Про затвердження порядку та орієнтованого плану проведення консультацій з громадськістю на 2018 рік

У К Р А Ї Н А

ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 П Р О Е К Т    Р І Ш Е Н Н Я

  

 

Про затвердження порядку та орієнтованого плану

проведення консультацій з громадськістю

на 2018 рік

 

 

Відповідно до ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики», розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 07.08.2017р. №687/А-2017 «Про затвердження плану заходів щодо реалізації у 2017 році в Одеській області Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016-2020 роки», з метою врахування громадської думки, підвищення якості підготовки та прийняття рішень з важливих питань соціально-економічного та культурного розвитку міста Теплодар, питань, які стосуються конституційних прав, свобод, інтересів і обов`язків громадян

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити порядок проведення консультацій з громадськістю в місті Теплодар, що додається.

2.Затвердити орієнтовний план проведення консультацій з громадськістю на 2018 рік (надалі – Орієнтовний план), що додається.

  1. Керівникам управлінь, відділів, структурних підрозділів виконавчого комітету Теплодарської міської ради забезпечити виконання орієнтованого плану відповідно до вимог Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. № 996.
  2. Відділу з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю виконавчого комітету Теплодарської міської ради забезпечити висвітлення консультацій з громадськістю на офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову Жовніра М.В.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

Теплодарської міської ради

___________ № ________

 

ПОРЯДОК

проведення консультацій з громадськістю в місті Теплодар

 

  1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації і проведення виконавчими органами Теплодарської міської ради (далі – міська рада) консультацій з громадськістю (далі – консультації з громадськістю).
  2. Консультації з громадськістю проводяться з метою залучення громадян до участі в управлінні справами місцевого значення, надання можливості для їх вільного доступу до інформації про діяльність виконавчих органів міської ради, а також забезпечення гласності, відкритості та прозорості діяльності зазначених органів.

Проведення консультацій з громадськістю має сприяти налагодженню системного діалогу виконавчих органів міської ради з громадськістю, підвищенню якості підготовки рішень з важливих питань суспільного життя з урахуванням громадської думки, створенню умов для участі громадян у розробленні проектів таких рішень.

  1. Консультації з громадськістю проводяться з питань, що стосуються суспільно- економічного розвитку міста Теплодар, реалізації та захисту прав і свобод громадян, задоволення їх політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів.
  2. Результати проведення консультацій з громадськістю враховуються виконавчим органом міської ради під час прийняття остаточного рішення або в подальшій його роботі.
  3. Консультації з громадськістю організовує і проводить виконавчий орган міської ради, який є головним розробником проекту нормативно-правового акту або готує пропозиції щодо реалізації місцевої політики у відповідній сфері суспільного життя.

Інформація, пов’язана з організацією та проведенням консультацій з громадськістю, оприлюднюється на офіційному сайті міської ради.

  1. Виконавчі органи міської ради щороку складають орієнтовний план проведення консультацій з громадськістю (далі – орієнтовний план) з урахуванням основних завдань, визначених програмою економічного і соціального розвитку міста, планом робіт та іншими документами, а також результатів проведення попередніх консультацій з громадськістю. Орієнтовний план складається з урахуванням пропозицій громадської ради при виконавчому комітеті міської ради (далі – громадська рада). Орієнтовний план затверджується до початку року, оприлюднюється на офіційному веб-сайті міської ради.
  2. Громадські об’єднання, релігійні, благодійні організації, творчі спілки, професійні спілки та їх об’єднання, асоціації, організації роботодавців та їх об’єднання, органи самоорганізації населення, недержавні засоби масової інформації, інші непідприємницькі товариства та установи, легалізовані відповідно до законодавства (далі – інститути громадянського суспільства), можуть ініціювати проведення консультацій з громадськістю з питань, не включених до орієнтовного плану, шляхом подання відповідних пропозицій громадській раді або безпосередньо міській раді та її виконавчим органам.

У разі коли пропозиція щодо проведення консультацій з громадськістю з одного питання надійшла не менше ніж від трьох інститутів громадянського суспільства, такі консультації проводяться обов’язково (з урахуванням положення пункту 12 цього Порядку).

Ініціювати проведення консультацій з громадськістю, не включених до орієнтовного плану, може також громадська рада.

Пропозиція щодо проведення консультацій з громадськістю, що надійшла не менш ніж від трьох інститутів громадянського суспільства повинна містити:

-найменування та адреса інститутів громадянського суспільства, що звернулися з відповідною пропозицією;

-питання або назва проекту акту, винесеного на обговорення;

-варіанти вирішення питання;

-соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія прийнятого рішення;

-можливі наслідки проведення в життя рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін;

-порядок участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін;

-прізвище, ім’я та контактний телефон відповідальної особи.

До пропозиції додається проект нормативно-правового акту, прийняття якого планується за результатами проведення публічного громадського обговорення.

У разі невідповідності поданої пропозиції зазначеним вище вимогам така пропозиція вважається неподаною та не розглядається, про що повідомляється заявникам.

  1. Виконавчий орган міської ради протягом трьох робочих днів з початку проведення консультацій з громадськістю подає громадській раді проекти відповідних нормативно-правових актів та інформаційно-аналітичні матеріали до них.

9.Виконавчі органи міської ради під час проведення консультацій з громадськістю взаємодіють із засобами масової інформації, надають їм необхідні інформаційно-аналітичні матеріали.

  1. Консультації з громадськістю проводяться у формі публічного громадського обговорення, електронних консультацій з громадськістю (безпосередні форми) та вивчення громадської думки (опосередкована форма). Консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення, електронних консультацій з громадськістю та вивчення громадської думки з одних і тих самих питань можуть проводитись одночасно.
  2. В обов’язковому порядку (з урахуванням пункту 12 цього Порядку) проводяться консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення та/або електронних консультацій з громадськістю щодо проектів нормативно-правових актів, які:

-стосуються прав, свобод та обов’язків громадян;

-стосуються життєвих інтересів громадян, а саме впливають на стан навколишнього природного середовища;

-передбачають провадження регуляторної діяльності у певній сфері;

-визначають стратегічні цілі, пріоритети і завдання у відповідній сфері управління (а саме проекти місцевих програм економічного, соціального і культурного розвитку, рішення стосовно їх виконання);

-стосуються присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності, які за ними закріплені, об’єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій;

-стосуються витрачання бюджетних коштів (звіти головних розпорядників бюджетних коштів за минулий рік).

Строк проведення таких консультацій з громадськістю визначається виконавчим органом міської ради і повинен становити не менш як 15 календарних днів.

Проекти регуляторних актів виносяться на громадське обговорення з урахуванням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

  1. Дія цього Порядку не поширюється на діяльність міської ради, її виконавчих органів, пов’язаної з прийняттям:

-актів, що містять державну таємницю України;

-актів, що містять індивідуально-конкретні приписи;

-актів, якими доводяться до відома фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань рішення органів, які є вищестоящими по відношенню до органів, які приймають ці акти, або актів, які приймаються у відповідності та на виконання рішень органів, які є вищестоящими по відношенню до органів, які приймають ці акти;

  1. Публічне громадське обговорення передбачає організацію і проведення публічних заходів:

-конференцій, форумів, громадських слухань, засідань за круглим столом, зборів, зустрічей (нарад) з громадськістю;

-Інтернет-конференцій, відеоконференцій.

Додатково у рамках публічного громадського обговорення можуть проводитися засідання громадської ради, інших допоміжних органів, утворених при виконкомі міської ради та інших її виконавчих органах.

  1. Публічне громадське обговорення організовує і проводить виконавчий орган міської ради у такому порядку:

-визначає питання, яке буде винесене на обговорення;

-приймає рішення про проведення обговорення;

-розробляє план заходів з організації та проведення обговорення (у разі потреби);

-вживає заходів для забезпечення репрезентативності соціальних груп населення, а також суб’єктів господарювання, інститутів громадянського суспільства, органів місцевого самоврядування та інших зацікавлених суб’єктів (далі – зацікавлені сторони);

-оприлюднює в обов’язковому порядку інформацію про проведення обговорення на офіційному веб-сайті міської ради;

-забезпечує врахування результатів обговорення під час прийняття остаточного рішення;

-проводить аналіз результатів обговорення;

-оприлюднює результати обговорення на офіційному веб-сайті міської ради.

Для організаційного забезпечення проведення публічного громадського обговорення може утворюватися робоча група.

  1. В інформаційному повідомленні про проведення публічного громадського обговорення зазначаються:

-найменування виконавчого органу міської ради, який проводить обговорення;

-питання або назва проекту акту, винесеного на обговорення;

-варіанти вирішення питання;

-адреса (гіпертекстове посилання) опублікованого на офіційному веб-сайті міської ради тексту проекту акту;

-соціальні групи населення та зацікавлені сторони, на які поширюватиметься дія прийнятого рішення;

-можливі наслідки проведення в життя рішення для різних соціальних груп населення та зацікавлених сторін;

-відомості про місце і час проведення публічних заходів, порядок обговорення, реєстрації учасників;

-порядок участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та зацікавлених сторін;

-поштова та електронна адреси, строк і форма подання письмових пропозицій та зауважень;

-адреса і номер телефону, за якими надаються консультації з питання, що винесено на публічне громадське обговорення;

-прізвище, ім’я відповідальної особи виконавчого органу міської ради;

-строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення.

  1. Електронні консультації з громадськістю проводяться за допомогою використання офіційного веб-сайту міської ради.

Під час проведення електронних консультацій з громадськістю враховуються строки та порядок оприлюднення проектів нормативно-правових і регуляторних актів, визначені Законами України “Про доступ до публічної інформації” та “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

  1. Під час проведення електронних консультацій з громадськістю виконавчий орган міської ради оприлюднює на офіційному веб-сайті міської ради інформаційне повідомлення про проведення електронних консультацій, текст проекту акту, винесеного на обговорення.

В інформаційному повідомленні про проведення електронних консультацій з громадськістю зазначаються:

-найменування виконавчого органу міської ради, який проводить електронні консультації з громадськістю;

-назва проекту акту або стислий зміст пропозиції щодо реалізації місцевої політики у відповідній сфері суспільного життя, винесеної на обговорення;

-соціальні групи населення та зацікавлені сторони, на які поширюватиметься дія рішення, яке планується прийняти за результатами електронних консультацій з громадськістю;

-можливі наслідки проведення в життя рішення для різних соціальних груп населення та зацікавлених сторін;

-електронна адреса, строк і форма подання пропозицій та зауважень;

-номер телефону, за яким надаються консультації з питання, що винесено на обговорення;

-прізвище, ім’я відповідальної особи органу виконавчої влади;

-строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення.

  1. Консультації з громадськістю розпочинаються з дня оприлюднення інформаційного повідомлення про їх проведення.
  2. Пропозиції та зауваження учасників публічного громадського обговорення подаються в усній та письмовій формі під час публічних заходів та у письмовій формі на поштову і електронну адреси, зазначені в інформаційному повідомленні про проведення публічного громадського обговорення.

Під час проведення заходів у рамках публічного громадського обговорення ведеться протокол, у якому фіксуються висловлені в усній формі пропозиції і зауваження.

Пропозиції та зауваження учасників електронних консультацій з громадськістю подаються в письмовій формі на електронну адресу, зазначену в інформаційному повідомленні про проведення електронних консультацій з громадськістю.

Інститути громадянського суспільства, наукові та експертні організації, інші юридичні особи під час подання пропозицій і зауважень у письмовій формі зазначають своє найменування та місцезнаходження.

Письмові пропозиції та зауваження інститутів громадянського суспільства повинні бути підписані відповідною уповноваженою особою.

Анонімні пропозиції не реєструються і не розглядаються.

  1. Пропозиції та зауваження, що надійшли під час публічного громадського обговорення, електронних консультацій з громадськістю, вивчаються та аналізуються із залученням у разі потреби відповідних фахівців. За результатами публічного громадського обговорення, електронних консультацій з громадськістю виконавчі органи міської ради готують звіт, в якому зазначається:

-найменування виконавчого органу міської ради, який проводив обговорення;

-зміст питання або назва проекту акту, що виносилися на обговорення;

-інформація про осіб, що взяли участь в обговоренні;

-інформація про пропозиції, що надійшли до виконавчого органу міської ради за результатами обговорення, із зазначенням автора кожної пропозиції;

-інформація про врахування пропозицій та зауважень громадськості з обов’язковим обґрунтуванням прийнятого рішення та причин неврахування пропозицій та зауважень;

-інформація про рішення, прийняті за результатами обговорення.

  1. Звіт про результати публічного громадського обговорення та електронних консультацій з громадськістю виконавчий орган міської ради в обов’язковому порядку доводить до відома громадськості шляхом оприлюднення на офіційному веб-сайті міської ради не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.
  2. Вивчення громадської думки здійснюється шляхом:

-проведення соціологічних досліджень та спостережень (опитування, анкетування, контент-аналіз інформаційних матеріалів, фокус-групи тощо);

-створення телефонних “гарячих ліній”, проведення моніторингу коментарів, відгуків, інтерв’ю, інших матеріалів у друкованих та електронних засобах масової інформації для визначення позиції різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін;

-опрацювання та узагальнення висловлених у зверненнях громадян пропозицій та зауважень з питання, що потребує вивчення громадської думки.

  1. Вивчення громадської думки організовує і проводить виконавчий орган міської ради із залученням громадської ради у такому порядку:

-визначає: потребу у вивченні громадської думки з окремого питання; питання, з яких проводиться вивчення громадської думки, альтернативних пропозицій щодо їх вирішення; строк, форми і методи вивчення громадської думки; на конкурсній основі дослідницькі організації, фахівців, експертів, громадські організації, які проводитимуть вивчення громадської думки; ступінь репрезентативності соціальних груп населення та заінтересованих сторін, які досліджуються;

-отримує підсумкову інформацію про результати вивчення громадської думки;

-узагальнює громадську думку щодо запропонованого вирішення питань, що потребували вивчення громадської думки;

-забезпечує врахування громадської думки під час прийняття виконавчим органом міської ради остаточного рішення з питань, що потребували вивчення громадської думки;

-оприлюднює в обов’язковому порядку на офіційному веб-сайті міської ради результати вивчення громадської думки.

  1. У звіті про результати вивчення громадської думки зазначається:

-найменування виконавчого органу міської ради, який організував вивчення громадської думки (вивчав громадську думку);

-соціальні групи населення та заінтересовані сторони, вивчення думки яких проводилося;

-тема та питання, з яких проводилося вивчення громадської думки;

-методи, що застосовувалися для вивчення громадської думки;

-ступінь допустимого відхилення від обраної моделі дослідження;

-інформація про осіб, що проводили вивчення громадської думки;

-узагальнення громадської думки щодо запропонованого вирішення питань, що потребували вивчення громадської думки та її врахування під час прийняття остаточного рішення;

-обґрунтування прийнятого рішення у разі неврахування громадської думки.

  1. Для організації вивчення громадської думки з метою отримання об’єктивної та достовірної інформації виконавчий орган міської ради може відповідно до законодавства укладати договори з дослідницькими організаціями, фахівцями, експертами, інститутами громадянського суспільства про проведення на умовах відкритого конкурсу фахових, наукових соціологічних досліджень, спостережень, експрес-аналізу пропозицій різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін.

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

Теплодарської міської ради

___________ № ________

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

проведення консультацій з громадськістю в 2018 році

 

№ п/п

 

Теми консультацій з громадськістю

Орієнтовна дата проведення

Форма проведення консультацій

Організатор консультацій

з громадськістю

1

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік  

 

Січень 2018 року

 

Інформування через ЗМІ, засідання

Відділ з питань діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

2

Профілактика негативних явищ серед дітей та підлітків

Січень 2018 року

Конференції, семінари, засідання громадської ради

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

3

Проблеми розвитку та підтримки сімейних форм виховання на рівні місцевої громади

Січень 2018 року

 Круглий стіл, засідання, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

4

Врегулювання питань пов`язаних з самочинним

будівництвом та іншими порушеннями норм містобудівного законодавства

 

І квартал

2018 року

 

Висвітлення інформації щодо компетенції контролюючих органів та порядку звернення громадян у разі порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності

Відділ архітектури і будівництва виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

5

Виконання міського бюджету за 2017 рік

І квартал 2018 року

Інформування через ЗМІ, наради.

Фінансове управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

6

Реформування

житлово-комунального господарства. ОСББ як альтернатива ЖКС

Березень- травень 2018 року

 

Висвітлення

інформації щодо дії Закону України “Про особливості права власності у

багатоквартирному будинку “

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеської області

7

Виконання міського бюджету за 1 квартал 2018 року

ІІ квартал 2018 року

Інформування через ЗМІ, наради.

Фінансове управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

8

Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини в місті Теплодар

Травень 2018 року

Засідання, нарада, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

9

Виконання міського бюджету за 1 півріччя 2018 року

ІІІ квартал 2018 року

Інформування через ЗМІ, наради.

Фінансове управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

10

Стан готовності об’єктів соціальної сфери міста до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 рр.

ІІІ квартал 2018 року

Засідання

Відділи: освіти, культури, Теплодарська міська  лікарня, з питань ЦЗ та надзвичайних ситуацій, управління майна та інвестицій

11

Підсумки розвитку освіти міста в 2017-2018 навчальному році та завдання на 2018-2019 навчальний рік

Серпень 2018 року

Міська конференція

Відділ освіти виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

12

Про стан дитячої злочинності в місті та шляхи його поліпшення. Робота щодо попередження злочинності в першу чергу серед молоді схильної до правопорушень  

Серпень 2018 року

 Круглий стіл, засідання, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

13

Проблеми та перспективи забезпечення належних умов для занять фізичною культурою та спортом у місті

Вересень 2018 року (до Дня фізичної культури і спорту)

Засідання громадської ради, наради-семінари

Відділ освіти виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

14

Надання медичної допомоги населенню міста.

Жовтень 2018 року

Прийоми громадян, зустрічі з громадськістю

Теплодарська міська лікарня, УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

15

Проект Програми економічного і соціального розвитку району на 2019 рік та основні напрямки розвитку на 2019-2020 рр.

 

Листопад 2018 року

Громадські обговорення (оприлюднення інформації на веб-сайті)

Відділ соціально – економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

16

Середньострокове бюджетне планування на рівні місцевого бюджету, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з метою забезпечення обґрунтованості прогнозних показників відображення конкретних пріоритетів і завдань.

ІІІ квартал  2018 року

Електронні консультації

Фінансове управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

17

Впровадження адресної грошової допомоги всіх видів пільгових послуг з упорядкуванням категорій отримувачів і встановленням економічно та соціально обґрунтованих нормативів споживання

ІV квартал  2018 року

Електронні консультації

Фінансове управління, УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

18

Виконання міського бюджету за 9 місяців 2018 року

ІV квартал 2018р.

Інформування через ЗМІ, наради.

Фінансове управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

19

Оптимізація джерел наповнення та проведення видатків спеціального фонду бюджетних установ. Розширення напрямків використання власних надходжень бюджетних установ

ІV квартал  2018 року

Електронні консультації

Фінансове управління, УОКС виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

20

Здійснення інформаційно просвітницької кампанії серед населення щодо профілактики наркоманії

Березень, травень, листопад, грудень

 Круглий стіл, засідання, форум, публікації в ЗМІ, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

21

Проведення груп взаємопідтримки для опікунів/піклувальників, усиновлювачів (за згодою).        

Щоквартально

 Круглий стіл, засідання

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

22

Підсумки економічного і соціального розвитку міста за 2017 рік; за І квартал 2018 року; за І півріччя 2018 року; за 9 місяців 2018 року

Щоквартально

Обговорення, пропозиції від громадськості в електронному та письмовому вигляді

Відділ соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

23

Обговорення проектів нормативно-правових актів, які стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян; проектів програм економічного, соціального і культурного розвитку

Протягом 2018 року

Громадські обговорення

Розробники нормативно-правових актів

24

Формування та реалізація державної політики в галузі освіти, медицини, спорту, культури і туризму.

Протягом 2018 року

Конференції, семінари, зустрічі з громадськістю

Відділи: освіти, з питань фізичної культури та спорту, культури , УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

25

Заходи з відзначення державних та професійних свят

Протягом 2018 року

Зустрічі з громадськістю, оприлюднення в ЗМІ

Відділ внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю, відділ культури виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

26

Оздоровлення та відпочинок дітей та підлітків протягом 2018 року

 

Протягом 2018 року

Оголошення, консультації, засідання, прямі телефонні лінії

Відділ освіти, УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

27

Про порядок започаткування та припинення підприємницької діяльності (державна реєстрація)

Протягом 2018 року

Консультації (електронні, особисті, в телефонному режимі), прямі телефонні лінії

Відділ соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

28

Виконання (дотримання) правил благоустрою м.Теплодар

Протягом 2018 року

Консультації (електронні, особисті, в телефонному режимі), прямі телефонні лінії

Відділ соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

29

Про порядок присвоєння почесного звання України «мати-героїня»

Протягом 2018 року

Консультації (електронні, особисті, в телефонному режимі), прямі телефонні лінії

УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

30

Про порядок взяття (зняття) з обліку багатодітних сімей та отримання посвідчень

Протягом 2018 року

Консультації (електронні, особисті, в телефонному режимі), прямі телефонні лінії

УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

31

Про можливість прийняття участі у різноманітних конкурсах талановитих дітей та молоді

Протягом 2018 року

Консультації (електронні, особисті, в телефонному режимі), прямі телефонні лінії

УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

32

Порядок оформлення субсидії на житлово-комунальні послуги

Протягом 2018 року

Через ЗМІ, оголошення, пряма телефонна лінія, особистий прийом громадян

УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

33

Порядок забезпечення санаторно-курортними путівками інвалідів, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Протягом 2018 року

Через ЗМІ, оголошення, пряма телефонна лінія, особистий прийом громадян

УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

34

Порядок забезпечення засобами індивідуальної реабілітації інвалідів

Протягом 2018 року

Через ЗМІ, оголошення, пряма телефонна лінія, особистий прийом громадян

УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

35

Про порядок надання пільг пільговій категорії населення

Протягом 2018 року

Через ЗМІ, оголошення, пряма телефонна лінія, особистий прийом громадян

УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

36

Порядок надання державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми та малозабезпеченими сім’ями

Протягом 2018 року

Через ЗМІ, оголошення, пряма телефонна лінія, особистий прийом громадян

УПСЗН виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

37

Відстоювання позиції органів місцевого самоврядування щодо недопущення прийняття нормативно-правових актів спрямованих на зменшення дохідної частини бюджетів місцевого самоврядування.

Протягом 2018 року

Електронні консультації

Фінансове управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

38

Тимчасове влаштування дитини, яка залишилася без батьківського піклування у сім’ї громадян.

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

39

Встановлення (припинення) опіки над дитиною чи її майном.

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

40

Висновок  служби  у справах дітей міської ради щодо можливості бути усиновлювачами  дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування.

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

41

Дозвіл на відвідування, спілкування та забирання дитини  на вихідні дні з інтернатного закладу.

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

42

Видача висновків про можливість створення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу.

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

43

Надання витягу з обліково-статистичної картки дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування.

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

44

Визначення  місця проживання дитини з одним із батьків.

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

45

Надання дозволу на визначення способів участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від неї.    

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

46

Визначення доцільності  усиновлення одним із подружжя дитини другого з подружжя.       

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

47

Надання дозволу на зміну прізвища дитини.

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

48

Надання дозволів на продаж, купівлю, обмін, здійснення правочинів щодо рухомого і нерухомого майна, право користування або власності яким мають діти.

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

49

Згода на зняття дітей з реєстраційного обліку.

Протягом 2018 року

Консультація громадян, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області

50

Здійснення інформаційно просвітницької кампанії щодо сімейних форм виховання дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування з метою створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу

Протягом 2018 року

Консультація громадян, засідання, публікації в ЗМІ, пряма телефонна лінія

Служба у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області