ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ-РІШЕННЯ
Про затвердження Програми
зайнятості населення м.Теплодар
на 2018-2020 роки
Керуючись п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 18 Закону України «Про зайнятість населення» та листа Одеської обласної державної адміністрації від 20.09.2017 №05/02-32/5925, з метою сприяння зайнятості населення м.Теплодар, забезпечення організаційних і правових умов та гарантій для реалізації права громадян на працю, Теплодарська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму зайнятості населення м.Теплодар на 2018-2020 роки (додається).
- Начальнику управління праці та соціального захисту населення виконкому Теплодарської міської ради (Полюк Т.М.) забезпечити виконання програми зайнятості населення м.Теплодар на 2018-2020 роки.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісії:
– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі;
– з питань депутатської діяльності, етики, законності, правопорядку та соціального захисту населення.
___________________________________
(назва органу місцевого самоврядування;
_________________________________
дата і номер рішення)
зайнятості населення м.Теплодар
на 2018-2020 роки
Зміст |
№ з/п |
Найменування розділів |
Сторінка |
1. |
||
2. |
Визначення мети Програми |
7 |
3. |
Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми та необхідності її розв’язання програмним методом |
7 |
4. |
Очікувані результати та ефективність Програми |
12 |
5. |
Координація та контроль за ходом виконання Програми |
12 |
|
|
|
Додаток 1 |
Табл.1 Ресурсне забезпечення проведення громадських та тимчасових робіт у адміністративно – територіальному розрізі |
14 |
|
Табл.2 Орієнтований обсяг фінансування Програми за роками та головними розпорядниками коштів |
15 |
|
|
|
Додаток 2 |
Показники очікуваних результатів виконання Програми зайнятості населення Одеської області на 2018-2020 роки |
|
|
|
|
|
Табл.1 Основні показники регіонального ринку праці |
16 |
|
Табл.2 Показники професійної підготовки та використання робочої сили |
17 |
|
Табл.3 Розширення сфери застосування праці шляхом створення нових робочих місць |
18 |
|
Табл.4 Показники надання соціальних послуг державною службою зайнятості |
19 |
|
Табл.5 Показники сприяння зайнятості інвалідів |
20 |
|
|
|
Додаток 3 |
Напрями та заходи щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення на 2018-2020 роки |
21 |
ПАСПОРТ
Програми зайнятості населення м.Теплодар на 2018-2020 роки
1. |
Ініціатор розроблення програми
|
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеської області |
2. |
Розробник програми
|
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Теплодарської міської ради |
3. |
Співрозробники програми
|
Міський центр зайнятості м.Теплодар |
4. |
Відповідальний виконавець програми
|
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Теплодарської міської ради |
5. |
Учасники програми
|
Міський центр зайнятості м.Теплодар, відділ соціально-економічного розвитку, фінансове управління, управління освіти,культури та спорту виконкому Теплодарської міської ради |
6. |
Термін реалізації програми
|
2018-2020 роки |
6.1. |
Етапи виконання програми (для довгострокових програм)
|
– |
7. |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми
|
Міський бюджет м.Теплодар |
8. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього,
|
174,8 |
|
у тому числі:
|
|
8.1. |
бюджет міста обласного підпорядкування |
0 |
8.2 |
коштів небюджетних джерел (Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття) |
174,8 |
- 1. Визначення проблеми
Демографічна ситуація в місті за останні п’ять років характеризується відносною стабільністю чисельності населення. За даними Головного управління статистики чисельність наявного населення міста Теплодар в середньому становить 10,3 тис чоловік, постійного 10,5 тис.
На відміну від ситуації в Одеській області, де залишається суттєвим перевищення кількості померлих над кількістю живонароджених, Теплодар одне з небагатьох міст України де рівень народжуваності перевищує рівень смертності. Природний приріст населення щорічно становив в середньому 60 осіб. Так в 2013 році кількість народжених становила 118 осіб, кількість померлих 61 особа, в 2014 році 119 народжених, 61 померлих, 2015 рік народжених 147 осіб, померлих 70 осіб, 2016 рік народжених 134 особи, померлих 50 осіб. Враховуючи механічний рух населення ( прибуло, вибуло) загальний приріст населення в середньому становив від 14 до 45 осіб.
На території міста станом на 01.11.2017 року функціонують два дошкільних навчальних заклади ( 406 вихованців), Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – 981 учень, професійний ліцей – 92 учня, Будинок дитячої та юнацької творчості – 842 вихованця, Дитячо-юнацька спортивна школа – 192 вихованця, дитяча музична школа – 150 вихованців, міський будинок культури на 250 місць, міська бібліотека. В місті успішно діють творчі вокальні, танцювальні та театральні колективи, спортивні клуби вихованці яких займають призові місця на конкурсах та змаганнях різного рівня.
Кількість підприємств які працюють в галузі промисловості м. Теплодар протягом періоду 2013-2017 років суттєво не змінилася: 1 підприємство, яке надає послуги теплопостачання та виробництво електроенергії ( до 2016 року ТОВ «Теплодаренерго» в 2016 році і на даний час МКП «Одеська ТЕЦ-2»), , ПП «Тріада-1» – виробництво пластикового одноразового посуду та паперових виробів санітарно-гігієнічного призначення, ТОВ «АВС Кемікалс Індастрі» – виробництво паперових виробів санітарно-гігієнічного призначення та хімічної продукції ( миючі, чистячі, пральні засоби та ін). В четвертому кварталі 2016 року на території промислової зони розпочато роботу філії швейної фабрики ТОВ «Грегорі Арбер» ( пошиття джинсового одягу) та ТОВ «ВЕЛК» – перероблення морепродуктів.
Обсяги виробництва промислової продукції протягом 2013-2017 років поступово збільшувалися : 26,4 млн. грн. – 2013 рік, 27,9 млн. грн. – 2014 р., 36,6 млн. грн. 2015 р., очікуваний показник 2017 року – 37,0 млн. грн.
Також протягом 2013-2017 років спостерігається поступове зростання середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника від 2465,0 грн. в 2013 році до 3036 грн. в 2016 році. Станом на 01.07.2017 року середньомісячна заробітна плата становила 5508,0 грн., що на 68 % більше від відповідного показника 2016 року.
Проте, поруч з поступовим зростанням заробітної плати спостерігається зменшення кількості штатних працівників. Так в 2013 році штатних працівників на підприємствах та установах міста налічувалося 1054 особи, що на 150 чол. менше ніж в 2012 році, в 2014 році цей показник зменшився на 172 особи і становив 882 працюючих, в 2015 році – 804 штатних працівників, в 2016 році 734 працівників, в 2017 році – 679 штатних працюючих. Слід зазначити, що, у разі необхідності, підприємства застосовують таку форму роботи з найманими працівниками як цивільно-правові угоди.
Суттєво зменшилася кількість фізичних осіб – підприємців. Так станом на 01.01.2013 року на обліку у виконкомі Теплодарської міської ради перебувало 252 юридичних осіб та 1040 фізичних осіб – підприємців. Всього, з урахуванням державної реєстрації започаткування та припинення підприємницької діяльності на 01.07.2013 року на обліку знаходилося 248 юридичних осіб та 1041 фізичних осіб – підприємців.
З 01.07.2013 року повноваження з питань державної реєстрації було передано до Реєстраційної служби Біляївського міськрайонного управління юстиції. Протягом 2014-2015 років припинено державну реєстрацію 434 фізичних осіб – підприємців, з них 50 % – це підприємці, які тривалий час не працювали.
З 01.05.2016 року передано повноваження з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців від реєстраційної служби Біляївського міськрайоного управління юстиції до виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області. За даними попередньої інвентаризації, на обліку у виконавчому комітеті станом на 01.10.2017 року знаходиться 533 фізичних осіб – підприємців. За даними Головстатистики в Одеській області в ЄДРПОУ по м. Теплодар налічується 282 юридичних осіб ( з них суб’єктів господарювання 164 одиниць, малих підприємств 105 одиниць). Слід зазначити, що не всі юридичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності, які знаходяться на обліку у виконавчому комітеті економічно активні, – третина з них недіючі: не ведуть господарської діяльності, знаходяться в стані припинення за рішенням суду та ін. Проте, враховуючи екстериторіальний принцип державної реєстрації та те, що облік суб’єктів господарювання в ЄДР ведеться в цілому по Біляївському району та місту Теплодар, ці дані можуть бути уточнені в подальшому.
В середньому в розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення міста налічується 105 малих підприємств, кількість зайнятих в малому підприємництві ( юридичні особи – СПД, ФОП, наймані працівники) становить в середньому близько 2 тис. осіб.
З метою якнайшвидшого повернення незайнятих громадян до продуктивної праці міський центр зайнятості спільно з обласною службою зайнятості реалізує на ринку праці активні заходи сприяння зайнятості населення – працевлаштування, залучення до громадських робіт та професійне навчання. Безробітних, для яких на ринку праці відсутня підходяща робота, центри зайнятості залучають до підприємництва (після проходження відповідного навчання) шляхом одноразової виплати допомоги для започаткування підприємницької діяльності, систематично проводяться ярмарки вакансій, семінари, зустрічі з роботодавцями.
З метою спрощення процесу надання адміністративних послуг у місті при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради в 1 кварталі 2013 року створено Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) до складу якого ввійшов дозвільний центр. ЦНАП успішно співпрацює з управлінням Держгеокадастру в Біляївському районі Одеської області, Теплодарським міським сектором міграційної служби в Одеській області та суб’єктами надання адміністративних послуг виконавчого комітету .
Всього на території міста протягом 2013-2017 років в середньому працювало 19 закладів ресторанного господарства та 120 об’єктів роздрібної торгівлі, з них 8 точок фірмової торгівлі ( 3 точки – охолоджене м’ясо птиці, молочна продукція Арцизького молокозаводу «Армол», ковбасні вироби торгової марки «Злата», «Олімпія» та «Гармаш», хлібобулочні вироби заводу «Одеський коровай»).
На території міста функціонує ринок «Дністер» та як об’єкт сучасної цивілізованої торгівлі універсам «СІЛЬПО» ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД».
В основному майже всі об’єкти торгівлі та сфери послуг на території міста Теплодар належать фізичним особам-підприємцям, які згідно Закону України «Про державну статистику не надають звітності, тому визначити реальні обсяги роздрібного товарообороту не має можливості.
В сфері послуг діяльність здійснюють в середньому 23 юридичні особи, з них СПД -10 одиниць.
За даними Головного управління статистики в Одеській області обсяги реалізованих послуг ( в тому числі населенню) в 2014 році становили 7331,0 тис. грн., в 2015 році – 8806,6 тис. грн., а в 2016 році зросли майже вдвічі і становили 15081,1 тис. грн.
За перший квартал 2017 року обсяг реалізованих нефінансових послуг наданих підприємствами міста Теплодар становить 3175,9 тис. грн.., в т. ч. населенню реалізовано 2044,5 тис. грн. У другому кварталі даний показник збільшився і становить 3984,6 тис.грн.( населенню – 2743,1 т. грн.). Всього за перше півріччя 2017 року обсяг реалізованих нефінансових послуг становить 7160,5 тис. грн., з них населенню реалізовано послуг на суму 4787,6 тис. грн., що становить 66,9 % від загального обсягу по місту.
Протягом останніх років найбільша кількість осіб, що отримали статус безробітного була у 2014 та 2015 роках – 356 та 309 осіб відповідно. Наразі виникла тенденція до зниження кількості зареєстрованих безробітних в МЦЗ м. Теплодар, так, у 2016 році статусу безробітного отримало 227 осіб, а у 2017 – 158 осіб.
Також зауважимо, що кількість осіб, що отримують допомогу по безробіттю також знижується, так, на кінець 2014 року отримували допомогу по безробіттю 231 особа, а на кінець 2017 цей показник знизився на 71,4%.
Показник рівня працевлаштування на кінець 2017 у порівнянні з 2014 роком знизився на 52,2% (2014 – 140, 2017 – 67)
Одноразову виплату допомоги по безробіттю на організацію підприємницької діяльності у 2014 році отримали 6 осіб, у 2015 – 7 осіб, а у 2017 році – лише 1 особа.
У 2014 році працевлаштовано на новостворені робочі місця із здійсненням компенсації єдиного внеску – 6 осіб, а у 2017 – 16 осіб. Приріст склав 266,6 %.
Чисельність безробітних, які проходили профнавчання у порівнянні з 2014 роком знизилась на 58,46% (2014 – 65 осіб, у 2017 році – 27 осіб).
Взяли участь у громадських роботах за період з 2014 по 2017 – 49 осіб, найбільша кількість з яких була у 2016 році – 39 осіб, а у 2017 – жодної особи, оскільки Теплодарська міська рада не виділила коштів у бюджеті.
Взяли участь у інших роботах тимчасового характеру за весь період – 52 особи, у 2014 році – 26 осіб, а у 2017 році – жодної.
- Визначення мети Програми
Метою Програми є сприяння забезпеченню продуктивної зайнятості населення, підвищення рівня його життя, запровадження ефективних економічних та організаційно-правових механізмів, спрямованих на розширення сфери застосування праці, зменшення обсягів тіньової зайнятості, підвищення якості та конкурентоспроможності робочої сили, соціального захисту від безробіття на основі визначення пріоритетів у збереженні наявних робочих місць та створенні нових, самозайнятості, легалізації тіньової зайнятості, розвитку підприємництва, проведення в місті активної соціально – економічної політики.
- Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми та необхідності її розв’язання програмним методом
Основними напрямками розвитку міста у 2018-2020 роках є підвищення рівня добробуту, соціальної захищеності населення міста, забезпечення належних умов для праці на основі:
– створення сприятливих умов стосовно подальшого розвитку в місті малого та середнього бізнесу;
– подальше нарощування потужностей промислових підприємств за рахунок технічного переустаткування та створення нових підприємств;
– залучення інвестицій в економіку міста;
– підтримка підприємств, які забезпечують життєдіяльність міста: надійна та стабільна робота комунального господарства й пасажирського транспорту;
– залучення інвесторів для будівництва та відкриття на території міста Теплодар сміттєсортувального та сміттєпереробного заводів;
– сприяння та підтримка підприємства по будівництву теплоелектростанції (ТОВ «Теплодарський Теплоенергетичний парк);
– створення нових робочих місць, працевлаштування молоді на підприємствах міста.
Основним завданням на 2018-2020 роки залишається досягнення зростання обсягів виробництва на основі фінансової стабільності, ефективного використання існуючого виробничого потенціалу, адаптації підприємств до ринкових умов, переоснащення і перепрофілювання виробництва,послідовного нарощування інвестиційних ресурсів, підвищення ефективності їх використання.
Основним джерелом інвестицій в основний капітал у 2018 та наступних роках залишатимуться власні кошти підприємств та організацій, що обумовлено гострою потребою в оновленні активної частини основних фондів.
Відсутність у держави та у міста зокрема достатніх обсягів вільних фінансових ресурсів роблять неможливим динамічний розвиток економіки.
Тому суб’єкти господарювання розраховують на власні кошти, які вкладають в розвиток власного бізнесу.
Розвиток та підтримка малого бізнесу в місті буде забезпечуватись за умови:
– участі в реалізації заходів програми розвитку конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва в Одеській області на 2017-2020 роки, а саме: участь представників бізнесу в Програмі пільгового кредитування для підприємців Одещини;
– усунення зайвих регуляторних бар’єрів на шляху розвитку підприємництва;
– подальша активна робота Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради;
– запровадження нових механізмів підтримки підприємництва, залучення громадських організацій, підприємців до їх реалізації;
– підтримка розвитку малого та середнього підприємництва, організація проведення навчання та семінарів для суб’єктів підприємницької діяльності.
В умовах гострої нестачі інвестиційних ресурсів в Україні одним з ключових завдань на 2018-2020 роки – є залучення додаткових інвестицій в економіку міста. Основні зусилля будуть спрямовані на спрощення процедур входження в бізнес, усунення зайвих регуляторних бар’єрів на шляху розвитку підприємництва, удосконалення дозвільної системи у сфері господарської діяльності.
З метою створення сприятливих умов для запровадження підприємницької діяльності в місті успішно функціонує ЦНАП при виконкомі Теплодарської міської ради та державний реєстратор забезпечує щоденний прийом юридичних та фізичних осіб-підприємців.
Заходи з реалізації державної регуляторної політики будуть направлені на недопущення прийняття недоцільних і неефективних регуляторних актів, зменшення втручання держави та виконавчої влади у діяльність суб’єктів господарювання..
Розвиток малого та середнього бізнесу є однією із стратегічних цілей економічного та соціального розвитку міста Теплодар. Розвиток людських ресурсів, поліпшення рівня комунальних послуг, розвиток комунальної інфраструктури, підвищення рівня життя населення, всебічний розвиток соціальної сфери – всі ці показники прямо залежать від розвитку малого та середнього підприємництва. А для цього, робота виконавчих органів ради направлена і буде направлена в подальшому на покращення бізнесового та інвестиційного клімату в місті, розширення інвестиційних можливостей, сприяння розвитку малого та середнього підприємництва та створенню бюджетоутворюючих підприємств.
На даний час керівництвом ТОВ «ТЕПЛОДАРСЬКИЙ ТЕПЛОЕНЕРГЕТИЧНИЙ ПАРК» проводиться відповідна робота щодо початку будівництва даного об’єкту ( ТЕС) на території м. Теплодар, а саме триває процедура отримання дозвільних документів та виконуються відповідні проектні роботи.
З метою поширення інформації про Теплодар та залучення інвестицій розроблено інвестиційний паспорт міста де поруч з характеристикою та інформацією про місто та його мешканців надано інформацію про наявні вільні виробничі приміщення, майданчики та земельні ділянки. Даний інвестиційний паспорт розміщено на офіційному сайті міста та представлений на проекті «Сталий розвиток малих міст та селищ Одеської області». В подальшому протягом 2017- 2019 років планується виготовлення презентаційних матеріалів в друкованому вигляді.
За рішенням правління Асоціації міст України (АМУ) в 2011 році було впроваджено Автоматизовану систему муніципальної статистики (АСМС), метою якого є забезпечення органів самоврядування дієвим інструментом ефективного управління громадою на основі аналізу даних про функціонування та розвиток громад в основних сферах життєдіяльності. АСМС побудована так, що дасть змогу накопичувати дані муніципальної статистики протягом тривалого періоду та проводити відповідні порівняння як у межах однієї територіальної громади, так і для різних територіальних громад. Місто Теплодар є активним учасником системи збору даних муніципальної статистики.
Позитивні відгуки від міст-учасників системи підтвердили необхідність та актуальність розвитку ініціативи АМУ в рамках проекту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС). З метою поширення інформації про Теплодар показники діяльності міста Теплодар щороку надаються до автоматизованої системи муніципальної статистики, і після оброблення доступні для громадськості та зацікавлених осіб.
Підприємства, які на даний час працюють на території міста в майбутньому (2018-2020 роки) планують розширення виробництва та збільшення кількості робочих місць, але не в великій кількості, зокрема:
– ТОВ «ВЕЛК» – 30 робочих місць і розширення виробництва заплановано на 2020 рік;
– Філія ТОВ «ГРЕГОРІ АРБЕР» – 50-60 робочих місць ( до 2020 року планується відкриття другого джинсового потоку при наявності кваліфікованих кадрів).
В липні 2017 року створено ТОВ «ТЕПЛОДАРСЬКИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ПАРК» у якого на даний час триває процедура отримання дозвільних документів та проводяться відповідні проектні роботи. При проведені будівельних робіт планується створити 200 робочих місць, після введення об’єкта в експлуатацію і запуску підприємства кількість робочих місць зменшиться і становитиме 150 роб. місць.
Також тривалий час, через відсутність коштів, не може розпочати роботу підприємство по виробництву будівельних матеріалів із пінополістиролу ПП «ІНЖИНІРИНГ ГРУП», яке планує створити 40 робочих місць.
Ведуться переговори щодо відкриття на території міста Теплодар сміттєсортувального та сміттєпереробного заводів.
Діяльність виконавчого комітету спільно з міським центром зайнятості спрямовуватиметься на підвищення трудової активності населення і його працевлаштування на вільні та новостворені робочі місця, на здійснення політики ефективної підтримки самозайнятості населення, малого та середнього бізнесу, створення сприятливих умов для безробітних, які виявили бажання займатися підприємницькою діяльністю, а також вдосконалення системи надання консультативної допомоги безробітним та їх професійно-психологічній реабілітації.
Пріоритетними напрямами у сфері зайнятості населення на 2018-2020 роки залишиться забезпечення реалізації державної політики зайнятості, а саме: підвищення економічної активності населення, сприяння повній продуктивній і вільно обраній зайнятості шляхом здійснення заходів щодо державного регулювання ринку праці, недопущення зростання безробіття, створення нових робочих місць із належними умовами та гідною оплатою праці.
Чисельність осіб, які перебуватимуть на обліку в міському центрі зайнятості та матимуть статус безробітного протягом 2018-2020 років очікується 130 осіб щороку. Чисельність працевлаштованих осіб з числа тих, що перебуватимуть на обліку протягом 2018-2020 років очікується приблизно по 22 особи щороку, чисельність працевлаштованих осіб з числа безробітних протягом 2018-2020 років очікується десь по 110 осіб щороку.
При організації професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безробітних найбільш гострим є питання працевлаштування безробітних за професіями, які є ліцензованими для навчання в Державному навчальному закладі «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості», у зв’язку з відсутністю вакансій на ринку праці міста саме за цими професіями. Тому основна частка безробітних проходитиме навчання шляхом організації стажування і курсів цільового призначення безпосередньо на підприємствах м. Теплодар та інших навчальних закладах м. Одеси.
У 2018 – 2020 роках до проходження професійного навчання планується залучати по 40 безробітних щороку.
Протягом 2018-2020 років передбачається надання роботодавцям компенсації єдиного соціального внеску у розмірі 100 відсотків суми нарахованого внеску у разі працевлаштування громадян на новостворені робочі місця. Так, протягом 2018-2020 років планується надання 1 компенсації роботодавцю юридичній особі та 9 компенсацій роботодавцям фізичним особам-підприємцям щорічно.
З метою розширення можливостей для підвищення конкурентоспроможності громадян віком старше 45 років протягом 2018-2020 років передбачається видати по 3 ваучери щорічно для здійснення громадянами перепідготовки, спеціалізації, підвищення кваліфікації за професіями та спеціальностями для пріоритетних видів економічної діяльності.
Демографічна ситуація в місті протягом 2018-2020 років характеризуватиметься відносною стабільністю. Середньорічна чисельність населення міста очікується на рівні попередніх років в зв’язку з тим, що спостерігатиметься тенденція збільшення народжуваності та незначного зменшення смертності. Позитивно впливатиме на демографічну ситуацію і міграція населення.
Необхідною передумовою подальших позитивних зрушень на ринку праці у 2018-2020 роках є врегулювання наступних питань:
- підвищення рівня зайнятості населення шляхом збереження існуючих та створення нових робочих місць на підприємствах, установах та організаціях міста усіх форм власності;
- підвищення якості робочої сили, розвитку системи професійного навчання кадрів з урахуванням потреб ринку праці;
- розвитку підприємництва та самостійної зайнятості населення;
- зайнятості громадян, що потребують соціального захисту і неспроможні на рівних умовах конкурувати на ринку праці;
- посилення мотивації до легальної продуктивної зайнятості, детінізації відносин у сфері зайнятості населення;
- професійної підготовки та зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями;
- залучення до участі у громадських оплачуваних роботах незайнятих громадян з метою забезпечення тимчасової зайнятості та фінансової підтримки у період пошуку роботи, а також молоді (у тому числі і у вільний від навчання час;
- забезпечення систематичного інформування населення через ЗМІ про можливості державної служби зайнятості щодо надання послуг з працевлаштування з метою стимулювання мотивації до праці економічно не активних груп населення;
- проведення ярмарків вакансій, міні-ярмарків, аукціонів безробітних для працевлаштування незайнятого населення на нові та вакантні робочі місця.
- Напрями та заходи щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення на 2018-2020 роки
4.1. Розширення сфери застосування праці та стимулювання заінтересованості роботодавців у створенні нових робочих місць. (Заходи по напряму перелічені у Додатку 3 до Програми)
4.2. Підвищення професійного рівня та конкурентоспроможності економічно активного населення (Заходи по напряму перелічені у Додатку 3 до Програми)
4.3. Підвищення мобільності робочої сили на ринку праці та удосконалення регулювання трудової міграції (Заходи по напряму перелічені у Додатку 3 до Програми)
4.4. Сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці (Заходи по напряму перелічені у Додатку 3 до Програми)
4.5. Сприяння зайнятості громадян, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції та демобілізованих військовослужбовців учасників антитерористичної операції (Заходи по напряму перелічені у Додатку 3 до Програми)
- Очікувані результати та ефективність Програми
Реалізація Програми має забезпечити підвищення економічної активності населення, створення умов для розвитку конкурентоспроможної робочої активності та її продуктивної, легальної зайнятості, зміцнення позиції молоді на ринку праці та поліпшити умови для забезпечення державних гарантій зайнятості соціально незахищеним верствам населення.
Виконання Програми дасть змогу:
забезпечити розширення сфери застосування праці шляхом створення нових робочих місць, а отже, збільшити чисельність осіб, зайнятих економічною діяльністю;
зменшити обсяг безробіття, у тому числі серед молоді;
підвищити мобільність робочої сили на ринку праці, її якість та конкурентоспроможність, зокрема осіб віком від 45 років;
зменшити обсяги нелегальної (тіньової) зайнятості;
підвищити престижність праці за робітничими професіями.
- Координація та контроль за ходом виконання Програми
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її заходів і завдань виконавцями, зазначеними у Програмі.
Контроль за виконанням Програми здійснює управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області.
Координація роботи із забезпечення виконання Програми між усіма виконавцями заходів покладається на управління праці та соціального захисту населення виконкому Теплодарської міської ради та Міський центр зайнятості м.Теплодар, у межах компетенції, які здійснюватимуть систематичний моніторинг у сфері зайнятості та ринку праці і надаватимуть пропозиції та рекомендації щодо регулювання зайнятості.
При необхідності, протягом дії Програми можуть вноситись зміни та доповнення.
Структурні підрозділи виконавчого комітету Теплодарської міської ради, які є виконавцями Програми, щокварталу, до 5 числа, а управління праці та соціального захисту населення виконкому Теплодарської міської ради до 10 числа подають Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської обласної державної адміністрації – координатору Програми, інформацію про стан виконання заходів.
Додаток 1 до Програми
- Ресурсне забезпечення Програми
Обсяги коштів, які пропонується залучити на виконання програми |
2018 рік |
2019 рік**** |
2020 рік***** |
Усього витрат на виконання програми (тис. грн.) |
Усього |
174,8 |
|
|
|
Місцевий бюджет, у тому числі: |
|
|
|
|
– бюджети міст обласного підпорядкування бюджети |
0 |
|
|
|
– бюджети сіл, селищ, міст районного підпорядкування |
– |
|
|
|
– бюджети об’єднаних територіальних громад |
– |
|
|
|
Кошти небюджетних джерел **.*** |
174,8 |
|
|
|
* На 2018 рік фінансування заходів за рахунок місцевого бюджету м. Теплодар не передбачено
**За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття .
*** відповідно до “Методичних рекомендацій до формування проекту бюджету Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття”, затверджених наказом Державного центру зайнятості від 170.2011 № 151, передбачено формування проекту бюджету лише щорічно на рік.
**** Обсяги коштів, які пропонується залучити на виконання програми у 2019 та 2020 роках за рахунок місцевого бюджету м. Теплодар будуть внесені після затвердження бюджету на відповідні роки
Табл. 2. Ресурсне забезпечення проведення громадських та тимчасових робіт у адміністративно-територіальному розрізі |
(грн.)
Райони, міста та об’єднані територіальні громади області |
Разом за період дії програми |
За рахунок місцевого бюджету, всього |
у тому числі за роками |
За рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, всього |
у тому числі за роками |
||||
2018 |
2019 |
2020 |
2018 |
2019 |
2020 |
||||
м. Теплодар
|
0 |
0 |
0* |
0** |
0** |
25 |
25 |
0*** |
0*** |
* На 2018 рік фінансування заходів за рахунок місцевого бюджету м. Теплодар не передбачено
** Обсяги коштів, які пропонується залучити на виконання програми у 2019 та 2020 роках за рахунок місцевого бюджету м. Теплодар будуть внесені після затвердження бюджету на відповідні роки.
*** відповідно до “Методичних рекомендацій до формування проекту бюджету Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття”, затверджених наказом Державного центру зайнятості від 170.2011 № 151, передбачено формування проекту бюджету лише щорічно на рік.
Додаток 2 до Програми
Таблиця 1. Основні показники ринку праці
Найменування показника |
2013 звіт
|
2014 звіт
|
2015 звіт
|
2016 звіт
|
2017 очіку-ване |
2018 Прогноз |
2019 прогноз |
2020 Прогноз |
1.Середньорічна чисельність постійного населення, осіб
|
чоловіки у віці 16-59 років |
чоловіки у віці 16-59 Років |
чоловіки у віці 16-59 років |
чоловіки у віці 16-59 років |
чоловіки у віці 16-59 Років |
Чоловіки у віці 16-59 Років |
чоловіки у віці 16-59 Років |
чоловіки у віці 16-59 Років |
Жінки у віці 16-55 років |
Жінки у віці 16-55 років |
Жінки у віці 16-55 років |
Жінки у віці 16-55 років |
Жінки у віці 16-55 років |
Жінки у віці 16-55 років |
Жінки у віці 16-55 років |
Жінки у віці 16-55 років |
|
7139 |
6938 |
6723 |
6477 |
6330 |
6180 |
6030 |
5880 |
|
2. Безробітне населення, зареєстроване у державній службі зайнятості (на кінець року), осіб |
72 |
107 |
65 |
35 |
35 |
30 |
30 |
30 |
3. Рівень зареєстрованого безробіття (на кінець року) у відсотках до населення відповідного віку |
1,01 |
1,54 |
0,96 |
0,54 |
0,47 |
0,48 |
0,49 |
0,51 |
Таблиця 2. Показники професійної підготовки
та використання робочої сили
Найменування Показника |
2013 Звіт |
2014 звіт |
2015 звіт |
2016 звіт |
2017 очікуване |
2018 Прогноз |
2019 прогноз |
2020 Прогноз |
1. Кількість випускників навчальних закладів в регіоні, тис. осіб – усього |
118 |
94 |
95 |
76 |
57 |
35 |
– |
– |
у тому числі:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
– випускників вищих навчальних закладів (інститутів, університетів, академій), усього |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– випускників вищих навчальних закладів (коледжів, технікумів, училищ), усього |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– випускників професійно-технічних навчальних закладів, усього |
118 |
94 |
95 |
76 |
57 |
35 |
– |
– |
2. Кількість укладених договорів про проходження практики між роботодавцем і особою, яка продовжує навчання, одиниць – усього |
118 |
94 |
95 |
76 |
57 |
35 |
– |
– |
3. Середньооблікова штатна чисельність працівників, осіб |
1054 |
882 |
840 |
734 |
694 |
690 |
690 |
690 |
4. Кількість осіб старше 45 років, що отримали ваучер |
9 |
1 |
5 |
0 |
1 |
2 |
3 |
3 |
Таблиця 3. Працевлаштування на нові робочі місця
Найменування Показника |
2013 Звіт |
2014 звіт |
2015 звіт |
2016 звіт |
2017 очікуване |
2018 Прогноз |
2019 прогноз |
2020 Прогноз |
1. Чисельність працівників, за яких роботодавцю надається компенсація фактичних витрат по сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, осіб – усього |
3 |
6 |
4 |
20 |
9 |
10 |
10 |
10 |
в тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1 працівників у юридичних осіб, усього |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
1 |
1 |
за яких компенсовано: |
|
|
|
|
|
|
|
|
50% суми нарахованого єдиного внеску, осіб |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
100% суми нарахованого єдиного внеску, осіб |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1.2 працівників у фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб – платників податку з доходів фізичних осіб, усього |
2 |
6 |
4 |
18 |
9 |
9 |
9 |
9 |
за яких компенсовано: |
|
|
|
|
|
|
|
|
50% суми нарахованого єдиного внеску, осіб |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
100% суми нарахованого єдиного внеску, осіб |
2 |
6 |
4 |
18 |
9 |
9 |
9 |
9 |
Таблиця 4. Надання соціальних послуг Державною службою зайнятості України*
осіб
Найменування Показника |
2013 Звіт |
2014 звіт |
2015 звіт |
2016 звіт |
2017 очікуване |
2018 Прогноз |
2019 прогноз |
2020 Прогноз |
1. Чисельність осіб, які мають статус безробітного
|
274 |
356 |
309 |
227 |
140 |
135 |
130 |
130 |
2. Чисельність працевлаштованих осіб з числа тих, що перебувають на обліку
|
18 |
27 |
16 |
14 |
19 |
22 |
22 |
22 |
3. Чисельність працевлаштованих осіб з числа зареєстрованих безробітних
|
147 |
140 |
107 |
100 |
84 |
100 |
110 |
120 |
4. Чисельність зареєстрованих безробітних, які проходитимуть професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації
|
64 |
65 |
43 |
48 |
30 |
35 |
40 |
40 |
5. Чисельність осіб, залучених до участі у громадських та інших роботах тимчасового характеру
|
33 |
30 |
30 |
41 |
1 |
10 |
15 |
20 |
з них зареєстрованих безробітних
|
33 |
30 |
30 |
41 |
1 |
10 |
15 |
20 |
6. Чисельність осіб, яким надано послуги з питань організації підприємницької діяльності та ведення власної справи
|
274 |
356 |
309 |
227 |
140 |
135 |
130 |
130 |
з них організували власну справу |
5 |
6 |
7 |
2 |
2 |
3 |
4 |
5 |
* обсяги надання соціальних послуг обласною службою зайнятості можуть бути скориговані, виходячи з фінансових можливостей Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Таблиця 5. Показники сприяння зайнятості інвалідів
осіб
Найменування Показника |
2013 Звіт |
2014 звіт |
2015 звіт |
2016 звіт |
2017 очікуване |
2018 Прогноз |
2019 прогноз |
2020 Прогноз |
1. Чисельність інвалідів, що перебувають на обліку в Державній службі зайнятості України
|
6 |
8 |
8 |
6 |
7 |
5 |
5 |
5 |
1.1. з них зареєстровані безробітні |
6 |
8 |
8 |
6 |
7 |
5 |
5 |
5 |
2. Чисельність інвалідів, працевлаштованих за сприяння Державної служби зайнятості України |
4 |
4 |
0 |
1 |
2 |
4 |
4 |
4 |
2.1. з них зареєстровані безробітні |
4 |
4 |
0 |
1 |
2 |
4 |
4 |
4 |
2.1.1 у тому числі отримувачі одноразово виплаченої допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
3. Чисельність інвалідів, залучених до участі у громадських роботах |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
3.1. з них з числа зареєстрованих безробітних |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4. Чисельність інвалідів, які проходили професійне навчання – усього |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
зокрема за рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
4.1. коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
Додаток 3 до Програми
Напрями та заходи щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення на 2018-2020 роки
№ з/п |
Перелік заходів програми |
Строк виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Орієнтовані обсяги фінансування (вартість), тис. гривень, у тому числі |
Очікуваний результат |
||
2018 рік |
2019 рік |
2020 рік |
||||||
1. Розширення сфери застосування соціального захисту населення стимулювання заінтересованості роботодавців у створенні нових робочих місць |
||||||||
1.1 |
Розширення сфери застосування праці за рахунок впровадження нових технологій, введення дільниць та цехів з виробництва нової продукції, нарощування обсягів виробництва продукції для потреб замовників. |
Протягом 2018-2020 |
Відділ соціально-економічного розвитку виконкому |
Міський бюджет |
0 |
* |
* |
Мета: Залучити більше людей до організації власної справи та до легалізації трудових відносин. Очікувана кількість семінарів – 35
|
1.2 |
Залучення населення до інформаційних семінарів з орієнтації на самозайнятість та підприємництво за участю представників навчальних закладів та інших соціальних партнерів з метою посилення мотивації населення до легальної зайнятості та сприяння розвитку підприємництва, в т. ч. у сільській місцевості. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості, соціальні партнери |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
1,51 |
* |
* |
Мета: Збільшити кількість нових робочих місць для молоді шляхом компенсації ЄСВ.
Очікувана кількість нових робочих місць – 17 |
1.3 |
Стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць, в т.ч. для молоді, шляхом компенсації єдиного внеску суб’єктам малого підприємництва, які працевлаштовують безробітних та роботодавцям, які працевлаштовують на нові робочі місця незахищені верстви населення на строк не менше ніж два роки. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
105 |
* |
* |
Мета: Збільшити кількість тимчасових робіт для незайнятого населення
|
1.4 |
Стимулювання мотивації до праці та додаткової матеріальної підтримки безробітних шляхом організації громадських робіт за рахунок коштів місцевих бюджетів та коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття України пропорційно рівними частинами. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості.
Виконком Теплодарської міської ради |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Міський бюджет |
25
0 |
*
|
*
|
Мета: Збільшити кількість тимчасових робіт для незайнятого населення
|
1.5 |
Організація громадських робіт, в т.ч. за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття України для додаткової матеріальної підтримки працівників підприємств, у разі втрати ними частини заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення до 50 відсотків передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку з зупиненням (скороченням) виробництва продукції. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості. |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0 |
* |
* |
Мета: адаптація вивільнюваних осіб до умов ринку праці та активізація їх особистих зусиль у вирішенні питань зайнятості. Очікувана кількість семінарів – за потребою |
1.6 |
Проведення превентивних інформаційно-роз’яснювальних та профорієнтаційних заходів, в тому числі шляхом організації виїзних семінарів на підприємства, в організації та установи, де планується масове вивільнення працівників, з метою адаптації вивільнюваних осіб до умов ринку праці та активізації їх особистих зусиль у вирішенні питань зайнятості. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості.
Управління праці і соціального захисту населення виконкому Теплодарської міської ради (УПСЗН) |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Міський бюджет |
1,51
0 |
*
|
*
|
Мета: розширення обсягів зайнятості населення. Очікувана кількість нових робочих місць – 32 |
1.7 |
Сприяння утворенню робочих місць в усіх сферах економічної діяльності з метою розширення обсягів зайнятості населення |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості.
УПСЗН |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Міський бюджет |
0 |
* |
* |
Мета: Організувати зустрічей з представниками органів виконавчої влади для вирішення нагальних питань. Кількість очікуваних заходів – 18 |
1.8 |
Забезпечення проведення з населенням відповідної консультативної та роз’яснювальної роботи для посилення мотивації до легальної праці. |
Протягом 2018-2020 |
Фінансове управління виконкому Теплодарської міської ради, УПСЗН.
Міський центр зайнятості |
Міській бюджет.
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0
1,51 |
* |
* |
Мета: легалізація трудових відносин Орієнтовна кількість засідань – 24 |
1.9 |
Продовження роботи спрямованої на легалізацію заробітної плати та зайнятості щодо легалізації найманої робочої сили, яка використовується суб’єктами господарювання – фізичними особами, з метою забезпечення реалізації прав і гарантій працівників, недопущення випа дків використання найманої робочої сили без належного оформлення трудових відносин з роботодавцем. |
Протягом 2018-2020 |
Фінансове управління виконкому Теплодарської міської ради, УПСЗН.
Міський центр зайнятості
|
Міський бюджет.
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0 |
* |
* |
Мета: прав і гарантій працівників, недопущення випадків використання найманої робочої сили без належного оформлення трудових відносин з роботодавцем. Орієнтовна кількість заходів – 12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього по напрямку, у тому числі за рахунок: |
134,53 |
* |
* |
|
|||
|
Бюджети міст обласного підпорядкування |
0 |
* |
* |
|
|||
|
Бюджетів сіл, селищ, міст районного підпорядкування |
– |
– |
– |
|
|||
|
Бюджету об’єднаних територіальних громад |
– |
– |
– |
|
|||
|
Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття |
134,53 |
* |
* |
|
|||
2. Підвищення професійного рівня та конкурентоспроможності економічно активного населення |
||||||||
2.1 |
Проведення професійної орієнтації учнів старших класів загальноосвітніх закладів, а також неповнолітніх осіб шляхом проведення ярмарків вакансій, професіографічних екскурсій, днів презентацій центрів зайнятості, ДНЗ «Одеський ЦПТО ДСЗУ» та інших масових заходів. |
Протягом 2018-2020 |
Управління освіти, культури та спорту. Служба у справах дітей виконкому Теплодарської міської ради. Міський центр зайнятості |
Міський бюджет.
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0
0,2
|
* |
* |
Мета: Поширення інформації щодо професійного самовизначення, щодо можливостей професійного навчання Орієнтовна кількість семінарів для учнівської молоді – 140 |
2.2 |
Забезпечення підприємств, організацій, установ регіону кваліфікованими кадрами, які відповідають вимогам сучасності шляхом нарощення обсягів професійного навчання безробітних на базі ДНЗ «Одеський ЦПТО ДСЗУ». |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
23 |
* |
* |
Мета: збільшити кількість кваліфікованих працівників шляхом професійного навчання безробітних на базі ДНЗ «Одеський ЦПТО ДСЗУ». Очікувані обсяги – 150 осіб |
2.3 |
Сприяння повернення безробітних до продуктивної зайнятості шляхом організації підтвердження результатів неформального навчання осіб за робітничими професіями. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0 |
* |
* |
Мета: підтвердження результатів неформального навчання осіб за робітничими професіями. Очікувана кількість – 10 осіб |
2.4 |
Підвищення економічної активності населення старше 45 років та їхньої конкурентоспроможності, шляхом надання даним особам ваучерів на професійне навчання. |
Протягом 2018-2020 |
Міській центр зайнятості |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0 |
* |
* |
Мета: Підвищення конкурентоспроможності населення старше 45 рокі та осіб з числа інвалідів АТО Очікувана кількість – 10 осіб |
|
Всього по напрямку, у тому числі за рахунок: |
23,2 |
* |
* |
|
|||
|
Районних, міських (міст обласного підпорядкування) бюджетів |
0 |
* |
* |
|
|||
|
Бюджетів сіл, селищ, міст районного підпорядкування |
– |
– |
– |
|
|||
|
Бюджету об’єднаних територіальних громад |
– |
– |
– |
|
|||
|
Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття |
23,2 |
* |
* |
|
|||
3. Підвищення мобільності робочої сили на ринку соціального захисту населення удосконалення регулювання трудової міграції |
||||||||
3.1 |
Забезпечення співпраці з суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні, згідно вимог чинного законодавства. |
Протягом 2018-2020 |
Міській центр зайнятості |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0 |
* |
* |
Мета: Забезпечити проведення інформаційних круглих столів для поширення інформації. Очікувана кількість заходів – 24 |
3.2 |
Проведення роботи щодо регулювання залучення до роботи іноземних працівників, з метою сприяння та розвитку підприємництва, надходження іноземних інвестицій, збільшення кількості робочих місць та захисту внутрішнього ринку праці. |
Протягом 2018-2020 |
Міській центр зайнятості |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0 |
* |
* |
Мета: сприяння та розвиток підприємництва, збільшення іноземних інвестицій, збільшення кількості робочих місць та захист внутрішнього ринку. Очікувана кількість заходів – 18
|
3.3 |
Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з керівниками та представниками відділів кадрів підприємств, організацій та установ щодо утворення сприятливих умов для роботи їх працівників, забезпечення гідного рівня заробітної плати з метою запобігання відтоку робочої сили за кордон. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості.
УПСЗН виконкому Теплодарської міської ради. |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Міський бюджет |
1,51
0 |
* |
* |
Мета: організація семінарів. Круглих столів, прес-конференцій для запобігання відтоку робочої сили за кордон. Очікувана кількість заходів – 24 |
3.4 |
Надання консультації громадянам та роботодавцям з питань працевлаштування за кордоном за допомогою посередницьких структур, які мають відповідну ліцензію та попереджати про ризики неврегульованої трудової міграції. |
Протягом 2018-2020 |
Міській центр зайнятості, соціальні партнери |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
1,51 |
* |
* |
Мета: Запобігання нелегальної трудової міграції та трудового рабства. Очікувана кількість заходів – 12 |
3.5 |
Проведення роз’яснювальної роботи з населенням області з питань попередження ризиків у сфері працевлаштування, у тому числі за кордоном. |
Протягом 2018-2020 |
УПСЗН.
Міський центр зайнятості |
Місцевий бюджет.
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0
1,51 |
* |
* |
Мета: Попередження ризиків у сфері працевлаштування за кордоном. Очікувана кількість заходів – 10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього по напрямку, у тому числі за рахунок: |
4,53 |
* |
* |
|
|||
|
Районних, міських (міст обласного підпорядкування) бюджетів |
0 |
* |
* |
|
|||
|
Бюджетів сіл, селищ, міст районного підпорядкування |
– |
– |
– |
|
|||
|
Бюджету об’єднаних територіальних громад |
– |
– |
– |
|
|||
|
Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття |
4,53 |
* |
* |
|
|||
4. Сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці |
||||||||
4.1 |
Сприяння зайнятості населення шляхом індивідуалізації надання послуг з працевлаштування особам з числа зареєстрованих безробітних неконкурентоспроможним на ринку праці |
Протягом 2018-2020 |
Міській центр зайнятості |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0 |
* |
* |
Мета: Забезпечення індивідуального супроводу осіб з числа зареєстрованих безробітних неконкурентоспроможним на ринку праці. Орієнтовна кількість заходів – 35 осіб |
4.2 |
Забезпечення організації ефективної профорієнтаційної роботи з інвалідами, неповнолітніми та іншими громадянами, які не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці. |
Протягом 2018-2020 |
Міській центр зайнятості, соціальні партнери |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0,26 |
* |
* |
Мета: Забезпечення надання вичерпної інформації через семінари, прес-конференції та ін. Очікувана кількість заходів – 9 |
4.3 |
Надання якісних та адресних соціальних послуг з працевлаштування молоді. Сприяння залученню молодих громадян до підприємницької діяльності шляхом організації власної справи. |
Протягом 2018-2020 |
Міській центр зайнятості |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
1,51 |
* |
* |
Мета: залучення молодих громадян до підприємницької діяльності шляхом організації власної справи. Очікувана кількість осіб – 10 |
4.4. |
Проведення спільних заходів відділів та служб для сім’ї, дітей та молоді Теплодарської міської ради з центром зайнятості з метою об’єднання зусиль, вдосконалення взаємодії, координації дій щодо працевлаштування неповнолітніх осіб та дітей-сиріт. |
Протягом 2018-2020 |
Міській центр зайнятості. Виконком Теплодарської міської ради, соціальні партнери |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Міський бюджет |
1,51
0 |
* |
* |
Мета: об’єднання зусиль, вдосконалення взаємодії, координації дій щодо працевлаштування неповнолітніх осіб та дітей-сиріт. Очікувана кількість заходів – за наявності |
4.5 |
Сприяння в працевлаштуванні особам, які звільненні від відбування покарань з місць позбавлення волі, та надання допомоги в професійному навчанні та побутовому влаштуванні. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості.
Теплодарське міське відділення міліції Біляївського РВ (з обслуговування Біляївського району та м. Теплодар) ГУ МВС України в Одеській обл., виконком Теплодарської міської ради |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
1,51 |
* |
* |
Мета: Професійна адаптація осіб які звільненні від відбування покарань з місць позбавлення волі. Очікувана кількість – за наявності |
4.6 |
Сприяння працевлаштуванню осіб з інвалідністю, шляхом адресного та індивідуального підходу до кожної особи, враховуючи рівень їх медичної та трудової реабілітації. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості.
Одеське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, організації інвалідів |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
1,51
0 |
* |
* |
Мета: Сприяння працевлаштуванню осіб з інвалідністю, шляхом адресного та індивідуального підходу до кожної особи. Очікувана кількість – за наявності |
4.7 |
Організація професійного навчання осіб з обмеженими фізичними можливостями за направленням служби зайнятості, в тому числі за рахунок Фонду соціального захисту інвалідів, з метою прискорення їх адаптації до умов ринку праці та професійної інтеграції у суспільство. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості.
Одеське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, організації інвалідів |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0 |
* |
* |
Мета: прискорення адаптації до умов ринку праці та професійної інтеграції у суспільство. Очікувана кількість – за наявності. |
4.8 |
Надання молоді всебічної інформації з питань ситуації на ринку праці, працевлаштування, професійної підготовки, соціальних та юридичних прав у сфері зайнятості, у т.ч. з використанням ПАК „ Профорієнтаційний термінал”. Проводити ярмарки вакансій, конференції для молоді та їх батьків із зазначених питань. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості.
Управління освіти, культури та спорту, служба у справах дітей виконкому Теплодарської міської ради |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Міський бюджет |
0,2
0 |
* |
* |
Мета: Надання молоді всебічної інформації з питань ситуації на ринку праці, працевлаштування, професійної підготовки, соціальних та юридичних прав у сфері зайнятості. Очікувана кількість заходів – 24 |
4.9 |
Забезпечення участі молодих безробітних до участі в проведенні обласного та Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів молодих підприємців з метою сприяння у започаткуванні власної справи. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
0 |
* |
* |
Мета: сприяння у започаткуванні власної справи серед молодих безробітних. Очікувана кількість заходів – 36 семінарів |
|
Всього по напрямку, у тому числі за рахунок: |
6,5 |
* |
* |
|
|||
|
Районних, міських (міст обласного підпорядкування) бюджетів |
0 |
* |
* |
|
|||
|
Бюджетів сіл, селищ, міст районного підпорядкування |
– |
– |
– |
|
|||
|
Бюджету об’єднаних територіальних громад |
– |
– |
– |
|
|||
|
Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття |
6,5 |
* |
* |
|
|||
5. Сприяння зайнятості громадян, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції та демобілізованих військовослужбовців учасників антитерористичної операції |
||||||||
5.1 |
Забезпечення інформаційно-роз’яснювальної роботи з переселенцями та демобілізованих військовослужбовців учасників АТО, в т.ч. із застосуванням мобільних засобів інформування. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
1,51 |
* |
* |
Мета: Провести інформаційну та просвітницьку роботу з метою надання інформації щодо стану ринку праці та змін у законодавстві щодо прав переселенців та демобілізованих військовослужбовців учасників АТО Орієнтовна кількість заходів – 12 |
5.2 |
Організація безперешкодного доступу осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО та демобілізованих військовослужбовців учасників АТО, до соціальних послуг та матеріального забезпечення служби зайнятості. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування |
1,51 |
* |
* |
Мета: Організувати інформаційний простір та забезпечити доступ до актуальної інформації.
|
5.3 |
Забезпечення взаємодії з громадськими та волонтерськими організаціями, науковими установами, закладами освіти, охорони здоров’я, іншими заінтересованими сторонами, з метою співпраці у наданні послуг учасникам АТО з соціальної адаптації, психологічної підтримки, проведені відповідних семінарів та тренінгів щодо адекватної поведінки на ринку праці. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості.
УПСЗН |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Міський бюджет. |
1,51
0 |
* |
* |
Мета: Розширити коло організацій що сприяють психологічній та соціальній реабілітації, адаптації учасників АТО та надання широкого спектру інформації щодо їх послуг |
5.4 |
Сприяння в подальшому працевлаштуванні учасників АТО, в тому числі шляхом здійснення виплати допомоги по безробіттю одноразово для організації підприємницької діяльності. |
Протягом 2018-2020 |
Міський центр зайнятості.
УПСЗН |
За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Міський бюджет |
1,51
0 |
* |
* |
Мета: Працевлаштування учасників АТО
|
|
Всього по напрямку, у тому числі за рахунок: |
6,04 |
* |
* |
|
|||
|
Районних, міських (міст обласного підпорядкування) бюджетів |
0 |
* |
* |
|
|||
|
Бюджетів сіл, селищ, міст районного підпорядкування |
– |
– |
– |
|
|||
|
Бюджету об’єднаних територіальних громад |
– |
– |
– |
|
|||
|
Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття |
6,04 |
* |
* |
|
|
Разом за програмою, у тому числі за рахунок:
|
|
174,8
|
* |
* |
|
|
Районні, міські (міст обласного підпорядкування) бюджети |
|
0 |
* |
* |
|
|
Бюджети сіл, селищ, міст районного підпорядкування |
|
– |
– |
– |
|
|
Бюджету об’єднаних територіальних громад |
|
– |
– |
– |
|
|
Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття |
|
174,8 |
* |
* |
|