№48-Р Про проведення щорічної перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування», печаток та штампів за 2018 рік

15 лютого 2019р.                                                                                        №48-Р

 

 

Про проведення щорічної перевірки  

наявності документів з грифом

«Для службового користування»,

печаток та штампів за 2018 рік

 

 

  Відповідно до статей 38, 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», щодо повноважень виконавчих органів міської ради у забезпеченні управління діловодством на відповідній території, та відповідно до вимог Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року №736:

 

 

  1. Створити комісію для проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування», взятих на облік документів, збереження печаток і штампів у кількості 4 (чотири) особи (згідно додатку).
  2. Комісії до 15 березня 2019 року провести перевірку наявності взятих на облік документів з грифом «Для службового користування», а також печаток і штампів. За результатами перевірки скласти акт і подати на затвердження.
  3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 02 лютого 2018 року № 25-Р «Про проведення щорічної перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування», печаток та штампів».
  4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

Міський голова                                                                              М.В.Жовнір

                   

 

  Додаток

                     до розпорядження

                     міського голови

                                                                            від «15» лютого 2019р.

                                                                                                  №48-Р

 

СКЛАД

комісії щодо проведення перевірки  наявності документів з грифом               «Для службового користування», взятих на облік документів, збереження

печаток і штампів.

 

 

Голова комісії:

 

Бігунов

Михайло Михайлович             

–  секретар міської ради  

Члени комісії:

Зорило 

Ольга Петрівна                     

 

 

-керуюча справами

Терзян  

Людмила Миколаївна                                                     

– начальник відділу діловодства, контролю і організаційної роботи                                                                         

 

Федан      

Іван Володимирович   

 – начальник відділу з питань

 оборонної та мобілізаційної роботи, т.в.о. уповноважений РСО

  

 

                           

Керуюча справами                                                                   О.П.Зорило