Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Теплодарської міської ради Одеської області «Про приватизацію (відчуження) об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар»

Аналіз регуляторного впливу

до проекту рішення Теплодарської міської ради Одеської області

«Про приватизацію (відчуження) об’єктів комунальної власності

територіальної громади м. Теплодар»

 

            Даний аналіз регуляторного впливу (надалі — Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03 № 1160‑IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308, та визначає правові та організаційні засади реалізації рішення Теплодарської міської ради «Про приватизацію (відчуження) об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар» (надалі — проект рішення), як регуляторного акта.

I. Визначення проблеми

            На сучасному етапі здійснення глибоких соціально-економічних перетворень, спрямованих на інтеграцію України у Європейське Співтовариство, приватизація та відчуження об’єктів комунальної власності відіграють важливу роль насамперед у забезпеченні розвитку підприємництва країни. Крім того, приватизація об’єктів комунальної власності сприяє створенню конкурентного середовища, залученню інвестицій, а також залишається важливим джерелом поповнення міського бюджету коштами для подальшого соціально-економічного розвитку міста.

            Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до виключної компетенції міської ради відноситься прийняття рішень щодо відчуження комунального майна, затвердження місцевих програм приватизації, а також переліку об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації, визначення доцільності, порядку та умов приватизації об’єктів права комунальної власності.

            18.02.2016 року Теплодарською міською радою прийнято рішення “Про затвердження Програми приватизації (відчуження) об’єктів комунальної власності територіальної громади м.  Теплодар на 2016—2018 рр. та складу постійної контрольної комісії з питань приватизації (відчуження) комунального майна, переліку об’єктів незавершеного будівництва й основних фондів, які підлягають приватизації у 2016-2018 роках”.

            07.03.2018 набрав чинності Закон України «Про приватизацію державного і комунального майна». Цей Закон регулює правові, економічні та організаційні основи приватизації державного і комунального майна.

            Вимоги чинного Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» вказали на необхідність прийняття Положення про приватизацію об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар.

            Проект рішення Теплодарської міської ради «Про приватизацію (відчуження) об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар» (далі — Положення) розроблено відповідно до Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про приватизацію державного і комунального майна», а також інших законодавчих і нормативних актів, що регулюють питання приватизації та власності.

            Переважна кількість об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар знаходиться у незадовільному стані та потребує проведення капітальних ремонтів.

            При цьому, органи місцевого самоврядування втрачають зацікавлення інвесторів, у тому числі європейських, у розвитку інфраструктури м. Теплодар.

            Громадяни до процесів приватизації продовжують відноситися з недовірою, прагнучи більшої публічності та відкритості її проведення.

Таким чином, для забезпечення подальшого розвитку та удосконалення процесів приватизації, реалізації нових вимог до ринкової трансформації на сучасному етапі її розвитку, встановлення нових завдань, визначення чітких законодавчих норм, забезпечення оптимізації розміру приватного сектору економіки, необхідно прийняття Положення про приватизацію Теплодар.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи

Так

Ні

Громадяни

+

 

Органи місцевого самоврядування

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

 

II. Цілі державного регулювання

            Метою прийняття проекту рішення Теплодарської міської ради  «Про приватизацію (відчуження) об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар» є визначення пріоритетів, завдань і комплексу заходів, спрямованих на організаційне та правове забезпечення процесу приватизації комунального майна.

            Основними цілями затвердження цього Положення є:

— реалізація права територіальної громади володіти, ефективно користуватися і розпоряджатися в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через спеціально уповноважені органи;

— підвищення ефективності використання майна, створення конкурентного середовища, залучення інвестицій з метою забезпечення соціально-економічного розвитку міста, а також забезпечення надходження коштів від приватизації до міського бюджету;

— підтримання та подальший розвиток м. Теплодар за рахунок коштів, що надходять від приватизації;

— забезпечення інформаційної відкритості та прозорості процесу приватизації;

— продаж дрібних і малоліквідних об’єктів нерухомого майна, приватизація об’єктів, подальше перебування у комунальній власності яких є економічно недоцільним;

— продаж об’єктів незавершеного будівництва, які не можуть бути добудовані за рахунок коштів міського бюджету.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1 — Залишити без змін чинну редакцію Програми приватизації (відчуження) об’єктів комунальної власності територіальної громади м.  Теплодар на 2016—2018 рр. та складу постійної контрольної комісії з питань приватизації (відчуження) комунального майна, переліку об’єктів незавершеного будівництва й основних фондів, які підлягають приватизації у 2016-2018 роках

Такий спосіб є недоцільний у зв’язку з прийняттям Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».

Альтернатива 2 — Внесення змін до Програми приватизації (відчуження) об’єктів комунальної власності територіальної громади м.  Теплодар на 2016—2018 рр. та складу постійної контрольної комісії з питань приватизації (відчуження) комунального майна, переліку об’єктів незавершеного будівництва й основних фондів, які підлягають приватизації у 2016-2018 роках

Такий спосіб також є недоцільний у зв’язку з прийняттям Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», оскільки даний регуляторний акт потребує змін щодо підходів до державного регулювання процесу приватизації.

Альтернатива 3  — Розробка Положення про приватизацію об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар.

Такий спосіб є найбільш ефективним, забезпечить досягнення цілей регулювання процесу приватизації за принципом рівності та змагальності, забезпечить використання конкурентних умов приватизації.

 

 Надалі Альтернативи 1,2 не розглядається оскільки приватизація майна, що перебуває у комунальній власності здійснюється органами місцевого самоврядування відповідно до вимог Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».

Оцінка впливу на сферу інтересів органу місцевого самоврядування

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Альтернатива 2

Альтернатива 3

Імперативність (загальнообов’язковість) рішень Теплодарської міської ради для виконання на території міста Теплодар, що передбачено ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

 

Планується збільшення надходжень до місцевого бюджету, можливість виконання органом місцевого самоврядування своїх соціальних зобов’язань.

 

Процедура приватизації об’єктів згідно з Положенням регламентує і забезпечує виконання планового завдання щодо надходжень до місцевого бюджету від приватизації, та у подальшому вплине на створення сприятливих умов для залучення інвестицій.

За рахунок коштів місцевого бюджету для проведення заходів, пов’язаних з приватизацією, здійснюються видатки, пов’язані з загальними організаційними роботами; з оплатою послуг на виготовлення технічної документації; проведення оцінки майна у процесі приватизації, оцінки об’єктів приватизації; проведенням екологічного аудиту, аудиту, експертиз технічного стану об’єктів; провадженням інформаційної діяльності з питань проведення приватизації, управління майном, висвітленням приватизаційних процесів у засобах масової інформації, придбанням комп’ютерної та офісної техніки, засобів зв’язку, програмних продуктів, інше.

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць (орієнтовно)

76

62

138

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

55

45

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Альтернатива 2

Альтернатива 3

1) Повне, своєчасне та достовірне інформування про об’єкти приватизації та порядок їх приватизації.

2) Забезпечення конкурентних умов приватизації.

3) Здійснення приватизації об’єктів комунальної власності максимально відкрито та прозоро.

4) Можливість підвищення соціальних стандартів для тих категорій громадян, які отримують допомогу, пільги, тощо з міського бюджету.

5) Збереження або створення нових робочих місць на приватизованих об’єктах.Забезпечення прозорої та швидкої процедури приватизації об’єктів комунальної власності, що надає можливість планування та розвитку малого бізнесу.

Витрати пов’язані з загальними організаційними роботами та з оплатою за договором купівлі-продажу.

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

            За результатами опрацювання альтернативних способів досягнення цілей державного регулювання здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

            Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі

щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

0

Такий спосіб є недоцільний у зв’язку з прийняттям Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».

Альтернатива 2

0

Такий спосіб також є недоцільний у зв’язку з прийняттям Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», оскільки даний регуляторний акт потребує змін щодо підходів до державного регулювання процесу приватизації.

Альтернатива 3

4

Такий спосіб є найбільш ефективним, оскільки забезпечить досягнення цілей державного регулювання процесу приватизації за принципом рівності та змагальності, забезпечить використання конкурентних умов приватизації.

 

 

 

Рейтинг

результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування

відповідного місця

альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Проблема продовжує існувати

Альтернатива 2

Проблема продовжує існувати

Альтернатива 3

Забезпечення прозорої та швидкої процедури приватизації об’єктів комунальної власності, що надає можливість планування та розвитку малого бізнесу.

Для проведення заходів, пов’язаних з приватизацією, здійснюються видатки, пов’язані з загальними організаційними роботами; з оплатою послуг, на виготовлення технічної документації; проведення оцінки майна у процесі приватизації, оцінки об’єктів приватизації, повернутих за рішенням суду в комунальну власність; проведенням екологічного аудиту, аудиту, експертиз технічного стану об’єктів; надання юридичних послуг; провадженням інформаційної діяльності з питань проведення приватизації, управління майном, висвітленням приватизаційних процесів у засобах масової інформації, придбанням офісної техніки, забезпеченням програмними продуктами, інше.

Усі аспекти проблеми буде вирішено

 

Рейтинг

Аргументи

щодо переваги обраної альтернативи/причини

відмови від альтернативи

Оцінка ризику

зовнішніх чинників на дію

запропонованого

регуляторного акта

Альтернатива 1

Не є прийнятною, адже не вирішує проблему

Альтернатива 2

Не є прийнятною, адже не вирішує проблему

Альтернатива 3

Регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Має місце ризик впливу зовнішніх чинників на дію даного акту таких як: зміни діючого законодавства, які можуть безпосередньо вплинути на фінансово‑господарську діяльність, прискорення або уповільнення темпів економічного зростання, соціально-політичні впливи та  інше.

 

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

            Проект Положення передбачає здійснення заходів щодо приватизації протягом терміну дії цього документу, виходячи з наступних концептуальних підходів:

— посилення уваги територіальної громади до управління приватизаційними процесами. Приватизація комунального майна організовується як складовий елемент підвищення ефективності використання та розпорядження комунальним майном, спрямований на оптимізацію структури комунального майна, збільшення надходжень до місцевого бюджету у вигляді податків, дивідендів, орендних, концесійних платежів тощо, а також скорочення бюджетних видатків на утримання окремих об’єктів права комунальної власності;

— формування складу об’єктів, що підлягатимуть приватизації за заявами потенційних покупців, за рішенням органів, уповноважених управляти комунальним майном, прийнятим з результатами аналізу господарської діяльності комунальних підприємств та організацій;

— включення в процес приватизації, насамперед, тих об’єктів, подальше перебування у комунальній власності яких більше не ефективно та потребує додаткових бюджетних витрат на розвиток виробництва або на їх утримання;

— формування переліків об’єктів приватизації, продаж яких має забезпечити виконання встановлених планових завдань щодо надходження коштів від приватизації та внесення таких переліків на розгляд міської ради.

            Проектом Положення передбачено виконання фінансових завдань не за рахунок збільшення кількості об’єктів, що пропонуються для продажу, а, насамперед, завдяки підвищенню ціни продажу об’єктів приватизації через аукціони, в тому числі через електронні майданчики.

            Положення включає комплекс заходів щодо фінансового, інформаційного та законодавчого забезпечення виконання Положення.

            Враховуючи стратегію подальшого реформування комунальної власності, наближення України до Європейського Союзу, прийняття Положення забезпечить створення конкурентного середовища, сприятливих умов для залучення ефективних інвесторів та інвестицій у місцеву економіку, зростання економіки країни.

VI. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Запропонований проект Положення буде діяти до прийняття змін у нормативно-правові акти, що мають вищу юридичну силу, які стосуються зазначеної сфери регулювання або його скасування, а також до прийняття Теплодарською міською радою іншого Положення про приватизацію об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар.

VII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Для даного регуляторного акта було визначено декілька вимірювальних показників результативності регуляторного акта, які безпосередньо пов’язані із цілями регуляторного акта та мають числовий вимір та прогнозні значення.

Показниками результативності запропонованого акта будуть:

— кількість об’єктів, запропонованих для приватизації;

— кількість укладених договорів купівлі- продажу;

— грошові кошти, отримані від приватизації об’єктів комунальної власності та перераховані до бюджету міста Теплодар.

Дія даного регуляторного акта поширюється на невизначене коло суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб (територія дії акта — місто Теплодар, Одеської обл.);

Розмір надходжень до місцевого бюджету збільшиться.

Розмір коштів та часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами не зміниться.

На підставі порівняння цих показників та отриманих у подальшому даних (при проведенні базового, повторного та періодичних відстежень), можна буде зробити висновок про досягнення очікуваних результатів та досягнення цілей регулювання.

VIIІ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

            Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено шляхом моніторингу кількості укладених договорів купівлі-продажу комунального майна та розміру надходжень від приватизації до місцевого бюджету.

            Базове відстеження результативності дії регуляторного акту буде здійснено протягом року після прийняття рішення.

            Повторне відстеження буде проводитися через рік після проведення базового.

            Періодичне відстеження буде проводитись раз на три роки після повторного відстеження на підставі даних звітів про кількість укладених договорів купівлі- продажу та розміру надходжень від приватизації до місцевого бюджету.

            Метод проведення відстеження результативності — статистичний.

            Вид даних — статистичні дані.

 

Перший заступник міського голови,

В.о. начальника управління майна та

інвестицій                                                                                                        О.Ю. Панасюк

 

 

 

 

                                                                  Додаток до аналізу регуляторного впливу 

                                                                                  проекту рішення Теплодарської міської ради

                                                                                  «Про приватизацію (відчуження) об’єктів                                                                                  комунальної  власності територіальної                                                                                       громади м. Теплодар»

 

 

ТЕСТ 

малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

            Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 01 вересня 2018 по 20 листопада 2018.

Вид консультації (публічні консультації прямі/

«круглі столи», наради, робочі зустрічі тощо/, інтернет-консультації прямі (інтернет-

форуми, соціальні мережі тощо), запити/

до підприємців, експертів, науковців тощо/)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

Консультації з представниками організаторів аукціонів (електронних майданчиків)

2

Обговорено основні вимоги до процедури та порядок проведення аукціонів під час приватизації комунального майна

Органи місцевого самоврядування інших міст України

3

Визначення доцільності ухвалення регуляторного акта з урахуванням вимог Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна» щодо приватизації об’єктів комунальної власності територіальних громад

Опитування суб’єктів господарювання

5

Надані пропозиції щодо вдосконалення розробленого проекту акта були надані за телефоном

Усього осіб

10

 

 

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання: 138 (одиниць), у тому числі суб’єкти малого підприємництва 76 (одиниць); питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 55  % (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання” додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

Примітка: регулювання стосується суб’єктів господарювання, які будуть мати намір приватизувати об’єкти комунальній власності територіальної громади м. Теплодар. Тому, до розрахунку взято кількість всіх суб’єктів господарювання, які брали участь у приватизації об’єктів комунальній власності територіальної громади м. Теплодар у 2017 році.

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий
номер

Найменування оцінки

У перший рік

(стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні

(за наступний

рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

0

0

0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0

0

0

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати — витратні матеріали)

0

0

0

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

0

0

0

5

Інші процедури:

Сплата за об’єкти приватизації

678412

678412

3392060

6

Разом, гривень

 

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

678412

678412

3392060

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

138

8

Сумарно, гривень

 

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

93620856

93620856

468104280

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

 

Розрахунок вартості 1 людино-години:

Норма робочого часу на 2018 рік становить при 40‑годинному робочому тижні — 1993,0 години.

Використовується мінімальний розмір заробітної плати. За Законом України від 07.12.2017 № 2246‑VIII «Про Державний бюджет України на 2018 рік» середній мінімальний щомісячний розмір заробітної плати з 01.01.2018 р. становить 3723,00 грн та 22,41 грн у погодинному розмірі.

 

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

22,41

22,41

112,05

9.1

Знайти регуляторний акт в мережі Інтернет та ознайомитись з його змістом (0,5 годин)

22,41

22,41

112,05

9.2

Ознайомитись з переліком об’єктів комунальній власності територіальної громади м. Теплодар (0,5 годин)

22,41

 22,41

112,05

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

-збір документів та подання заяви

-укладання договору та його нотаріальне посвідчення

-оплата за об’єкт та підписання акту приймання-передачі майна

-реєстрація права власності

 

 

 

744,6

744,6

3723

11

Процедури офіційного звітування

0

0

0

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0

0

0

13

Інші процедури:

67,23

67,23

336,15

13.1

Укладання договору купівлі-продажу (1 година)

22,41

 22,41

112,05

13.2

Нотаріальне засвідчення угоди (2 години)

44,82

 44,82

224,1

14

Разом, гривень (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

946,29

946,29

4731,45

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

138

16

Сумарно, гривень

(рядок 14 Х рядок 15)

130588

130588

652940

 

 

            Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Державне регулювання рішення не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

            Орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування – Теплодарська міська рада Одеської області, зокрема, Управління майна та інветицій Теплодарської міської ради.

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва — за потреби окремо для суб’єктів малого та мікропідприємництв)

Планові витрати

часу на процедуру,

год

Вартість часу

співробітника

органу місцевого самоврядування відповідної категорії

(заробітна плата),

грн/год

Оцінка кількості

процедур за рік,

що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості

суб’єктів, що

підпадають

під дію процедури

регулювання

Витрати на 

адміністрування

регулювання*

(за рік),

гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0

0

0

0

0

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

0

0

0

0

0

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0

0

0

0

0

7. Інші адміністративні процедури:

 

 

 

 

 

7.1 прийом, аналіз документів, реєстрація заяви та доданого до неї пакету документів

3

22,41

1

138

9277,7

7.2 перевірка документів на відповідність правоустановчих документів, наявність або відсутність договору оренди

0,5

35,05

1

138

2418,5

7.3 підготовка відповіді заявнику

0,25

17,52

1

138

604,44

7.4 підготовка проекту рішення на сесію міської ради

1,5

33,62

1

138

6959,3

7.5. Опублікування інформації про прийняття рішення про приватизацію об’єкта в засобах масової інформації, на офіційному сайті міської ради

1

22,41

1

138

9277,7

7.6. Утворення аукціонної комісії з продажу об’єктів

1

22,41

1

138

9277,7

7.10. Підготовки документів для затвердження умов продажу об’єктів, розроблених аукціонною комісією

5

112,05

1

138

77314,5

7.11. Опублікування інформації про умови продажу об’єкта приватизації, у тому числі його стартової ціни

2

44,82

1

138

12370,3

7.12. Укладання договору з уповноваженими особами щодо проведення аукціону з продажу об’єктів приватизації

2

44,82

1

138

12370,3

7.13. Укладання у випадках, передбачених законодавством, угоди щодо проведення екологічного аудиту об’єктів приватизації

2

44,82

1

138

12370,3

7.14. Перевірка заяви на участь в аукціоні

2

44,82

1

138

12370,3

7.15. Укладання договору купівлі-продажу за результатами продажу на аукціоні

4

89,64

 

1

138

49481,3

7.15.1 підготовка проекту договору купівлі-продажу

3

67,23

1

138

27833,22

7.15.2 нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу (робота з майбутнім покупцем та нотаріусом)

4

89,64

1

138

49481,3

7.16. Відстеження строків оплати згідно з договором купівлі-продажу

1

22,41

1

138

9277,7

7.17. Підготовка актів прийому-передачі

1

22,41

1

138

9277,7

7.18. Підписання актів прийому-передачі

1

22,41

1

138

9277,7

7.19. Видача актів прийому-передачі

1

22,41

1

138

9277,7

7.20. Опублікування інформації про результати приватизації

2

44,82

1

138

12370,3

7.21. Прийняття рішення про завершення приватизації

2

44,82

1

138

12370,3

Разом за рік

39,25

835,08

22

138

4523210,8

Сумарно за п’ять років

 

 

 

 

22616054,00

 

 

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий
номер

Показник

Перший рік регулювання

(стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

93620856

468104280

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

130588

652940

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

93751444

468757220

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

4523211

22616054

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

93829101

469145503

 

 

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

            Для суб’єктів господарювання коригуючим (пом’якшувальним) заходом у цьому випадку є те, що протягом року вони можуть самостійно приймати рішення щодо участі в приватизації.

 

Перший заступник міського голови,

В.о. начальника управління майна та

інвестицій                                                                                                        О.Ю. Панасюк