Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Теплодарської міської ради “Про затвердження Положення про порядок списання майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади міста Теплодар”

Аналіз регуляторного впливу регуляторного акту

проекту рішення Теплодарської міської ради

“Положення про порядок списання майна, яке належить до

комунальної  власності територіальної громади міста Теплодар”

 

  1. Визначення проблеми – чинним законодавством України врегульовані питання списання майна бюджетних установ, однак не має єдиних вимог щодо списання комунального майна яке знаходиться на балансі комунальних підприємств, або використовуються на умовах оренди і безоплатного користування.
  2. Цілі – встановлення єдиного порядку щодо списання комунального майна, яке заходиться на балансах підприємств, організацій, установ комунальної власності територіальної громади м. Теплодар або використовуються на умовах оренди і безоплатного користування
  3. Визначення та оцінка альтернативних способів

Можливі способи досягнення цілей

Оцінка способу

Причини відмови від альтернативних способів / аргументи щодо переваги обраного способу

Збереження існуючого стану

відсутній

відсутній

Обраний спосіб

– забезпечує досягнення цілей державного регулювання;

– повністю відповідає потребам у вирішенні проблеми.

– відповідає вимогам чинного законодавства;

– забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики;

– забезпечує реалізацію регуляторного акту;

– упорядковує відносини між органами місцевого самоврядування тапідприємствами, організаціями, установами комунальної власності територіальної громади м. Токмак, а також іншими суб’єктами господарювання.

  1. Механізми і заходи – Органи місцевого самоврядування, після набрання чинності цього регуляторного акту, мають врегульовувати єдиний підхід та порядок оформлення документів стосовно списання комунального майна як бюджетними установами так і підприємствами, організаціями, установами комунальної власності територіальної громади м. Теплодар та юридичними особами, які використовують комунальне майно на умовах оренди і безоплатного користування.
  2. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей – вказаний регуляторний акт в повному обсязі відповідає вимогам норм діючого законодавства України. Для впровадження вимог такого регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з бюджету. Для адміністрування процесу немає необхідності створювати нові робочі місця.

Зовнішні фактори які можуть вплинути на дію та результативність цього регуляторного акту це політико – правові, а саме внесення змін в чинне законодавство України.

  1. Очікувані результати.

Сфера впливу

Вигоди*

Витрати*

Інтереси держави

– реалізація державної політики в сфері регулювання порядку списання комунального майна

– покращення іміджу влади.

– збільшення надходження до бюджету

 

відсутні

Інтереси суб’єктів господарювання

– врегулювання порядку списання комунального мана;

– врегулювання питань бухгалтерського обліку

– незначні витрати на документацію, які необхідні для виконання вимог регуляторного акта;

– незначні витрати робочого часу, пов’язані з виконанням вимог акта.

 

Інтереси населення

– вирішення соціальних та економічних проблем, пов’язаних з фінансуванням розвитку інфраструктури міста.

 

 

         Не має

 

 

 

  1. Строк дії акта – встановлюється на необмежений термін.
  2. Показники результативності:

– кількість актів про списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади міста та перебувають на бухгалтерському обліку організацій,установ0закладів, які фінансуються з міського бюджету на правах оперативного управління;

– кількість актів про списання майна, які перебувають на бухгалтерському обліку комунальних підприємств на праві господарювання;

– кількість актів про списання майна, які перебувають на бухгалтерському обліку міської ради, структурних підрозділів, виконавчих органів міської ради – на праві оперативного управління, а також переданого в оренду суб»єктам підприємницької діяльності.

  1. Заходи з відстеження: Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторним актом.

З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі, відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватися статистичним методом.

Начальник управління майна та інвестицій

Теплодарської міської ради                                                           О.А.Грозний