ЗВІТ про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2018 рік

Центр надання адміністративних послуг Теплодарської міської ради (далі – Центр) працює з квітня 2013 року та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».

Найважливіша перевага ЦНАП – це ліквідація потреби особи звертатися до різних адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами, також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги.

На теперішній час в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 105 видів послуг, які були переглянуті в протягом звітного року та затверджені рішення Теплодарської міської ради від 18 грудня 2018р. №515-VII.

За суб’єктами надання послуги розподілились наступним чином:

Теплодарська міська рада

та її виконавчий комітет

69

65,7%

Теплодарський міський сектор

Державної міграційної служби

1

1,0%

Відділ у Біляївському районі Головного

управління Держгеокадастру Одеської області

12

11,4%

Головне територіальне управління

юстиції у Одеській  області

16

15,2%

документи дозвільних органів

7

6,7%

 

На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

На офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради створено і постійно оновлюється розділ «Адміністративні послуги», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань оформлення відповідних документів.

У звітному періоді за отриманням консультацій до Центру звернулось близько 8000 суб’єктів звернень. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою електронної пошти та по телефоном.

Протягом звітного періоду адміністраторами Центру:

зареєстровано – 3192 звернення, що на 33,8% менше ніж за аналогічний період 2017 року, у тому числі:

Суб’єкт надання адміністративних послуг

2018 рік

2017 рік

Показник результатавності

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради:

2557

2468

+3,6%

–          відділ земельних ресурсів

279

245

+13,9%

–          відділ у справах сім’ї та молоді

173

149

+6,1%

–          відділ соціально-економічного розвитку

1

5

 

–          відділ архітектури та містобудування

164

227

-27,7%

–          відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб

1444

1450

-0,4%

–          керуючий справами

35

–          реєстратор речових прав на нерухоме майно

334

263

+27,0%

–          реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

127

129

-1,6%

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради

110

117

-6,0%

Теплодарський міський сектор Державної міграційної служби

126

196

-35,7%

Відділ у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області

398

2038

-80,5%

– видано – 3194 результатів послуг, що на 31,3% менше, ніж за аналогічний період 2017 року, а саме:

Суб’єкт надання адміністративних послуг

Видано результатів за 2018 рік

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради

2550

–          відділ земельних ресурсів

273

–          відділ у справах сім’ї та молоді

171

–          відділ соціально-економічного розвитку

1

–          відділ архітектури та містобудування

168

–          відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб

1481

–          реєстратор речових прав на нерухоме майно

329

–          реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

127

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради

111

Теплодарський міський сектор Державної міграційної служби

126

Відділ у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області

407

 

Суб’єктами надання адміністративних послуг відмовлено в наданні послуг по 66 зверненням, що складає 2,0% від загальної кількості звернень. Кількість відмов на 71,3% зменшилась в порівнянні з кількістю відмов протягом 2017 року.

Найбільша кількість відмов надана відділом у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області – 45 (68,2%), відділами виконавчого комітету Теплодарської міської ради – 15 (22,7%), управлінням майна та інвестицій Теплодарської міської ради – 5 (7,6%)

Безпосередньо заявниками з різних причин було анульовано 21 звернення.

Адміністративні послуги надаються на безоплатній основі, крім тих, платність яких передбачена законом.

Протягом 2018 року до місцевого бюджету від надання платних  адміністративних послуг надійшло 68540грн., а саме:

  • 47150,00 грн. – адміністративний збір за реєстрацію речових прав на нерухоме майно;
  • 8480,00 грн. – адміністративний збір від державної реєстрації змін до відомостей юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • 7888,00грн. – адміністративний збір від реєстрації місця проживання фізичних осіб.
  • 5022,00грн. – адміністративний збір за внесення змін та отримання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Адміністраторами Центру під час прийому заяв виявлені порушення ст.6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», а саме адміністративні правопорушення за проживання без реєстрації місця проживання, в результаті чого складено та розглянуто 92 постанов-попереджень.

Фактично протягом поточного року діяльність Центру забезпечувало 2 адміністратори, Середня кількість звернень протягом дня становить 26 осіб, навантаження на 1 адміністратора становить в середньому 13 осіб на день.

З метою комплексного обслуговування відвідувачів протягом звітного року проведена робота по укладанню договору з Ощадбанком  по підключенню Центру до програмного комплексу СБОН+ торговий еквайринг для сплати за надання платних адміністративних послуг.

З метою організації системи доступності адміністративних послуг у Центрі послуги надаються не лише мешканцям міста. Так, низка видів послуг надаються мешканцям та суб’єктам господарювання навколишніх сіл, а саме в сферах реєстрації бізнесу, реєстрації нерухомого майна, реєстрації громадських об’єднань із статусом юридичної особи.

Відповідно до Порядку взаємодії державних кадастрових реєстраторів під час надання деяких відомостей з Державного земельного кадастру, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 25.06.2015 No144, в приміщенні Центру здійснюється видача документів, попереднє замовлення яких здійснюється за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру. Протягом 2018 року адміністраторами Центру видано 77 документів, що замовлені шляхом on-line замовлення.

Нажаль, але приміщення діючого Центру на сьогодні не відповідає всім сучасним вимогам надання якісних адміністративних послуг. Проблемними питаннями залишаються відсутність:

– достатньо комфортних умов для очікування та обслуговування громадян, у тому числі осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з дітьми;

– надання супутніх послуг (банківські послуги, кава-машина, вільна WI-FІ зона);

Пріоритетами роботи на 2019 рік є:

– впровадження стандартів якісного обслуговування відвідувачів в Центрі, що суттєво підвищить рівень ефективності та культури обслуговування користувачів адміністративних послуг;

– розширення переліку видів послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг;

– вдосконалення системи електронного документообігу в органах місцевого самоврядування, у тому числі щодо надання адміністративних послуг.