18 червня 2018р. №180-Р
Про створення міської евакуаційної
комісії міста Теплодар
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 33 Кодексу цивільного захисту України, постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 року № 841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», з метою належного проведення евакуації населення міста у разі загрози або виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також в особливий період:
- Затвердити новий посадовий склад міської евакуаційної комісії міста Теплодар (Додаток 1).
- Призначити головою евакуаційної комісії міста Теплодар першого заступника міського голови Панасюк О.Ю.
- Затвердити Положення про міську евакуаційну комісію міста Теплодар, (додаток 2) та організаційну структуру міської евакуаційної комісії міста Теплодар (додаток 3).
- Керівникам підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності і підпорядкування створити об’єктові евакуаційні комісії, в разі їх створення відпрацювати та внести уточнення в необхідні документи.
- Розпорядження міського голови від 03 квітня 2015 року № 82-Р “Про створення евакуаційної комісії міста Теплодар” вважати таким, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючу справами виконавчого комітету Теплодарської міської ради Зорило О.П.
Міський голова М.В.Жовнір
Додаток 2
до розпорядження
міського голови
від 18 червня 2018 року
№ 180-Р
П О Л О Ж Е Н Н Я
про евакуаційну комісію міста Теплодар
- Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до Кодексу цивільного захисту України від 01.04.2014 року, Постанови Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 року № 841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру» та Методичних рекомендацій “Щодо планування і порядку проведення евакуації населення (працівників) у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру”, затверджених наказом МНС України від 7 вересня 2004 року № 44, із змінами наказу МНС України від 8 серпня 2011 року № 809 і визначає принципи створення, склад, повноваження, основні завдання евакуаційної комісії міста та порядок їх виконання.
1.2. Поняття, що вживаються у Положенні, мають таке значення:
надзвичайна ситуація техногенного та природного характеру (далі – надзвичайна ситуація) – порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об’єкті або території, спричинене катастрофою, аварією, стихійним лихом або іншими чинниками, що привело (може привести) до загибелі людей та/або значних матеріальних втрат;
евакуаційні органи – підрозділи управління процесом евакуації, які затверджуються рішенням виконкому міської ради для планування, підготовки, організації та проведення евакуації населення, а також для приймання і розміщення евакуйованого населення;
евакуація населення – комплекс заходів щодо організованого вивезення (виведення) населення з районів (місць), зон можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій і розміщення його у безпечних районах (місцях) у разі виникнення безпосередньої загрози життю та заподіяння шкоди здоров’ю людей;
загальна евакуація – комплекс заходів, що здійснюють для всіх категорій населення у разі виникнення надзвичайної ситуації техногенного чи природного характеру;
часткова евакуація – комплекс заходів, що здійснюється для захисту окремих категорій населення у разі виникнення надзвичайної ситуації. Часткова евакуація проводиться завчасно для визначених категорій населення: студентів, учнів інтернатів, вихованців дитячих будинків, пенсіонерів та інвалідів, які утримуються у будинках для осіб похилого віку, разом з викладачами та вихователями, обслуговуючим персоналом і членами їх сімей, а також хворих разом з лікувальними закладами та їх персоналом;
безпечний район – придатний для життєдіяльності район розміщення евакуйованого населення, який визначається розпорядженням міського голови за межами зон можливого ураження, хімічного зараження, катастрофічного затоплення, масових лісових і торф’яних пожеж, а також небезпечного радіоактивного забруднення;
- Міська евакуаційна комісія (далі Евакокомісія) є постійно-діючим органом, який координує діяльність органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, пов`язану з евакуацією людей в заміську зону, вивозу матеріальних цінностей і виводу (вивозу) людей із зон можливого зараження.
Евакуаційна комісія створюється розпорядженням міського голови і підпорядковується голові міста-начальникові цивільного захисту міста.
1.4. Евакуаційна комісія здійснює свою діяльність під керівництвом міського голови і взаємодіє з усіма органами державної і місцевої влади, з керівниками підприємств усіх форм власності.
1.5. Евакуаційна комісія в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, законодавчими актами Президента, Кабінету Міністрів України, даним Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
- Режими функціонування та основні завдання евакуаційної комісії
2.1. Евакуаційна комісія діє як у мирний час, так і в особливий період. Основними завданнями евакокомісії є:
– планування евакуаційних заходів, розроблення і корегування необхідних документів, здійснення контролю за створенням, комплектуванням та підготовкою підлеглих евакуаційних органів, а також виконання покладених на них завдань;
– підготовка населення до проведення евакуаційних заходів, здійснення контролю за підготовкою та розподілом усіх видів транспортних засобів для забезпечення евакуаційних перевезень;
– визначення місць посадки евакуйованого населення на транспортні засоби та здійснення контролю за їх обладнанням;
– визначення маршрутів руху евакоколон та залізничних потягів, організація обліку евакуйованого населення, підготовка пунктів управління до організації оповіщення, управління та зв’язку;
– практичне проведення евакуації з організацією інженерної, медичної, пожежної, радіаційної, хімічної розвідки на території міста та маршрутах евакуації, всебічне матеріально-технічне забезпечення населення у ході евакуації;
– визначення, вивчення та підготовка безпечного району для розміщення евакуйованого населення.
2.2.Евакокомісія відповідно до покладених на неї завдань :
У режимі повсякденної діяльності:
– розробляє план проведення евакуаційних заходів згідно з нормативними документами і планом роботи комісії на рік;
– організовує вивчення і рекогносцировку заміської зони з метою вибору проміжних пунктів евакуації, станцій (пунктів) посадки і висадки, пунктів регулювання руху та уточнення необхідних даних для розроблення плану евакуації населення;
– організовує та надає методичну допомогу об’єктовим евакуаційним комісіям, адміністрації збірних евакуаційних пунктів та здійснює контроль за їх підготовкою та роботою:
– при плануванні евакуаційних заходів;
– при наданні розрахунків потреби у транспортних засобах;
– при підготовці безпечних районів для розміщення евакуйованого населення, маршрутів евакуації, пунктів (станцій) посадки (висадки) населення;
– при розгортанні та обладнанні збірних евакуаційних пунктів, проміжних пунктів евакуації;
– при організації медичного обслуговування населення;
– при організації забезпечення евакуйованого населення продуктами харчування і предметами першої необхідності.
У випадку виникнення надзвичайних ситуацій або попередження про неї:
– контролює своєчасну подачу автомобільного транспорту відповідно до затвердженого графіку;
– налагоджує постійний зв’язок з об’єктовими евакокомісіями і адміністрацією збірних пунктів та службами забезпечення евакуаційних заходів;
– контролює та здійснює практичну допомогу об’єктовим евакуаційним комісіям, адміністрації збірних евакуаційних пунктів, керівникам підприємств, установ і організацій у вирішенні питань, пов’язаних з евакуацією населення;
– контролює роботу служби торгівлі та харчування, медичної служби, служби охорони громадського порядку, автотранспортної служби щодо забезпечення населення продуктами харчування та товарами першої необхідності, надання медичної допомоги та охорони громадського порядку на збірних евакуаційних пунктах, пунктах посадки (висадки) та маршрутах евакуації, а також своєчасним поданням транспортних засобів на пункти посадки;
– організовує співробітництво з адміністраціями районів в питаннях організації прийому евакуйованого населення та забезпечення його життєдіяльності;
– звітує міському голові і обласній евакуаційній комісії про хід евакуації, розміщення вивезеного населення у позаміській зоні, забезпечення його продуктами харчування, товарами першої необхідності та медичним обслуговуванням.
III. Повноваження евакуаційної комісії
3.1. Евакуаційна комісія має право:
– приводити в готовність всі евакуаційні органи, необхідні сили і засоби та керувати їх діями з евакуації населення;
– залучати для проведення евакозаходів органи управління, сили і засоби суб’єктів господарювання (підприємств, установ та організацій) незалежно від форми власності;
– доводити, в межах своєї компетенції, начальникам міських служб цивільної оборони, підприємствам, установам, організаціям, незалежно від форм власності і підпорядкування, завдання з виконання евакуаційних заходів та здійснювати контроль за їх виконанням;
– безкоштовно одержувати від виконкому міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування матеріали і документи, необхідні для планування та організації евакозаходів;
– відпрацьовувати та затверджувати розрахунки (переліки) щодо транспортного, матеріально-технічного та інших видів забезпечення проведення евакозаходів;
– заслуховувати керівників та посадових осіб органів управління і суб’єктів господарювання про хід виконання завдань щодо проведення і забезпечення евакозаходів на території міста;
– проводити перевірки стану готовності підпорядкованих евакоорганів і служб забезпечення до дій за призначенням;
– приймати рішення, в межах повноважень евакокомісії, під час проведення евакуаційних заходів у разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації.
- Організація роботи евакуаційної комісії.
4.1. Евакуаційна комісія працює згідно з річним планом роботи комісії, який затверджується міським головою – начальником цивільного захисту міста.
Евакуаційна комісія контролює діяльність об’єктових евакуаційних комісій міста та інших евакоорганів під час перевірок, навчань та тренувань.
Роботою евакокомісії особисто керує її голова, а у разі відсутності голови, за його дорученням – заступник голови.
4.2. Евакуаційна комісія проводить засідання з питань планування, підготовки, організації проведення та всебічного забезпечення евакуації населення, приймає відповідні рішення. Засідання евакуаційної комісії проводяться у залежності від обстановки, яка склалася, але не рідше одного разу на півроку.
4.3. Рішення евакуаційної комісії оформляється протоколом, який підписується головою та секретарем комісії. Рішення евакокомісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими до виконання підприємствами, установами, організаціями та підпорядкованими евакуаційними органами.
Контроль за виконанням рішень евакокомісії покладається на секретаря комісії.
4.4. У разі виникнення потреби в негайному проведенні евакуації населення зі складу евакуаційної комісії створюється оперативна група, яка розпочинає роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації.
У разі евакуації населення в безпечні райони області, туди направляються представники евакуаційної комісії для організації взаємодії та вирішення питань прийому, розміщення та життєзабезпечення прибуваючого еваконаселення.
На період підготовки та проведення евакозаходів комісія забезпечується позачерговим міжміським телефонним та телеграфним зв’язком.
Транспортне, побутове забезпечення членів комісії, забезпечення їх спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на виконавчий комітет міської ради.
За членами евакокомісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.
4.5. У разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій евакуаційна комісія працює спільно з комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у повному складі або у складі оперативної групи.
4.6. До складу евакуаційної комісії входять (організаційна структура додаток 3):
– голова евакокомісії;
– заступник голови евакокомісії;
– секретар евакокомісії;
– обліку евакуації населення та інформації;
– транспортного забезпечення;
– зв’язку та оповіщення;
– матеріально-технічного забезпечення;
– продуктами харчування та предметами першої необхідності;
– медичного забезпечення;
– охорони громадського порядку і безпеки руху.
Групи забезпечення формуються із представників відповідних служб цивільного захисту міста та структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради у складі начальника групи і членів групи.
4.7. Роботою Комісії керує її голова, а у разі відсутності голови – за його дорученням заступник.
- Обов’язки членів міської евакокомісії
5.1. Голова евакуаційної комісії підпорядковується міському голові-начальнику цивільного захисту міста, особисто керує роботою евакуаційної комісії і відповідає за:
– планування, організацію та проведення евакуаційних заходів;
– підготовку особового складу комісії та евакоорганів міста до виконання покладених на них завдань.
Голова комісії визначає обов’язки посадових осіб евакокомісії, ступень відповідальності та завдання керівникам груп з питань організації всебічного забезпечення евакуації населення.
Голова евакокомісії:
– здійснює керівництво діяльністю евакокомісії, несе персональну відповідальність за виконання покладених на евакокомісію завдань та прийняті ним рішення;
– здійснює підготовку комісії до виконання евакуаційних заходів при виникненні надзвичайних ситуацій;
– організовує роботу евакуаційної комісії з розроблення Плану евакуації населення міста в разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій;
– контролює створення евакуаційних органів в місті (об’єктових евакуаційних комісій та інших евакоорганів), достатніх для проведення евакуації та розселення населення при виникненні надзвичайних ситуацій;
– організовує надання допомоги евакуйованому населенню з питань забезпечення його життєдіяльності та соціального захисту;
– бере участь у розробці документів евакуаційної комісії, функціональних обов’язків її членів та організації навчання;
– здійснює керівництво евакуаційними органами міста при проведенні евакуації (розселення) населення;
– видає у межах своїх повноважень розпорядження, що є обов’язковими для виконання всіма органами управління та керівниками об’єктів господарювання незалежно від форм власності;
– організовує діяльність евакуаційної комісії, пов’язану з розробкою евакозаходів на території міста.
5.2. Заступник голови евакуаційної комісії відповідає за організацію роботи евакокомісії, своєчасність розроблення Плану евакуації населення міста на випадок можливих надзвичайних ситуацій і коригування його щороку станом на 1 січня поточного року.
При проведенні евакуації, заступник голови евакуаційної комісії координує діяльність груп, що входять до її складу, а також організовує чергування членів евакуаційної комісії.
Під час відсутності голови евакокомісії він виконує його обов’язки.
5.3. Секретар евакуаційної комісії підпорядковується голові евакуаційної комісії та його заступнику.
Секретар відповідає за:
– своєчасність отримання і збереження документів;
– своєчасне доведення до виконавців розпоряджень голови евакуаційної комісії;
– збір і узагальнення інформації, що надходить;
– облік отриманих евакуаційною комісією та відданих її головою розпоряджень;
– оформлення і реєстрацію документів евакуаційної комісії.
5.4. Функціональні обов’язки голови, заступника голови, секретаря евакуаційної комісії міста підписує голова евакуаційної комісії і затверджує міський голова – начальник цивільного захисту міста, інших посадових осіб – підписує заступник голови евакуаційної комісії, а затверджує голова евакуаційної комісії.
5.5.Основними завданнями кожної групи забезпечення евакуаційних заходів є:
– розроблення розділу Плану евакуації населення міста з питань забезпечення підготовки і проведення евакуації населення за своїми напрямами і щорічне його коригування станом на 1 січня поточного року;
– визначення сил і засобів, необхідних для забезпечення евакозаходів за напрямами та подача заявок на поповнення недостатньої кількості матеріальних засобів;
– організація забезпечення евакозаходів під час проведення евакуації населення та розміщення його в безпечних місцях (пунктах, районах);
– узагальнення даних щодо переліку майна, яке підлягає вивезенню на нове місце розташування під час проведення евакуації;
– повне і своєчасне забезпечення груп евакуаційної комісії усіма видами оснащення, обладнання робочих місць членів евакуаційної комісії всім необхідним для успішного виконання ними своїх обов’язків.
Керуюча справами О.П.Зорило
Додаток 1
до розпорядження
міського голови
від 18 червня 2018 року
№ 180-Р
СКЛАД
міської евакуаційної комісії м.Теплодар
Керівництво
ПАНАСЮК Олег Юрійович |
перший заступник міського голови, голова комісії
|
КОВАЛЬОВ Олександр Миколайович
|
Головний спеціаліст управління освіти , культури та спорту, заступник голови комісії |
ТЕРЗЯН Людмила Михайлівна |
Начальник відділу діловодства, контролю і оргроботи, секретар комісії |
Група забезпечення обліку евакуації населення та інформації
БАБИНА Марина Олексіївна |
головний спеціаліст відділу діловодства, контролю і організаційної роботи, начальник групи |
ПОЛЮК Тетяна Миколаївна |
начальник управління праці та соціального захисту населення, заступник начальника групи |
ГРЕЩУК Наталія Миколаївна |
начальник служби у справах дітей, член групи
|
ВОСТОРГІНА Антонина Олексіївна |
спеціаліст І категорії відділу освіти, член групи
|
Група транспортного забезпечення
ГРУЗІНА Ірина Іванівна |
заступник начальника відділу соціальної допомоги, пільг та компенсацій управ- ління праці та соціального захисту населення, начальник групи
|
РАДІОНОВ Євген Михайлович |
директор АКП, заступник начальника групи |
КИСИЛЬОВА Анжела Володимирівна |
начальник відділу у справах сім’ї і молоді, член групи
|
Група забезпечення зв’язку та оповіщення
ШОСТАКОВСЬКИЙ Олександр Володимирович |
начальник ДПРЧ-14 м.Теплодар ГУ ДСНС України в Одеській області, начальник групи
|
ОДАРИЧ Петро Петрович |
головний спеціаліст юридичного відділу, заступник начальника групи |
САДОВСЬКА Лариса Володимирівна |
начальник відділу ведення Державного Реєстру виборців, член групи
|
Група матеріально-технічного забезпечення
ПАШЕВИЧ Надія Анатоліївна |
головний спеціаліст по основним фондам та незавершеному будівництву управління майна та інвестицій, начальник групи |
СУРЖЕНКО Андрій Ілліч |
директор ТОВ ЖЕБП «Наше місто, заступник начальника групи |
МІДУН Ніна Семенівна |
начальник відділу обліку та звітності управління праці та соціального захисту населення, член групи |
Група забезпечення продуктами харчування та предметами першої необхідності
ЧУПРИНЕНКО Тетяна Василівна |
начальник відділу соціально-економічного розвитку, начальник групи |
НАМАЗОВА Ірина Вікторівна |
головний спеціаліст відділу соціально- економічного розвитку, член групи
|
ТРАЧУК Майя Володимирівна |
адміністратор, начальник ЦНАП, член групи
|
Група медичного забезпечення
ЧУЙКО Олександр Миколайович |
головний лікар ТЦМЛ, начальник групи |
Кравченко Дмитро Олександрович |
лікар-онколог ТЦМЛ, заступник начальника групи
|
ТАРАН Андрій Юрійович |
начальник управління Держпродспожив служби міста Теплодар, член групи
|
Група охорони громадського порядку і безпеки руху
МЕЛЬНИК Сергій Валерійович |
начальник Біляївського ВП ГУ НП України в Одеській області, начальник групи |
ФЕДАН Іван Володимирович |
начальник відділу з питань оборонної і мобілізаційної роботи, член групи |
Керуюча справами О.П.Зорило