02 лютого 2018 року № 25-Р
Про проведення щорічної перевірки наявності документів з грифом “Для службового користування”, печаток та штампів |
Відповідно до ст.ст. 38, 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, щодо повноважень виконавчих органів міської ради у забезпеченні управління діловодством на відповідній території, та відповідно до вимог пунктів 61, 73, 80 Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893:
- Створити комісію для проведення перевірки наявності документів з грифом “Для службового користування”, взятих на облік документів, збереження печаток і штампів у кількості 4 особи (згідно додатку).
- Комісії до 31 березня 2017 року провести перевірку наявності взятих на облік документів з грифом “Для службового користування”, а також печаток і штампів. За результатами перевірки скласти акт і подати на затвердження.
- Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 28 лютого 2018 року №59-Р “Про проведення щорічної перевірки наявності документів з грифом “Для службового користування”, печаток та штампів.
- Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова М.В.Жовнір
Додаток
до розпорядження міського голови
від 02 лютого 2018 р.
№25-Р
|
Комісія
з проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування», взятих на облік документів, збереження печаток і штампів
Голова комісії
Секретар міської ради. Члени комісії: Керуюча справами; Начальник відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради; Начальник відділу з питань оборонної та мобілізаційної роботи, уповноважений режимно-секретного органу виконавчого комітету Теплодарської міської ради |
Керуюча справами О.П.Зорило