“АНАЛІЗ регуляторного впливу до проекту рішення Теплодарської міської ради Одеської області «Про затвердження Положення про порядок визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді м.Теплодар, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах»

АНАЛІЗ

регуляторного впливу до проекту рішення Теплодарської міської ради Одеської області «Про затвердження Положення про порядок визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді м.Теплодар, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах».

 

  1. Визначення проблеми.

Згідно рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради від 19.11.2004 р. №323/В-04  виконавцем послуг з утримання будинків та прибудинкової території було визначено ТОВ ЖЕБП «Наше місто»..З 2004 року по сьогоднішній  день конкурс щодо визначення виконавця послуг з  утримання будинків та прибудинкової території не проводився, що суперечить Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та Порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг, затвердженого Постановою КМУ від 21.07.2005р №631 та обмежує конкуренцію суб»єктів господарювання. Затвердження даного регуляторного акту визначить порядок організації і проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг у житловому фонді, що належить до комунальної власності територіальної громади м.Теплодар згідно норм чинного законодавства.

  1. Визначення цілей державного регуляторного акту:

–          приведення нормативних документів до норм чинного законодавства;

–          прозора конкуренція серед суб»єктів господарювання;

–          забезпечення ефективного збереження житлового фонду;

–          продовження терміну дії його служби;

–          зниження вартості послуг;

–          підвищення якості надання послуг з обслуговування та ремонту житлового фонду і прибудинкових територій.

  1. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв»язання проблеми і відповідні заходи:  регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики, визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді м.Теплодар здійснюється на конкурсних засадах, який гарантує рівні умови всім учасникам з обслуговування та ремонту житлового фонду і прибудинкових територій. Дія цього Порядку не поширюється на ОСББ, ЖБ кооперативи та власників приватних будинків, які можуть самостійно залучати підрядників для обслуговування будинку.
  2. Обгрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту:  затвердження даного регуляторного акту  приведе до усунення  ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції та приведення  нормативних документів до норм чинного законодавства.
  3. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту:  затвердження даного проекту рішення  надасть змогу  визначати виконавця з надання житлово-комунальних послуг з утримання будинків та прибудинкової території на конкурсних засадах , що гарантує рівні умови всім учасникам конкурсу , незалежно від форм власності та місця розташування.

     

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

– приведення нормативних документів до норм чинного законодавства;

– ефективна експлуатація та збереження житлового фонду;

– підвищення якості надання послуг з обслуговування та ремонту житлового фонду і прибудинкових територій.

Витрати пов»язані зі збільшенням документообігу на виготовлення конкурсної документації.

Часові витрати

Суб»єкти підприємницької діяльності

– прозора конкуренція;

– рівні умови участі в конкурсі всім учасникам незалежно від форм власності.

Часові – на підготовку конкурсної пропозиції, плата за участь в конкурсі ( якщо вона буде встановлена організатором конкурсу).

Населення

– зниження вартості послуг з утримання будинків та прибудинкової території;

 -підвищення якості надання послуг з обслуговування та ремонту житлового фонду і прибудинкових територій

Відсутні

 

            

    6.0бгрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акту :пропонується встановити необмежений строк дії запропонованого регуляторного акта, що співвідноситься з цілями його прийняття. Зміни до регуляторного акта вноситимуться в разі потреби та у разі внесення змін до чинного законодавства..

 

7.Визначення показників результативності регуляторного акту : показниками результативності регуляторного акта є визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді м.Теплодар на конкурсних засадах.

  1. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акту: відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватись у межах строків, встановлених ст.10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» на підставі даних Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради. Базове відстеження даного регуляторного акту буде проведено після його прийняття, повторне через рік.

 

Начальник управління майна та інвестицій

 Теплодарської міської ради                                                                                                                                                  О.А.Грозний