АНАЛІЗ регуляторного впливу проекту рішення Теплодарської міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області»

            07 листопада 2014 року    

Аналіз регуляторного впливу

  проекту рішення  Теплодарської міської ради “Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області»

 

 1.Визначення та аналіз проблеми, яку планується вирішити шляхом державного регулювання господарських відносин.

   Даний регуляторний акт приймається на заміну діючого рішення Теплодарської міської ради «Про затвердження Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами на території м. Теплодар» № 282-VIвід 02.09.2004 року.

   Прийняття на місцевому рівні відповідного регуляторного акту виникла в  в зв»язку зі змінами, які було внесено до Закону України «Про рекламу»  до ПКМУ « Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» та з метою  удосконалення діючого з 2004 року  Порядку розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар. Після прийняття даного регуляторного акту передбачається отримати додаткові кошти до місцевого бюджету.

2.Визначення цілей державного регулювання:

– врегулювання правових відносин між органами місцевого самоврядування, як власником стаціонарних рекламних засобів та/або місць для їх розміщення суб»єктами господарської діяльності, в тому числі нерезидентами, які є розповсюджувачами зовнішньої реклами/ фізичними особами мають намір розмістити рекламу

– удосконалення  порядку розміщення рекламних засобів  або реклами на діючих стаціонарних рекламних засобах комунальної власності та порядку сплати за розміщення зовнішньої реклами

–         збільшення грошових надходжень від сплати за розміщення реклами до місцевого бюджету

  1. Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу:
  • Залишити ситуацію без змін
  • Прийняття Теплодарської міською радою даного регуляторного акту

      Враховуючи зміни у чинному законодавстві з питання реклами та беручи до уваги, що на діючих стаціонарних засобах розміщується також короткотермінова реклама фізичними особами виникла необхідність внесення змін до Порядку  розміщення зовнішньої реклами на території м. Теплодар, який діяв з 2004 року – перевага буде віддана другому способу, тому що, прийняття запропонованого регуляторного акта дасть можливість визначити чіткий порядок  як розміщення зовнішньої реклами так і порядок сплати за розміщення зовнішньої реклами на території м. Теплодар та отримати додаткові кошти до місцевого бюджету.

     4.Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта:

     Основним  завданням  запропонованого  регуляторного  акта  є  визначення  порядку розміщення стаціонарних рекламних засобів/ розміщення реклами на діючих стаціонарних рекламних засобах комунальної власності  та порядку сплати за таке розміщення.

         З метою реалізації поставленої мети пропонується проведення наступних заходів:

–         оприлюднення  даного регуляторного акту у міській газеті „Теплодарський вісник”;

–         прийняття даного регуляторного акту на сесії Теплодарської міської ради;

–         спрямування зусиль структурних підрозділів виконавчого комітету щодо правильності нарахування та повноти сплати за розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар

  1. 5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта:
  • Прийняття запропонованого регуляторного акта не потребує додаткових матеріальних та інших витрат. Для досягнення цілей регулювання достатньо ввести в дію запропонований регуляторний акт.
  • Виконання чітких вимог Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області.

        Цей регуляторний акт мотивує юридичних осіб та фізичних осіб  виконувати встановлені вимоги щодо дотримання вимог законодавства в сфері реклами..

 6.Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту із застосуванням   методу аналізу вигод та витрат:   

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Суб’єкти господарювання

удосконалення порядку розміщення зовнішньої реклами та сплати за таке розміщення

–         сплата грошових коштів відповідно до терміну розміщення зовнішньої

реклами на стаціонарних рекламних засобах комунальної власності  або відповідно до площі орендованого об’єкта ( земельна ділянка, майно)

Органи влади

 отримання додаткових надходжень до місцевого бюджету

Матеріальні витрати відсутні, потребує дотримання вимог Правил щодо розміщення реклами  і контролю за правильністю нарахування та повнотою сплати даного платежу

 

Населення

Можливість розмістити інформацію (рекламу) на діючих рекламних засобах комунальної власності

сплата грошових коштів за розміщення інформації (реклами)

 

      7.Обґрунтування терміну дії регуляторного акта: термін дії зазначеного регуляторного акту необмежений.  При змінах у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситись відповідні зміни

      8.Показники результативності регуляторного акта:

  • Надходження коштів до місцевого бюджету

 

9.Заходи, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта:

Базове відстеження результативності дії цього рішення буде здійснено до набрання ним чинності.

Відстеження результативності здійснюватиметься за допомогою базового та повторного відстеження  з проведенням наступних заходів: аналізу надходжень до місцевого бюджету, збору інформації щодо кількості  дозволів на розміщення реклами на території міста Теплодар  наданих протягом року.                                                                                                                                                                                                                                                 

Періодичне відстеження буде здійснюватись раз на три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього регуляторного акту.

 

 

Міський голова                                                                                        Л.М.Печерський

 

вик. Чуприненко Т.В..