розвитку інфраструктури м.Теплодар шляхом збільшення частки приватних власників, які мають довгострокові інтереси в розвитку об’єкта, що приватизувався, здійснюють ефективне управління ним і сприяють створенню соціально орієнтованої ринкової економіки;

– підвищення ефективності діяльності підприємств шляхом створення конкурентного середовища;

– сприяння процесу стабілізації фінансового стану підприємств, розташованих на території міста Теплодар;

– зменшення витрат на управління та підтримку малоприбуткових та збиткових комунальних підприємств;

– підтримання та подальший розвиток м.Теплодар за рахунок коштів, що надходять від приватизації та відчуження;

– підвищення зацікавленості інвесторів в інфраструктурі м. Теплодар;

– підвищення довіри покупців до процесу приватизації;

– максимальна відкритість та прозорість усіх процедур приватизації для мешканців міста та покупців об’єктів приватизації.

  1. Строк виконання заходів з відстеження: 18.12.2013р. – 25.12.2013р.
  2. Тип відстеження: повторне.
  3. Методи одержання результатів відстеження: Результативність даного регуляторного акта відстежувалась на підставі аналізу статистичних даних щодо кількості укладених договорів купівлі-продажу об’єктів комунальної власності та суми надходжень грошових коштів до місцевого бюджету від приватизації комунального майна.
  4. Дані та припущення, на підставі яких відстежувалась результативність: Для відстеження результативності акта використані дані надані управлінням майна та інвестицій Теплодарської міської ради.
  5. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акту:

Показники

2012 рік

2013 рік

Кількість укладених договорів купівлі-продажу об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Теплодар

Сума надходжень грошових коштів до бюджету від приватизації комунальної власності, грн.

78036,02

 

Надходження коштів до бюджету протягом 2012 року без укладення договору пояснюється тим, що рішенням Господарського суду Одеської області від 17 лютого 2012 року справа №5017/203/2012 визнано право власності ФОП Білик Б.Д. на частину об’єкту незавершеного будівництва газового господарства: склад карбіду кальцію та балонів кисню,ацетилено-генераторна станція, бетонний майданчик, які розташовані за адресою: м.Теплодар, Промзона, вул.Кордонна, 46.

  1. Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей. Діючим регуляторним актом встановлено механізм відчуження об’єктів комунальної власності. Завдяки відчуженню комунального майна шляхом приватизації створюються сприятливі умови для появи ефективних приватних власників, які мають довгострокові інтереси у розвитку приватизованого об’єкта, здійснюють ефективне управління ним, спроможні інвестувати у виробництво, модернізацію та технічне оновлення основних засобів підприємства, вирішувати соціальні питання, підвищувати добробут працівників підприємства, створювати сприятливий інвестиційний клімат. Тому на підставі прийнятого регуляторного акту будуть в подальшому здійснювати відповідні організаційні заходи з питань приватизації комунального майна, зокрема: підготовку об’єктів приватизації до продажу, залучення до процесу реалізації комунального майна більш широкого кола потенційних покупців, вдосконалення контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу новими власниками об’єктів приватизації.

За результатами повторного відстеження можна зробити висновок, що регуляторний акт працює, є результативним та на сьогодні не потребує внесення змін. Дані отримані в результаті повторного відстеження будуть використані для порівняння при проведенні періодичного відстеження, яке буде здійснено відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

 

      Міський голова                                                       Л.М.Печерський

 

 

 

 

Трачук М.В.

(048502) 22-42