ЗВІТпро результати базоваого відстеження результативності проекту рішення Теплодарської міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області»

ЗВІТ

про результати відстеження результативності проекту рішення Теплодарської міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області»

 

  1. Вид регуляторного акту: проект рішення Теплодарської міської ради.
  2. Назва: Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області.
  3. Дата прийняття: ———
  4. Номер: ————
  5. Назва виконавця заходів з відстеження: відділ соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради.
  6. Цілі прийняття: приведення нормативних документів Теплодарської міської ради у відповідність до чинного законодавства, регулювання господарських відносин між суб»єктами господарювання та виконавчим органом Теплодарської міської ради, збільшення надходжень до місцевого бюджету.
  7. Строки виконання заходів з відстеження: 15.12 – 22.12.2014р.
  8. Тип відстеження: базове.
  9. Методи одержання результатів відстеження: аналіз нормативно-правової бази законодавства, нормативних документів виконавчого комітету Теплодарської міської ради.
  10. Дані та припущення на основі здійснення відстеження результативності, а також способи їх одержання: Постанова КМУ від 29.12.2003р. (зі змінами) № 2067, Закон України «Про рекламу»
  11. Кількісні та якісні показники результативності регуляторного акту: даний регуляторний акт не потребує додаткових матеріальних, фінансових та інших витрат.
  12. Оцінка результативності регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей: у зв»язку зі змінами у законодавстві та економічною ситуацією, Положення про розміщення зовнішньої реклами, яке затверджено рішенням Теплодарської міської ради від 02.09.2004р. №282-IV на даний час є неактуальним: плата за розміщення рекламних засобів фіксована і не є економічно ефективною, не враховується індекс інфляції. В невповній мірі   урегульовані відносини між заявником та рекламодавцем. Тому прийняття даного регуляторного акту забезпечить приведення власних нормативних документів у відповідність до чинного законодавства, врегулювання організаційних та фінансових відносин між суб»єктом господарювання та власником стаціонарних рекламних засобів.

 

В.о міського голови                                                          М.І.Мещеряков

 

Виконавець:

Намазова І.В.