Про погодження істотних умов договору державно-приватного партнерства (змішаного договору) з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар

У К Р А Ї Н А

 ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

Про погодження істотних умов договору

державно-приватного партнерства (змішаного договору)

з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар

 

 

Розглянувши лист  товариства з обмеженою відповідальністю “Нова Генерація-Південь” від 19.02.2018 №2-02/18, протокол проведення  громадських слухань щодо  врахування інтересів громади м. Теплодар під час реалізації проекту державно-приватного партнерства з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар з метою гарантованого забезпечення споживачів теплом від 11.02.2018, відповідно до ст.ст. 25, 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.ст. 6,7 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, ст. 5,14 Закону України “Про державно-приватне партнерство”, п. 23 Порядку проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єктів державної, комунальної власності та об’єктів, які належать Автономній Республіці Крим, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2011 № 384 “Деякі питання організації здійснення державно-приватного партнерства”, Теплодарська міська рада

 

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Погодити істотні умови договору державно-приватного партнерства (змішаного договору) з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар (додаток 1).
  2. Уповноважити міського голову Жовніра М.В. укласти договір державно-приватного партнерства (змішаний договір) з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар з товариством з обмеженою відповідальністю “НОВА ГЕНЕРАЦІЯ-ПІВДЕНЬ” після затвердження Теплодарською міською радою звіту про незалежну експертну оцінку майна, що може бути передано в управління приватному партнеру при модернізації ПРК м. Теплодар.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на депутатські комісії:

– з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку;

– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.

 

 

 

 

 

 

Додаток  1

до рішення Теплодарської міської ради

від «____» _______________2018 р.

 

 

 

 

Істотні умови договору

державно-приватного партнерства (змішаного договору)

з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар

 

  1. Предмет договору. Загальні положення.

 

  • Державний партнер: територіальна громада м. Теплодар в особі Теплодарської міської ради.
  • Приватний партнер: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “НОВА ГЕНЕРАЦІЯ-ПІВДЕНЬ”.
  • Предмет договору: діяльність державного та приватного партнера в порядку та умовах, визначених договором, з метою модернізації окремих складових пуско-резервної котельної м. Теплодар, для забезпечення її стабільної роботи та надання якісних послуг з виробництва теплової енергії та теплопостачання (далі – Послуги) щодо забезпечення теплом об’єктів та користувачів різних форм власності, розташованих в промисловій зоні, а при потребі населення (далі – Користувачі) м. Теплодар теплом у разі відсутності інших суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, або за домовленістю з ними.
  • Форма державно-приватного партнерства: змішаний договір, що укладається за процедурами Закону України “Про державно-приватне партнерство”.
  • Об’єкт державно-приватного партнерства: комунальне майно територіальної громади м. Теплодар, перелік якого затверджений рішенням Теплоадрської міської ради, а також майно – сертифіковане в Україні технологічне обладнання, яке працює або дозволяє працювати на біопаливі (тріска, пеллета та інша біомаса), і інше майно що буде придбане приватним партнером та передане до комунальної власності за умовами договору.
  • Розподіл ризиків: відповідно до аналізу ефективності здійснення ДПП, висновки якого затверджені рішенням Теплодарської міської ради від 05.12.2017 № 338-VII.
  • Фінансова участь державного партнера: не передбачається.

 

  1. Права та обов’язки сторін

 

  • Основні обов’язки державного партнера:

2.1.1. Передати приватному партнеру на умовах концесії право на управління (експлуатацію) комунального майна територіальної громади м. Теплодар, перелік якого затверджений рішенням Теплоадрської міської ради, згідно з додатком №1 до договору;

 

2.1.2. Передати приватному партнеру на умовах управління майном комунальне майно територіальної громади м. Теплодар, перелік якого затверджений рішенням Теплодарської міської ради, згідно з додатком №2 до договору;

 

2.1.3. Забезпечити приватному партнеру можливість укладення угоди з комунальним підприємством «ОТЕЦ-2» щодо спільного використання майна (у разі необхідності);

 

2.1.4. Не розголошувати конфіденційну інформацію приватного партнера;

 

2.1.5. Забезпечити закупівлю у приватного партнера визначеної кількості Послуг відповідними розпорядниками бюджетних коштів для забезпечення теплом об’єктів бюджетної сфери, розташованими в промисловій зоні м. Теплодар.

 

  • Основні права державного партнера:

2.2.1. Перевіряти виконання приватним партнером умов договору, отримувати від приватного партнера інформацію (звіти) про їх виконання;

 

2.2.2. Вимагати від приватного партнера надання Послуг належної якості;

 

2.2.3. Отримувати від приватного партнера концесійні платежі за управління (експлуатацію) майна, перелік якого міститься в додатку № 1 до договору;

 

2.2.4. Отримувати всі вигоди від використання майна, перелік якого міститься в додатку № 2 до договору.

 

 

  • Основні обов’язки приватного партнера

 

  • Здійснити модернізацію пуско-резервної котельної м. Теплодар, шляхом заміни водогрійного котла або внесення конструктивних змін до існуючого котла з метою зміни палива з природного газу на біопаливо;
  • Надавати Послуги належної якості Користувачів, розташованих в промисловій зоні м. Теплодар, а за потреби — в центральній частині міста у разі відсутності інших суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, або за домовленістю з ними. Якість Послуг, що надаються приватним партнером повинна відповідати вимогам нормативних актів, що діють у цій сфері;

 

  • Здійснити інвестиції в об’єкт державно-приватного партнерства з метою модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар, шляхом заміни водогрійного котла або внесення конструктивних змін до існуючого котла, з метою зміни палива з природного газу на біопаливо;

 

  • Здійснювати управління майном, перелік якого міститься в додатку № 2 до договору, в інтересах державного партнера;

 

  • Забезпечити права працівників відповідно до положень законодавства про працю та створити нові робочі місця;

 

  • Надавати державному партнеру звіти про виконання умов договору;

 

  • Отримати ліцензію та документи дозвільного характеру, необхідні для виконання договору державно-приватного партнерства;

 

  • Застрахувати майно (обладнання), отримане у корисутвання та придбане для виконання договору;

 

  • Повернути державному партнеру (або визначеному ним суб’єкту) зайняті ним приміщення, передати обладнання, а також припинити будь-яку діяльність на території об’єкту державно-приватного партнерства після закінчення дії договору. Строк повернення об’єкту державно-приватного партнерства – 30 календарних днів з дати припинення дії договору державно-приватного партнерства. Оформлення повернення об’єкту державно-приватного партнерства здійснюється за актом, що складається та підписується представниками сторін.

 

  • Основні права приватного партнера:

 

  • Здійснювати господарську діяльність з надання Послуг Користувачів, розташованих в промисловій зоні м. Теплодар, а за потреби — в центральній частині міста у разі відсутності інших суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, або за домовленістю з ними;

 

  • Отримувати плату за надані Послуги;

 

  • У разі розірвання договору державно-приватного партнерства через неналежне виконання державних партнером своїх зобов’язань отримати від державного партнера компенсацію внесених інвестицій та майна, що було передане у комунальну власність, в сумі, що не була компенсована приватним партнером за рахунок прибутку, отриманого протягом дії договору.

 

  1. Платежі за договором
    • Приватний партнер за управління (експлуатацію) майна, перелік якого міститься в додатку № 1 до договору, сплачує на користь державного партнера концесійні платежі, що встановлюється в порядку, передбаченому Методикою розрахунку концесійних платежів, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 639 “Про затвердження Методики розрахунку концесійних платежів”, незалежно від результату господарської діяльності приватного партнера.
    • Приватний партнер має право на отримання плати за управління майном, перелік якого міститься в додатку № 2 до договору, в розмірі 10 (десяти) відсотків від прибутку, отриманого від операцій з управління майном, перелік якого міститься в додатку № 2 до договору. Приватний партнер утримує належну йому плату за управління майном, перелік якого міститься в додатку № 2 до договору, з платежів, що підлягають сплаті на користь державного партнера, тільки за умови отримання прибутку від управління майном, перелік якого міститься в додатку № 2 до договору.

 

  1. Звітність приватного партнера

Приватний партнер щоквартально та щорічно надає державному партнеру звіт про виконання умов договору державно-приватного партнерства, який має містити відомості про внесені інвестиції протягом звітного періоду, а також кількісні та інші показники надання Послуг Користувачам. Форма звіту визначається сторонами договору на основі Форми, передбаченою Постановою Кабінету Міністрів України від 09,02.2011 № 81 “Про затвердження Порядку надання приватним партнером державному партнеру інформації про виконання договору, укладеного в рамках державно-приватного партнерства“.

 

  1. Відповідальність сторін:

 

  • Державний партнер несе відповідальність за незабезпечення можливості здійснювати діяльність приватному партнеру з використання об’єкту державно-приватного партнерства та доступу до комунікацій;
  • Приватний партнер несе від повідальність за несвоєчасне проведення робіт з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар.
  • Приватний партнер несе відповідальність за якість наданих послуг.

 

  • Підстави звільнення від відповідальності визначаються чинним законодавством та договором державно-приватного партнерства. Такими підставами, зокрема є:
    • Настання обставин форс-мажору;
    • Порушення іншою стороною своїх зобов’язань;
    • За відсутністю вини у діях сторони.
  • Про настання обставин форс-мажору, сторона що підверглася дії форс-мажору, має невідкладно повідомити іншу сторону договору в цілях забезпечення можливості зменшення негативного впливу форс-мажору на проект.

У разі довготривалої дії обставини форс-мажору сторони зобов’язуються здійснювати перегляд умов договору,  зокрема продовжити строк його дії.

 

  1. Строк договору

Строк дії договору – 15 років

Договір державно-приватного партнерства набирає чинності з моменту підписання сторонами договору. Права та обов’язки приватного партнера з надання Послуг виникають не раніше отримання приватним партнером ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії.

 

  1. Внесення змін до договору державно-приватного партнерства

Внесення змін до договору допускається лише за згодою сторін. У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору (зміна економічної ситуації, прийняття актів законодавства тощо) сторони зобов’язуються протягом строків, визначених договором, внести зміни до договору державно-приватного партнерства.

 

  1. Розірвання договору
    • Дострокове припинення договору здійснюється за згодою сторін.
    • Одностороннє розірвання договору допускається лише у разі вчинення іншою стороною істотного порушення договору державно-приватного партнерства і здійснюється у судовому порядку. Перелік істотних порушень визначається договором державно-приватного партнерства.

 

  1. Порядок вирішення спорів

Спори між сторонами вирішуються шляхом переговорів. У разі неможливості вирішити спір шляхом переговорів, спір вирішується в судовому порядку.

 

  1. Заміна приватного партнера

Заміна приватного партнера в зобов’язаннях можлива лише за згоди державного партнера.