Проект рішення Теплодарської міської ради “Про затвердження Положення про порядок визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді м.Теплодар право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах”

УКРАЇНА

    РІШЕННЯ

 ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                 

ПРОЕКТ   РІШЕННЯ

 

Про затвердження Положення про порядок визначення виконавця

житлово-комунальних послуг у житловому фонді м.Теплодар,

право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах

 

 

    Відповідно до ст.30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 27, 28 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 631, Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 25.04.2005р. № 60, наказу Державного Комітету будівництва, архітектури та житлової політики України» від 07.09.1998р. № 194 «Про затвердження  Типового положення  про порядок конкурсного відбору підприємств для утримання житлових будинків і прибудинкових територій та Типового договору на утримання житлових будинків і прибудинкових територій» , з метою забезпечення належного утримання та ефективної експлуатації житлового фонду комунальної форми власності територіальної громади м.Теплодар, посилення відповідальності виконавців надання послуг перед споживачами, а також впровадження у сферу цієї господарської діяльності конкурентних засад Теплодарська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Положення про порядок визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді м.Теплодар, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах (додаток додається).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку.

 

 

                                                                                                            

 

                                                                                                                                                                 Додаток

                                                                                                                                 до рішення Теплодарської міської ради

                                                                                                                                 від „___” __________2016 року

                                                                                                                                 № ___________

 

Положення

про порядок визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді м. Теплодар, право на здійснення яких виборюється на конкурснихзасадах.

Загальні положення.

  1. Положення про порядок визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді м. Теплодар, право на здійснення яких виборюється на конкурснихзасадах (далі – Положення ) розроблене у відповідності із Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 631 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг», наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 25.04.2005р. № 60 «Про затвердження Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг», наказу Державного Комітету будівництва, архітектури та житлової політики України» від 07.09.1998р. № 194 «Про затвердження Типового положення  про порядок конкурсного відбору підприємств для утримання житлових будинків і прибудинкових територій та Типового договору на утримання житлових будинків і прибудинкових територій»  .
  2. Положення визначає порядок організації і проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг у житловому фонді, що належить до комунальної власності територіальної громади м.Теплодар.
  3. Метою здійснення конкурсного відбору підприємств для утримання житлових будинків і прибудинкових територій є забезпечення ефективного збереження житлового фонду та продовження терміну його служби, зниження вартості послуг, підвищення якості надання послуг з обслуговування та ремонту житлового фонду і прибудинкових територій.
  4. Рішення про проведення конкурсу приймаєвласникжитлового фонду, якийєорганізатором конкурсу. Вінгарантуєрівніумовивсімучасникам, незалежновідформивласностіімісцярозташування.

Дія цього Порядку не поширюється на об´єднання співвласників житлових будинків, житлово-будівельні кооперативи та власників приватних будинків.

Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельні кооперативи можуть самостійно залучати підрядників для обслуговування будинку.

  1. Відбірпідприємств для утримання житловихбудинківіприбудинковихтериторій проводиться на основі конкурсу.
  2. До участі в конкурсі допускаються підприємства усіх форм власності, установчим завданням яких є надання житлово-комунальних послуг у житловому фонді.
  3. До участі в конкурсі не допускаються підприємства, які:

ліквідуються;

визнані банкрутами;

установчі документи яких визнані недійсними в судовому порядку.

 

Підготовка  конкурсу

  1. 8. Для проведення конкурсу його організатор готує конкурсну документацію, яка повинна містити таку інформацію:
    1) найменування, місцезнаходження організатора конкурсу;
    2) перелік послуг;
    3) підстава для проведення конкурсу;
    4) прізвище,  посада та номери телефонів осіб,  уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу;
    5) кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу,  зокрема щодо наявності:  матеріально-технічної бази;
    працівників відповідної кваліфікації;
    досвіду роботи з надання певних послуг;

відповідного дозволу  або  ліцензії на виконання певних робіт чи надання послуг;
6) критерії     відповідності      учасника      встановленим кваліфікаційним вимогам;
7) перелік  документів,  оригінали  або  копії яких подаються учасниками  конкурсу  для  підтвердження  відповідності  учасників встановленим кваліфікаційним вимогам;
8) обсяг послуг; 9) вимоги   щодо   якості  надання  послуг  з  посиланням  на стандарти, нормативи, норми та правила;
10) кількість житлових будинків,  площа житлових будинків  та прибудинкових територій;
11) місцезнаходження житлових будинків;
12) технічний  стан  житлових  будинків та рівень упорядження  прибудинкових територій;
13) проект договору про надання послуг;
14) вимоги до конкурсних пропозицій;
15) розрахунок ціни/тарифу на надання послуг чи посилання  на
нормативно-правовий акт, відповідно до якого вони розраховуються;
16) критерії оцінки конкурсних пропозицій:
вартість послуг;
рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічним обладнанням;
кількість працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців);
фінансова спроможність учасника конкурсу;
строки надання послуг;
наявність позитивного   досвіду   роботи   з  надання  послуг відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил;
підвищення якості послуг та зниження їх вартості;
17) можливість проведення організатором конкурсу зборів  його учасників  з  метою  надання  роз’яснень  щодо  змісту  конкурсної документації та внесення змін до неї;
18) способи,  місце  та  кінцевий  строк  подання  конкурсних пропозицій;
19) місце,  день  та  час  розкриття  конвертів з конкурсними пропозиціями.

9. Організатор  конкурсу  утворює  комісію,  до  складу  якої входять  представники  організатора  конкурсу,  органів  місцевого самоврядування,  органів  виконавчої влади, а також (за їх згодою) представники    об’єднань   організацій   роботодавців   у   сфері житлово-комунальних  послуг,  що  приєдналися до Галузевої угоди у сфері   житлово-комунального   господарства,     представники територіального органу спеціально уповноваженого центрального органу  виконавчої  влади  у  сфері  захисту  прав  споживачів  та
споживачі,  які  не  пізніше  ніж  за три дні до закінчення строку подання   конкурсних  пропозицій  дали  свою  згоду  бути  членами конкурсної  комісії.      Головою конкурсної    комісії    призначається    представник організатора конкурсу.      До складу  конкурсної  комісії не можуть входити представники учасника конкурсу та особи, що є його близькими родичами (чоловік, дружина, діти, батьки, брати, сестри, онуки).      10. Передбачені   конкурсною  документацією  умови  проведення конкурсу обов’язкові для конкурсної комісії та його учасників. 11. Конкурсна комісія опубліковує в засобах масової інформації оголошення   про   проведення   конкурсу,   яке   повинне  містити інформацію,  передбачену підпунктами 1,  2,  4,  18 і 19 пункту  8 цього  Порядку,  а  також про способи і місце отримання конкурсної документації,  розмір плати за участь  у  конкурсі  (у  разі  його визначення  організатором конкурсу) і перелік житлових будинків та прибудинкових територій. 12. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій не може  бути менший ніж 30 календарних днів з дати опублікування оголошення про проведення конкурсу.
13. Організатор конкурсу може встановити плату  за  участь  у конкурсі,   яка  не  повинна  перевищувати  100  неоподатковуваних  мінімумів доходів громадян на дату подання конкурсної пропозиції..
Плата за  участь  у  конкурсі  вноситься  на   рахунок   його організатора.
14. Конкурсна    документація    подається    особисто    або надсилається поштою організатором конкурсу його учаснику  протягом трьох  робочих  днів  після  надходження  від  учасника заявки про участь у конкурсі.  У разі встановлення плати за участь у конкурсі конкурсна  документація подається особисто або надсилається поштою на підставі документа про внесення такої плати. 15. Учасник  конкурсу  має  право  не  пізніше  ніж  за   сім календарних   днів   до   закінчення   строку  подання  конкурсних пропозицій  письмово звернутися  за  роз’ясненням   щодо   змісту конкурсної    документації    до   організатора   конкурсу,   який зобов’язаний надіслати йому протягом трьох робочих  днів  письмову відповідь. 16. Організатор  конкурсу  має  право  не  пізніше ніж за сім календарних  днів  до   закінчення   строку   подання   конкурсних пропозицій   внести  зміни  до  конкурсної  документації,  про  що повідомляє протягом трьох робочих днів  усіх  учасників  конкурсу, яким надіслана конкурсна документація. 17. У   разі   несвоєчасного   внесення  змін  до  конкурсної документації або надання роз’яснень  щодо  її  змісту  організатор конкурсу повинен продовжити строк подання конкурсних пропозицій не менше ніж на сім календарних днів. 18. При  проведенні  організатором   конкурсу   зборів   його учасників  з метою  надання  роз’яснень  щодо  змісту  конкурсної документації ведеться протокол,  який надсилається протягом  трьох робочих днів усім учасникам.

 

 Подання документів 19. Для участі у конкурсі його учасники подають оригінали або засвідчені   в   установленому   законодавством   порядку    копії  документів, передбачених конкурсною документацією.
20. Конкурсна  пропозиція подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті,  на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція. 21. Конверти з конкурсними пропозиціями,  що  надійшли  після закінчення  строку  їх  подання,  не  розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.
22. Організатор конкурсу має  право  прийняти  до  закінчення строку   подання   конкурсних   пропозицій   рішення   щодо   його продовження.  Про своє рішення,  а також зміну місця,  дня та часу розкриття  конвертів  організатор конкурсу повинен повідомити всіх учасників конкурсу, яким надіслана конкурсна документація.
23. Учасник конкурсу має право  відкликати  власну  конкурсну пропозицію  або  внести  до неї зміни до закінчення строку подання пропозицій. 24. Конкурсні пропозиції реєструються конкурсною  комісією  в журналі  обліку.  На  прохання учасника конкурсу конкурсна комісія підтверджує надходження його конкурсної пропозиції із  зазначенням дати та часу.

Проведення конкурсу 25. Розкриття    конвертів    з    конкурсними   пропозиціями проводиться в день закінчення строку їх подання у  місці  та  час, передбачених   конкурсною   документацією,   в   присутності  всіх учасників конкурсу або уповноважених ними осіб.      Розкриття конверта з конкурсною пропозицією може  проводитися за відсутності учасника конкурсу або уповноваженої ним особи.
26. Під  час  розкриття  конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність та  правильність  оформлення документів,  подання яких передбачено конкурсною документацією,  а також оголошує інформацію  про  найменування  та  місцезнаходження кожного учасника конкурсу, критерії оцінки конкурсних пропозицій.
27. Під  час розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право звернутися до учасників конкурсу за роз’ясненням щодо їх змісту, провести консультації з окремими учасниками.
28. За  результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право відхилити їх з таких причин:      учасник конкурсу  не  відповідає   кваліфікаційним   вимогам, передбаченим конкурсною документацією;      конкурсна пропозиція не відповідає конкурсній документації. 29. Організатор  конкурсу  приймає  рішення  про відмову його учаснику у взятті участі в конкурсі у разі:      ліквідації учасника конкурсу,  визнання  його  банкрутом  або порушення проти нього справи про банкрутство;      встановлення факту   подання  недостовірної  інформації,  яка впливає на прийняття рішення.
30. Конкурс може бути визнаний таким, що не відбувся, у разі:      неподання конкурсних пропозицій;
     відхилення всіх конкурсних пропозицій з причин,  передбачених пунктом 28 цього Порядку. 31. У разі прийняття конкурсною комісією рішення про визнання конкурсу   таким,   що  не  відбувся,  його  організатор  письмово повідомляє  протягом  трьох робочих днів з дня його прийняття всіх учасників конкурсу та організовує протягом десяти календарних днів підготовку нового конкурсу.

Визначення переможця конкурсу та укладення договору 32. Конкурсні  пропозиції,  які  не  були відхилені з причин, передбачених  пунктом  28  цього  Порядку,  оцінюються  конкурсною комісією за критеріями, встановленими у конкурсній документації. 33. Переможцем   конкурсу   визначається   його  учасник,  що відповідає  кваліфікаційним  вимогам,  може  забезпечити   надання послуг  відповідної  якості  і  конкурсна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки. 34. Рішення про результати  проведення  конкурсу  приймається конкурсною  комісією  на закритому засіданні у присутності не менш як половини її складу  відкритим  голосуванням  простою  більшістю голосів.  У  разі  рівного розподілу  голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.      Рішення конкурсної  комісії  оформляється  протоколом,   який підписується усіма членами комісії, що брали участь у голосуванні.
35. Переможець  конкурсу оголошується на відкритому засіданні конкурсної комісії,  на яке запрошуються  всі  його  учасники  або уповноважені ним особи.
36. У  разі коли у конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозиція не була відхилена,  з ним укладається  договір  на надання послуг на строк, що не перевищує 12 місяців. 37. Витяг   з  протоколу  засідання  конкурсної  комісії  про результати проведення конкурсу підписується головою та  секретарем конкурсної  комісії і надсилається протягом трьох календарних днів усім учасникам конкурсу.
38. З  переможцем   конкурсу   укладається   протягом   п’яти календарних  днів  після  прийняття  конкурсною  комісією  рішення договір на надання послуг.

Фінансування проведення конкурсу
39. Фінансування роботи з підготовки та  проведення  конкурсу здійснюється   його  організатором  за  рахунок  коштів,  внесених учасниками конкурсу як плата за участь у конкурсі, а також власних коштів.
40. У разі коли конкурс не відбувся,  внесена його учасниками плата повертається  їм,  а   витрати   на   підготовку   конкурсу відшкодовуються за рахунок його організатора. 41. Якщо  конкурс відбувся,  внесена його учасниками плата не повертається і використовується для покриття витрат,  пов’язаних з його підготовкою та проведенням.

Розгляд спорів 42. Спори,  що  виникають  у  результаті проведення конкурсу, розглядаються в установленому законодавством порядку.