Рішення Теплодарської міської ради від 01.03.2012р. №211-VI «Про затвердження програми приватизації та відчуження об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Теплодар на 2012-2015 роки та складу постійної контрольної комісії з питань приватизації та відчуження комунального майна»

“01” березня 2012 року                                                                 №212-VІ                    

 

 

Про затвердження Положення про порядок проведення

конкурсу по наданню житлово-комунальних послуг з

вивезення твердих побутових відходів з території м.Теплодар

 

          З метою визначення механізму надання суб’єктами господарювання незалежно від форми їх власності послуг з вивезення твердих побутових відходів на території міста Теплодар, розвитку ринкових відносин, ліквідації монополії у сфері житлово-комунального господарства, забезпечення благоустрою, чистоти і порядку, керуючись п.55.ч.1 ст. 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ст.35-1 Закону України «Про відходи», постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 631 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг», постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 року № 1070 „Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів”, постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 року № 1173 „Питання надання послуг з вивезення побутових відходів”, Теплодарська міська рада

 ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Положення про порядок проведення конкурсу по наданню житлово-комунальних послуг з вивезення твердих побутових відходів з території м.Теплодар, згідно додатку 1( додається).
  2. Управлінню майна та інвестицій Теплодарської міської ради надати статус організатора проведення конкурсу, передбаченого Положенням про порядок проведення конкурсу по наданню житлово-комунальних послуг з вивезення твердих побутових відходів з території м.Теплодар ,.

4.Опублікувати оголошення про проведення конкурсу на право вивезення твердих побутових відходів з території міста Теплодар в газеті «Теплодарський вісник» та розмістити на веб- сайті Теплодарської міської ради.

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства

 

 

Міський голова                                                          Л.М. Печерський

 

 

 

Додаток  1

до рішення міської ради

від “01” березня 2012 року

№212-VІ                     

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок проведення конкурсу по наданню житлово-комунальних послуг з вивезення твердих побутових відходів з території м.Теплодар

 

І. Загальні положення

1.1. Дане Положення розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 року № 1173 „Питання надання послуг з вивезення побутових відходів”, інших нормативно-правових актів.

1.2. Положення визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу по наданню житлово-комунальних послуг з вивезення твердих побутових відходів.

1.3. Метою проведення конкурсу є розвиток ринкових відносин, ліквідації монополії у сфері надання житлово-комунальних послуг, забезпечення повного та якісного задоволення потреб територіальної громади в підтриманні належного санітарного стану території та підвищення рівня обслуговування населення на території міста.

1.4. Основними принципами проведення конкурсу є:

– відкритість процедури організації та проведення конкурсу;

– доступність інформації про конкурс;

– об’єктивність та неупередженість конкурсної комісії;

– поінформованість громадян про результати конкурсу.

1.5. У конкурсі, що проводиться відповідно до цього Положення, можуть брати участь суб’єкти господарювання незалежно від їх форм власності.

 

  1. Підготовка конкурсу

2.1 Організатором конкурсу є Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради.

2.2. Для проведення конкурсу організатор готує конкурсну документацію, яка повинна містити таку інформацію:

1) найменування, місцезнаходження організатора конкурсу;

2) підстава для проведення конкурсу (дата та номер рішення органу місцевого самоврядування чи розпорядження);

3) місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону особи, в якої можна ознайомитися з умовами надання послуг з вивезення твердих побутових відходів;

4) кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

матеріально-технічної бази;

вартість надання послуг;

досвіду роботи з надання послуг з вивезення твердих побутових відході;

наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації;

5) обсяг послуг з вивезення твердих побутових відходів та вимоги щодо якості   надання   послуг  згідно  з  критерієм,  що  визначається відповідно  до  Правил надання  послуг  з   вивезення   побутових відходів;

6) перелік  документів,  оригінали  або  копії яких подаються учасниками  конкурсу  для  підтвердження  відповідності  учасників встановленим кваліфікаційним вимогам;

7) характеристика території,  де повинні надаватися послуги з вивезення твердих побутових відходів:  розміри та  межі  певної  території населеного   пункту  та перелік  розміщених  у  зазначених  межах об’єктів  утворення  твердих побутових  відходів,  середня   відстань   до об’єктів поводження з відходами та їх місцезнаходження.

     Межі певної   території  м.Теплодар,  де  планується надавати  послуги  з  вивезення   побутових   відходів,   визначає організатор конкурсу.

8) характеристика об’єктів утворення  твердих побутових  відходів  за джерелами їх утворення:

     багатоквартирні житлові будинки:

     – загальна кількість будинків, у тому числі будинки з п’ятьма і більше поверхами із сміттєпроводами,  кількість мешканців  таких будинків;

     – місцезнаходження  будинків,  їх  характеристика залежно від наявності видів благоустрою (каналізації,  центрального  опалення, водопостачання);

     – відомості про балансоутримувачів будинків;

     – наявність,  кількість, місцезнаходження, об’єм і належність контейнерів (контейнерних майданчиків) для зберігання та  збирання різних побутових відходів;

     одноквартирні житлові будинки:

     – загальна  кількість  будинків,  кількість  мешканців  таких будинків;

     – місцезнаходження будинків,  їх характеристика  залежно  від наявності  видів благоустрою (каналізації,  центрального опалення, водопостачання);

     – наявність,  кількість, місцезнаходження, об’єм і належність контейнерів  (контейнерних майданчиків) для зберігання та збирання різних побутових відходів;

     – характеристика під’їзних шляхів;

 підприємства, установи та організації:

     – загальна  кількість  та  перелік  підприємств,  установ  та організацій,  їх  характеристика  (бюджетні  або  інші  споживачі, наявність   каналізації,   центрального  опалення,    водопостачання),      місцезнаходження,      кількість,     об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів;

9) вимоги до конкурсних пропозицій;

10) критерії оцінки конкурсних пропозицій;

11) проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту  конкурсної  документації  та внесення змін до неї;

12) способи,  місце  та  кінцевий  строк  подання  конкурсних пропозицій;

13) місце,  дата та час  розкриття  конвертів  з  конкурсними пропозиціями.

 

2.3. Організатор  конкурсу  утворює  комісію,  до  складу  якої входять на паритетних засадах представники організатора  конкурсу, підприємств житлово-комунального господарства,  а також (за їх згодою) органів місцевого самоврядування,  органів виконавчої влади, власників (їх об’єднань) або наймачів,  користувачів, у  тому  числі  орендарів розміщених  у  межах  певної  території населеного пункту житлових приміщень,  земельних ділянок,  які не пізніше ніж за три  дні  до закінчення  строку  подання  конкурсних пропозицій дали свою згоду бути членами конкурсної комісії.

     Головою конкурсної    комісії    призначається    представник організатора конкурсу.

     До складу  конкурсної  комісії не можуть входити представники учасника конкурсу та особи, що є його близькими родичами (чоловік, дружина, діти, батьки, брати, сестри, онуки, дід та баба).

2.4. Передбачені   конкурсною  документацією  умови  проведення конкурсу є обов’язковими для конкурсної комісії та його учасників.

2.5. Організатор  конкурсу  публікує  в  офіційних   друкованих засобах  масової  інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до  початку  конкурсу  оголошення про  проведення  конкурсу,  яке повинне містити інформацію,  передбачену підпунктами 1-4,  7-8 12 підпункту 2.2 цього Положення,  а також про  способи  і  місце отримання конкурсної документації.

2.6. Кінцевий  строк подання конкурсних пропозицій не може бути менший ніж 30 календарних днів з дати опублікування оголошення про проведення конкурсу.

2.7. Організатор  конкурсу  протягом  трьох робочих днів після надходження від учасника заявки про участь у конкурсі  надає  йому конкурсну документацію особисто або надсилає поштою.

2.8. Учасник   конкурсу  має  право  не  пізніше  ніж  за  сім календарних  днів  до   закінчення   строку   подання   конкурсних пропозицій   письмово   звернутися  за роз’ясненням  щодо  змісту конкурсної документації до організатора конкурсу.

     Організатор конкурсу протягом трьох робочих  днів  з  моменту отримання  звернення  про роз’яснення до закінчення строку подання конкурсних пропозицій надає письмове роз’яснення.

2.9. У разі надходження двох і  більше  звернень  про  надання роз’яснення   щодо   змісту  конкурсної  документації  організатор конкурсу  проводить  збори  його  учасників   з   метою   надання відповідних роз’яснень.  Про місце,  час та дату проведення зборів організатор конкурсу повідомляє учасників протягом  трьох робочих днів.

     Організатором конкурсу  ведеться  протокол зазначених зборів, який надсилається або надається усім учасникам зборів  в  день  їх проведення.

2.10. Організатор  конкурсу  має  право  не  пізніше ніж за сім календарних  днів  до   закінчення   строку   подання   конкурсних пропозицій   внести  зміни  до конкурсної  документації,  про  що протягом трьох робочих днів у письмовому вигляді  повідомляє  усіх учасників конкурсу, яким надіслано конкурсну документацію.

2.11. У   разі   несвоєчасного   внесення  змін  до  конкурсної документації або надання роз’яснень  щодо  її  змісту  організатор конкурсу  продовжує строк подання конкурсних пропозицій не менш як на сім календарних днів, про що повідомляються учасники.

 

III. Подання документів

3.1. Для участі у конкурсі його учасники подають оригінали  або  засвідчені  в  установленому  законодавством  порядку копії документів, передбачених конкурсною документацією.

3.2 Конкурсна  пропозиція подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті,  на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція.

3.3. Конверти з конкурсними пропозиціями,  що  надійшли  після закінчення  строку  їх  подання,  не  розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.

3.4. Організатор конкурсу має  право  прийняти  до  закінчення строку   подання   конкурсних   пропозицій   рішення   щодо   його продовження.  Про своє рішення,  а також зміну місця,  дня та часу розкриття  конвертів  організатор конкурсу повинен повідомити всіх учасників конкурсу, які подали документи на участь у конкурсі.

3.5. Учасник конкурсу має право  відкликати  власну  конкурсну пропозицію або  внести  до неї зміни до закінчення строку подання пропозицій.

3.6. Конкурсні пропозиції реєструються конкурсною  комісією  у журналі обліку.

     Конкурсна комісія    підтверджує    надходження    конкурсної пропозиції шляхом повідомлення учасника конкурсу про  дату  і  час отримання  конкурсної пропозиції  та  порядковий номер реєстрації пропозиції.

 

  1. Проведення конкурсу

4.1. Розкриття   конвертів    з    конкурсними    пропозиціями проводиться  у  день  закінчення строку їх подання у місці та час, передбачені конкурсною документацією, в присутності всіх учасників конкурсу або уповноважених ними осіб, що з’явилися на конкурс.

     Розкриття конверта  з конкурсною пропозицією може проводитися за відсутності учасника конкурсу або  уповноваженої  ним  особи  у разі його згоди.

4.2. Під  час  розкриття  конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність та  правильність  оформлення документів,  подання яких передбачено конкурсною документацією,  а також оголошує інформацію  про  найменування  та  місцезнаходження кожного учасника конкурсу, критерії оцінки конкурсних пропозицій.

4.3. Під  час розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право звернутися до учасників конкурсу за роз’ясненням щодо їх змісту, провести консультації з окремими учасниками.

4.4. За  результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія відхиляє пропозиції з таких причин:

    –  учасник конкурсу  не  відповідає   кваліфікаційним   вимогам, передбаченим конкурсною документацією;

    –  конкурсна пропозиція не відповідає конкурсній документації;

    –  встановлення факту   подання  недостовірної  інформації,  яка впливає на прийняття рішення;

     – учасник конкурсу перебуває у стані ліквідації,  його  визнано банкрутом або порушено провадження у справі про його банкрутство.

4.5. Конкурс визнається таким, що не відбувся, у разі:

    –  неподання конкурсних пропозицій;

     – відхилення всіх конкурсних пропозицій з підстав, передбачених підпунктом 4.4 цього Порядку.

4.6. У разі прийняття конкурсною комісією рішення про визнання конкурсу   таким,   що  не  відбувся,  його  організатор  письмово повідомляє протягом трьох робочих днів з дня його  прийняття  всіх учасників конкурсу та організовує протягом десяти календарних днів підготовку нового конкурсу.

 

  1. Визначення переможця конкурсу та укладення договору

5.1. Конкурсні пропозиції,  які не були відхилені  з  підстав, передбачених  пунктом  4.4  цього  Положення,  оцінюються  конкурсною комісією за критеріями, встановленими у конкурсній документації.

     Критерії відповідності конкурсних пропозицій  кваліфікаційним вимогам наведено у додатку 1.

5.2. Переможцем   конкурсу   визначається   його  учасник,  що відповідає  кваліфікаційним  вимогам,  може  забезпечити   надання послуг відповідної кількості та якості, конкурсна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.

5.3. Рішення  про  результати  проведення конкурсу приймається конкурсною комісією на засіданні у присутності не менш як половини її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є  голос  голови  конкурсної комісії.

     Рішення конкурсної   комісії  оформляється  протоколом,  який підписується усіма членами комісії, що брали участь у голосуванні.

5.4. Організатор конкурсу протягом не більш як  п’яти  робочих днів  з  дня  проведення  конкурсу вводить у дію відповідним актом рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця  конкурсу  на певній  території м.Теплодар,  межі  якої  були визначені умовами конкурсу, та зазначає строк, протягом якого виконавець має право надавати такі послуги, але не менш як п’ять років.

     У разі коли в конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозицію не було відхилено,  строк,  на  який  він  визначається виконавцем   послуг  з  вивезення побутових  відходів  на  певній території населеного пункту,  повинен становити 12 місяців,  після чого організовується і проводиться новий конкурс.

5.5. З  переможцем  конкурсу  протягом десяти календарних днів після прийняття конкурсною комісією рішення укладається договір на надання  послуг з вивезення побутових відходів на певній території населеного пункту відповідно до типового  договору,  наведеного  у додатку 2.

5.6. Протягом десяти днів після припинення договору на надання послуг  з  вивезення  побутових  відходів  на    території м.Теплодар  проводиться  новий конкурс на надання послуг з вивезення  побутових  відходів  на  території,  визначеній   таким договором.

 

  1. Розгляд спорів

6.1. Спори,  що  виникають  у  зв’язку з проведенням конкурсу, розглядаються в установленому законодавством порядку.

 

 

 Додаток 1

 до Положення

 

1.Наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких побутових відходів, небезпечних відходів у складі побутових відходів), що утворюються у житловій забудові та на підприємствах, в установах та організаціях, розміщених у межах певної території

перевага надається учасникові, який має спеціально обладнані транспортні засоби різних типів для збирання та перевезення усіх видів побутових відходів – твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких побутових відходів, небезпечних відходів у складі побутових для підтвердження факту наявності достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів учасник подає відповідні розрахунки з урахуванням інформації про обсяги надання послуг з вивезення побутових відходів, наведеної у конкурсній документації. Під час проведення розрахунків спеціально обладнані транспортні засоби, рівень зношеності яких перевищує 75 відсотків, не враховуються.

перевага надається учасникові, який має спеціально обладнані транспортні засоби, строк експлуатації та рівень зношеності яких менший

2. Можливість здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту спеціально обладнаних транспортних засобів

наявність власного або орендованого контрольно- технічного пункту

3. Підтримання належного санітарного стану спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення побутових відходів

наявність власного або орендованого обладнання для миття контейнерів та спеціально обладнаних транспортних засобів

4. Можливість проводити в установленому законодавством порядку щоденний медичний огляд водіїв у належним чином обладнаному медичному пункті

використання власного медичного пункту або отримання таких послуг на договірній основі

 

5. Можливість забезпечити зберігання та охорону спеціально обладнаних транспортних засобів для перевезення побутових відходів на підставі та у порядку, встановленому законодавством

зберігання спеціально обладнаних транспортних засобів забезпечують штатні працівники або інше підприємство за договором на власній або орендованій території виконавця послуг

6. Вартість надання послуг з вивезення побутових відходів

 

вартість надання послуг з вивезення твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких побутових відходів, небезпечних відходів у складі побутових відходів порівнюється окремо перевага надається учасникові, що пропонує найменшу вартість надання послуг

7. Досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил

перевага надається учасникові, що має досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил понад три роки

8. Наявність у працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців)

перевага надається учасникові, який не має порушень правил безпеки дорожнього руху водіями спеціально обладнаних транспортних засобів під час надання послуг з вивезення побутових відходів

 

Додаток 2

до Положення

 

ТИПОВИЙ ДОГОВІР

на надання послуг з вивезення побутових

відходів на певній території населеного пункту

 

м.Теплодар                                                                                                                                                  „____ „___________ „ 201_р.

 

__________________________________________________________________ _____________________________

(найменування виконавчого органу міської ради; установа, якій делегованно повноваженя відповідною радою)

 

в особі  ______________________________________________________________________________________,

(посада, прізвище, ім’я та по батькові)

 

що діє  на  підставі  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (далі – замовник), з однієї сторони, і

_______________________________________________________________________________________________

            (найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуг)

 

в особі _______________________________________________________________________________________,

(посада, прізвище, ім’я та по батькові)

 

що діє на підставі _________________________________________________________________________,

(назва документа, дата і номер)

 

затвердженого ______________________________________________________________________________

(найменування органу)

 

(далі –  виконавець),  з  другої сторони,  відповідно до протоколу засідання конкурсної комісії

 від  ___________  N  __  та рішення (розпорядження) від_______________ N _____

 

________________________________________________________________________________________________

(найменування виконавчого органу  міськоїради; установа, якій делегованно повноваженя відповідною радою)

уклали цей договір про нижченаведене.

 

Предмет договору

 

  1. Виконавець зобов’язується згідно  з  графіком   надавати послуги з вивезення побутових відходів на території

 

_______________________________________________________________________________________________,

(найменування відповідного населеного пункту чи його частини)

 

а замовник  зобов’язується  виконати  обов’язки,  передбачені  цим договором (далі – послуги).

 

  1. Характеристика території ____________________________________________________________.

                                                                                         (розміри та межі території населеного пункту)

 

  1. Перелік розміщених у  межах території об’єктів утворення побутових відходів

Назва об’єкта утворення побутових відходів

Показник|

|Житлові будинки                                                

 

Багатоквартирні житлові будинки:

 

загальна кількість будинків

 

будинки з п’ятьма і більше поверхами із сміттєпро

 

кількість та місцезнаходження будинків, де створені    

об’єднання співвласників багатоквартирних будинків;   

житлово-будівельні кооперативи; молодіжні житлові     

комплекси; будинки, що належать до відомчого житлового

фонду; гуртожитки; будинки, що є об’єктами будівництва

відповідно до Закону України “Про фінансово-кредитні  

механізми і управління майном при будівництві житла та |операціях з нерухомістю”                              

 

кількість мешканців таких будинків                    

 

місцезнаходження будинків                             

 

характеристика залежно від наявності видів благоустрою (каналізації, центрального опалення, водопостачання)                                        

 

кількість будинків, у яких відсутнє централізоване водопостачання та (або) водовідведення, а рідкі відходи зберігаються у вигрібних ямах                         

 

наявність, кількість, місцезнаходження, об’єм і належність контейнерів (контейнерних майданчиків) для  зберігання та збирання різних побутових відходів    

 

Одноквартирні житлові будинки:  

 

загальна кількість будинків                           

 

кількість мешканців таких будинків                    

 

місцезнаходження будинків, їх характеристика залежно   від наявності видів благоустрою (каналізації, центрального опалення, водо- та газопостачання)       

 

кількість будинків, у яких відсутнє централізоване    водопостачання та (або) водовідведення, а рідкі відходизберігаються у вигрібних ямах                   

 

наявність, кількість, місцезнаходження, об’єм і  належність контейнерів (контейнерних майданчиків) для  зберігання та збирання різних побутових відходів     

 

характеристика під’їзних шляхів                        

 

Підприємства, установи та організації:                         

 

загальна кількість та перелік підприємств, установ та  організацій, їх місцезнаходження                            

 

їх характеристика (бюджетні або інші споживачі, наявність каналізації, центрального опалення, водо- та газопостачання)                                       

 

кількість, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів                                          

 

 

 

 

 

 

Права та обов’язки замовника і виконавця

 

  1. Замовник має право:

 

4.1 вимагати від виконавця забезпечення безперервного  надання послуг  з  вивезення  побутових  відходів  відповідно  до  графіка вивезення побутових відходів,  а також  вимог  законодавства  про відходи,  санітарних  норм  і  правил,  Правил  надання  послуг  з вивезення побутових  відходів,  затверджених  постановою Кабінету Міністрів  України від 10 грудня 2008 р.  N 1070 (Офіційний вісник України,  2008 р.,  N 95,  ст.  3138),  умов цього договору, актів замовника та рішень конкурсної комісії;

4.2 одержувати  достовірну та своєчасну інформацію про послуги з вивезення  побутових  відходів,  які  надаються  виконавцем  на території, визначеній цим договором;

4.3 вимагати від виконавця подання до двадцятого числа місяця, що настає за звітним кварталом,  звіту про стан надання  послуг  з вивезення побутових відходів;

 

4.4 у разі безпідставного припинення виконавцем надання послуг з вивезення побутових відходів призначати в установленому  порядку іншого   виконавця   послуг  з вивезення  побутових  відходів  на території, визначеній цим договором.

 

  1. Замовник зобов’язується:

 

5.1 погодити графік вивезення побутових відходів,  розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;

5.2 прийняти в установленому порядку рішення щодо встановлення чи коригування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів у розмірі  не  нижче економічно  обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;

5.3 затвердити норми  надання  послуг  з  вивезення  побутових відходів, визначені в установленому порядку;

5.4 забезпечувати  виконавця  інформацією  стосовно  дії актів законодавства  про  відходи  та  організації  надання   послуг   з вивезення   побутових відходів, повідомляти  його  про  зміни  у законодавстві про відходи;

5.5 розглядати звернення виконавця з приводу надання послуг  з вивезення побутових відходів та виконання умов цього договору;

5.6 здійснювати   відповідно   до  законодавства  контроль  за належною організацією обслуговування споживачів виконавцем;

5.7 брати участь у врегулюванні спірних питань,  пов’язаних із зверненнями  юридичних  чи  фізичних осіб щодо дій (бездіяльності) виконавця.

 

  1. Виконавець має право:

 

6.1 подавати  замовнику  розрахунки  економічно  обґрунтованих витрат на надання послуг з вивезення побутових відходів;

6.2 розробити   норми   надання   послуг   та   подати  їх  на затвердження замовнику;

6.3 повідомляти  замовника  про  неналежний   стан   проїжджої частини вулиць,  шляхів, автомобільних доріг, рух якими пов’язаний з виконанням договору;

6.4 надавати замовнику пропозиції  щодо  зміни  схем  руху  та режиму   роботи  спеціально  обладнаних  транспортних  засобів  на наявних маршрутах.

 

  1. Виконавець зобов’язується:

 

7.1 укласти договори на надання послуг з  вивезення  побутових відходів  із  споживачами на території,  визначеній цим договором, відповідно до Типового договору про  надання  послуг  з  вивезення побутових  відходів,  наведеного  у  додатку  1  до Правил надання послуг з вивезення побутових відходів;

7.2 надавати послуги з вивезення побутових відходів відповідно до  вимог  законодавства  про  відходи,  санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів,  умов  цього договору,   актів   замовника,   рішень   конкурсної   комісії  та погодженого замовником графіка надання послуг;

7.3 розробити графік вивезення побутових відходів та  погодити його із замовником;

7.4 надавати послуги з вивезення:

________________________________________________________________________________________________

(твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких відходів,        небезпечних відходів у складі побутових відходів)

 

згідно з графіком;

 

7.5 перевозити побутові відходи на

________________________________________________________________________________________________

(назва об’єкта поводження з побутовими відходами, йогомісцезнаходження, найменування суб’єкта господарювання, що здійснює експлуатацію такого об’єкта)

 

7.6 утримувати та випускати на  маршрут  спеціально  обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;

7.7 забезпечувати  допуск  до  надання послуг працівників,  що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;

7.8 здійснювати  надання послуг з вивезення побутових відходів за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;

7.9 допускати представників виконавця до відповідних  об’єктів під   час   здійснення  ними  контролю  за  належною  організацією обслуговування споживачів виконавцем, надавати необхідні для цього документи та інформацію;

7.10 подавати  замовнику  до  20  числа  місяця,  що настає за звітним кварталом,  звіт  про  стан  надання  послуг  з  вивезення побутових відходів;

7.11 у  строк,  що не перевищує 15 днів з моменту встановлення замовником чи уповноваженим органом державного нагляду  (контролю) порушення   виконавцем  умов  цього  договору,  усунути  виявлені порушення та письмово повідомити про це замовника.

 

Відповідальність сторін за невиконання умов договору

 

8.1 За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.

Розв’язання спорів

 

9.1. Спори  за  договором  між  сторонами  розв’язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

 

Форс-мажорні обставини

 

10.1. Сторони  звільняються   від   відповідальності   за   цим договором   у   разі  настання  обставин  непереборної  сили  (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного  або  екологічного характеру), що унеможливлює його виконання.

Строк дії цього договору

11.1. Договір   діє  з  ___________  до  __________  і  набирає чинності з дня його укладення.

 

Умови зміни, розірвання, припинення дії цього договору

 

12.1. Зміна умов договору  проводиться  у  письмовій  формі  за взаємною згодою сторін. У разі коли не досягнуто такої згоди, спір розв’язується у судовому порядку.

12.2. Договір може бути достроково розірваним за згодою сторін, а  також  внаслідок односторонньої відмови від договору замовника, яка допускається у разі систематичного порушення  виконавцем  його умов  (не  менш  як  три  порушення,  встановлені  за результатами контролю,  проведеного  замовником  чи  уповноваженими   органами державного нагляду (контролю).

12.3 Одностороння відмова  замовника  від  договору допускається у разі вчинення виконавцем таких порушень:

 – недотримання   графіка   вивезення   побутових  відходів  (за винятком  настання  обставин  непереборної  сили),  погодженого  з органом місцевого самоврядування;

– невиконання вимог законодавства про відходи,  санітарних норм і  правил,  Правил  надання послуг з вивезення побутових відходів, актів замовника, рішень конкурсної комісії;

– залучення до  роботи  на  маршрутах  водіїв,  що  не  пройшли відповідної підготовки;

– більш як  два  випадки  порушення водіями виконавця з власної вини вимог законодавства про дорожній рух;

– незабезпечення виконавцем  належного  контролю  за  технічним станом транспортних засобів;

– набрання законної   сили   обвинувальним  вироком  суду  щодо працівника виконавця.

12.4. Дія договору припиняється у разі, коли:

–  закінчився строк, на який його укладено;

– виконавець протягом 30 (тридцяти) календарних днів з  моменту набрання  чинності  цим  договором не розпочав надавати послуги на всіх об’єктах утворення побутових відходів,  зазначених у пункті 3 цього договору.

     Дія договору    припиняється    також   в   інших   випадках, передбачених законом.

Прикінцеві положення

13.1 Цей договір  складений  у  двох  примірниках,  які  мають однакову  юридичну силу.  Один примірник зберігається у замовника, другий – у виконавця.

13.2 Усі додатки до цього договору підписуються сторонами і  є його невід’ємною частиною.