ЗВІТ
про результати відстеження результативності проекту рішення Теплодарської міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області»
- Вид регуляторного акту: проект рішення Теплодарської міської ради.
- Назва: Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області.
- Дата прийняття: ———
- Номер: ————
- Назва виконавця заходів з відстеження: відділ соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради.
- Цілі прийняття: приведення нормативних документів Теплодарської міської ради у відповідність до чинного законодавства, регулювання господарських відносин між суб»єктами господарювання та виконавчим органом Теплодарської міської ради, збільшення надходжень до місцевого бюджету.
- Строки виконання заходів з відстеження: 15.12 – 22.12.2014р.
- Тип відстеження: базове.
- Методи одержання результатів відстеження: аналіз нормативно-правової бази законодавства, нормативних документів виконавчого комітету Теплодарської міської ради.
- Дані та припущення на основі здійснення відстеження результативності, а також способи їх одержання: Постанова КМУ від 29.12.2003р. (зі змінами) № 2067, Закон України «Про рекламу»
- Кількісні та якісні показники результативності регуляторного акту: даний регуляторний акт не потребує додаткових матеріальних, фінансових та інших витрат.
- Оцінка результативності регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей: у зв»язку зі змінами у законодавстві та економічною ситуацією, Положення про розміщення зовнішньої реклами, яке затверджено рішенням Теплодарської міської ради від 02.09.2004р. №282-IV на даний час є неактуальним: плата за розміщення рекламних засобів фіксована і не є економічно ефективною, не враховується індекс інфляції. В невповній мірі урегульовані відносини між заявником та рекламодавцем. Тому прийняття даного регуляторного акту забезпечить приведення власних нормативних документів у відповідність до чинного законодавства, врегулювання організаційних та фінансових відносин між суб»єктом господарювання та власником стаціонарних рекламних засобів.
В.о міського голови М.І.Мещеряков
Виконавець:
Намазова І.В.