Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта «Про встановлення тарифу на послуги з вивезення та захоронення побутових відходів для бюджетних організацій та юридичних осіб»
- Вид і назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради «Про встановлення тарифу на послуги з вивезення та захоронення побутових відходів для бюджетних організацій та юридичних осіб» від 10.10.2014р. № 217/В-2013
- Виконавець заходів відстеження:
ТОВ „ЖЕБП”Наше місто”
- Цілі прийняття акта:
Основним завданням прийняття рішення є затвердження тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів з метою виконання Закону України «Про житлово-комунальні послуги» в частині формування тарифів з повним відшкодуванням вартості послуг по всім категоріям споживачів. Тобто встановлення економічно обґрунтованих тарифів:
1) зростання об’єму коштів, використаних на капітальні та поточні ремонти орендованої техніки для вивезення та захоронення ТПВ;
2) зменшення збитків підприємств та стабілізація фінансового стану, а завдяки більш раціональному використанню ПММ очікується зниження витрат на виробництво;
3) позитивним показником слід вважати стабільність кредиторської заборгованості та можливо і її зменшення в абсолютному значенні.
4) поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації у місті.
- Строки виконання заходів з відстеження:
08.06.2015 рік по 15.06.2014 року.
- Тип відстеження:
Повторне відстеження.
- Метод одержання результатів відстеження:
Статистичний, соціологічний.
- Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:
Відстеження результативності цього регуляторного акту здійснювалось шляхом аналізу статистичної інформації щодо отриманих доходів та витрат. На протязі 2014- 2015 років рівень відшкодування споживачами (бюджетні організації та юридичні особи) підприємства вартості послуг з вивезення твердих побутових відходів становив 48%.
- Кількісні та якісні значення показників результативності:
№ п/п |
Показники результативності |
Листопад 2012р. -травень 2013 р. |
Листопад 2013р. – травень 2014 р. |
Листопад 2014р. – травень 2015 р. |
1 |
Обсяг вивезення ТПВ, тис.м.куб. |
1,5 |
1,6 |
1,5 |
2 |
Надходження грошових коштів, тис.грн. |
33,4 |
54,6 |
51,5 |
3 |
Тариф на послуги з вивезення та захоронення ТПВ 1 м.куб: – для бюджетних організацій: – для юридичних осіб. |
26,68 26,68 |
41,34 |
41,34 |
|
Витрати на вивезення та захоронення ТПВ (собівартість) |
71,4 |
86,1 |
107,9 |
4 |
Покриття витрат на вивезення та захоронення ТПВ (%)
|
47% |
63% |
48% |
5 |
Оновлення та поліпшення технічного стану обслуговуючої техніки., один. |
0 |
1 |
1 |
- Оцінка результатів реалізації регуляторного акту:
За результатами оцінки даного регуляторного акта залишились наступні досягнуті цілі:
– відсутність нарікань зі сторони підприємств та організацій на несвоєчасне та неякісне надання послуг;
Але діючий регуляторний акт має не досягнуті цілі:
– в діючому тарифі закладено вартість ПММ – 6,75 грн., проте підприємство закупає ПММ по діючим цінам – 20,00 грн. з ПДВ. У зв’язку з підвищенням цін на ПММ, запасні частини на автомобілі діючий регуляторний акт має недостатній рівень досягнення цілей, окремі його положення реалізуються неефективно і він потребує перегляду так як не може забезпечити належного рівня обслуговування.
Директор ТОВ „ЖЕБП”Наше місто” А.І. Сурженко