АНАЛІЗ
регуляторного впливу проекту розпорядження міського голови «Про визнання таким, що втратило чинність розпорядження міського голови Теплодарської міської ради від 10.03.2006р. №88-Р»
1.Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання
Проектом розпорядження міського голови Теплодарської міської ради визнається таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 10.03.2006 року №88-Р, яким затверджено Положення про державного адміністратора та порядок його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності.
Оскільки Законом України від 07.04.2011р. № 3204-VІ «Про внесення змін до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» органи місцевого самоврядування позбавлені повноважень щодо затвердження Положення про державного адміністратора та порядку його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання, та в зв’язку з набранням чинності 03.02.2012р. Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2012р. №28 «Про затвердження Положення про державного адміністратора і порядок його взаємодії з регіональними, місцевими дозвільними органами та суб’єктами господарювання» розпорядження міського голови від 10.03.2006р. №88-Р «Про затвердження Положення про адміністратора та порядку його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу дозвільної системи у сфері господарської діяльності» суперечить нормативно-правовим актам чинного законодавства та підлягає скасуванню.
2. Визначення цілей державного регулювання.
Основною ціллю державного регулювання є приведення регуляторних актів – розпоряджень міського голови від 10.03.2006р. №88-Р «Про затвердження Положення про адміністратора та порядку його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу дозвільної системи у сфері господарської діяльності», у відповідність з нормами діючого законодавства.
- Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу
Альтернативними способами досягнення зазначених вище цілей є:
– вирішення питання за допомогою чинних нормативно-правових актів або внесення до них відповідних змін;
– прийняття запропонованого проекту розпорядження.
Перший варіант є неприйнятним, оскільки на виконання вимог Закону України від 07.04.2011 року № 3204-VІ «Про внесення змін до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» вилучено положення про необхідність затвердження відповідними органами місцевого самоврядування Положень про державного адміністратора та порядків взаємодії місцевих дозвільних органів, державного адміністратора, суб’єкта господарювання та спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності. Вирішення питання за допомогою чинних нормативно-правових актів або внесення до них відповідних змін може призвести до ситуації, коли одні і ті ж суспільно-правові відносини будуть регулюватись різними нормативно-правовими актами, що суперечать один одному та вимогам чинного законодавства.
Враховуючи зазначене, виникла необхідність прийняття запропонованого проекту розпорядження міського голови «Про визнання таким, що втратило чинність розпорядження голови районної державної адміністрації від 10.03.2011року №88-Р, що дасть змогу привести зазначений регуляторний акт у відповідність до Закону України від 07.04.2011 року № 3204-VІ «Про внесення змін до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2012р. №28 «Про затвердження Положення про державного адміністратора і порядок його взаємодії з регіональними, місцевими дозвільними органами та суб’єктами господарювання»
- Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми та відповідні заходи
Представлений проект регуляторного акту передбачає втрату чинності розпорядження голови адміністрації від 10.03.2011року №88-Р «Про затвердження Положення про адміністратора та порядку його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу дозвільної системи у сфері господарської діяльності».Одним із механізмів розв’язання проблем є приведення розпорядження міського голови у відповідність до вимог вищевказаного Закону України та уникнення використання в роботі застарілих нормативно-правових актів.
В подальшому державний адміністратор користуватиметься в роботі Положення про державного адміністратора і порядок його взаємодії з регіональними, місцевими дозвільними органами та суб’єктами господарювання, що затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2012р. №28.
- Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
Впровадження цього регуляторного акту дозволить упорядкувати діяльність дозвільного центру за принципом організаційної єдності. Затвердження даного проекту розпорядження надасть можливість досягнути визначених цілей щодо дотримання чинного законодавства сторонами правових відносин. Реалізація засад запропонованого регуляторного акту не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат.
- Визначення очікуваних результатів прийняття акта
Прийняття проекту рішення матиме своїм наслідком приведення у відповідність чинних нормативно-правових актів Теплодарської міської ради та дозволить забезпечити виконання діючого Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності зі змінами».
- Обґрунтування запропонованого строку дії
Проект рішення приймається на необмежений термін, оскільки не є нормативно-правовим актом та встановлює певний факт втрати чинності іншого нормативно-правового акту.
- Визначення показників результативності акта
Показники результативності даного регуляторного акту не можуть бути виражені в якісному або кількісному вигляді. Показником результативності акта стане приведення у відповідність чинних нормативно-правових актів Теплодарської міської ради.
Прийняття та оприлюднення регуляторного акту у встановленому законом порядку забезпечить доведення цих вимог до відома суб’єктів господарювання та населення.
- Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта
Базове відстеження результативності дії регуляторного акта буде проведено до набрання ним чинності.
Повторне та періодичне відстеження результативності регуляторного акта проводитись не буде, оскільки даний регуляторний акт не є нормативно-правовим актом та не має певної дії в часі, а встановлює факт втрати чинності іншого нормативно-правового акту.