АНАЛІЗ Регуляторного впливу до проекту регуляторного акту – рішення Теплодарської міської ради «Про встановлення ставок і пільг зі сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Теплодарської міської ради на 2020 рік»

АНАЛІЗ

Регуляторного впливу до проекту регуляторного акту – рішення Теплодарської міської ради «Про встановлення ставок  і пільг зі сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Теплодарської міської ради на 2020 рік»

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв»язати шляхом регулювання.

         Згідно зі с.10 та п.12.3 ст.12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки та збори в межах своїх повноважень,а саме:    органи місцевого самоврядування щорічно до початку наступного бюджетного періоду приймають рішення про встановлення місцевих податків, зборів та пільг щодо їх сплати.

         Відповідно до п.12.3.5. ст.12 ПКУ якщо міська рада не  прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків та зборів, що є обов»язковим, такі податки справляються із застосуванням їх мінімальних ставок.

Відповідно до статей 10, 265 Податкового кодексу України до місцевих податків належить податок на майно, до складу якого входить обов’язковий платіж – податок на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки). Згідно із п.10.3 ст.10 ПКУ місцеві ради обов’язково встановлюють податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням міської ради у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

         Місцеві податки та збори,у тому зазначений податок, зараховуються в повному обсязі до місцевого бюджету та є бюджето-формуючим джерелом, забезпечують збалансованість дохідної частини бюджету та задоволення нагальних потреб міської громади. Враховуючи положення Податкового кодексу України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виникає необхідність встановлення на території Теплодарської міської ради податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2020 рік.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року №483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 року №507, необхідно щорічно затверджувати ставки та пільги із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Теплодарської міської ради

         За даними фінансового управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради станом на 01.01.2019р.  платники податку за нерухоме майно відмінне від земельної ділянки (суб»єкти господарської діяльності) сплатили до місцевого бюджету 254063,67 грн з них: за житлову площу – 5941,03 грн, за нежитлову площу – 248122,64

Основні групи (підгрупи) на яких проблема справляє вплив

Групи (підгрупи)

 

так

 

ні

 

Громадяни

V

 

Держава

V

 

СГД (фізичні особи – підприємці) у т.ч. суб»єкти малого підприємництва

V

 

 

 

З метою безумовного виконання вимог Податкового кодексу України та недопущення суперечливих ситуацій, а також з метою вирішення проблем щодо врегулювання питань справляння місцевих податків та зборів в межах Теплодарської міської ради і пропонується прийняття рішення міської ради «Про встановлення ставок  і пільг зі сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Теплодарської міської ради на 2020 рік»

 

  1. Цілі державного регулювання

 

Прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Теплодарської міської ради на 2020 рік» з метою:

 

  • встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території м.Теплодар на 2020 рік, відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд.

  • Впровадження регуляторного акта дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, зокрема, виконання Податкового Кодексу України спрямовану на поповнення дохідної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації місцевих програм.

 

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Не прийняття регуляторного акту (залишити існуючу ситуацію без змін)

Суб»єкти господарської діяльності залишаться без нормативного акту. Відповідно до податкового законодавства податок може справлятися за мінімальними ставками.

Відповідно до даних наданих фінансовим управлінням виконавчого комітету Теплодарської міської ради  за 2018 рік в місті налічується 25 платників  податку за нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, з них:

Юридичні особи – 20 платників;

ФОП – 5

Від сплати  податку СГД до місцевого бюджету за 2018 рік надійшло 254063,67грн., Відповідно до листа Міністерства фінансів України від 03.08.2018 р. №05110-14-21/20720 станом на 01.01.2020р мінімальна з/п становитиме 4407,00 грн. Порівняно з  даними 2018 року мінімальна з/п (3723,00 грн)  зросте на 684 грн (18%). Враховуючи дані розрахунки можна прогнозувати, що надходження до міського бюджету від сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки у 2020 році становитимуть 299795,13.грн, які місцевий бюджет може недоотримати у разі не прийняття регуляторного акту

Прийняття регуляторного акту відповідно до Податкового кодексу України з діючими у 2020 році ставками.

Дотримання вимог чинного законодавства. Збільшення надходжень до міського бюджету і можливість збільшення витрат на фінансування покладених на органи місцевого самоврядування повноважень.

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.

Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб»єктів господарської діяльності

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Не прийняття регуляторного акту(залишення існуючої ситуації без змін)

Відсутні

Невиконання норм чинного законодавства.

По закінченню 2019 року діючі на території Теплодарської міської ради ставки податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки не поширюються на подальші періоди. Суб»єкти господарської діяльності залишаться без нормативного акту. Податок може справлятися виходячи з норм Податкового кодексу України із застосуванням мінімальних ставок, що суттєво погіршить надходження до місцевого бюджету у 2020 році.

Прийняття регуляторного акту відповідно до Податкового кодексу України з діючими у 2020 році ставками

Забезпечення додержання цілей регулювання. Дотримання податкового законодавства.

Адміністративні витрати.

 

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громади

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Не прийняття регуляторного акту(залишення існуючої ситуації без змін)

Сплата податку за мінімальними ставками.

Громадяни, платники податку залишаться без нормативного документу.

Прийняття регуляторного акту відповідно до Податкового кодексу України з діючими у 2020 році ставками

У 2020 році, для фізичних осіб (інвалідів першої і другої групи; фізичних осіб, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років; ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; фізичних осіб, які визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; пенсіонерів за віком) буде діяти пільга з об’єктів житлової нерухомості, але не більше одного об’єкту житлової нерухомості. Виконання міських програм соціально-економічного розвитку.

Сплата податку.

Відповідно до листа Мінфіна від 2018р. №05110-14-21/20720 прогнозний розмір мін. з/п станом на 2020 рік становитиме 4407 грн. Даним регуляторним актом планується встановити ставки у розмірі – 05% від мін.з/п за 1 кв.м  нежитлової нерухомості та 1,5% від мін з/п за 1 кв.м  житлової нерухомості. Станом на 01.01.2020р.це становитиме:

–         22,04 грн за 1 кв.м нежитлової площі

–         66,11 грн. за 1 кв.м. житлової площі

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб»єктів господарської діяльності.

 

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб»єктів господарювання, що підлягають під дію регулювання, одиниць (юридичні особи,ФОП)

 

 

 

 

 

 

27 (прогнозна кількість платників станом на 01.01.2020 року)

 

27

Питома вага групи у загальній кількості,%

 

 

 

 

 

100

 

100

 

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Не прийняття регуляторного акту(залишення існуючої ситуації без змін)

Суб»єкти господарської діяльності – платники єдиного податку можуть сплачувати у 2020 році податок за мінімальними ставками

Суб»єкти господарської діяльності, платники єдиного податку залишаться без нормативного документу.

Прийняття регуляторного акту відповідно до Податкового кодексу України з діючими у 2020 році ставками

Відсутні

Сплата податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки. Даним регуляторним актом планується встановити ставки:

0,5% від мін. з/плати станом на 01.01.2020р для нежитлової нерухомості – 22,04 грн за 1 кв.м нежитлової площі;

– 1,5% мін з/плати станом на 01.01.2020р. для житлової нерухомості. – 66,11 грн. за 1 кв.м. житлової площі

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат,грн..

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

                            –

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

                          –

 

  1. IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Здійснити вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже  повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 – цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

Рейтинг результативності досягнення цілей під час вирішення проблеми

Бал результативности за 4 бальною системою

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива1

1

Дана альтернатива є неприйнятою у зв»язку з тим, що не буде досягнуто цілей правового регулювання.

Альтернатива2

4

Даний спосіб дає змогу забезпечити досягнення встановлених цілей

 

Таким чином прийняття даного регуляторного акту не потребує значних фінансових витрат з місцевого бюджету. Головним результатом прийняття цього рішення є встаовлення ставок податку на нерухоме майно,відмінне від земельної діялянки  на території м.Теплодар та відповідність його чинному законодавству.

 

  1. V. Аргументи переваг обраної альтернативи

Обраний спосіб досягнення цілей є найбільш оптимальним та доцільним оскільки чинним законодавством визначено, що саме органи місцевого самоврядування встановлюють розмір ставок єдиного податку. Прийняття даного рішення Теплодарської міської ради Про встановлення ставок  і пільг зі сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Теплодарської міської ради на 2020 рік»  дасть можливість вирішити визначені проблеми при дотриманні норм податкового законодавства. Прийняття даного регуляторного акту дозволить суб`єктам господарювання, які є платниками податку на нерухоме майно, запланувати у декларації суму податку на наступний рік, а органу місцевого самоврядування – отримати перспективу розвитку на подальші роки;

VII. Оцінка ризику впливу зовнішніх факторів на дію регуляторного акту.

 Найбільший вплив зовнішніх факторів на виконання регуляторного акту можливий при виникнення змін у податковому законодавстві.

При необхідності, у зв»язку зі значеним чинником до регуляторного акту будуть внесені необхідні зміни.

VIII.Оцінка виконання вимог регуляторного акту залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, суб»єкти господарювання, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги.

Дія регуляторного акта не поширюється на суб’єктів господарювання великого й середнього підприємництва, тому розрахунки витрат на одного суб’єкта господарювання та бюджетних витрат на адміністрування зазначеної категорії відповідно до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 «Про затвердження Методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта») не проводилис

         Реалізація запропонованого регуляторного акту не потребує значних матеріальних та фінансових витрат органів місцевого самоврядування з бюджету міста. Адміністрування плати податку за нерухоме майно, відмінне від земельної діялнки проводиться Чорноморським управлінням ГУДФС в Одеській області. Додаткові витрати з боку Держави також не передбачено.

         Витрати суб»єктів господарської діяльності малого бізнесу на реалізацію вимог даного регуляторного акту приведені в додатку 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (М-Тест)

 

ІХ. Обгрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту.

Згідно вимог чинного законодавства строк дії даного рішення обмежений з 01.01.2020року по 31.12.2020 року.

 

Х. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.

 

Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі аналізу, для відстеження результативності даного регуляторного акту визначено такі прогнозні показники:

  • кількість платників податку за нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки всього;

  • кількість платників, які є фізичними особами-підприємцями;

  • кількість платників , які є юридичними особами.

  • сума надходжень від сплати податку до міського бюджету всього;

  • сума надходжень від фізичних осіб-підприємців;

– сума надходжень від платників податку, які є юридичними особами.

– розмір коштів і час, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта;

– рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта.

ХІ. Визначення заходів за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта.

 

Базове відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено до дати набрання чинності цього регуляторного акту.

Повторне відстеження  – за три місяці до дня закінчення терміну дії рішення, але не пізніше дня закінчення визначеного строку.

З огляду на показники результативності, визначених в попередньому розділі аналізу, результативні відстеження будуть проводитися  за допомогою статистичного методу.

Аналіз регуляторного акта розроблений у відповідності до стст. 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року No308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта»,зі змінами.

 

                                                Додаток

                                                                               до аналізу регуляторного

                                              впливу

 

ТЕСТ 
малого підприємництва (МТест)

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником  28.03.2018р..

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

 

Основні результати консультацій (опис)

1

Круглий стіл

Від 28.03.2019р.

 

 

10 (10-ФОП та 10 –юр.особи , які є платниками податку)

 

 

Доведено до відома СПД основні аспекти проекту регуляторного акта, надані роз’яснення щодо ставок, які пропонується затвердити.  

 

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

Прогнозна кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 27 одиниць (у т.ч. ФОП – 7 платників;  юридичні особи – 20)  всі представники мікоробізнесу., (2017р. – 24 особи, 2018р. -25 осіб)

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100% (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання” додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

 

 

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

 

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу субєкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному субєкту малого підприємництва

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витративитратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному субєкту малого підприємництва

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х  кількість процедур  технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х  кількість необхідних одиниць обладнання одному субєкту малого підприємництва

5

Інші процедури (прогнозна річна сплата  податку)  

Відповідно до листа Мінфіна від 03.08.2018р. №05110-14-21/20720 мін. з/п станом на 01.01.2020р. становитиме – 4407грн, що на 18% більше ніж станом на 01.01.2018р. (3723,00грн.).

Надходження за 2018р. від сплати податку за нерухоме майно від СГД

становило:

– за житлову нерухомість – 5941,03

– за нежитлову нерухомість- 248122,64.

Прогнозуя надходження на 2020 рік отримуємо наступне:

– за житлову  нерухомість становитиме – 5941,03 Х 18% =1069,38 –збільшення надходжень від сплати податку у 2020 році;

5941,03+1069,38=7010,41 грн.

– за нежитлову нерухомість – 248122,64 Х 18% = 44662,08 грн- збільшення надходжень у 2020 році:

248122,64+44662,08 = 292784,72 грн.

Разом : 299795,13грн.

299795,13

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

299795,13

7

Кількість субєктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

прогнозна кількість

27

 

8

Сумарно, гривень

299795,13

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо

виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу субєкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм 05*27,54*1

Вартість 1 людино-години – мін.з/п станом на 01.01.2020 р. – 4407/160 =27,54 грн.

 

13,77

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для субєкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу субєкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур: 0,25*27,54*1(цей податок не є новим тому не потребує багато часу на організацію вимог регулювання)

6,89

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості субєктів, що користуються формами засобівокремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим звязком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного

рівня помилок)) Х вартість часу субєкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік: 1,5*27,54*1

41,31

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу субєкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Відповідно до статті 77.1.ПК платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше ніж раз на три календарні роки. Ураховуючи зазначене, при розрахунку витрат на один рік ці витрати не враховуються в загальних витратах.

 

 

13

 

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 )

 

61,97

 

14

Кількість субєктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

27

 

15

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчикразомХ кількість субєктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

1673,19

 

  1. Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

В місті не має Державної податкової інспекції, облік суб»єктів господарювання, які підпадають під дію даного регуляторного акту здійснює чорноморське управління ГУДФС вОдеській області

(Вартість 1 години заробітної плати: мінімальна заробітна плата 4 407,00 грн. /

кількість робочого часу за 1 місяць 160 год. = 27,54 грн./год).

 

Чорноморське управління ГУДФС вОдеській області 
(назва органу державної влади)

 

Процедура регулювання субєктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового субєкта господарювання малого підприємництваза потреби окремо для субєктів малого та мікропідприємництв)

Планові витрати часу на процедуру, години

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного субєкта

Оцінка кількості суб»єктів, що підлягають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання (за рік),грн

1. Облік субєкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання:

 

 

 

0,5

 

 

 

 

27,54

1

27

371,79

2. Поточний контроль за субєктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

0,5

27,54

1

27

371,79

камеральні

0,5

27,54

1

500

371,79

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта (листа) про порушення вимог регулювання (оскільки не може бути 100% порушень, беремо 20% платників – фізичних осіб)

0,5

27,54

1

6

82,62

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0,5

27,54

1

6

82,62

5. Оскарження одного окремого рішення субєктами господарювання (усі порушники не будуть оскаржувати рішення,беремо 50% від загальної кількості % платників, які можуть мати порушення, рядок 3)

0,5

27,54

1

3

41,31

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0,5

27,54

1

27

371,79

7. Інші адміністративні процедури (уточнити)

Разом за рік

X

X

X

X

1321,92

 

 

 

 

 

 

  1. Розрахунок сумарних витрат суб»єктів малого підприємництва (мікропідприємництва), що виникають на виконання вимог регулювання

 

№ з/п

Показник

Перший рік регулювання

(стартовий), грн

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

299795,13

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

1673,19

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (рядок 1+ рядок 2)

301468,32

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання

суб’єктів малого підприємництва

1321,92

5

Сумарні витрати на виконання запланованого

Регулювання (рядок 3 + рядок 4)

302790,24

 

  1. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запровадження регулювання

 

Цей податок не є новим, при його запровадженні для суб’єктів малого підприємництва можуть застосовуватися коригуючі (пом’якшувальні) заходи, передбачені Кодексом. Даним регуляторним актом у 2020 році, для фізичних осіб (інвалідів першої і другої групи; фізичних осіб, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років; ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; фізичних осіб, які визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; пенсіонерів за віком) буде діяти 100% пільга з об’єктів житлової нерухомості, але не більше одного об’єкту. Пом»якшувальні заходи щодо суб»єктів господарської діяльності, які є платниками даного податку, будуть застосовуватися відповідно податкового законодавства.

 

 

 

            Міський голова                                                                  М.В.Жовнір

 

 

 

 

Намазова І.В.

783-10-14