№ 25-Р Про проведення щорічної перевірки наявності документів з грифом “Для службового користування”, печаток та штампів

02 лютого  2018 року                                                                            № 25-Р

 

Про  проведення щорічної перевірки

наявності документів з грифом

“Для службового користування”,

печаток та штампів

 

Відповідно до ст.ст. 38, 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, щодо повноважень виконавчих органів міської ради у забезпеченні управління діловодством на відповідній території, та відповідно до вимог пунктів 61, 73, 80 Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893:

 

  1. Створити комісію для проведення перевірки наявності документів з грифом “Для службового користування”, взятих на облік документів, збереження печаток і штампів у кількості 4 особи (згідно додатку).
  2. Комісії до 31 березня 2017 року провести перевірку наявності взятих на облік документів з грифом “Для службового користування”, а також печаток і штампів. За результатами перевірки скласти акт і подати на затвердження.
  3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 28 лютого 2018 року №59-Р “Про проведення щорічної перевірки наявності документів з грифом “Для службового користування”, печаток та штампів.
  4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Міський голова                                                                   М.В.Жовнір

 

 

                                                                  Додаток

                                                                  до розпорядження міського голови

                                                                  від 02 лютого 2018 р.

                                                                  №25-Р

 

 

Комісія

з проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування», взятих на облік документів, збереження печаток і штампів

 

Голова комісії

Секретар міської ради.

Члени комісії:

Керуюча справами; 

Начальник відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради;

Начальник відділу з питань оборонної та мобілізаційної роботи, уповноважений режимно-секретного органу виконавчого комітету Теплодарської міської ради

 

 

 

Керуюча справами                                                              О.П.Зорило