Куточок споживача

Шановні споживачі!

         Акцентуємо Вашу увагу на наявність у місцях торгівлі та надання послуг такого стенду як  «Куточок споживача».

         Слід зазначити, що перелік документів та інформації, які повинні міститися у «Куточок споживача» залежить від виду діяльності суб’єкта господарювання та видів продукції, що він реалізує споживачам.

         Обовязкової інформація, яка повинна міститися у куточку споживача:

  1. Найменування власника (суб’єкта господарювання).
  2. Книга відгуків та пропозицій
  3. Адреси та телефони органів, що забезпечують захист прав споживачів.

Разом з цим нормативно-правовими документами передбачено наявність і додаткової інформації.

Якщо продавець реалізує продовольчі товари та алкогольні напої,  мають бути у наявності витяги із Закону України «Про захист прав споживачів» та відповідних правил торгівлі, копії відповідних дозвільних документів (ліцензії, торгові патенти).

Якщо продавець реалізує транспортні засоби: витяг із Законів України «Про захист прав споживачів» і «Про захист прав покупців сільськогосподарських машин», копія відповідних правил торгівлі, копія торгового патенту.

Якщо суб’єкт господарювання надає побутові послуги: відповідні Правила; витяг із Закону України “Про захист прав споживачів” в частині надання послуг; перелік побутових послуг, що надаються; копії сертифікатів відповідності на послуги, які підлягають обов’язковій сертифікації, а також копії торгових (спеціальних торгових) патентів, спеціальних дозволів (ліцензій) за видами послуг, які підлягають патентуванню, ліцензуванню; ціни і тарифи на послуги, матеріали та вироби; перелік нормативно-технічних документів, вимогам яких повинні відповідати послуги; гарантійні зобов’язання виконавця послуг; інформація про працівників, які обслуговують замовників, перелік категорій громадян, які користуються пільгами в отриманні  побутових  послуг.

          Наголошуємо, що суб’єкт господарювання повинен розмістити  «Куточок споживача» на видному та доступному для споживача місці.

         За неналежне оформлення «Куточка споживача» суб’єкт господарювання несе адміністративну відповідальність.