Аналіз регуляторного впливу рішення Теплодарської міської ради «Про внесення доповнення та змін до додатку рішення Теплодарської міської ради №371 –VI від 30 травня 2013 року «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно територіальної громади м.Теплодар та пропорції її розподілу»

Аналіз

регуляторного впливу рішення Теплодарської міської ради  «Про внесення доповнення та змін до додатку рішення Теплодарської міської ради №371 –VI від 30 травня 2013 року «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно територіальної громади м.Теплодар та пропорції її розподілу»

 

 

  1. Визначення та аналіз проблеми,яку пропонується розв»зати шляхом державного регулювання.

Проблема, яку пропонується розв»язати з прийняттям даного регуляторного акту полягає в тому, що відповідно до ст.11 Закону України «Про  оренду державного та комунального майна» оцінка об»єкта оренди передує укладанню договору оренди. У разі якщо на момент продовження дії договору остання оцінка об»єкта оренди була зроблена більш як три роки тому, для продовження (поновлення) договору оренди проводиться нова оцінка об»єкта оренди. Враховуюче те, що  вартість об»єктів оренди комунального майна територіальної громади м.Теплодар затверджувалась  у 2013 році, на теперішній час      на підставі  проведених  нових оцінок об»єктів  оренди комунального майна з урахуванням індексу інфляції,  встановлюються нова вартість приміщень в будівлях (спорудах) комунальної власності територіальної громади м.Теплодар.  Тому на підставі вищевикладеного та у зв»язку з  появою нових видів діяльності, виникла необхідність внесення доповнення та змін у додатки до рішення Теплодарської міської ради №371-VI від  30 травня 2013 року «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно територіальної громади м.Теплодар та пропорції її розподілу»

  1. Визначення цілей державного регулювання:

–         забезпечення дотримання вимог чинного законодавства щодо орендних відносин;

–         врегулювання надходження до місцевого бюджету;

–         стимулювання пріоритетних для міста напрямів підприємницької діяльності.

  1. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення визначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу.

Прийняття даного регуляторного акту  приведе діючий  регуляторний акт  – рішення Теплодарської міської ради від 30.05.2013 р. №371-VI «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно територіальної громади м.Теплодар та пропорції її розподілу»  відповідно до норм чинного законодавства та надасть можливість суб»єктам господарювання здійснювати свою діяльність згідно свого напрямку роботи.

  1. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв»язання проблеми та відповідні заходи.

–         приведення діючого регуляторного акту до норм чинного законодавства;

–         ознайомлення суб»єктів господарювання  з даним регуляторним актом;

Дія даного регуляторного акту поширюється на усіх суб»єктів орендних відносин комунального майна територіальної громади м. Теплодар.

  1. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

Досягнення цілей пов»язане безпосередньо з прийняттям міською радою даного рішення, що надасть можливість привести власні нормативні акти у відповідність до чинного законодавства України та створити сприятливі умови для розвитку підприємництва у місті.

  1. Визначення очікуваних результатів прийняття акта

 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

– приведення власних нормативних атів у відповідність до діючого законодавства;

– стимулювання розвитку підприємницької діяльності;

– врегулювання надходжень до місцевого бюджету;

– часові витрати пов»язані з підготовкою на розробку даного регуляторного акту

Суб»єкти господарювання

– встановлення чіткої процедури нарахування орендної плати;

– розширення мережі послуг, які надаються орендарями

– сплата орендної плати

Територіальна громада

– підвищення ефективності використання комунального майна;

– покращення стану приміщень, що знаходяться в комунальній власності.

Не має

 

  1. Обґрунтування запропонованого строку дії.

Строк дії регуляторного акту необмежений. У разі зміни чинного законодавства або з інших причин, в регуляторний акт будуть вноситися зміни та доповнення. Також регуляторний акт може бути переглянуто за ініціативою регуляторного органу або на підставі аналізу звіту про відстеження результативності цього регуляторного акту.

  1. Визначення показників результативності регуляторного акта

Показниками результативності даного регуляторного акту будуть:

–         кількість суб»ктів господарювання з якими укладено  договори про оренду комунального майна  згідно доповнених видів діяльності;

–         загальна площа приміщень комунальної власності переданих в оренду у т.ч  враховуючи  доповнені види діяльності;

–         надходження від оренди до міського бюджету у т.ч враховуючи доповнені види діяльності.

 

  1. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

Відстеження результативності   даного регуляторного акту буде здійснювати шляхом проведення аналізу кількісних показників.

Базове відстеження буде проводитися після прийняття цього регуляторного акту, повторне через рік з дня набрання чинності, періодичне – кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з  повторного відстеження.

 

 

Начальник управління майна та інвестицій

виконавчого комітету Теплодарської міської ради             О.А.Грозний