Аналіз регуляторного впливу регуляторного акту
проекту рішення Теплодарської міської ради
“Положення про порядок списання майна, яке належить до
комунальної власності територіальної громади міста Теплодар”
- Визначення проблеми – чинним законодавством України врегульовані питання списання майна бюджетних установ, однак не має єдиних вимог щодо списання комунального майна яке знаходиться на балансі комунальних підприємств, або використовуються на умовах оренди і безоплатного користування.
- Цілі – встановлення єдиного порядку щодо списання комунального майна, яке заходиться на балансах підприємств, організацій, установ комунальної власності територіальної громади м. Теплодар або використовуються на умовах оренди і безоплатного користування
- Визначення та оцінка альтернативних способів
Можливі способи досягнення цілей |
Оцінка способу |
Причини відмови від альтернативних способів / аргументи щодо переваги обраного способу |
Збереження існуючого стану |
відсутній |
відсутній |
Обраний спосіб |
– забезпечує досягнення цілей державного регулювання; – повністю відповідає потребам у вирішенні проблеми. |
– відповідає вимогам чинного законодавства; – забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики; – забезпечує реалізацію регуляторного акту; – упорядковує відносини між органами місцевого самоврядування тапідприємствами, організаціями, установами комунальної власності територіальної громади м. Токмак, а також іншими суб’єктами господарювання. |
- Механізми і заходи – Органи місцевого самоврядування, після набрання чинності цього регуляторного акту, мають врегульовувати єдиний підхід та порядок оформлення документів стосовно списання комунального майна як бюджетними установами так і підприємствами, організаціями, установами комунальної власності територіальної громади м. Теплодар та юридичними особами, які використовують комунальне майно на умовах оренди і безоплатного користування.
- Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей – вказаний регуляторний акт в повному обсязі відповідає вимогам норм діючого законодавства України. Для впровадження вимог такого регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з бюджету. Для адміністрування процесу немає необхідності створювати нові робочі місця.
Зовнішні фактори які можуть вплинути на дію та результативність цього регуляторного акту це політико – правові, а саме внесення змін в чинне законодавство України.
- Очікувані результати.
Сфера впливу |
Вигоди* |
Витрати* |
Інтереси держави |
– реалізація державної політики в сфері регулювання порядку списання комунального майна – покращення іміджу влади. – збільшення надходження до бюджету |
відсутні |
Інтереси суб’єктів господарювання |
– врегулювання порядку списання комунального мана; – врегулювання питань бухгалтерського обліку |
– незначні витрати на документацію, які необхідні для виконання вимог регуляторного акта; – незначні витрати робочого часу, пов’язані з виконанням вимог акта.
|
Інтереси населення |
– вирішення соціальних та економічних проблем, пов’язаних з фінансуванням розвитку інфраструктури міста.
|
Не має
|
- Строк дії акта – встановлюється на необмежений термін.
- Показники результативності:
– кількість актів про списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади міста та перебувають на бухгалтерському обліку організацій,установ0закладів, які фінансуються з міського бюджету на правах оперативного управління;
– кількість актів про списання майна, які перебувають на бухгалтерському обліку комунальних підприємств на праві господарювання;
– кількість актів про списання майна, які перебувають на бухгалтерському обліку міської ради, структурних підрозділів, виконавчих органів міської ради – на праві оперативного управління, а також переданого в оренду суб»єктам підприємницької діяльності.
- Заходи з відстеження: Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторним актом.
З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі, відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватися статистичним методом.
Начальник управління майна та інвестицій
Теплодарської міської ради О.А.Грозний